Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
BobbyD написа:С две думи - вариант за повишаване няма така ли?
има, ама си знаеш, че кутията ще кихне (бързо)... моята се предаде след 10,000 км +-
Zagy написа:184кс печката заводски е 390 нютона, 204кс печката е 410нм - май няма как тавана на кутията да е 350-370 нютона - или аз бъркам (по-вероятното), или Гюнтер нещо не си е сметнал (по-невероятното)?
това го пиша за 78-ми път във форума и пак има неразбрали...
невероятни неща се случват, мда...
5L40-E (A5S360R)
The 5L40-E was designated in either "M82" (rear-wheel drive) or "MX5" (all-wheel drive) versions for service in BMW vehicles from 2000 model year until the design was superseded by (for BMW) the 6L45E and (for all others) the 6L50E series electronic automatic transmissions in 2007 . It is designed for service in vehicles up to 4000 lb (1814 kg) GVWR and in service was mated to a selection of final drive ratios 3.42:1, 3.73:1, or 3.91:1 depending on the carline. The 5L40-E had been designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. It was underrated when used in combination of M57D30 engines. As the M57D30 rated torque output of 390/410Nm.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги днес се запознах с един поляк занимаващ се с продажба и рециклиране на турбини и торбо чарджари. На шега го питах дали мога да сложа по голямо турбо и човека ми каза никакви проблеми. Пращам старата пращат ми нов по голям охлюв + ремап разбира се на друго място от 2.0-вия турбо дизел 150 коня може да изкарам 250-260 hp без да пипам нищо друго. Само турбо и ремап.
Генерацията е 63 мм без катализатор прави тръби ,егр-а предстои да го изолирам, че се спека миналия месец взе да дава грешка, пеперудите на колектора и тях предстои др седмица.
Но ми стана интересно за това турбо . Смяна + ремап = 250-260 hp. Крие ли някаква опасност за мотора тази комбинация. Приятел механик ми сподели, че вала няма да издържи и ще се предаде .
Търсих из форума, но 98% става дума за 330 .... а двулитровите бутилки мляко много не питат
Поздрави,
Генерацията е 63 мм без катализатор прави тръби ,егр-а предстои да го изолирам, че се спека миналия месец взе да дава грешка, пеперудите на колектора и тях предстои др седмица.
Но ми стана интересно за това турбо . Смяна + ремап = 250-260 hp. Крие ли някаква опасност за мотора тази комбинация. Приятел механик ми сподели, че вала няма да издържи и ще се предаде .
Търсих из форума, но 98% става дума за 330 .... а двулитровите бутилки мляко много не питат
Поздрави,
Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Аз мисля,че мотора ше строши вал при такова натоварване
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
И това няма как да стане със заводските дюзи.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
На по-голямото турбо няма ли да му трябва и по-голям интеркулер, за да се охлажда по-голямото количество въздух ?
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Нямам идея какво ще му трябва, ако трябва да съм честен. За дюзите съм 100% сигурен, че трябва да се сменят. Не е проблем да се вкарам във филма. Само ме притеснява вала дали няма да сдаде багажа или нещо друго и да се вкарам не във филм ами във сериал .....
И аз си мислех за кулера, но поляка каза, че няма нужда турбото било от 3 дизел, а мапа евентуално да компенсира лага, ако съм го разбрал правилно .
Kurtov написа:На по-голямото турбо няма ли да му трябва и по-голям интеркулер, за да се охлажда по-голямото количество въздух ?
И аз си мислех за кулера, но поляка каза, че няма нужда турбото било от 3 дизел, а мапа евентуално да компенсира лага, ако съм го разбрал правилно .
Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Тука само за дизел ли се обсъжда? Нещо за бензинките да кажете )
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
R1d3r написа:Тука само за дизел ли се обсъжда? Нещо за бензинките да кажете )
бавни са... тук-там някоя 14.5 @ 400 и до там
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
R1d3r написа:Тука само за дизел ли се обсъжда? Нещо за бензинките да кажете )
Те бензинките са ясни, китайски колектори, ремап и газ .
ПП: Ей вичо само с маслото 10в60 е качил поне 10 коня
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bioz написа:R1d3r написа:Тука само за дизел ли се обсъжда? Нещо за бензинките да кажете )
Те бензинките са ясни, китайски колектори, ремап и газ .
ПП: Ей вичо само с маслото 10в60 е качил поне 10 коня
да видиш, като сложих разпънка, какво става.. не стъпва по земята...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
тя разпънката е структуро определяща, че се разцепва колата отпред
"Чемодан, вокзал, Москва"
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Като включи на газ, нали? Щото е настроена на газ да върви повече.
Вчера качи едно момче от Нюбургринг клип в Ютуб ... Цяла генерация HKS от колекторите до крайно гърне + супер мапера... Атмосферното gt86 4цил боксер 200кс... Спечели след интервенциите 15кс някъде.
Малко са хората искащи да изтръскат портфейла за под 10% увеличение на мощността. А тия дето имат кеш направо отиват към компресори, турбо... Имаше маниашки теми из форума виж ги... Ако от цифрите не те заболи глава... Има хора, правят го това. Виж темата на колегите с n55/n54 сток турбо бензин мотор на BMW какви са възможностите софтуерно /хардуерно.
Дизела до момента е най-достъпния начин да дадеш приемлива сума за градска/магистрална кола и да те побута в седалката без да си дублираш сумата за покупката като тунинг.
Ако нямаш кеш и не се гониш с трафика... Ставаш скрапер с някое м50/м52/м54... приятелите ти почват да те съжаляват, че караш кола която вече и малцинствата не купуват, питат те дали не си останал без работа та караш такава кола и т.н... После с шпера зимата ги дърпаш ама тва е друга история.
Вчера качи едно момче от Нюбургринг клип в Ютуб ... Цяла генерация HKS от колекторите до крайно гърне + супер мапера... Атмосферното gt86 4цил боксер 200кс... Спечели след интервенциите 15кс някъде.
Малко са хората искащи да изтръскат портфейла за под 10% увеличение на мощността. А тия дето имат кеш направо отиват към компресори, турбо... Имаше маниашки теми из форума виж ги... Ако от цифрите не те заболи глава... Има хора, правят го това. Виж темата на колегите с n55/n54 сток турбо бензин мотор на BMW какви са възможностите софтуерно /хардуерно.
Дизела до момента е най-достъпния начин да дадеш приемлива сума за градска/магистрална кола и да те побута в седалката без да си дублираш сумата за покупката като тунинг.
Ако нямаш кеш и не се гониш с трафика... Ставаш скрапер с някое м50/м52/м54... приятелите ти почват да те съжаляват, че караш кола която вече и малцинствата не купуват, питат те дали не си останал без работа та караш такава кола и т.н... После с шпера зимата ги дърпаш ама тва е друга история.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
host написа:Ставаш скрапер с някое м50/м52/м54... приятелите ти почват да те съжаляват, че караш кола която вече и малцинствата не купуват
друг всеизвестен факт е, че приятелите ти/ми карат коли, които ускоряват до 100 за повече от 10 секунди, но говорят за твоята/моята кола
и така
the world is fun and colorful
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:host написа:Ставаш скрапер с някое м50/м52/м54... приятелите ти почват да те съжаляват, че караш кола която вече и малцинствата не купуват
друг всеизвестен факт е, че приятелите ти/ми карат коли, които ускоряват до 100 за повече от 10 секунди, но говорят за твоята/моята кола
и така
the world is fun and colorful
... и се оплакват, че като карат на магистралата им духа на краката от изолацията на вратите
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Обаче колеги бензина може спокойно да развърти голяма турбина и да изкара 1000 коня, а дизела 6 цилиндъра няма капацитета за това. Виж ако беше 6 литров дизел ... да! Липсват му високи обороти на дизела.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани