проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Издърпваш телчето, което държи долната Гърловина и дърпаш яко разширителния съд нагоре
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги ето какъв се оказа проблема при мен. Прави бяхте веригата е прескочила, но не защото е станала за смяна и е разтегната а зареди задкормилното устройство...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте. Двигател N42B20 ,Някой да каже ако знае ,това нормално ли е на ниски обороти да държи около 3 бара налягане на маслото а на около 2700-2800 оборота да скача така рязко до около 7-8 бара и така си го държи налягането.Ето клип. https://youtu.be/gvLOPrseWeA
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivanski_2 написа:Колеги ето какъв се оказа проблема при мен. Прави бяхте веригата е прескочила, но не защото е станала за смяна и е разтегната а зареди задкормилното устройство...
Аз не знам, защо още има "майстори" в кавички, който не знаят отявленият проблем на тези двигатели...
А те са:
Верига, Ванос, Хидравлични повдигачи са най честите повреди в двигателя..
По рядко срещани, мотор на валветроника и гърбичен вал..
Те са толкова дискутирани проблеми..
risto416 написа:Здравейте. Двигател N42B20 ,Някой да каже ако знае ,това нормално ли е на ниски обороти да държи около 3 бара налягане на маслото а на около 2700-2800 оборота да скача така рязко до около 7-8 бара и така си го държи налягането.Ето клип. https://youtu.be/gvLOPrseWeA
Май ти заяжда регулиращият плунжер на налягането, скоро да не се покаже някое бутало
Тиез коне искат да ядат....
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Май ти заяжда регулиращият плунжер на налягането, скоро да не се покаже някое бутало [/quote]
Не знам какво е” плунжер”,но ти на твоята знаеш ли дали е така. До сега никой не можа да ми отговори дали това е нормално,даже и в Камор питах,от там казаха че има минимални норми за налягането,но максимални нямат информация По назад в темата съм описал проблема който ме мъчи вече пета година.
Не знам какво е” плунжер”,но ти на твоята знаеш ли дали е така. До сега никой не можа да ми отговори дали това е нормално,даже и в Камор питах,от там казаха че има минимални норми за налягането,но максимални нямат информация По назад в темата съм описал проблема който ме мъчи вече пета година.
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги. Мерих налягането на маслото и има нещо което притесни и мен и майстора. На ниски обороти около 700-750 държи налягане около 2,7 бара и така до около 3000 оборота,след 3000 оборота налягането скача рязко на 5,8-6.0 бара и така до прекъсвач оклоло 6500 оборота. Товаа според мен и майстора не е нормално.Да питам някой знае ли какво налягане трябва да държи системата за смазване на двигателя? И дали това нещо е нормално за този двигател това рязко покачване на налягането? Благодаря предварително на всеки отзовал се.
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
risto416 написа:
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Кой е точният номер на грешката, защото този двигател под зъбно колело на разпределителният, вал имат предвид ВАНОС актуатора, преди да дадеш 750 лева за нов ВАНОС, дай точно номерата на грешките които ти излизат..
При нас с N моторите не е като при M за 100 лева да се оправя..
При нас с N моторите не е като при M за 100 лева да се оправя..
Тиез коне искат да ядат....
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
onewg написа:Кой е точният номер на грешката, защото този двигател под зъбно колело на разпределителният, вал имат предвид ВАНОС актуатора, преди да дадеш 750 лева за нов ВАНОС, дай точно номерата на грешките които ти излизат..
При нас с N моторите не е като при M за 100 лева да се оправя..
A Fault code is stored for the tested assembly.
Y6275 VANOS intake valve. Товс е грешка която записва и след като се изчисти,пак я записва след ксто мине 4000 оборота и влезе в другия режим при който няма мощност,Но не светят никакви лампиза грешка. Така я карам от 2014г. И разхода е много висок...
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Положението не е много добро при теб...
Компютъра иска да промени ъгъла при определени условия, обаче не успява, за това излиза грешка в ВАНОС соленоида..
Но, ако си го сменял соленоида С НОВ подчертавам!!!!! и пак излиза същата грешка, работата е лошо..
Възможните причини са:
Компютър: Повреда в управляващият изход..
Окабеляване: прекъснат кабел или на маса..
Маслена магистрала: Магистралата която захранва ВАНОС клапаните с масло, при някой модели има цедки, и тук трябва да има, по главата или по соленоидите..
Масло: Ниско налягане на маслото..
Износване на главата и на лагерната шийка на разпределителният вал: маслото за ваноса минава през 1-вата лагерна шийка, може от там да губи налягане..
ВАНОС актуатора: Разбит и не работещ актуатор..
Компютъра иска да промени ъгъла при определени условия, обаче не успява, за това излиза грешка в ВАНОС соленоида..
Но, ако си го сменял соленоида С НОВ подчертавам!!!!! и пак излиза същата грешка, работата е лошо..
Възможните причини са:
Компютър: Повреда в управляващият изход..
Окабеляване: прекъснат кабел или на маса..
Маслена магистрала: Магистралата която захранва ВАНОС клапаните с масло, при някой модели има цедки, и тук трябва да има, по главата или по соленоидите..
Масло: Ниско налягане на маслото..
Износване на главата и на лагерната шийка на разпределителният вал: маслото за ваноса минава през 1-вата лагерна шийка, може от там да губи налягане..
ВАНОС актуатора: Разбит и не работещ актуатор..
Тиез коне искат да ядат....
- rAd000
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 5.05.2015
- Местоположение: Нюрнберг
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90 LCI, 325TI e46
- Мечтае да кара: M140ix, 440ixGC, GT63S AMG, G63 AMG
N42 316ti Компакт - леки вибрации и игра в оборотите
Здравейте колеги.Преди година закупих БМВ е46 316ти Компакт 1.8л 116к.с. 2003/12 с М пакет от втори собственик(немец).Имам питанка към по-опитните и благодаря предварително.Проблемът е че тампоните на мотора са подменени с нови,но все още се усещат вибрации в купето и скоростния лост.След като е загряла, оборотите имат лека игра в диапазон 50-тина.Също забелязах че при движение с повече от 20км/ч на свободна предавка и леко подаване на газ оборотите не реагират.За реакция трябва да понатисна газта.
Как мога да реша проблемите и какво ще ми препоръчате?
Как мога да реша проблемите и какво ще ми препоръчате?
Проблем с 318
Здравейте От скоро имам BMW 318 е46 2005 година има отскоро един проблем Проблемът е когато стартира Моторът и тръгна забива повече от 2500 оборота не иска,Изчаквам я да загрее да мине синьото и тогава и подавам газ пълна отиват 4000 оборота и минали 4200 оборота и се оправя поради какво може да бъде това.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз съм поръчал части, вериги обтегачи и гумички о-пръстени и чакам ги да дойдат от Германия и ще поразглобя малко двигателя, ще направя снимки и видео...
Имам едно гадно клатене на ниски само се получава, едно люлеене равномерно на двигателя..
Аз си мисля че цилиндрите не работят синхронно при малко отваряне на клапаните, поради някаква причина във валветроника..
Поръчал съм си тестер за теч в цилиндрите http://rivertools.net/Le001-river-%D1%8 ... 0%B5%D1%80 , с него ще се помъча да видя при малки отваряния на клапаните дали има еднаквост в потока, и при затворени клапани дали не губи компресия от някъде..
Не знам какво че се получи от цялата работа, но със сигурност ще има тема, преди по време и след ремонта
в крайна сметка ще си я карам люшкаща
Имам едно гадно клатене на ниски само се получава, едно люлеене равномерно на двигателя..
Аз си мисля че цилиндрите не работят синхронно при малко отваряне на клапаните, поради някаква причина във валветроника..
Поръчал съм си тестер за теч в цилиндрите http://rivertools.net/Le001-river-%D1%8 ... 0%B5%D1%80 , с него ще се помъча да видя при малки отваряния на клапаните дали има еднаквост в потока, и при затворени клапани дали не губи компресия от някъде..
Не знам какво че се получи от цялата работа, но със сигурност ще има тема, преди по време и след ремонта
в крайна сметка ще си я карам люшкаща
Тиез коне искат да ядат....
- Charalambova
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.04.2019
- Пол: Жена
316ti compact -бяло сив/син пушек от аспуха
Здравейте!От скоро имам бмв 316 ti compact 2003 , бензин , и започна да пуши доста от аспуха като загрее . При студен старт няма проблем, но после става мъгла след мен. Понякога пуши супер много, после се кротва за определено време, и така .. check in лампата ми светва често( на около 100км€ и показва грешка в катализатора .. Водих я на 3-4 сервиза , сменяха маслото и др неща , и всички до сега казваха че е нормално да гори масло така . Следя антифриза и маслото, и не намалят,ще съм благодарна ако някой може да помогне с съвет.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 316ti compact -бяло сив/син пушек от аспуха
Клапан картерна вентилация- когато бъгне по определен начин, започва да се засмуква масло от картера на двигателя във всмукателният колектор и от там в цилиндрите, където при изгарянето му може буквално да се задими улицата...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани