Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Насъбрал съм си тука разни грешки. За повечето имам основна представа какво представляват, но все пак да попитам:
285E CDKDVFSG - VVT-Control unit internal failure
2865 CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
EDIT: И 2 скрийншота, които забравих:
285E CDKDVFSG - VVT-Control unit internal failure
2865 CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
EDIT: И 2 скрийншота, които забравих:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
maikooo написа:Колеги интересува ме "coolant temperature heater" дали е грешка свързана с печката на колата (която я няма) или е нещо свързано с охлаждането?
Да това е грешка, свързана за печката.
При мен даваше тази грешка когато ми опираше на маса дебелия + към печката. Виж да не би въпреки, че нямаш печка, да имаш късо и при теб? Само, че ако е до кабел проблема би трябвало в описанието да пише open or short circuit примерно. Успех.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
и аз да се разпиша с една грешка:
получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС
получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
То май никой не ги чете тия работи. Темичката е доста умряла
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Кола: Е60
Мотор: 3.0д
Година: 2004
При диагностика - всичко е нормално.
При опит да влезна в Кар или Кей мемори:
Аджеба...къде е проблема ?
В Дару Кар му казаха нов ключ
Как нов ключ ще реши проблема - не ми е ясно.
Настоящия ключ отключва и заключва без проблеми
Мотор: 3.0д
Година: 2004
При диагностика - всичко е нормално.
При опит да влезна в Кар или Кей мемори:
Аджеба...къде е проблема ?
В Дару Кар му казаха нов ключ
Как нов ключ ще реши проблема - не ми е ясно.
Настоящия ключ отключва и заключва без проблеми
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
С GT1 не можеш да прекодираш/програмираш Е60.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да допълня за ключа.
Мисля, че в Дару не са имали предвид ключа за закл/откл, а Vehicle order (FA/VO - опциите) на колата и I-level (софтуерното ниво най-общо казано).
Мисля, че в Дару не са имали предвид ключа за закл/откл, а Vehicle order (FA/VO - опциите) на колата и I-level (софтуерното ниво най-общо казано).
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не...баш ключ си имаха в предвид - палене, отключване, заключване...300+ лева му казаха...
- Next
- старши ентусиаст
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
В пиропатрона на колана ли е грешката? Как се ремонтира?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
badsharki написа:С GT1 не можеш да прекодираш/програмираш Е60.
Може само read.....
Може с Експерта
Последна промяна milennyc на 28 Ное 2010, 12:40, променена общо 1 път
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
© написа:и аз да се разпиша с една грешка:
получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС
Колко ключа имаш Слави? Указания изтриваш грешката и ако я вдигне пак свиркай ....
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията )
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е
А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен
Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията )
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е
А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Е то нямя кой знае какво толкова за мислене - датчика на разпределителния вал е започнал да дава фира! от време на време не знае какво е положението на вала! Прекъсва! Смяна му е майката!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани