проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Честно казано,не мисля,че проблема е механичен,но разбира се всичко е възможно. Валвтроника не е разглобяван на съставните му части,но мотора отвътре е като нов,няма никакви нагари.Свещите са чисто нови Бош. Бобините не са сменяни,но ако е от тях защо не прекъсва при изключен валвтроник? А и как е възможно и 4те бобини да изгърмят Тях също съм замислил да ги сменя ,защото не са Бош,но не мисля,че е от тях-няма логика. Или има?
Чека не свети,нищо не свети и единсвените грешки ,които отчита и то не винаги са мисфайър на различни цилиндри.
Чека не свети,нищо не свети и единсвените грешки ,които отчита и то не винаги са мисфайър на различни цилиндри.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Почисти соленоидите но едва ли е от тях.Нещо с газоразпределението е.Мисля,че оригиналните бобини са беру.Аз сложих бош щото това намерих тогава.Бош е малко рискова фирма в днешно време.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Соленоидите са чистени и е пробвано и с други.Не е от тях.
- krasss
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.05.2018
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 3 series E46 316i N46 (газ-бензин)
Шум от разтегната верига или друго?
Здравейте. Смениха ми веригата преди година, но не бяха зацепли ваносите. Карах така 2-3 месеца, докато намеря кой да ги зацепи. Направи го майстора, но от тогава остана един шум при студен двигател първото запалване, когато колата е стояла цяла нощ. Иначе когато е топла го няма тоя проблем. Прилагам клипче (не е моята кола) но шума е точно такъв
https://www.youtube.com/watch?v=EbSNVanVCOI
Колата е 3 series E46 316i N46, 2004 1,8, 115к.с, N46 B18 A
https://www.youtube.com/watch?v=EbSNVanVCOI
Колата е 3 series E46 316i N46, 2004 1,8, 115к.с, N46 B18 A
- smok85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Този теч на масло от филтъра ще ме побърка .На някой случвало ли му се е и как го е оправил ?Смених филтъра ,стегнах капачката му на 20нм ,после на 25 и пак си тече Възможно ли е да има запушена магистрала и за това да вдига високо налягане и да изплюва о-пръстена?
https://m.youtube.com/watch?v=srRROPdMGtI
https://m.youtube.com/watch?v=srRROPdMGtI
1,3,5
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
smok85 написа:Този теч на масло от филтъра ще ме побърка .На някой случвало ли му се е и как го е оправил ?Смених филтъра ,стегнах капачката му на 20нм ,после на 25 и пак си тече Възможно ли е да има запушена магистрала и за това да вдига високо налягане и да изплюва о-пръстена?
https://m.youtube.com/watch?v=srRROPdMGtI
О ринг на капачката смени ли? Обърни внимание на тракането от мотора
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Или капачката не ти е наред или както казва колегата по горе опръстена е фира. Опръстена няма как и накъде да изплюе, а подобна конфигурация издържа стотици атмосфери, какво остава за 5-6 на маслото. Аз моята капачка на филтъра я завивам на ръка само докато опре борда на капачката в корпуса и проблеми няма
Защо прекъсва
Здраврите колеги имам един проблем колата е N42b20 смених бобини свещи селеноиди и пак прекъсва на място работи перфектно като и подам газ прекъсва почистих дроселклапата и дебитомера и не се оправи от какво може да е
- smok85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Какво може да и е на капачката? Тя е пластмасова,дори да съм я деформирал резбата трябва да си я позиционира правилно.Стария филтър го натегнах доста,дори се смачка филтъра от натиска и пак течеше.Сега сложих нов,смених всичките 0-пръстени (нищо сложно няма) и пак си тече.Смятам се за технически грамотен ,но този теч ще ме побърка.Вчера свалих масления охладител.Беше задръстен с пластмасови парченца от старите плъзгачи на ангр.верига.Зарадвах се ,че съм открил проблема,извадих парченцата,но без резултат.Бях сигурен,че те са задръствали нещо и заради тях се е вдигало налягането до толкова ,че да изплюва О-пръстена масления филтър.Имам чувството,че още нещо са задръстили тези парченца.Исках да сваля и фланеца на масления филтър,но той си е монолитен с цил.глава и не се демонтира..Не мога да си карам колата заради тази глупост-правя локви навсякъде и всеки ден трябва да наливам по 1л масло.
1,3,5
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
При слагането на филтъра е много важно да се вкара докрай в тръбичката, с натиск да "щракне". Правиш ли го? При мен се случи така когато позволих да ми сменя маслото друг човек, филтъра не бе вкаран докрай, вследствие на което веднага почна да избива масло от капачката за наливане и гарнитурата на капака в долния ляв ъгъл. Четох за аналогични случаи в чужди форуми, веднага коригирах позицията на филтъра и течовете спряха.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
BMW e46 318ci Трака ужасно след смяна на верига.
Здравейте,
Имам ужасен проблем с колата. BMW e46 318ci след ходене по сервизи на няколко места в Бургас всички казаха, че проблема е от веригата. Смениха ми веригата, но тракането не изчезна.
От какво може да е? Някой ако е имаш същия проблем?
Това е видео на тракането: https://youtu.be/KONvQsR3u0Y
Един от майсторите се съмняваше от Зъбните колелета на разпределителния вал. Може ли проблема да идва от тях?
След известно работене на двигателя на място 15-20мин. тракането спира и започва веднага пак след натискане на газта.
При вървежа няма проблеми.
Ще съм благодарен ако някок може да помогне.
Имам ужасен проблем с колата. BMW e46 318ci след ходене по сервизи на няколко места в Бургас всички казаха, че проблема е от веригата. Смениха ми веригата, но тракането не изчезна.
От какво може да е? Някой ако е имаш същия проблем?
Това е видео на тракането: https://youtu.be/KONvQsR3u0Y
Един от майсторите се съмняваше от Зъбните колелета на разпределителния вал. Може ли проблема да идва от тях?
След известно работене на двигателя на място 15-20мин. тракането спира и започва веднага пак след натискане на газта.
При вървежа няма проблеми.
Ще съм благодарен ако някок може да помогне.
- krasigarchev
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: Мелник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги,
В момента моята кола до около 3000 оборота е голяма трагедия, а след 3000 се форсира нормално.
Качвам файловете с грешките като 1st е преди да изтрием грешките а 2nd е след изтриването им (но без да я палим, ако я запалим пак записва същите неща)
Дайте идея, може ли да е от датчика на ексцентирчния (валватроник) вал или по-вероятно е разтегната верига? Майсторите в района нямат инструмент за зацепване и е тегаво да проверим дали зацепването е ОК, дали пък да не опитаме само със смяна на хидравличния обтегач.
Моля някой запознат да пише.
http://cloud.tapatalk.com/s/5cfbe40f5bf66/1st.pdfhttp://cloud.tapatalk.com/s/5cfbe42615390/2nd.pdf
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
В момента моята кола до около 3000 оборота е голяма трагедия, а след 3000 се форсира нормално.
Качвам файловете с грешките като 1st е преди да изтрием грешките а 2nd е след изтриването им (но без да я палим, ако я запалим пак записва същите неща)
Дайте идея, може ли да е от датчика на ексцентирчния (валватроник) вал или по-вероятно е разтегната верига? Майсторите в района нямат инструмент за зацепване и е тегаво да проверим дали зацепването е ОК, дали пък да не опитаме само със смяна на хидравличния обтегач.
Моля някой запознат да пише.
http://cloud.tapatalk.com/s/5cfbe40f5bf66/1st.pdfhttp://cloud.tapatalk.com/s/5cfbe42615390/2nd.pdf
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
- krasigarchev
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: Мелник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,
Пиша го за 2-ри път понеже смотания Тапаталк не постна...
Искам да кажа че до сега не съм имал голями болежки с колата, сега ПОКАЗВА 320000км.
Имам следния проблем с въпросния мотор:
1. До около 3000 оборота колата работи като трактор но има стабилни тихи обороти около 740
2. При форсиране до 3000 оборота се мъчи изключително много, но като ги премине се успокоява.
Най-доло ще запиша грешките които прочитаме, но с една дума не успяваме да изтрием 2850 и 2852 които се отнасят за датчика на валватроник (вариращия) вал. Всичко друго се изтрива докато не запалим колата отново, тогава записва всичко което може да запише относно газоразпределение + Дебитомер.
Дайте идея какво се случва и може ли всичко това да идва от хлабава верига, в ниските обороти да не може да я обтегне а във високите ( когато налягането на маслото е по-високо да се пооправя ) - какво ще кажете ако в този случай сложа друг обтегач да тестваме и с него, въпреки че тя може да е прескочила ( или не вие кажете ).
Казаха ми че ако е била прескочила щяла да отчете грешка за зацепването а не само горе по валовете.
Поздави
Краси
Пиша го за 2-ри път понеже смотания Тапаталк не постна...
Искам да кажа че до сега не съм имал голями болежки с колата, сега ПОКАЗВА 320000км.
Имам следния проблем с въпросния мотор:
1. До около 3000 оборота колата работи като трактор но има стабилни тихи обороти около 740
2. При форсиране до 3000 оборота се мъчи изключително много, но като ги премине се успокоява.
Най-доло ще запиша грешките които прочитаме, но с една дума не успяваме да изтрием 2850 и 2852 които се отнасят за датчика на валватроник (вариращия) вал. Всичко друго се изтрива докато не запалим колата отново, тогава записва всичко което може да запише относно газоразпределение + Дебитомер.
Дайте идея какво се случва и може ли всичко това да идва от хлабава верига, в ниските обороти да не може да я обтегне а във високите ( когато налягането на маслото е по-високо да се пооправя ) - какво ще кажете ако в този случай сложа друг обтегач да тестваме и с него, въпреки че тя може да е прескочила ( или не вие кажете ).
Казаха ми че ако е била прескочила щяла да отчете грешка за зацепването а не само горе по валовете.
Поздави
Краси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
"Най-доло ще запиша грешките които прочитаме, но с една дума не успяваме да изтрием 2850 и 2852 които се отнасят за датчика на валватроник (вариращия) вал."
Щом тези грешки ги има още на контакт - те не зависят от налягане на маслото, обороти, разтегнати вериги и т.н. Насочи се натам или поне започни първо от там.
Щом тези грешки ги има още на контакт - те не зависят от налягане на маслото, обороти, разтегнати вериги и т.н. Насочи се натам или поне започни първо от там.
- krasigarchev
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: Мелник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги оказа се счупен водач на веригата между двата вала.
Сега се чудя дали да опитаме само със смяна на водач и обтегач за да видим какво ще се случи ако заработи да сменим верига...
Но ми се струва че и зъбите не са ок.
Моля за мнение.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Сега се чудя дали да опитаме само със смяна на водач и обтегач за да видим какво ще се случи ако заработи да сменим верига...
Но ми се струва че и зъбите не са ок.
Моля за мнение.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани