проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Nicksyt0 написа:Здравейте!
Моя проблем с двигателя N42B20 е следният. Малко предистория.. от около година и нещо си търсех е46, 318i най-накрая намерих преди има няма месец и малко. В началото всичко беше ок, докато един ден пътувах извън София и ми беше съобщено, че нещо си тече от долу. Течността нямаше ясен характер, нито беше антифриз, нито масло. В крайна сметка се оказа, че е двете заедно. В охладителната система по някаква причина влиза масло, което и е разказала играта, маркучите (един, от които се е спукал, причината за теча). Доколкото ми е известно ще трябва цялата да се подмени, но въпроса е каква е точно причината да смесва масло при антифриза. Като погледнеш капачката на радиатора и ти става лошо.. Все още не съм я водила на чичо доктор, тъй като нямам времето за това и седи и си почива, междувременно моля, за вашата помощ чрез информация поне!
С риск да прекъсна диалога на колегите ... Най-безболезненото е да се е спукал топлообменника. Стои най-отпред и отгоре на двигателя. Не е голяма вероятност, ама...
Другите варианти са свързани с по-голям ремонт и пари - гарнитура на главата + ревизия на самата глава.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Точно от масления охладител е
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:Точно от масления охладител е
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Нормалната работа на клапана е да държи 2 бара налягане.Обаче аз съм виждал пръснати маркучи заради неработещ клапан.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Не знам за кой клапан говориш Даниеле, ама въпросния топлообменник като се спука качествено и вземе та напуска на воля 6 бара масло при антифриза и то с хубав дебит. Резултата логично може и да завърши със сцепен маркуч
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Опа за много години.Да сте живи и здрави и bmw-тата покрай вас.
Аз говоря за капачката на антифриза.То нали си е пак клапан там.
За топлообменника нищо не съм казвал иначе това е логично да.В повечето пъти му се прецаква гарнитурката обаче.Може и да се спука ама аз не съм виждал.Дано и не видя де
Хайде спорна година и по-малко ядове
Аз говоря за капачката на антифриза.То нали си е пак клапан там.
За топлообменника нищо не съм казвал иначе това е логично да.В повечето пъти му се прецаква гарнитурката обаче.Може и да се спука ама аз не съм виждал.Дано и не видя де
Хайде спорна година и по-малко ядове
Прекъсване на мотора за секунда
Здравейте, от съвсем скоро съм собственик на 318i (143к.с.) 2004 г. Два пъти вече по време на движение колата прекъсна за секунда, при което светва лампата за акумулаторът. Не съм я карал на дълъг път за да имам наблюдения дали проблемът се появява на някакъв интервал. Просто се появява веднъж и след това, никакъв проблем. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем или просто да даде насока, къде евентуално по ел. системата се корени проблемът? Благодаря!
Re: Прекъсване на мотора за секунда
Бензиновата Ви помпа нещо се лигави.Може да е от контактите на самата помпа или релето.Проверете ги за ръжди и окисляване по повърхностите.Ако се е набутало нещо между зъбците на самата помпа и я мъчи да върти може да се провери като вържете накъсо цокъла на релето и слушате дали е равномерна работата и. Иначе най-добре е да си проверите налягането на горивото някъде.
Re: Прекъсване на мотора за секунда
Благодаря за бързият отговор. Не мога да си обясня само светването на лампата за акумулатора, което за мен е признак за ел. проблем. Може би това което Вие казвате. Това прекъсване дали ще се е записало като грешка в ЕКУ-то?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Прекъсване на мотора за секунда
Датчик колянов вал, реле регулатор на динамото или разхлабена маса двигател - купе.
Бензиновата помпа не може да запали лампата на зареждането!
Бензиновата помпа не може да запали лампата на зареждането!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Кое пали лампата на липсата на ток от генератора? Не са ли прекалено ниските обороти в един момент?
- overclock
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Прекъсване на мотора за секунда
Alchemist написа:Благодаря за бързият отговор. Не мога да си обясня само светването на лампата за акумулатора, което за мен е признак за ел. проблем. Може би това което Вие казвате. Това прекъсване дали ще се е записало като грешка в ЕКУ-то?
При мен се оказа датчик колянов вал. ЕКУ-то записва грешки за въпросния датчик плюс датчиците на разпределителните валове.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Benord написа:Кое пали лампата на липсата на ток от генератора? Не са ли прекалено ниските обороти в един момент?
Не. Аз естествено нямам пред себе си колата на колегата, но обичайно оборотите спадат за много кратко време и почти незабележимо. Прекъсването е съвсем кратко, не повече от 20-30 оборота в минута надолу. Тоест от 800 да станат 780, което не пали лампата. Тя пали при под 100-150 надолу, не знам точната стойност. А иначе я пали липсата на напрежение, специално индуктирано в алтернатора, изправено през 3 диода.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
много сложно го направихте.Падат оборотите в движение и гасне колата за момент.Светва лампата и записва грешка на датчика на коляновия и разпределителните валове.В повечето случаи и тези грешки са сапътстващи но проблема е в датчика ка коляновия вал.Само има едина питънка.Защо не се включват и другите лампи като при контакт.Ако падат оборотите от датчика те няма да паднат до 100 ,а направо ще изгасне в движение.Трябва всичко да светне все едно е на контакт.
Пъвво колегите да види записаните грешки после да сменя датчика и т.н
Пъвво колегите да види записаните грешки после да сменя датчика и т.н
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="dentamed"] Само има едина питънка.Защо не се включват и другите лампи като при контакт.
Ами защото контакта не е изключван бе човек колата продължава да си е на контакт и само за момент е загубила в кое положение е коляновия вал. Поради което е спряла подаване на искри за свещите, бидейки тя още на контакт. Същото е да я изгасиш принудително на скорост да речем, нищо друго не светва освен лампата на акумулатора в последващата секунда. Провери.
А оборотите физически не се губят много, той вала си св върти и след няма и секунда датчика си възстановява параметрите, рапортува за положението и двг пали наново до следващото хлъцване.
Иначе си прав, да прочетат първо колата.
Ами защото контакта не е изключван бе човек колата продължава да си е на контакт и само за момент е загубила в кое положение е коляновия вал. Поради което е спряла подаване на искри за свещите, бидейки тя още на контакт. Същото е да я изгасиш принудително на скорост да речем, нищо друго не светва освен лампата на акумулатора в последващата секунда. Провери.
А оборотите физически не се губят много, той вала си св върти и след няма и секунда датчика си възстановява параметрите, рапортува за положението и двг пали наново до следващото хлъцване.
Иначе си прав, да прочетат първо колата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани