Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
manqka94 написа:Здравейте колеги,
Търсих във форума за подобни проблеми, но не открих. Ако някой може да помогне и ако е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели какъв може да е проблема.
Днеска си карах градск около 20-30км валеше доста и по едно време почна да мига engine check лампичката постоянно. Спрях изгасих колата и запалих пак да пробвам и като дам газ почва да премигва отново. Направих диагностика на място, защото си имам букса за OBD2 протокола и от телефона мога да си правя диагностика. Изкара ми тези две грешки.
http://prntscr.com/aqwpl2
Колата като си работи на място има доста вибрации и не ми дава да натисна газта изобщо. До 4000 оборота и до там.
Колега, не работи добре или изобщо 4- ти цилиндър. Причините може да са в запалването, горивоподаването или ниска компресия.
Мерси предварително
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Къде е проблемът с pulse duty factor? По принцип ми дава грешка бедна/богата смес и засега не мога да намеря помощ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна NikVanov на 25 Апр 2016, 13:01, променена общо 1 път
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Можели някои да каже какво означават тези две грешки е39 м52 б20 ту е двигателя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
E39 Rider написа:Можели някои да каже какво означават тези две грешки е39 м52 б20 ту е двигателя.
Механичен проблем с мотора на дроселовата клапа. Може да заяжда и самата дроселова клапа- един колега беше сменял гофрираният маркуч, беше пропуснал да махне някакъв етикет и той беше блокирал клапата. Но като гледам тези -30С°, при които се е случило събитието, започвам да се съмнявам в достоверността на диагностиката.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, Колеги! Колата е Е46 компакт, с N42B18 мотор, ако има значение. Проблемът е, че свети лампата за акумулатора и не изгасва, а поне според приборите има зареждне. Според скритото меню се мени в рамките 13.8- 14.1в., според мултицет е пак там някъде напрежението. Според мен е нормално, но колата не мисли така
Малко предистория. Проблемът се появи по време на или след диагностика( чистене на грешки на бега). Погледнах грешките на двигателя и намерих това:
27DA CDKDGEN - generator failure
Error counter: 6 Logistic counter: 10
1. Umweltsatz Mileage 188950 km Supply voltage (ub) 11.96 V Generator soll voltage (ugen) 11.20 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 6.27 %
2. Umweltsatz Mileage 0 km Supply voltage (ub) 12.25 V Generator soll voltage (ugen) 13.80 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 0.00 %
3. Umweltsatz Mileage 0 km Supply voltage (ub) 12.06 V Generator soll voltage (ugen) 13.80 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 0.00 %
Fehler mechanisch Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 02 27 DA 08 05 06 0A 49 CF 7F 06 00 10 00 00 82 20 00 00 00 00 80 20 00-------------------------------------------------------------
28D7 CDKDGENBS - Generator communication
Error counter: 1 Logistic counter: 20
Mileage 188950 km Engine speed (nmot) 1200.00 /min Supply voltage (ub) 12.34 V Intake air temperature (tans) 16.50 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 50.19 %
Generatortyp unplausibel Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to
light up
След изчистване, вече при налична светеща лампа се появи друга грешка :
28D7 CDKDGENBS - Generator communication
Error counter: 1 Logistic counter: 20
Mileage 188950 km Engine speed (nmot) 760.00 /min Supply voltage (ub) 14.13 V Intake air temperature (tans) 32.25 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 37.64 %
Generatortyp unplausibel Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up
Според ИНПА-та не би трябвало да свети лампата, но свети?! Освен това четох в един немски сайт, че можело при диагностика да изгори някакъв бушон, в следствие на което да свети лампата за зареждане, но не намерих такъв, поне не и в жабката.
Та основно се чудя от къде да я подкарвам?! Дали да ходя на ремонт на алтернатор, който зарежда, или на диагностика, но при някой по- добър от мен специалист?
Благодаря предварително на отзовалите се!
P.S. Малко развитие по темата. Днес свалих алтернатора, занесох го на майстор и се оказа, че всичко му е наред! Аз лично си го разглобих първоначално, но регулаторът му изглеждаше като чисто нов, четките също. Все пак направих и двойна проверка с майстор, но проблем не е установен. Остава въпросът, защо е несъвместим алтернатора? Тази грешка "generatortyp unplausibel" на какво се дължи? Необходима ли е кодировка при замяна на един с друг алтернатор?
Малко предистория. Проблемът се появи по време на или след диагностика( чистене на грешки на бега). Погледнах грешките на двигателя и намерих това:
27DA CDKDGEN - generator failure
Error counter: 6 Logistic counter: 10
1. Umweltsatz Mileage 188950 km Supply voltage (ub) 11.96 V Generator soll voltage (ugen) 11.20 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 6.27 %
2. Umweltsatz Mileage 0 km Supply voltage (ub) 12.25 V Generator soll voltage (ugen) 13.80 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 0.00 %
3. Umweltsatz Mileage 0 km Supply voltage (ub) 12.06 V Generator soll voltage (ugen) 13.80 V Engine speed (nmot) 0.00 /min from generator rec. load signal(dffgen) 0.00 %
Fehler mechanisch Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 02 27 DA 08 05 06 0A 49 CF 7F 06 00 10 00 00 82 20 00 00 00 00 80 20 00-------------------------------------------------------------
28D7 CDKDGENBS - Generator communication
Error counter: 1 Logistic counter: 20
Mileage 188950 km Engine speed (nmot) 1200.00 /min Supply voltage (ub) 12.34 V Intake air temperature (tans) 16.50 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 50.19 %
Generatortyp unplausibel Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to
light up
След изчистване, вече при налична светеща лампа се появи друга грешка :
28D7 CDKDGENBS - Generator communication
Error counter: 1 Logistic counter: 20
Mileage 188950 km Engine speed (nmot) 760.00 /min Supply voltage (ub) 14.13 V Intake air temperature (tans) 32.25 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 37.64 %
Generatortyp unplausibel Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up
Според ИНПА-та не би трябвало да свети лампата, но свети?! Освен това четох в един немски сайт, че можело при диагностика да изгори някакъв бушон, в следствие на което да свети лампата за зареждане, но не намерих такъв, поне не и в жабката.
Та основно се чудя от къде да я подкарвам?! Дали да ходя на ремонт на алтернатор, който зарежда, или на диагностика, но при някой по- добър от мен специалист?
Благодаря предварително на отзовалите се!
P.S. Малко развитие по темата. Днес свалих алтернатора, занесох го на майстор и се оказа, че всичко му е наред! Аз лично си го разглобих първоначално, но регулаторът му изглеждаше като чисто нов, четките също. Все пак направих и двойна проверка с майстор, но проблем не е установен. Остава въпросът, защо е несъвместим алтернатора? Тази грешка "generatortyp unplausibel" на какво се дължи? Необходима ли е кодировка при замяна на един с друг алтернатор?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
При N-моторите релето на алтернатора комуникира с компютъра на колата и като му се скапе електрониката , трябва или ново реле (но такова , което да комуникира с компютъра ) или друг алтернатор ! Алтернатора , дори да зарежда правилно , бъгне ли се електрониката на релето за комуникация , не търпи ремонт!
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
И аз се запознах с BSD комуникацията Само не е ясно, защо свети лампата, след като инпата казва, че нямало да свети . Сега въпросът е друг: Как да разбера какъв е оригиналния алтернатор, за да знам да търся същия? И после, ако реша да се опитвам да подкарвам нещата със сегашния, какъв регулатор да му взема? В момента е с 150А F00MA45221. обаче, дали е 150А и алтернаторът - никъде не пише! Впрочем, имат ли някаква външна разлика 90, 110... 150Амперовите алтернатори? И последно, някой знае ли, става ли въпросното реле 150А за по-слабите алтернатори?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-12V-ALTER ... SwkNZUjA0l
http://www.ebay.co.uk/itm/Bosch-Alterna ... SwcBhWaCJm
p.s.Инпата казва,че няма да свети,защото зарежда,но релето не комуникира с компютъра
http://www.ebay.co.uk/itm/Bosch-Alterna ... SwcBhWaCJm
p.s.Инпата казва,че няма да свети,защото зарежда,но релето не комуникира с компютъра
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой използвал ли това чудо?
http://www.launch-europe.de/index.php/diy-test-tools/easydiag-android/?lang=en
Може на телефона да се гледат грешките чрез Bluetooth и да се трият. Има го и за iPhone. Пише, че могат и да се наблюдават живи данни.
Не открих никаква информация къде в България може да се купи това чудо. Някой има ли информация откъде и колко струва.
http://www.launch-europe.de/index.php/diy-test-tools/easydiag-android/?lang=en
Може на телефона да се гледат грешките чрез Bluetooth и да се трият. Има го и за iPhone. Пише, че могат и да се наблюдават живи данни.
Не открих никаква информация къде в България може да се купи това чудо. Някой има ли информация откъде и колко струва.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте за какво са тези грешки като първата снимка са от shadow memory?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- badstorm
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 31.07.2008
- Местоположение: град Софя
- Пол: Мъж
- Кара: 2x e38 740и 95 & 00
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте колеги какво значи тази грешка дали някой може да ми каже че нещо не я намирам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mumford
- 320ci
- Мнения: 573
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Идеи ? :
119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)
117 Plausibility -Pedal Position Sensor 1 and 2
176 PWG-POTI 2 Adaption
169 MDK output stage control after diagnostic failure
119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)
117 Plausibility -Pedal Position Sensor 1 and 2
176 PWG-POTI 2 Adaption
169 MDK output stage control after diagnostic failure
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
badstorm написа:здравейте колеги какво значи тази грешка дали някой може да ми каже че нещо не я намирам
Дюза
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги малко инфо само за тези които знаят какво правят. Ако поста е неуместен моля модераторите да го изтрият.
Rheingold (ISTA+) 3.55.11 Standalone / ISTA-P 3.58.3.003 [2016] - Линк който желае на Л.С.
Напълно работещи. Лично проверено от мене днес с WIN 10 x64 на лаптоп Dell Studio.
Език на интерфейса: английски,немски,руски
По принцип програмите са разчетени за intel чипсети. За AMD процесори нямам инфо дали тръгват.
Преди инсталация се убедете че имате минимум 150GB свободно дисково пространство и диск не по-малък от 500GB. Процесор с минимум 2 ядра и честота над 2 GHz.Памет минимум 4GB. Спазвайте стриктно последователността!!!
Инсталирате:
Ediabas, Java ( ако я нямате на вашият компютър), vcredist 2010, vcredist 2013, vs90_piaredist, net framework 4.5.2 или по-висока версия.
Ако системата ви е x64 трябва да инсталирате vcredist x86 и x64, иначе няма да стартирате rheingold.
Важно за Ediabas: Тези които имат инсталирана INPA (поне при версия 5.40 версията на Ediabas също е 7.3.0) не трябва да инсталират Ediabas от папка Tools защото после INPA-та ви няма да се стартира!!!
Просто копирайте папка Ediabas от вашата INPA (намира се в папката BMW-INPA) и я поставете в основната директория /C за да не се получава конфликт.
Инсталиране на Rheingold :
Разархивирайте, например в D:\Rheingold, разархивирайте и копирайте SQLiteDBs в Rheingold\SQLiteDBs\, стартирайте RCleanerV4.3.exe от папка Tools.
Приемете(внесете) ISTA-D Reg Fix x86 или x64 в зависимост каква е вашата система от папка Tools.
Стартирайте D:\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe.
Ако ви попита за лиценз, въведете го от файла License.txt. Напишете цифра 1 в полето ISIS, игнорирайте грешката.
Инсталиране на ISTA-P :
Инсталирайте Networktool.exe (необходим е само за K-DCAN). Настройката Network tool е в текстов файл в папка Tools. Ако някой не може да си го преведе да пита.
При мен Network tool след инсталация не бяха необходими корекции и по подразбиране мрежовото съединение е изключено с необходимите настройки по инструкцията на текстовия файл.Мрежовото съдинение са включва автоматично след стартиране на ISTA-P и изключва след затварянето и. Не е необходимо да го правите вие.
Разархивирайте ISTA-P в основата на която и да е директория,пример в D:\ISTA-P.
Стартирайте BMW ISTA-P Loader V4.9.exe от папка Tools.
Накратко е това. Надявам се че съм ви бил полезен.
Rheingold (ISTA+) 3.55.11 Standalone / ISTA-P 3.58.3.003 [2016] - Линк който желае на Л.С.
Напълно работещи. Лично проверено от мене днес с WIN 10 x64 на лаптоп Dell Studio.
Език на интерфейса: английски,немски,руски
По принцип програмите са разчетени за intel чипсети. За AMD процесори нямам инфо дали тръгват.
Преди инсталация се убедете че имате минимум 150GB свободно дисково пространство и диск не по-малък от 500GB. Процесор с минимум 2 ядра и честота над 2 GHz.Памет минимум 4GB. Спазвайте стриктно последователността!!!
Инсталирате:
Ediabas, Java ( ако я нямате на вашият компютър), vcredist 2010, vcredist 2013, vs90_piaredist, net framework 4.5.2 или по-висока версия.
Ако системата ви е x64 трябва да инсталирате vcredist x86 и x64, иначе няма да стартирате rheingold.
Важно за Ediabas: Тези които имат инсталирана INPA (поне при версия 5.40 версията на Ediabas също е 7.3.0) не трябва да инсталират Ediabas от папка Tools защото после INPA-та ви няма да се стартира!!!
Просто копирайте папка Ediabas от вашата INPA (намира се в папката BMW-INPA) и я поставете в основната директория /C за да не се получава конфликт.
Инсталиране на Rheingold :
Разархивирайте, например в D:\Rheingold, разархивирайте и копирайте SQLiteDBs в Rheingold\SQLiteDBs\, стартирайте RCleanerV4.3.exe от папка Tools.
Приемете(внесете) ISTA-D Reg Fix x86 или x64 в зависимост каква е вашата система от папка Tools.
Стартирайте D:\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe.
Ако ви попита за лиценз, въведете го от файла License.txt. Напишете цифра 1 в полето ISIS, игнорирайте грешката.
Инсталиране на ISTA-P :
Инсталирайте Networktool.exe (необходим е само за K-DCAN). Настройката Network tool е в текстов файл в папка Tools. Ако някой не може да си го преведе да пита.
При мен Network tool след инсталация не бяха необходими корекции и по подразбиране мрежовото съединение е изключено с необходимите настройки по инструкцията на текстовия файл.Мрежовото съдинение са включва автоматично след стартиране на ISTA-P и изключва след затварянето и. Не е необходимо да го правите вие.
Разархивирайте ISTA-P в основата на която и да е директория,пример в D:\ISTA-P.
Стартирайте BMW ISTA-P Loader V4.9.exe от папка Tools.
Накратко е това. Надявам се че съм ви бил полезен.
- Marinkov0484
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.11.2015
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да попитам грешка 4321 някой знае ли какво е ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани