проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Те хората спряха да пишат заради такива консуматори като теб...Gtuned написа:Сега да несъм ви засегнал по някакъв начин че всички се засилихте да пишете ? Ако е така извинявам се ! Лошото е , че когато имах нужда от мнения само 1-2 -ма колеги се отзоваха ! Лек ден.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
А ти случайно да си се замислял че споделената информация не само в тази теме е в полза на всички притежатели на тази марка и колкото повече е тя толкова по добре или ти си този който раздава правосъдие в форума и трупа мнения без никаква компетентност по въпроса ? И все пак благодаря за вниманието и нека прекъснем този безмислен спор и спрем да пълним темата с спам ! И няма смисъл да разнищваме повече тази тема затова ще те помоля учтиво да си не ми отговаряш! Благодаря!
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:А ти случайно да си се замислял че споделената информация не само в тази теме е в полза на всички притежатели на тази марка и колкото повече е тя толкова по добре или ти си този който раздава правосъдие в форума и трупа мнения без никаква компетентност по въпроса ? И все пак благодаря за вниманието и нека прекъснем този безмислен спор и спрем да пълним темата с спам ! И няма смисъл да разнищваме повече тази тема затова ще те помоля учтиво да си не ми отговаряш! Благодаря!
Незнам за какво говориш,но така и не разбрах как си решил проблема с бубуната,свеща и цилиндъра които не работеха за тях исках да напишеш. Нищо лично,не се сърди,но пишем,пишем помагаме за решаването на даден проблем и накрая поличаваш само :проблема е решен и толкова,съгласи се че не е коректно. Лека вечер.
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:А ти случайно да си се замислял че споделената информация не само в тази теме е в полза на всички притежатели на тази марка и колкото повече е тя толкова по добре или ти си този който раздава правосъдие в форума и трупа мнения без никаква компетентност по въпроса ? И все пак благодаря за вниманието и нека прекъснем този безмислен спор и спрем да пълним темата с спам ! И няма смисъл да разнищваме повече тази тема затова ще те помоля учтиво да си не ми отговаряш! Благодаря!
философтването няма смисьл,или имаш някакви други проблеми,вече Не свьрзани с колата.но тука нее болница за душевно болни,.
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
здравейте,имам следния всеобщ проблем на студено мотора тресе все едно е на 3 цилиндъра излезе ли от синята зона работата се оправя значително и остава съвсем леко притрисане,а докато е студена и гасне.Та... сменил съм филтъра на картерните,свещи,проверка на зацепване,проверка за износване,калибрация на валветроника,ъпдейт на абсолютно всеки един модул в колата промяна 0.записва грешки единствено датчик за ниво на масло и алтернатор кумуникация зареждането си е 14,2.прочетох цялата тема и цяла седмица си бласкам главата защото беше написан софтуер да не записва грешки в компа на мотора който след ъпдейта вече си записва,но след толкова четене в наще и чужди форуми не разбрах от какво идва този проблем и как се лекува дайте съвет какво да гледам,проверявам или направо как да го оправя
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
chipipk написа:...записва грешки единствено датчик за ниво на масло и алтернатор кумуникация зареждането си е 14,2...
Смени алтернатора с работещ, който НЕ записва грешки и ще ти се оправят оборотите. Погледни и всмук.колектор да нямаш сцепен маркуч от / към дросела. Имах случай с перфектно работеща кола и от време на време "претрисаше", след смяна на алтернатора с БОШ ( а беше ВАЛЕО) - няма никакви проблеми.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги,може ли едно мнение и за моя проблем ?!?
КОЛАТА (n42b20) като е студена или температурата е около синьото - НЯМА ПАЛЕНЕ.
Сменин са бобини,свещи,бензинови дюзи (4 чисто нови) чисто нов горивен филтър , чисто нова бензинова помпа , чисто нов дебитомер,дросела е огледало,всички датчици по мотора работят и реагират нормално.Колата има ГИ който е настройван хиляди пъти и все едно и също.
Проблема е сходен с този на клипа на колегата.
https://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ&t=52s
На диагностика не излизат грешки.
КОЛАТА (n42b20) като е студена или температурата е около синьото - НЯМА ПАЛЕНЕ.
Сменин са бобини,свещи,бензинови дюзи (4 чисто нови) чисто нов горивен филтър , чисто нова бензинова помпа , чисто нов дебитомер,дросела е огледало,всички датчици по мотора работят и реагират нормално.Колата има ГИ който е настройван хиляди пъти и все едно и също.
Проблема е сходен с този на клипа на колегата.
https://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ&t=52s
На диагностика не излизат грешки.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Може да не ти затваря добре клапана на газовото и вечер газта останала в тръбопровода да я изпразва по всмукателите. Покарай само на бензин за да елиминираш това.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
46 страници и едни и същи въпроси.Хора мързи Ви да четете!
Аз карах този мотор 2г. и нямах никакви сериозни ядове.Този мотор си иска качествени части и майстори които разбират,а не пред блока с комшиите.
Аз карах този мотор 2г. и нямах никакви сериозни ядове.Този мотор си иска качествени части и майстори които разбират,а не пред блока с комшиите.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gonke написа:Колеги,може ли едно мнение и за моя проблем ?!?
КОЛАТА (n42b20) като е студена или температурата е около синьото - НЯМА ПАЛЕНЕ.
Сменин са бобини,свещи,бензинови дюзи (4 чисто нови) чисто нов горивен филтър , чисто нова бензинова помпа , чисто нов дебитомер,дросела е огледало,всички датчици по мотора работят и реагират нормално.Колата има ГИ който е настройван хиляди пъти и все едно и също.
Проблема е сходен с този на клипа на колегата.
https://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ&t=52s
На диагностика не излизат грешки.
Тези мотори са много капризни за ГИ
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:Gonke написа:Колеги,може ли едно мнение и за моя проблем ?!?
КОЛАТА (n42b20) като е студена или температурата е около синьото - НЯМА ПАЛЕНЕ.
Сменин са бобини,свещи,бензинови дюзи (4 чисто нови) чисто нов горивен филтър , чисто нова бензинова помпа , чисто нов дебитомер,дросела е огледало,всички датчици по мотора работят и реагират нормално.Колата има ГИ който е настройван хиляди пъти и все едно и също.
Проблема е сходен с този на клипа на колегата.
https://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ&t=52s
На диагностика не излизат грешки.
Тези мотори са много капризни за ГИ
Вечерта преди да се прибереш го включи на бензин последните 5-6 км до вкъщи.Докато работи (на бензин) - врътни и му затвори кранчето на газовата бутилка. После кажи как е ... на другата сутрин !
PS: Видях, че по-горе са ти казали същото, но спри газта директно от бутилката, за да си 100% сигурен.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- justvettel
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '02 e46 143hp
- Мечтае да кара: (F15) X5 M50d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Скоро ми предстои първа смяна на маслото на тази кола с този двигател и вече си купих YACCO VX 1000 LL 5W-40, но ме интересува дали да сложа някоя добавка заедно с маслото. Също така какво друго ще ми препоръчате да сменя освен маслото, масления филтър, въздушния филтър, филтър на купето и свещите, защото са закупени изброените неща, но ако трябва още нещо да се купи нека да е преди смяната, за да може всичко да се поднови на един път.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
justvettel написа:Скоро ми предстои първа смяна на маслото на тази кола с този двигател и вече си купих YACCO VX 1000 LL 5W-40, но ме интересува дали да сложа някоя добавка заедно с маслото. Също така какво друго ще ми препоръчате да сменя освен маслото, масления филтър, въздушния филтър, филтър на купето и свещите, защото са закупени изброените неща, но ако трябва още нещо да се купи нека да е преди смяната, за да може всичко да се поднови на един път.
Благодаря предварително!
+Хидравличната и спирачна течност.
Те са хигроскопични ("просмукват" влага/вода) и е добре да се сменят на 3-4 години
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Taricate написа:bobreti написа:Gonke написа:Колеги,може ли едно мнение и за моя проблем ?!?
КОЛАТА (n42b20) като е студена или температурата е около синьото - НЯМА ПАЛЕНЕ.
Сменин са бобини,свещи,бензинови дюзи (4 чисто нови) чисто нов горивен филтър , чисто нова бензинова помпа , чисто нов дебитомер,дросела е огледало,всички датчици по мотора работят и реагират нормално.Колата има ГИ който е настройван хиляди пъти и все едно и също.
Проблема е сходен с този на клипа на колегата.
https://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ&t=52s
На диагностика не излизат грешки.
Тези мотори са много капризни за ГИ
Вечерта преди да се прибереш го включи на бензин последните 5-6 км до вкъщи.Докато работи (на бензин) - врътни и му затвори кранчето на газовата бутилка. После кажи как е ... на другата сутрин !
PS: Видях, че по-горе са ти казали същото, но спри газта директно от бутилката, за да си 100% сигурен.
Мерси и на двамата,ще пробвам,дано това да е проблема.
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
chipipk написа:здравейте,имам следния всеобщ проблем на студено мотора тресе все едно е на 3 цилиндъра излезе ли от синята зона работата се оправя значително и остава съвсем леко притрисане,а докато е студена и гасне.Та... сменил съм филтъра на картерните,свещи,проверка на зацепване,проверка за износване,калибрация на валветроника,ъпдейт на абсолютно всеки един модул в колата промяна 0.записва грешки единствено датчик за ниво на масло и алтернатор кумуникация зареждането си е 14,2.прочетох цялата тема и цяла седмица си бласкам главата защото беше написан софтуер да не записва грешки в компа на мотора който след ъпдейта вече си записва,но след толкова четене в наще и чужди форуми не разбрах от какво идва този проблем и как се лекува дайте съвет какво да гледам,проверявам или направо как да го оправя
Колеги сьветвам да не гадаем а да направим като мен Закарвате колата в БМВ,заслужава си,.там проблема и всичко на колата излиза наяве,.тия проблеми дето ги пишете аз ги имам сьщите,.компа заминава това е.,Студена запалва и угасва,после не пали,.тресе на свободен ход,.и няма мощност,.понякога не вьрви изобщо,понякога много добре вьрви не тресе,.при мен се оказа компа,.нее скьпо да я закарате,и аз несьм баровец,.закарах колата и сьм много доволен.,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани