проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз също карам с 5w40, колата не ми го гореше изобщо масло, доливах около 500мл за 10 000км поради теч от вакум помпата и от гарнитурата на капака на главата, пробвах да карам с 5w30 и гореше доволно, сега отново съм с 5w40 и нямам никакъв проблем, бъркам с пръсти в ауспуха и е като нов, нито мазно, нито черно. Все още се мъча да оправя проблема с вакум помпата защото си сменям о-пръстените като консуматив през 2-3 месеца. В момента не ми пуши, но под помпата като пипна с ръка пак има масъце..Аз взех моята на 84 000км от Италия в момента е на 127 000км на компютър показва 160 000км. Всички проблеми, които съм имал с колата са нормални за Е46, разширителния съд за антифриза, нужда от ъпдейт на софта, О-пръстени на вакум помпа, превантивна смяна на обтегач на веригата, гарнитура капак и проклетите ламба сонди след катализатор след като на колата се сложи LPG. С двигателя проблеми не съм имал да чукна на дърво. В момента ме мъчи само грешка за проблем с датчика за диф. налягане, но не мога да го реша за момента.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ами аз колата я взех на 170 000 сега е на близо 400 000.Да ти кажа доста съм преживял
Ама от 5w40 по-добро не съм видял.И в м-кар съм питал и там това предложиха.По каталок тогаа излязоха само 0w40 и 5w40
Ама от 5w40 по-добро не съм видял.И в м-кар съм питал и там това предложиха.По каталок тогаа излязоха само 0w40 и 5w40
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте Колеги,
Имам следния проблем с колата:
Има тресене на двигателя което се усеща в купето.В ниските обороти колата прекъсва.След като я купих се оказа че трябва да сменя верига ,но след ремонта не се оправи.Като отида на диагностика ми изкарва грехки ,че има прекъсване на 1 и 2 ри цилиндър.Хората от серзива се съмняваха ,че между 1 и 2 ри цилиндър е издухала гарнитурата на главата,казаха ми че са сипвали някъкви течности в маслото за да видят дали е за смяна на гарнитура.В последствие са разбрали че не е за гарнитура на 100% бяха сигурни.Четох че специлно този двигател се зацепвал по сложно и много ме съмнява дали е зацепена правилно.Можете ли да ми препоръчате при кой да отида и да установим какъв е проблема??
Мерси предварително.
Имам следния проблем с колата:
Има тресене на двигателя което се усеща в купето.В ниските обороти колата прекъсва.След като я купих се оказа че трябва да сменя верига ,но след ремонта не се оправи.Като отида на диагностика ми изкарва грехки ,че има прекъсване на 1 и 2 ри цилиндър.Хората от серзива се съмняваха ,че между 1 и 2 ри цилиндър е издухала гарнитурата на главата,казаха ми че са сипвали някъкви течности в маслото за да видят дали е за смяна на гарнитура.В последствие са разбрали че не е за гарнитура на 100% бяха сигурни.Четох че специлно този двигател се зацепвал по сложно и много ме съмнява дали е зацепена правилно.Можете ли да ми препоръчате при кой да отида и да установим какъв е проблема??
Мерси предварително.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги може ли малко помощ, искам да махна изпарителя и да върна охладителната система в оригинален вид, в момента клапана на парното ми е зад халогена, а изпарителя е на мястото на клапана.
Маркуча, който идва над изпарителя отива директно в клапана той е ясен, долния маркуч обаче има тройник под изпарителя и от там влиза в изпарителя а другия край продължава към разширителния съд. От изхода на изпарителя отива мркуч в тройник, който се разклонява към клапана на парното и към термостата. Сега като махна изпарителя, не мога да се ориентирам кое как да вържа, моля за помощ.
Маркуча, който идва над изпарителя отива директно в клапана той е ясен, долния маркуч обаче има тройник под изпарителя и от там влиза в изпарителя а другия край продължава към разширителния съд. От изхода на изпарителя отива мркуч в тройник, който се разклонява към клапана на парното и към термостата. Сега като махна изпарителя, не мога да се ориентирам кое как да вържа, моля за помощ.
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
KpuB4o написа:Колеги може ли малко помощ, искам да махна изпарителя и да върна охладителната система в оригинален вид, в момента клапана на парното ми е зад халогена, а изпарителя е на мястото на клапана.
Маркуча, който идва над изпарителя отива директно в клапана той е ясен, долния маркуч обаче има тройник под изпарителя и от там влиза в изпарителя а другия край продължава към разширителния съд. От изхода на изпарителя отива мркуч в тройник, който се разклонява към клапана на парното и към термостата. Сега като махна изпарителя, не мога да се ориентирам кое как да вържа, моля за помощ.
Защо искаш да махаш изпарителя ? странно за моето газово ми казаха че там няма място и го сложиха в ниското до казанчето със течността за чистачките, дори съм го опакова със микропореста гума със алуминиево фолио за по добра изолация, защото така ми се струва че много бавно обръща на бенз...
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
това хубаво гориво маха ли се
Днеска ще погледна и ще ти пиша.Ама и аз съм на газ.За тоя двигател най-добрата позиция на изпарителя е долу ниско в подкалника под въздушния филтър.Не пречи на нищо,място бол,не се вижда,при ремонт се сваля кората на подкалника.Обезвъздушава се не чак толко трудно ама е дна идея по тегаво щото е долу изпарителя.Това е минус.
Ти наистина защо ще махаш газта?Ама гледам това дето си писал за газта при 192 зареждания 12\100 е много.Нещо не е наред.
Аз слагам на абсолютно празна бутилка 10лв. газ за проба и минавам 120,130 км винаги.Зависи от карането.Това смесен разход.Градско гори 1,2 литра повече.
Най-интересното за мене беше в Австрия с Унгарска газ.Бутилката ми е 26 литра.Хваща чисто околи 22 литра винаги.Карам тъка от 8 години.Зареждам в Пловдив до горе 22 литра и стигам до Бургас.А в Австрия с унгарска газ с пълна ботилка стигнах до Wels което беше 382 км.Не можах да повярвал на очите си.Само веднъж ми се е случвяло такова нещо за 8 години.
Смятайте колко са ни хубави горивата.
Днеска ще погледна и ще ти пиша.Ама и аз съм на газ.За тоя двигател най-добрата позиция на изпарителя е долу ниско в подкалника под въздушния филтър.Не пречи на нищо,място бол,не се вижда,при ремонт се сваля кората на подкалника.Обезвъздушава се не чак толко трудно ама е дна идея по тегаво щото е долу изпарителя.Това е минус.
Ти наистина защо ще махаш газта?Ама гледам това дето си писал за газта при 192 зареждания 12\100 е много.Нещо не е наред.
Аз слагам на абсолютно празна бутилка 10лв. газ за проба и минавам 120,130 км винаги.Зависи от карането.Това смесен разход.Градско гори 1,2 литра повече.
Най-интересното за мене беше в Австрия с Унгарска газ.Бутилката ми е 26 литра.Хваща чисто околи 22 литра винаги.Карам тъка от 8 години.Зареждам в Пловдив до горе 22 литра и стигам до Бургас.А в Австрия с унгарска газ с пълна ботилка стигнах до Wels което беше 382 км.Не можах да повярвал на очите си.Само веднъж ми се е случвяло такова нещо за 8 години.
Смятайте колко са ни хубави горивата.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги не искам да махна газта, просто искам да преместя изпарителя, защото в момента ми създава ядове. Явно в момента клапана се опира някъде в рога или по купето и когато пусна парното през интервал от 4-5 секунди се чува едно почувкане и се усеща чак на педалите, отне ми време да разбера от къде идва проблема. Другото което ме дразни е че маркучите както са в момента ги натиска филтърната кутия и не стига че тя не влиза добре в леглото си, но и самите маркучи са леко пристиснати и като карам по-продължително по магистралата, явно от налягането и започва да ми сълзи точно от тройника при притиснати маркучите. Искам да сложат изпарителя или под филтърната кутия, но маркучите да минат от долу някак си или да се хване с планка за хидравличното казанче или рога под него, защото предпочитам да имам достъп. Преди година сложих този изпарител, преди това бях с Runo и се събираше точно над клапана и беше супер, но Tomasseto е голям и бяха направили тази простотия без да ме уведомят. Друго което ме дразни е че след като преместиха клапана, в момента на пускане на парното температурата ми пада с почти цяло отделение, като клапана си беше на място а не с 2 метра удължени маркучи стрелката не падаше или поне не чак толкова.
Относно разходя мисля че е ОК, карам доста в час пик в София а и не я жаля изобщо, когато обстановката позволява. По магистралата със 150-160 средна скорост не ми е падала под 10/100, Градско с газ до ламарината около 13,5. Със същото каране една 330i и дадох близо 18-19 градско, а собственика и със спокойно каране около 15, така че явно е от предкормилното устройство
Очаквам някой колега да си погледне маркучите и да пише
И малко оффтопик и аз веднъж минах необичайно много километри с една бутилка, защото сондата не беше затворила и бях напълнил 45 литра, вместо обичайните 37-38
Относно разходя мисля че е ОК, карам доста в час пик в София а и не я жаля изобщо, когато обстановката позволява. По магистралата със 150-160 средна скорост не ми е падала под 10/100, Градско с газ до ламарината около 13,5. Със същото каране една 330i и дадох близо 18-19 градско, а собственика и със спокойно каране около 15, така че явно е от предкормилното устройство
Очаквам някой колега да си погледне маркучите и да пише
И малко оффтопик и аз веднъж минах необичайно много километри с една бутилка, защото сондата не беше затворила и бях напълнил 45 литра, вместо обичайните 37-38
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
KpuB4o написа:Колеги не искам да махна газта, просто искам да преместя изпарителя, защото в момента ми създава ядове. Явно в момента клапана се опира някъде в рога или по купето и когато пусна парното през интервал от 4-5 секунди се чува едно почувкане и се усеща чак на педалите, отне ми време да разбера от къде идва проблема. Другото което ме дразни е че маркучите както са в момента ги натиска филтърната кутия и не стига че тя не влиза добре в леглото си, но и самите маркучи са леко пристиснати и като карам по-продължително по магистралата, явно от налягането и започва да ми сълзи точно от тройника при притиснати маркучите. Искам да сложат изпарителя или под филтърната кутия, но маркучите да минат от долу някак си или да се хване с планка за хидравличното казанче или рога под него, защото предпочитам да имам достъп. Преди година сложих този изпарител, преди това бях с Runo и се събираше точно над клапана и беше супер, но Tomasseto е голям и бяха направили тази простотия без да ме уведомят. Друго което ме дразни е че след като преместиха клапана, в момента на пускане на парното температурата ми пада с почти цяло отделение, като клапана си беше на място а не с 2 метра удължени маркучи стрелката не падаше или поне не чак толкова.
ето къде се намира моят ,лично ме посъветнаха да го увия с тази микропореста гума със алуминиево фолио за хубава изолация и да не го бие студен въздух като цяло
http://prikachi.com/images.php?images/144/9074144g.jpg[img][url][img][/img]
- overclock
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
KpuB4o написа:Колеги не искам да махна газта, просто искам да преместя изпарителя, защото в момента ми създава ядове. Явно в момента клапана се опира някъде в рога или по купето и когато пусна парното през интервал от 4-5 секунди се чува едно почувкане и се усеща чак на педалите, отне ми време да разбера от къде идва проблема...................
Това "почукване" идва от клапана на парното и не е свързан с изпарителя. Този "проблем" идва още от Е36, но не е нищо фатално. Карай си така, ако много те дразни решението е нов клапан.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колега при мен не се чува като клапана не се опира в купето, нали затова на стойката се държи с гумени тампони. Но и както казах не е това единствената причина.
overclock написа:KpuB4o написа:Колеги не искам да махна газта, просто искам да преместя изпарителя, защото в момента ми създава ядове. Явно в момента клапана се опира някъде в рога или по купето и когато пусна парното през интервал от 4-5 секунди се чува едно почувкане и се усеща чак на педалите, отне ми време да разбера от къде идва проблема...................
Това "почукване" идва от клапана на парното и не е свързан с изпарителя. Този "проблем" идва още от Е36, но не е нищо фатално. Карай си така, ако много те дразни решението е нов клапан.
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз имам друг въпрос относно този двигател,моята е 2003 115коня комби но имам чувството че много бавно загрява тази кола ?взех я преди 3 месеца и не съм много запознат още със всичко и има ли разлика защото е валтроник спрямо другите двигатели ? всмисъл и доста време ми отнема сутрин докато обърне на газ
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ако наистина загрява бавно,защо не смениш термостата? При бензиновия двигател няма много "заподозрени" в този случай!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги, някой по моя въпрос дали си погледна маркучите на охладителната система ?
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
опс сори.Забравих те.Утре обещавам.Имаш ги
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Така.Сега в тъмното ги гледах с един фенер.Почваме от пластмасовото разклонение което излиза от главата.Големия маркуч отива в казанчето(това е ясно).Другия който излиза от пластмасовото разклонение отива към клапана на парното.Не мога да го проследя до клапана щото ми пречи кутията на филтъра ама няма къде другаде да отива.Малко след пластмасовото разклонение от най-големия маркуч се откланя един малък.Той отива в изпарителя.Това е хващано със скоби от газаджиите.
Другия който отива в изпарителя е от горната страна на радиаторчето на масления филтър(този който е с пробката).Той отива също в изпарителя.Той също има скоби от газаджиите
Долния на радиаторчето на масления филтър си отива в пластмасовата тръба която е под водния радиатор(то тук си е оригинално).
8 години карам тъка и не е имало проблеми с газта досега
Ако има още нещо пиши
1:0 България : Холандия
2:0
Айде наще
Другия който отива в изпарителя е от горната страна на радиаторчето на масления филтър(този който е с пробката).Той отива също в изпарителя.Той също има скоби от газаджиите
Долния на радиаторчето на масления филтър си отива в пластмасовата тръба която е под водния радиатор(то тук си е оригинално).
8 години карам тъка и не е имало проблеми с газта досега
Ако има още нещо пиши
1:0 България : Холандия
2:0
Айде наще
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани