проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И според мен няма как проблема да е там.
На мен ми остана да сменя бензиновите дюзи и о2 сондите, всичко друго е сменено без ефект.
Сутрин при 10 градуса + аварийно палене на газ пали от раз.
На мен ми остана да сменя бензиновите дюзи и о2 сондите, всичко друго е сменено без ефект.
Сутрин при 10 градуса + аварийно палене на газ пали от раз.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Не претендирам, че разбирам - напротив
Просто споделих какво ми обясниха на мен майсторите, които ми решиха този проблем с идеята, че е опция и може да е от полза на някой.
Оставих колата отново на майстор и ако успее да реши проблема с оборотите ще споделя.
Колата прави този номер само когато е загряла. Когато я запаля в началото всичко е ок.
Оборотите не само играят тя направо си се форсира до 2000 и спадат до 600 след което повтаря процедурата n на брой пъти.
Просто споделих какво ми обясниха на мен майсторите, които ми решиха този проблем с идеята, че е опция и може да е от полза на някой.
Оставих колата отново на майстор и ако успее да реши проблема с оборотите ще споделя.
Колата прави този номер само когато е загряла. Когато я запаля в началото всичко е ок.
Оборотите не само играят тя направо си се форсира до 2000 и спадат до 600 след което повтаря процедурата n на брой пъти.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Обещах да пиша след като се намери решение на моя проблем.
Оказа се, че гарнитурата на клапаните на двигателя е заминала и от там влиза въздух и се получава това форсиране на колата от 600 до 2000 оборота, когато е изключена от скорост.
По-късно ще кача и клип за да се види нагледно проблема ми.
Оказа се, че гарнитурата на клапаните на двигателя е заминала и от там влиза въздух и се получава това форсиране на колата от 600 до 2000 оборота, когато е изключена от скорост.
По-късно ще кача и клип за да се види нагледно проблема ми.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И моята понякога се форсира, но това ВИНАГИ е в комплект със грешка за адаптация на дросела
2799 CDKDVEUB Abort DV-adaptation because of environment
писал съм подробно тук:
viewtopic.php?f=34&t=376933
@Chikone - ти правил ли си диагностика? Имаш ли такава грешка?
И още един въпрос не спира да ме мъчи: Когато аз ръчно пусна неотчетен въздух, след дебитомера (има много начини за това), колата започва да се дави и оборотите падат а не се вдигат. В същото време, на много места чета как това е причина за форсирането ! Някойу може ли да ми даде логично обясние на този феномен ?
2799 CDKDVEUB Abort DV-adaptation because of environment
писал съм подробно тук:
viewtopic.php?f=34&t=376933
@Chikone - ти правил ли си диагностика? Имаш ли такава грешка?
И още един въпрос не спира да ме мъчи: Когато аз ръчно пусна неотчетен въздух, след дебитомера (има много начини за това), колата започва да се дави и оборотите падат а не се вдигат. В същото време, на много места чета как това е причина за форсирането ! Някойу може ли да ми даде логично обясние на този феномен ?
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Chikone написа:Обещах да пиша след като се намери решение на моя проблем.
Оказа се, че гарнитурата на клапаните на двигателя е заминала и от там влиза въздух и се получава това форсиране на колата от 600 до 2000 оборота, когато е изключена от скорост.
По-късно ще кача и клип за да се види нагледно проблема ми.
Е, това вярно е причината. Аз се бях филмирал здраво заради не добре затворена капачка на маслото. Намерих проблема малко преди да поръчам дебитомер.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
pimpo написа:И моята понякога се форсира, но това ВИНАГИ е в комплект със грешка за адаптация на дросела
2799 CDKDVEUB Abort DV-adaptation because of environment
писал съм подробно тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=376933
@Chikone - ти правил ли си диагностика? Имаш ли такава грешка?
И още един въпрос не спира да ме мъчи: Когато аз ръчно пусна неотчетен въздух, след дебитомера (има много начини за това), колата започва да се дави и оборотите падат а не се вдигат. В същото време, на много места чета как това е причина за форсирането ! Някойу може ли да ми даде логично обясние на този феномен ?
Аз мога да дам обяснение и изобщо не е феномен:
При стандартния случай, когато всичко по празния ход на мотора е наред, имаш силно богата смес. Всички ДВГ на празен ход, за да бъде стабилен той работят на бая богата смес. Съответно подадеш ли към тази вече богата смес само въздух, какво получаваме? Получаваме просто да се изразя поусреднена по качество смес, но в по-голямо количество. Ей ти ефекта на готов, натиснат педал на газта. При теб обаче колата не се дави, а напротив! Ти поради някаква си там причина имаш вече обедна смес! Подавайки още неотчетен въздух, нещата стават още по-зле. Именно към това трябва да се насочиш, търси си източника на неотчетен въздух!! Мисля, че и на лично ти го бях писал и тогава съдех по други неща, сега предположенията ми се потвърдиха.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги хем сте прави хем не сте.Правил съм доста опити с паразитен въздух и колата никога не се е форсирала сама.Свети чека тресе двигатела,работи неравномерно,но никога не се е форсирала.Говоря за капачка на маслото със скъсана гума,дупка на гуфрето на филтърната кутия около 2 сънтиметра на 3,4 места.Даже нямах тогава още друго гуфре и го лепих с изолирбанд.Нагорял ъглов датчик на всмукателния колектор и нацяло разложена тръба на клапана на картерните газове.От всички места смучеше ама яко.Докато сменя всичко не се нормализира работата на мотора.След много километри ми се случи веднъж или два пъти така да се форсира от 700 до 2000.Беше записала грешка в дросела.Почистих дросел и буксата му и се оправи за половин час и после пак почна.Откачих клемата закачих и всичко заспа.Нищо не съм сменял или правил след това и карам вече 2,3години без да е правила отново така.Не казвам,че не сте прави ама при мен като смучеше въздух само чека мигаше и работеше страшно лошо.А като оправих въздуха и заработи мазно след 5,6 месеца се появи форсирането и се оправи с манипулации около дросел.Иди,че разбери къде е причината.
Колега ИвоАуди този двигател се слави с работа с изключително бедна горивна смес.Е без бензин няма как да работи де.
Колега ИвоАуди този двигател се слави с работа с изключително бедна горивна смес.Е без бензин няма как да работи де.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Сетих се и още един интересен факт.Като взе тогава да се форсира на място от 600,700 до 2000 оборота бях в движение.Спирам на светофар и се форсира.Тръгвам и няма проблем.Пускам газта в движение и пак се форсира.Значи като съм в движение и съм пуснал газта дросел е отворен около 4-5 % и през този процеп като колата е на място влиза един въздух ,но в движение потока е доста по-голям.По-принцип валветроника е този който нормализира всички тези аномалии.Валветроника играе ролята на стъпков мотор.
Дросела определя първоначално какво количество въздух да влезе но после валветроника отваря всмукателните клапани и дозира прецизно сместа в горивната камера.Другото което имаме е една джаджавка в колектора.Като сте го сваляли няма как да не сте го видели как интересно работи.Това е нещо като диса клапата при старите двигатели и пеперудите при дизелите.Някакъв по-съвременен вид вихрови клапи.Нещо като тръба в тръба и отваря ,затваря ръководено от едно актуаторно моторче.Та идеята ми е,че този механизъм също дозира потока на въздух.
Въздуха при този двигател се регулира от доста механизми.
Аз дори си мисля,че може и някакъв бъг във валветроника да е причина за форсирането.
Дросела определя първоначално какво количество въздух да влезе но после валветроника отваря всмукателните клапани и дозира прецизно сместа в горивната камера.Другото което имаме е една джаджавка в колектора.Като сте го сваляли няма как да не сте го видели как интересно работи.Това е нещо като диса клапата при старите двигатели и пеперудите при дизелите.Някакъв по-съвременен вид вихрови клапи.Нещо като тръба в тръба и отваря ,затваря ръководено от едно актуаторно моторче.Та идеята ми е,че този механизъм също дозира потока на въздух.
Въздуха при този двигател се регулира от доста механизми.
Аз дори си мисля,че може и някакъв бъг във валветроника да е причина за форсирането.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги, мисля да прехвърлим тази дискусия в другата ми тема. Има явно доста какво да се изпише по въпроса, а едва ли всеки от четящите тук го интересува:)
Ето я темата:
viewtopic.php?f=34&t=376933
Ще допиша в нея каквото ново знам.
Ето я темата:
viewtopic.php?f=34&t=376933
Ще допиша в нея каквото ново знам.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами на мен ми излиза,че темата не съществува.
Колеги днеска си направих един тест.Дръпнах буксата на дросела докато колата работи и взе сама да се форсира от 700 до 2000 и обратно.
Мисля,че си оправих и един стар проблем с включване на Емл, който напоследък пак се появи.Говоря за влизане в авариен режим и святкане на Емл.Грешките които записва са 27f6 27f7.И двете са свързани с педала на газта.Положението днеска стана нетърпимо.Не искат да се трият грешките.Окза се протрит кабел точно до буксата на газта.
Колеги днеска си направих един тест.Дръпнах буксата на дросела докато колата работи и взе сама да се форсира от 700 до 2000 и обратно.
Мисля,че си оправих и един стар проблем с включване на Емл, който напоследък пак се появи.Говоря за влизане в авариен режим и святкане на Емл.Грешките които записва са 27f6 27f7.И двете са свързани с педала на газта.Положението днеска стана нетърпимо.Не искат да се трият грешките.Окза се протрит кабел точно до буксата на газта.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И си прав и не си, но предимно не си Но за да не копирам дълги редове, уточнявам някои неща така директно, без цитат:
Този двигател, колкото и да се слави, че работи с бедни смеси, конкретно за празен ход пак си работи на сравнително богата такава, важи за всички видове ДВГ по света. За моторите като цяло имаме грубо казано 5 режима на работа:
1. пълно натоварване,
2. ускорение,
3. празен ход,
4. частично натоварване(извънградско например)
5. принудителен празен ход.
Съответно нужните смеси за всички мотори, без оглед кой с каква слава се слави:
1. много, много богата смес,
2. богата смес,
3. отново богата,
4. обеднена колкото успеем да обедним(тук в този режим се играе най-много, ползва се най-дълго във времето на експлоатация, а и възможностите за въздействие са най-разнообразни от гледна точка еко и ико)
5. за принудителния празен ход знаем че смес дори няма, имаме чист, че и филтриран въздух.
Та богата смес на празен ход имаш, не се съмнявай, уточних обаче, че дискутираме приемайки, че мотора е горе-долу в добро общо състояние по отношение смеси.
Другото, което искам да кажа е, че не можеш безкрайно да вкарваш яки количества въздух и да очакваш оборотите да се вдигнат. Случките, които описваш вкарват много, ама много въздух и за мотора това вече не е смес, тя започва да става невъзпламеняема. Трябва да вникнеш в това, което казвам, а именно - на празен ход, както казах имаме богата, но МАЛКО като количество смес. Ако вкараш МАЛКО неотчетен въздух, ще получиш МАЛКО ПОВЕЧЕ що-годе годна смес и в резултат на това съвсем логично двигателя ще се развърти на по-високи обороти Ако обаче на тази богата, но повтарям МАЛКО като количество смес инжектираш ПОВЕЧКО въздух(случаите, които описваш), то тя просто ще стане неподходяща за съответния мотор и той ще започне да тресе, прекъсва, че може и да угасне, точно както го и описваш. Та форсирането наистина си е от неотчетен въздух, за мен съмненията окончателно паднаха, но говорим за наистина малко такъв. Едно от много полезните неща, които могат да бъдат направени при тези форсирания е да се изолира на първо време картерната вентилация По най-елементарния начин с буквално затапване на входа към всмукателя и от другата страна направо маркуч към земята. Пропуските от нея като че ли са най-разнородни, уж безобидни и трудни за хващане. Колегата Пимпо непременно да го стори това, да си изолира вентилацията за тест!:)
Последно искам да те поправя и за клапите - нито са вихрови, нито регулират каквото и да е при празен ход - това си е чиста ДИСА, изпълнена по малко по-модерен начин На празен ход и на ниски обороти тези клапи са затворени в крайно състояние за да пуснат флуида през дългия път, това с извивката, завоя:)
Да не сметнеш поста ми за заяждане, нищо подобно!
А иначе дискусията си е точно за тук, все пак обсъждаме проблемите на Н42. Малко се наложи да пофилосовствам, но да се надяваме, че има хора, на които им са интересни такива неща и ще прочетат с интерес
Този двигател, колкото и да се слави, че работи с бедни смеси, конкретно за празен ход пак си работи на сравнително богата такава, важи за всички видове ДВГ по света. За моторите като цяло имаме грубо казано 5 режима на работа:
1. пълно натоварване,
2. ускорение,
3. празен ход,
4. частично натоварване(извънградско например)
5. принудителен празен ход.
Съответно нужните смеси за всички мотори, без оглед кой с каква слава се слави:
1. много, много богата смес,
2. богата смес,
3. отново богата,
4. обеднена колкото успеем да обедним(тук в този режим се играе най-много, ползва се най-дълго във времето на експлоатация, а и възможностите за въздействие са най-разнообразни от гледна точка еко и ико)
5. за принудителния празен ход знаем че смес дори няма, имаме чист, че и филтриран въздух.
Та богата смес на празен ход имаш, не се съмнявай, уточних обаче, че дискутираме приемайки, че мотора е горе-долу в добро общо състояние по отношение смеси.
Другото, което искам да кажа е, че не можеш безкрайно да вкарваш яки количества въздух и да очакваш оборотите да се вдигнат. Случките, които описваш вкарват много, ама много въздух и за мотора това вече не е смес, тя започва да става невъзпламеняема. Трябва да вникнеш в това, което казвам, а именно - на празен ход, както казах имаме богата, но МАЛКО като количество смес. Ако вкараш МАЛКО неотчетен въздух, ще получиш МАЛКО ПОВЕЧЕ що-годе годна смес и в резултат на това съвсем логично двигателя ще се развърти на по-високи обороти Ако обаче на тази богата, но повтарям МАЛКО като количество смес инжектираш ПОВЕЧКО въздух(случаите, които описваш), то тя просто ще стане неподходяща за съответния мотор и той ще започне да тресе, прекъсва, че може и да угасне, точно както го и описваш. Та форсирането наистина си е от неотчетен въздух, за мен съмненията окончателно паднаха, но говорим за наистина малко такъв. Едно от много полезните неща, които могат да бъдат направени при тези форсирания е да се изолира на първо време картерната вентилация По най-елементарния начин с буквално затапване на входа към всмукателя и от другата страна направо маркуч към земята. Пропуските от нея като че ли са най-разнородни, уж безобидни и трудни за хващане. Колегата Пимпо непременно да го стори това, да си изолира вентилацията за тест!:)
Последно искам да те поправя и за клапите - нито са вихрови, нито регулират каквото и да е при празен ход - това си е чиста ДИСА, изпълнена по малко по-модерен начин На празен ход и на ниски обороти тези клапи са затворени в крайно състояние за да пуснат флуида през дългия път, това с извивката, завоя:)
Да не сметнеш поста ми за заяждане, нищо подобно!
А иначе дискусията си е точно за тук, все пак обсъждаме проблемите на Н42. Малко се наложи да пофилосовствам, но да се надяваме, че има хора, на които им са интересни такива неща и ще прочетат с интерес
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Да кажем,че съм съгласен до някъде с тебе,но не напълно.Теорията и аз я знам,че е така ама практиката показва друго.
Изключи буксата на дросела и ще видиш как си подава сама газ.Това го прави валветроника според мене ама не съм сигурен.
Случвало ми се е след като оправих на 99% всички проблеми с паразитен въздух и остана само един пръстен на трабичката от канестера която влиза отдолу в колектора да пропуска много малко въздух.Съскаше даже лекичко.Сондите почти не отчитаха паразитен въздух.Колата работеше равномерно и не тресеше.Обаче не се е форсирала сама.После подобна ситуация на един приятел колата със скъсана гарнитура на колектора.Пак не се е форсирала.И другия факт,че след почистване на дросела и буксата без пипане на нищо друго моя проблем изчезна.
То и за резбите на блока не вярвахте,че ще карат ама цяло лято лодката шпори из родното черноморие без да спира с въпросния двигател с резбите.
И който каже ,че n42 не може да плува греши Доста възела развива
Изключи буксата на дросела и ще видиш как си подава сама газ.Това го прави валветроника според мене ама не съм сигурен.
Случвало ми се е след като оправих на 99% всички проблеми с паразитен въздух и остана само един пръстен на трабичката от канестера която влиза отдолу в колектора да пропуска много малко въздух.Съскаше даже лекичко.Сондите почти не отчитаха паразитен въздух.Колата работеше равномерно и не тресеше.Обаче не се е форсирала сама.После подобна ситуация на един приятел колата със скъсана гарнитура на колектора.Пак не се е форсирала.И другия факт,че след почистване на дросела и буксата без пипане на нищо друго моя проблем изчезна.
То и за резбите на блока не вярвахте,че ще карат ама цяло лято лодката шпори из родното черноморие без да спира с въпросния двигател с резбите.
И който каже ,че n42 не може да плува греши Доста възела развива
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги, имам много досаден проблем от доста време и не мога да намеря решение. Моля за помощ и съвети. Почти всеки ден когато времето е студено ( лятото в жегите го прави много рядко) оборотите играят между 800 и 600 като ако е тъкмо виждам как всички лампи в купето и фаровете заедно с оборотите си менят силата на светлината, дори ако парното е пуснато да обдухва на максимум предното стъкло се усеща че се променя силата на духане. В повечето случаи, като двигателя загрее спират да играят и всичко се нормализира. Забелязвам че когато колата е в движение, оборотите не играят но усещам придърпване на педала и се усеща в купето придърпването. Проверил съм за паразитен въздух, гофрето и пътя от въздушния филтър до двигателя. Свалях смукателния колектор и сменях гарнитурите като огледах да няма спукано и по него. Колата записва една грешна за датчика за диференциалното налягане, но тази грешка я имам от доста повече време преди да се появи проблема с оборотите. Опитал съм се на това видео да запиша проблема - https://www.youtube.com/watch?v=mN5vTYx ... e=youtu.be
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
https://youtu.be/oEGOpTO0As4
Това е клипа с проблема, който имах и за щастие случих на майстор и вече всичко е ок.
@pimpo при мен светеше engine chek и диагностиката ми я прави майстора, който ми реши проблема. Може би е моя грешка, че не съм се интересувал каква/и грешки излизат. Причината е, че не разбирам и когато имам проблем не се опитвам да го реша сам точно по тази причина за съжаление не мога да дам повече информация, а просто препредавам това, което са ми казали майсторите при който съм я карал по различни причини.
След като смених гарнитурата на клапаните форсирането изчезна, колата не се замисля толкова на ниските обороти и определено върви много по-добре. Забравих да уточня, че колата е с газов инжекцион Landi renzo и доста хора ме убеждаваха, че е нормално след като имам газово engine check да свети, та това са пълни глупости чека ми е светил по простата причина, че съм имал проблем.
Колеги щом в Добрич ми направиха качествена диагностика, няма ли в София читави майстори?
На колеги от моя регион с подобни проблеми с удоволствие ще дам кординати.
Това е клипа с проблема, който имах и за щастие случих на майстор и вече всичко е ок.
@pimpo при мен светеше engine chek и диагностиката ми я прави майстора, който ми реши проблема. Може би е моя грешка, че не съм се интересувал каква/и грешки излизат. Причината е, че не разбирам и когато имам проблем не се опитвам да го реша сам точно по тази причина за съжаление не мога да дам повече информация, а просто препредавам това, което са ми казали майсторите при който съм я карал по различни причини.
След като смених гарнитурата на клапаните форсирането изчезна, колата не се замисля толкова на ниските обороти и определено върви много по-добре. Забравих да уточня, че колата е с газов инжекцион Landi renzo и доста хора ме убеждаваха, че е нормално след като имам газово engine check да свети, та това са пълни глупости чека ми е светил по простата причина, че съм имал проблем.
Колеги щом в Добрич ми направиха качествена диагностика, няма ли в София читави майстори?
На колеги от моя регион с подобни проблеми с удоволствие ще дам кординати.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Реле-регулатора как е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани