Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Ще разкажа за 2 случая на 3.0д автомат
Става въпрос за Е39 3.0д 193кс --- около 230 кс е по думите на собственика и 500 нм
Е46 купе 3.0д 204 кс --- 262 коня е колата , 209 е изкарала при първи рън без катализатори
На колегата с 39ката му "ремапнаха" и кутията. Доколкото твърди той --> кутията му е немската ЗФ (колата е фейс) , качвах се да я карам , ами тя сменя като джойстика на Е60 Не се ебавам , не знам какво точно е правено на кутията , но 100 % сменя по -бързо от оригинала !!! Няма замисляне , няма чудене.
В момента се налага да карам един мерц с 7гтроник и те реално сменят за еднакво време , не намирам разлика
На колегата с 46цата , понеже явно кутията му е ГМ , НЕ е "ремапвана" кутията. Той даже не знаеше ,че може да се прави такова нещо , след като го попитах -- аа на теб пипаха ли кутията при ремапа
От Варна съм , мисля че на всеки му е ясно кой е мапера , просто е най - добрия
Става въпрос за Е39 3.0д 193кс --- около 230 кс е по думите на собственика и 500 нм
Е46 купе 3.0д 204 кс --- 262 коня е колата , 209 е изкарала при първи рън без катализатори
На колегата с 39ката му "ремапнаха" и кутията. Доколкото твърди той --> кутията му е немската ЗФ (колата е фейс) , качвах се да я карам , ами тя сменя като джойстика на Е60 Не се ебавам , не знам какво точно е правено на кутията , но 100 % сменя по -бързо от оригинала !!! Няма замисляне , няма чудене.
В момента се налага да карам един мерц с 7гтроник и те реално сменят за еднакво време , не намирам разлика
На колегата с 46цата , понеже явно кутията му е ГМ , НЕ е "ремапвана" кутията. Той даже не знаеше ,че може да се прави такова нещо , след като го попитах -- аа на теб пипаха ли кутията при ремапа
От Варна съм , мисля че на всеки му е ясно кой е мапера , просто е най - добрия
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Сериозно обмислям варианта да си "чипосам" автомата. Ще поразпитам, живея във Варна и знам за кой мапер става дума Ще пиша и на този човек Eduard Klukas, да видим какво ще стане.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги обмислям да си портна дроселоеата клапа на м52б28ту с колектор от м54б30. Ще има ли ефект и дали някой го е правил досега?
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Powerslide написа:Ще разкажа за 2 случая на 3.0д автомат
Става въпрос за Е39 3.0д 193кс --- около 230 кс е по думите на собственика и 500 нм
Е46 купе 3.0д 204 кс --- 262 коня е колата , 209 е изкарала при първи рън без катализатори
На колегата с 39ката му "ремапнаха" и кутията. Доколкото твърди той --> кутията му е немската ЗФ (колата е фейс) , качвах се да я карам , ами тя сменя като джойстика на Е60 Не се ебавам , не знам какво точно е правено на кутията , но 100 % сменя по -бързо от оригинала !!! Няма замисляне , няма чудене.
В момента се налага да карам един мерц с 7гтроник и те реално сменят за еднакво време , не намирам разлика
На колегата с 46цата , понеже явно кутията му е ГМ , НЕ е "ремапвана" кутията. Той даже не знаеше ,че може да се прави такова нещо , след като го попитах -- аа на теб пипаха ли кутията при ремапа
От Варна съм , мисля че на всеки му е ясно кой е мапера , просто е най - добрия
На Нино 46цата е с катализатори ако говориш за него де.... ама сто про за него говориш. И нищо не са му бутали на кутията, но забелязахме друго, че на D колата върви повече отколкото на ръчния режим.....
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
MCPO написа:Powerslide написа:Ще разкажа за 2 случая на 3.0д автомат
Става въпрос за Е39 3.0д 193кс --- около 230 кс е по думите на собственика и 500 нм
Е46 купе 3.0д 204 кс --- 262 коня е колата , 209 е изкарала при първи рън без катализатори
На колегата с 39ката му "ремапнаха" и кутията. Доколкото твърди той --> кутията му е немската ЗФ (колата е фейс) , качвах се да я карам , ами тя сменя като джойстика на Е60 Не се ебавам , не знам какво точно е правено на кутията , но 100 % сменя по -бързо от оригинала !!! Няма замисляне , няма чудене.
В момента се налага да карам един мерц с 7гтроник и те реално сменят за еднакво време , не намирам разлика
На колегата с 46цата , понеже явно кутията му е ГМ , НЕ е "ремапвана" кутията. Той даже не знаеше ,че може да се прави такова нещо , след като го попитах -- аа на теб пипаха ли кутията при ремапа
От Варна съм , мисля че на всеки му е ясно кой е мапера , просто е най - добрия
На Нино 46цата е с катализатори ако говориш за него де.... ама сто про за него говориш. И нищо не са му бутали на кутията, но забелязахме друго, че на D колата върви повече отколкото на ръчния режим.....
На Д кутията позлва повече Нм отколкото на ръчен режим,така е и при следвашиянZF 6степенния
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Някой да има с лек маховик на M54B30?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
R1d3r написа:Някой да има с лек маховик на M54B30?
Да 4,5 кг. файда няма.
За милиони-няма закони.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги замислил съм да слагам чип + спортен филтър на М52Б25ту ще има ли поне малка разлика в вървенете?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
turbonetic написа:Колеги замислил съм да слагам чип + спортен филтър на М52Б25ту ще има ли поне малка разлика в вървенете?
По-добре изпускатели без чип отколкото чип без изпускатели. Само изпускателите вдигат 15-тина коня при читав мотор.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
какво означава изкускатели?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
KPETEH написа:какво означава изкускатели?!
... колектори
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
don't be написа:R1d3r написа:Някой да има с лек маховик на M54B30?
Да 4,5 кг. файда няма.
Лол 4,5? Това е огромна разлика, защо да няма файда? От къде? Балансиран? При включен климатик как се държи?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги ето и резултат от доработка на генерацията . Колата е 46 328 ci .
Катализаторите останаха,2те стокови тръби на генерацията ,които са ф 50 са направени да влизат в 1 тръба с размер ф 76 чрез y pipe и оттам докрая върви тази тръба ф 76,като 2та броя резонаторни гърнета са премахнати. Крайното гърне е Magnaflow . Колата стана много шумна и на някои може да не им допада ,но на мен ми харесва. Звукът е много плътен и басов . От ниски във високи се разгръща . Има и пукане при връщане на газта .На място боботи като осмак.
Резултат от към вървеж също смея да твърдя ,че има . Доста по-отпушена е колата и реагира по-добре при подаване на газ .
Гърнето 400 лв . с доставката от САЩ , тръбите 150 лева неръждавейки и работа 200 лв. в КРАФТ ,момчетата работят и заваряват добре с Аргон.
Крайна цена : 750 лв .
https://www.youtube.com/watch?v=nCmqprssf7w
Катализаторите останаха,2те стокови тръби на генерацията ,които са ф 50 са направени да влизат в 1 тръба с размер ф 76 чрез y pipe и оттам докрая върви тази тръба ф 76,като 2та броя резонаторни гърнета са премахнати. Крайното гърне е Magnaflow . Колата стана много шумна и на някои може да не им допада ,но на мен ми харесва. Звукът е много плътен и басов . От ниски във високи се разгръща . Има и пукане при връщане на газта .На място боботи като осмак.
Резултат от към вървеж също смея да твърдя ,че има . Доста по-отпушена е колата и реагира по-добре при подаване на газ .
Гърнето 400 лв . с доставката от САЩ , тръбите 150 лева неръждавейки и работа 200 лв. в КРАФТ ,момчетата работят и заваряват добре с Аргон.
Крайна цена : 750 лв .
https://www.youtube.com/watch?v=nCmqprssf7w
- BakosaN
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.08.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 xD
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте КОЛЕГИ!
Наскоро закупих 330xD автомат 184 коня комби 2001 година,дизел.
Препоръки за някакъв подходящ бъдещ тунинг????
Наскоро закупих 330xD автомат 184 коня комби 2001 година,дизел.
Препоръки за някакъв подходящ бъдещ тунинг????
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани