проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И аз преди три години имах подобни симптоми и след смяна на компа всичко се оправи.В уторизиран сервиз гледат странно като им кажеш,че си на газ.И там си е късмет кой гледа колата.В повечето случаи не им се занимава със стари коли.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
justvettel написа:Скоро ми предстои първа смяна на маслото на тази кола с този двигател и вече си купих YACCO VX 1000 LL 5W-40, но ме интересува дали да сложа някоя добавка заедно с маслото. Също така какво друго ще ми препоръчате да сменя освен маслото, масления филтър, въздушния филтър, филтър на купето и свещите, защото са закупени изброените неща, но ако трябва още нещо да се купи нека да е преди смяната, за да може всичко да се поднови на един път.
Благодаря предварително!
Задължително филтър картерна вентилация+всичките маркучи към него.
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:И аз преди три години имах подобни симптоми и след смяна на компа всичко се оправи.В уторизиран сервиз гледат странно като им кажеш,че си на газ.И там си е късмет кой гледа колата.В повечето случаи не им се занимава със стари коли.
Още карам така сутрин льжа датчика за температурата с топла вода,за да запаля,като загрее тресе на място,иначе нямаше проблем в оторизирания сервиз,много сьм доволен,.След като ми казаха компа карам само на бензин,иначе газовата ми е много висок клас,за валвотроници,обд,и е за най новите коли,.Сега пак очаквам помоща ви,.Намерих копютьр сьщия като моя,имобилайзер,ключ.човека ми каза че на 100% работи.,Колата от която го сваля е рьчка.а моята е автоматик,.и ми каза да ги слагам щяла да запали и да вьрви без настройки и обучаване.,някой сменял ли е компютьр,.колко струва да се обучава,.
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:justvettel написа:Скоро ми предстои първа смяна на маслото на тази кола с този двигател и вече си купих YACCO VX 1000 LL 5W-40, но ме интересува дали да сложа някоя добавка заедно с маслото. Също така какво друго ще ми препоръчате да сменя освен маслото, масления филтър, въздушния филтър, филтър на купето и свещите, защото са закупени изброените неща, но ако трябва още нещо да се купи нека да е преди смяната, за да може всичко да се поднови на един път.
Благодаря предварително!
Задължително филтър картерна вентилация+всичките маркучи към него.
Как се разбира е филтър картерна вентилация не фукнционира нормално ?
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
oldirtydog написа:bobreti написа:justvettel написа:Скоро ми предстои първа смяна на маслото на тази кола с този двигател и вече си купих YACCO VX 1000 LL 5W-40, но ме интересува дали да сложа някоя добавка заедно с маслото. Също така какво друго ще ми препоръчате да сменя освен маслото, масления филтър, въздушния филтър, филтър на купето и свещите, защото са закупени изброените неща, но ако трябва още нещо да се купи нека да е преди смяната, за да може всичко да се поднови на един път.
Благодаря предварително!
Задължително филтър картерна вентилация+всичките маркучи към него.
Как се разбира е филтър картерна вентилация не фукнционира нормално ?
Харчи масло,тресе и прекъсва мотора.Това е консуматив сменя се през една смяна на маслото.
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bmw-fann34 написа:dentamed написа:И аз преди три години имах подобни симптоми и след смяна на компа всичко се оправи.В уторизиран сервиз гледат странно като им кажеш,че си на газ.И там си е късмет кой гледа колата.В повечето случаи не им се занимава със стари коли.
Още карам така сутрин льжа датчика за температурата с топла вода,за да запаля,като загрее тресе на място,иначе нямаше проблем в оторизирания сервиз,много сьм доволен,.След като ми казаха компа карам само на бензин,иначе газовата ми е много висок клас,за валвотроници,обд,и е за най новите коли,.Сега пак очаквам помоща ви,.Намерих копютьр сьщия като моя,имобилайзер,ключ.човека ми каза че на 100% работи.,Колата от която го сваля е рьчка.а моята е автоматик,.и ми каза да ги слагам щяла да запали и да вьрви без настройки и обучаване.,някой сменял ли е компютьр,.колко струва да се обучава,.
Колега кой датчик оливаш с вода да пробвам и аз ? Иначе проблема продължава дори и след 500 км на бензин и триене на адаптаций и т.н.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Няма как да сложиш комп от друга кола и без адаптации и програмиране да запали.След адаптация няма да има проблем.Кажи да ти качат последната версия.Може само компа да се програмира.Не е нужно да сменяш ews, ключ и т.н.
Ако смениш всичко пак трябва да се адаптира към другите модули ,за да ги разпознае.
Ако смениш всичко пак трябва да се адаптира към другите модули ,за да ги разпознае.
Последна промяна dentamed на 21 Яну 2018, 22:44, променена общо 1 път
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колега клапан картерни газове не е консуматив чак.Сменя се като се скъса мембраната.Аз смених когато колата беше на 150 000 ,а сега е на 370 000 .Доста смени на масло са минали.220 000 значи 22 смени.Тоест трябвало е 11 пъти да сменя клапана А до сега съм сменил само веднъж клапана.
Не бъркайте колегите.
Да не говорим за разположението му под колектора и ,,бързата"му смяна.
Не бъркайте колегите.
Да не говорим за разположението му под колектора и ,,бързата"му смяна.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:Колега клапан картерни газове не е консуматив чак.Сменя се като се скъса мембраната.Аз смених когато колата беше на 150 000 ,а сега е на 370 000 .Доста смени на масло са минали.220 000 значи 22 смени.Тоест трябвало е 11 пъти да сменя клапана А до сега съм сменил само веднъж клапана.
Не бъркайте колегите.
Да не говорим за разположението му под колектора и ,,бързата"му смяна.
Всеки го сменя когато реши. Личен избор.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ако иска някой да си го сменя и всеки четвъртък следобед този клапан картерни газове, но съветът да се сменя на по 10-20хкм е направо кощунство! Форума е пълен с грешна, подвеждаща, вредна и безсмислена информация. Въпросния клапан нито се поврежда, нито задръства така лесно както го набеждават. Като допълним, че го има само ОЕМ, не е много ефтин, още по-малко е лесен за смяна..... Мислете преди да пишете, колеги! Никаква смяна преди ПОНЕ 100хкм!!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Моя е на 60 хил след смяната. Вече е започнал леко да омазнява изходния маркуч, който минава над всмукателните колектори. Може би до 80-100 ще изкара, но ще започне вече да харчи масло.
Предишния го смених на 40хил, без да знам че е сменян. Беше като нов, а маркучите чисти и сухи. Така че преди 50 хил. е абсолютно безмислено. А след 60-70к е вече въпрос на педантичност. Аз лично не смятам да го пипам засега.
Предишния го смених на 40хил, без да знам че е сменян. Беше като нов, а маркучите чисти и сухи. Така че преди 50 хил. е абсолютно безмислено. А след 60-70к е вече въпрос на педантичност. Аз лично не смятам да го пипам засега.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:Няма как да сложиш комп от друга кола и без адаптации и програмиране да запали.След адаптация няма да има проблем.Кажи да ти качат последната версия.Може само компа да се програмира.Не е нужно да сменяш ews, ключ и т.н.
Ако смениш всичко пак трябва да се адаптира към другите модули ,за да ги разпознае.
Колега мерси за инфото много ми е полезна тази информация,един дори ми иска гривната на контактния ключ,имал нямакъв пин.,Някой сменял ли е Еку,.Кой да ми качи последната версия,и коя е последната версия,.Може би в оторизирания сервиз,от който много съм доволен,но доходите ми са далеч от това което ще ми кажат в крайна сметка,.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:Ако иска някой да си го сменя и всеки четвъртък следобед този клапан картерни газове, но съветът да се сменя на по 10-20хкм е направо кощунство! Форума е пълен с грешна, подвеждаща, вредна и безсмислена информация. Въпросния клапан нито се поврежда, нито задръства така лесно както го набеждават. Като допълним, че го има само ОЕМ, не е много ефтин, още по-малко е лесен за смяна..... Мислете преди да пишете, колеги! Никаква смяна преди ПОНЕ 100хкм!!
Когато караш с масло 5w30LL смяната е на 40000км. Но когато караш 10w40 може и много бързо да се задръсти. Изказвам моето лично мнение, много хора не знаят за какво служи този филтър.Карате БМВ-та но пари за обслужване ви се свидят. Филтър за картерна вентилация, това е все едно филтър масло или филтър въздушен. Сменяй и тях на 100000км да видим колата как ще е? Ама от кисели дупета вчера се качил на кола и вече е много умен.Купи си Шкода да ти е евтино. Не ви се дават пари за обслужване после тресе, прекъсва, гасне и т.н.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Абе ти заглавието на темата прочете ли изобщо? За кви 10w40 бълнуваш тук?? Останалите ти истерии как си ме описал без да ме познаваш, no comment..... Пиша в технически форум - не очаквам да ме одумват махленски клюкарки. Пиши по темата и устисквай някак си без да коментираш мен!
Имам колата в ръцете си от почти 400 000км и за този пробег въпросния клапан е сменян ДВА пъти през около 200 000. Винаги е работил перфектно, както и в момента! Всъщност въпросния клапан се диагностицира елементарно, но който няма елементарни познания си го сменя от глупост, няма лошо..
Давай по темата. И смислено ако може.
Имам колата в ръцете си от почти 400 000км и за този пробег въпросния клапан е сменян ДВА пъти през около 200 000. Винаги е работил перфектно, както и в момента! Всъщност въпросния клапан се диагностицира елементарно, но който няма елементарни познания си го сменя от глупост, няма лошо..
Давай по темата. И смислено ако може.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
,,Колега" bobreti незнам защо се хващам да пиша това ама айде.Незнам дали въобще да ти обяснявам колко не са ти ясни нещата.
Ако говорим за коли кой какво кара аз имам 4 бмв-та.Двете са е46.Едно f30 купено чисто ново септември 2017 и една X5 e70 4.8i 355 коня.Тъй,че не ми обяснявай кое ми е скъпо.
Та по темата тоя клапан колега има една оранжева мембрана и една пружина.Също и спирала по която се стича маслото обратно в картера.Има и три тръби.Запушва се когато се кара много време с едно масло примерно както уж го дават 25 000.
Тоя двигател не трябва да се кара с 10w40. Това въобще няма да го комнтирам.
Мембраната няма как да се запуши ,а с годините се къса и започва да бърка работата на мотора.Това от завода са го казали ,че за по-малко от 100 000 няма как да стане.Скъса ли се мембраната почва да взима въздух от колектора и даже трудно се развива капачката за маслото.
Та да се върнем на това,че някой от нас карали лади до вчера и сега сме се качили на много луксозното ,,е46"
Колега не ставай смешен.Това се почти 20 годишни кошници.Не си мисли,че караш страхотна кола.И въпреки това е46 за мен си остава най на сърце.
И пак за парите на ,,скъпия" клапан. Клапана струва по спомен от м-кар 60 лева някъде.Колега аз на хикса за толкова слагам бензин на ден.Не пишете неподготвени и не бъркайте колегите
То колянов вал май на 15000 трябваше да се сменя.Нали колега?
Ако говорим за коли кой какво кара аз имам 4 бмв-та.Двете са е46.Едно f30 купено чисто ново септември 2017 и една X5 e70 4.8i 355 коня.Тъй,че не ми обяснявай кое ми е скъпо.
Та по темата тоя клапан колега има една оранжева мембрана и една пружина.Също и спирала по която се стича маслото обратно в картера.Има и три тръби.Запушва се когато се кара много време с едно масло примерно както уж го дават 25 000.
Тоя двигател не трябва да се кара с 10w40. Това въобще няма да го комнтирам.
Мембраната няма как да се запуши ,а с годините се къса и започва да бърка работата на мотора.Това от завода са го казали ,че за по-малко от 100 000 няма как да стане.Скъса ли се мембраната почва да взима въздух от колектора и даже трудно се развива капачката за маслото.
Та да се върнем на това,че някой от нас карали лади до вчера и сега сме се качили на много луксозното ,,е46"
Колега не ставай смешен.Това се почти 20 годишни кошници.Не си мисли,че караш страхотна кола.И въпреки това е46 за мен си остава най на сърце.
И пак за парите на ,,скъпия" клапан. Клапана струва по спомен от м-кар 60 лева някъде.Колега аз на хикса за толкова слагам бензин на ден.Не пишете неподготвени и не бъркайте колегите
То колянов вал май на 15000 трябваше да се сменя.Нали колега?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани