Проблем с отключването

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.05.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с отключването

Мнение от Pamo » 14 Мар 2017, 8:13

Здравейте колеги ! Имам следния проблем когато заключвам колата няма проблем обаче при отключване се отварят 3-те врати без шофьорската което е много кофти така че help :help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 14 Мар 2017, 9:28

А с ключа механично ако заключиш как е?

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с отключването

Мнение от vvasilev1 » 11 Апр 2017, 16:28

vvasilev1 написа:Сменени са ми и двете релета! На отключване всичко е перфектно, но на заключване мигачите светват, чува се леко "цък" и до там. Чоповете или не падат или падат до средата и колата не се заключава? Обикалям я сума време докато реши да се заключи? Моля за съвет.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Решен е проблема със смяна на целия комфорт модул. Купих ползван за 20 лева. Като се монтира на колата иска кодиране.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 14 Апр 2017, 16:36

Можеше да си смениш релетата спчисто нови и да си решиш проблема запмного години напред. Сега е въпрос на време и с този модул да започнат същите проблеми.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с отключването

Мнение от vvasilev1 » 15 Апр 2017, 22:00

VladiE написа:Можеше да си смениш релетата спчисто нови и да си решиш проблема запмного години напред. Сега е въпрос на време и с този модул да започнат същите проблеми.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Същата история.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 17 Апр 2017, 8:59

Изображение

Купуваш си две такива релета и си решаваш проблема.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с отключването

Мнение от vvasilev1 » 17 Апр 2017, 20:53

VladiE написа:Изображение

Купуваш си две такива релета и си решаваш проблема.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Знам ги релета та, но се слагат трудно. Пак същата пара идва.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 17 Апр 2017, 21:30

Същата пара е, но модула ще ти служи много години вярно и без проблеми. Слагането е лесно, свалянето на старите е трудното. Можеш да ги срежеш и да махаш крачетата едно по едно, или да питаш в сервиз за техника. Аз минах през тоя проблем и лошото бе, че трябваше да си качвам децата през прозорците в студа. Успех ти пожелавам.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с отключването

Мнение от vvasilev1 » 19 Апр 2017, 4:47

Здраве да има

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с отключването

Мнение от ildivvy » 20 Апр 2017, 12:23

Елементи с повече крачета се свалят с вакуумна помпичка! С поялника се разтопява калая и с помпичката се изсмуква разтопеното! Като се махне елемента се почистват пак с помпичката дупките,за да влезе новия по най-добрия начин! Става за секунди!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 20 Апр 2017, 17:48

Съгласен съм, но не става с ръчна. Професионална имат само специалистите в сервизите. Аз затова го насочих и към това.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.08.2017
Пол: Мъж
Кара: бмв е46 купе 2.2

Re: Проблем с отключването

Мнение от Petarlazarov » 30 Окт 2017, 12:10

преди два дена заключих колата с копчето от ключа днес отивам и немога да е отключа нито с копчето на ключа нито с клю4а вкарвам ключа в ключалката и върти в двете посоки на свободно а преди да е заключа с копчето отключвах с ключа всеки пат.иначе и преди копчетата на ключа не ми работеха всеки път ту хванат ту не и затова мисля че проблема не е механичен а електрически.иначе като не я отключих по двата начина влезнах през багажника и дадох на контакт и е се отключи но пак не ми работи ключалката и копчето колта е бмв е46 купе 2002 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с отключването

Мнение от ildivvy » 30 Окт 2017, 19:41

Много странно ми се вижда,да не може да се отключи врата с ключа и да няма механична повреда... Нали се върти ключалката в крайна сметка?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с отключването

Мнение от VladiE » 01 Ное 2017, 21:58

Petarlazarov написа:преди два дена заключих колата с копчето от ключа днес отивам и немога да е отключа нито с копчето на ключа нито с клю4а вкарвам ключа в ключалката и върти в двете посоки на свободно а преди да е заключа с копчето отключвах с ключа всеки пат.иначе и преди копчетата на ключа не ми работеха всеки път ту хванат ту не и затова мисля че проблема не е механичен а електрически.иначе като не я отключих по двата начина влезнах през багажника и дадох на контакт и е се отключи но пак не ми работи ключалката и копчето колта е бмв е46 купе 2002 година


Завърти по-мъжката на ляво, за да я отключиш механично. Леко на ляво или на дясно задейства електронното заключване или отключване, за да е механично трябва да въртиш още малко в посока.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.11.2017
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E46 318i Touring M43B19

Re: Проблем с отключването

Мнение от Lazaron82 » 24 Яну 2018, 20:26

Petarlazarov написа:преди два дена заключих колата с копчето от ключа днес отивам и немога да е отключа нито с копчето на ключа нито с клю4а вкарвам ключа в ключалката и върти в двете посоки на свободно а преди да е заключа с копчето отключвах с ключа всеки пат.иначе и преди копчетата на ключа не ми работеха всеки път ту хванат ту не и затова мисля че проблема не е механичен а електрически.иначе като не я отключих по двата начина влезнах през багажника и дадох на контакт и е се отключи но пак не ми работи ключалката и копчето колта е бмв е46 купе 2002 година

Здравейте колеги, аз имам абсолютно същия проблем. Колата е Е46 комби, с патрон само на шофьорската врата. При мен заключването и отключването от бутоните на ключа работят. Също така мога да заключвам и отключвам от патрона, но проблема е, че когато заключа от бутона на ключа после не мога да я отключа от патрона! Ключа върти самия патрон но някак си по-леко. Проблема е че имам само един ключ и ако откаже дистанционното или падне акумулатора, когато е заключена няма да мога да я отключа или аз поне незнам как. Може ли нещо в самия механизъм на патрона да е прецакано?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook