Стопове Facelift за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Стопове Facelift за Е46 Готова
mad_presley написа:nedkoo написа:Колеги има решение за моя проблем кабел преходник от Facelift към Facedown за буксите на стопа и е поръчан е
Колега, би ли дал партиден номер на кабела или схемата му в http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... spid=47620
Лично аз не намирам преходни кабели в ретрофита за преминаване към фейс лифтови стопове http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95
Става въпрос за подмяна с оригинални фейс лифт диодни стопове, не депо-мепо и разните им там китайци
Предполагам и тук нещата ще са като при Е39 и ще трябва да се слагат някакви съпротивления, защото тези диоди едва ли са на 12в.
Колега това е партиден номер Set of retrofit cable,tail light facel. 1 09/2001 61120140220 $40.02 ако искаш мога да ти дам един линк с тема но е за Е46
Последна промяна nedkoo на 16 Окт 2010, 22:39, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Стопове Facelift за Е46
nedkoo написа:Колега това е партиден номер Set of retrofit cable,tail light facel. 1 09/2001 61120140220 $40.02 ако искаш мога да ти дам един линк с тема но е за Е46
Благодаря колега и аз ги намерих. Цената е 70лв на бр във Варна Карс, 140лв двата. Интересното е, че няма адаптери към тях, като при Е39, което означава, че тези диоди са си на 12в и няма нужда от съпротивления!?
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Стопове Facelift за Е46
Готова благодарение на моя брат ел.техника който пренареди старата букса в букса за Фейса
[url][/url]
[url][/url]
- Next
- старши ентусиаст
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Стопове Facelift за Е46
4акам ги
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Стопове Facelift за Е46
BAHKATA_TDI написа:Стопа на преди фейса - двете светлини (стоп и габарит) една и съща крушка (12В/21Вата) в един сектор в стопа и компютъра сам определя напрежението което да и подава.
Стопа на след фейса - двете светлини (стоп и габарит) са с отделни крушки, в отделни секции в стопа.
Нужно е преправяне малко.
изобщо не е така колега. аз имам е36 купе 94-та година и то има в стоповете си по 5 крушки - 1 габарит, 1 двойна габарит/халоген, 1 мигач, 1 стоп, 1 задни. имам и е46 323ци от 2000 (излишно е да споменавам че с такъв двигател са само ПРЕДИ фейса) и какво намирам в стопа 3 крушки - 1 двойна крушка стоп/габарит, 1 габарит, 1 мигач - на багажника от лявата страна имам - 1 халоген, 1 задни (от дясно на багачника е само 1 крушка задни). тоест искам да кажа, че макар и да има принципно разлика между вида на крушките, ефекта и броя им е един и същ. стоп светлината макар и с двойна крушка е отделна от габарита защото има друга габаритна крушка (всички крушки са съответно 5 вата за габарит, 21 вата за всички останали и и 5/21 вата за двойните. според реалоем няма разлика в стоповете преди и след фейса относно броя на и вида на крушките. разликата е само буксата и управлението защото са се разменили местата на някои кручки (мигача минаваше в средата а стоппа или габарита отгоре или нещо подобно). диодните стопове са друго нещо.
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Стопове Facelift за Е46
в същият стил аз пък искам да питам дали някой не е монтирал допълнителен халоген на празното място от дясната страна на стопа на багажника, за да станат и от двете страни и как става?
- StratusMC
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: Монтана/София
Re: Стопове Facelift за Е46
taba4ko написа:BAHKATA_TDI написа:Стопа на преди фейса - двете светлини (стоп и габарит) една и съща крушка (12В/21Вата) в един сектор в стопа и компютъра сам определя напрежението което да и подава.
Стопа на след фейса - двете светлини (стоп и габарит) са с отделни крушки, в отделни секции в стопа.
Нужно е преправяне малко.
изобщо не е така колега. аз имам е36 купе 94-та година и то има в стоповете си по 5 крушки - 1 габарит, 1 двойна габарит/халоген, 1 мигач, 1 стоп, 1 задни. имам и е46 323ци от 2000 (излишно е да споменавам че с такъв двигател са само ПРЕДИ фейса) и какво намирам в стопа 3 крушки - 1 двойна крушка стоп/габарит, 1 габарит, 1 мигач - на багажника от лявата страна имам - 1 халоген, 1 задни (от дясно на багачника е само 1 крушка задни). тоест искам да кажа, че макар и да има принципно разлика между вида на крушките, ефекта и броя им е един и същ. стоп светлината макар и с двойна крушка е отделна от габарита защото има друга габаритна крушка (всички крушки са съответно 5 вата за габарит, 21 вата за всички останали и и 5/21 вата за двойните. според реалоем няма разлика в стоповете преди и след фейса относно броя на и вида на крушките. разликата е само буксата и управлението защото са се разменили местата на някои кручки (мигача минаваше в средата а стоппа или габарита отгоре или нещо подобно). диодните стопове са друго нещо.
Колега , май нещо се бъркаш. И аз правих тая безмислена трансплантация с оригинални стопове от феислифт на моята НЕфеислифт, и беше бая играчка да ги накарам да светят както трябва. от начало тръгнах да пренареждам буксите но се оказа че "преди феиса" имат с един кабел по малко - този по който когато си на габарит нама никакво напрежение а когато натиснеш спирачка има 12волта. и се наложи да си го дръпна от третия стоп - паралелно на това и диодни крушки за двата стопа за да не се товати този трети стоп...
Поздрави!
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 699
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Стопове Facelift за Е46
taba4ko написа:в същият стил аз пък искам да питам дали някой не е монтирал допълнителен халоген на празното място от дясната страна на стопа на багажника, за да станат и от двете страни и как става?
Тук viewtopic.php?f=34&t=202954&start=60 колегата vassil_bk го е обяснил
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Стопове Facelift за Е46
StratusMC
Колега , май нещо се бъркаш. И аз правих тая безмислена трансплантация с оригинални стопове от феислифт на моята НЕфеислифт, и беше бая играчка да ги накарам да светят както трябва. от начало тръгнах да пренареждам буксите но се оказа че "преди феиса" имат с един кабел по малко - този по който когато си на габарит нама никакво напрежение а когато натиснеш спирачка има 12волта. и се наложи да си го дръпна от третия стоп - паралелно на това и диодни крушки за двата стопа за да не се товати този трети стоп...
Поздрави!
нали точно това казвам и аз. като цяло стоповете са еднакви (брой и вид на крушките), макар и с разменени места на крушките.. разликата е в буксите и в управлението за да светят както трябва.
благодаря на колегата за отговора на моя въпрос ще прочета темата
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Стопове Facelift за Е46
taba4ko написа:BAHKATA_TDI написа:Стопа на преди фейса - двете светлини (стоп и габарит) една и съща крушка (12В/21Вата) в един сектор в стопа и компютъра сам определя напрежението което да и подава.
Стопа на след фейса - двете светлини (стоп и габарит) са с отделни крушки, в отделни секции в стопа.
Нужно е преправяне малко.
изобщо не е така колега. аз имам е36 купе 94-та година и то има в стоповете си по 5 крушки - 1 габарит, 1 двойна габарит/халоген, 1 мигач, 1 стоп, 1 задни. имам и е46 323ци от 2000 (излишно е да споменавам че с такъв двигател са само ПРЕДИ фейса) и какво намирам в стопа 3 крушки - 1 двойна крушка стоп/габарит, 1 габарит, 1 мигач - на багажника от лявата страна имам - 1 халоген, 1 задни (от дясно на багачника е само 1 крушка задни). тоест искам да кажа, че макар и да има принципно разлика между вида на крушките, ефекта и броя им е един и същ. стоп светлината макар и с двойна крушка е отделна от габарита защото има друга габаритна крушка (всички крушки са съответно 5 вата за габарит, 21 вата за всички останали и и 5/21 вата за двойните. според реалоем няма разлика в стоповете преди и след фейса относно броя на и вида на крушките. разликата е само буксата и управлението защото са се разменили местата на някои кручки (мигача минаваше в средата а стоппа или габарита отгоре или нещо подобно). диодните стопове са друго нещо.
Направих си труда да поснимам малко. Габаритната крушка е най обикновенна 12В 21Вата, когато натишнеш спедала на спирачките свети 21В, а когато е на габарит 4Вата. Управлява се от компа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Стопове Facelift за Е46
taba4ko написа:StratusMC
Колега , май нещо се бъркаш. И аз правих тая безмислена трансплантация с оригинални стопове от феислифт на моята НЕфеислифт, и беше бая играчка да ги накарам да светят както трябва. от начало тръгнах да пренареждам буксите но се оказа че "преди феиса" имат с един кабел по малко - този по който когато си на габарит нама никакво напрежение а когато натиснеш спирачка има 12волта. и се наложи да си го дръпна от третия стоп - паралелно на това и диодни крушки за двата стопа за да не се товати този трети стоп...
Поздрави!
нали точно това казвам и аз. като цяло стоповете са еднакви (брой и вид на крушките), макар и с разменени места на крушките.. разликата е в буксите и в управлението за да светят както трябва.
благодаря на колегата за отговора на моя въпрос ще прочета темата
Крушките при фейса са с една повече.
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Стопове Facelift за Е46
да моя стоп е като на снимката преди фейса. след фейса искаш да кажеш, че там има 4 крушки вместо 3, така ли? не е така. пак са 3 и според реалоем и според БМВ ЕТК. само компакта има 4 крушки но не говорим за него.........останалите преди и след фейса купета, седани, комбита и кабриота са си с по 3 крушки на стоп........
П.П. не може ганарита да е с мощност колкото стопа. иначе ще светят еднакво. габарита е 5 вата а стопа и мигача са по 21 вата. 21 вата са и халогените (за това светят по-силно) и задните също.
П.П. не може ганарита да е с мощност колкото стопа. иначе ще светят еднакво. габарита е 5 вата а стопа и мигача са по 21 вата. 21 вата са и халогените (за това светят по-силно) и задните също.
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Стопове Facelift за Е46
Колега разгледаи това и ще разбереш http://www.bimmerwerkz.com/forum/faqs-diys/complete-diy-updating-e46-tail-lamps-61705.html
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Стопове Facelift за Е46
nedkoo написа:Колега разгледаи това и ще разбереш http://www.bimmerwerkz.com/forum/faqs-diys/complete-diy-updating-e46-tail-lamps-61705.html
Мерси колега точно за това говоря.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани