Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:17

i_t_o_v написа:Здравейте колеги,

Не съм сигурен, дали въпросът ми е за тази тема, но... Ето и малко предистория... колата е е46, 320i, М52, 1999 с газов инжекцион.
След зареждане на газ, преди три дни в Габрово, от голяма верига безиностанции на цена от 0,85 лв/л. :shock: (навсякъде беше толкова) колата започна да тресе на място и да прекъсва в движение. Склонен съм да обвинявам газта, въпреки, че проблема не се появи веднага, а след около 100 км.
При изгасване и запалване се оправя за малко, но не всеки път. При рязко подаване на газ от покой се дави или гасне. При изключване на газовата (превключване на бензин) докато двигателят работи, загасна - опитах само веднъж. На бензин също не работи стабилно, макар че, ако трябва да бъда честен, не съм я тествал след като изтрих грешките.
След чистенето за около 10 км. отново записа burning fail Cylinder 1.

Въпросът ми е, какво мога да направя в момента и дали може проблема да се задълбочи? До момента съм изминал около 200 км и имам газ за още около 100. Да дозаредя с някаква друга газ (кавато намеря тук - Троян), която да се надяваме е по-добра или да изтърпя прекъсванията и да заредя, когато изпразня бутилката? Възможно ли е да се прецака още нещо?

Предварително благодаря!

Ето и списък с грешките (първите две винаги излизат, заради газовата, според газаджията :) ):

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 06/09/17 14:01:47
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 736.00 1/min
load 103.49 mg/Hub
temperature cooling water 62.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 1 9.37 %
appear before (rel.) 27.30 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 B1 17 27 17 13 93 98 D1 6C
-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 1664.00 1/min
load 185.20 mg/Hub
temperature cooling water 92.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 2 9.76 %
appear before (rel.) 23.40 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 B1 17 27 34 22 BB 99 D1 93
-------------------------------------------------------------
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
temperature cooling water 95.25 Grad C
revolution upper limit 2816.00 1/min
Airmass upper limit 299.58 mg/Hub
Airmass under limit 266.90 mg/Hub
appear before (rel.) 11.90 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: EE B3 08 28 BF 58 37 31 D2 06
-------------------------------------------------------------
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
temperature cooling water 27.75 Grad C
revolution upper limit 1312.00 1/min
Airmass upper limit 228.77 mg/Hub
Airmass under limit 147.07 mg/Hub
appear before (rel.) 11.00 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F0 B2 01 17 65 29 2A 1B D2 0F
-------------------------------------------------------------
29 avtivate Ignition Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
Engine speed 992.00 1/min
load 283.25 mg/Hub
ignition burning duration 0.47 ms
ignition burning duration 0.47 ms
appear before (rel.) 10.80 h
Funkenbrenndauer zu klein
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: 1D A2 01 17 1F 34 00 76 D2 11
-------------------------------------------------------------
242 burning fail Cylinder 5
Error frequency : 2
Logistic counter: 36
temperature cooling water 94.50 Grad C
revolution upper limit 2656.00 1/min
Airmass upper limit 337.71 mg/Hub
Airmass under limit 283.24 mg/Hub
appear before (rel.) 2.20 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F2 B3 02 24 BE 53 3E 34 D2 67
-------------------------------------------------------------
243 burning fail Cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 36
temperature cooling water 91.50 Grad C
revolution upper limit 3168.00 1/min
Airmass upper limit 310.48 mg/Hub
Airmass under limit 217.88 mg/Hub
appear before (rel.) 1.60 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F3 B2 01 24 BA 63 39 28 D2 6D
=============================================================



грешките с Ignition Cylinder и Burning fail излизат осново по системата за запалване - свещи ,бобини. свещи скоро сменял ли си, щом караш на газ е нужна по-честа смяна на свещи, защото като се зацапат започва да набива тези грешки и изрежда и останалите цилиндри. След смяна на свещи следиш пак за грешки , ако започне да дава само на отделен цилиндър/цилиндри търси тогава проблема в бобините. Огледай освен свещи като ги извадиш и лулите на бобините в кво състояние са , ако има някоя спукана там също бяга искрата. Ако самите свещи са мн зацапани освен от газта и от масло си огледай и гарнитурата на капака на клапаните в кво състояние около отворите на свещите да не вкарва масло при високо налягане там.Търси причината в тези неща , като направи хубав оглед на всичките детайли които изброих и си смени свещите профилактично ако не си ги сменял близките 15 000 км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: BMW Scanner Проблем - помагайте

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:26

bicolini написа:Здравейте колеги, миналата седмица си купих БМВ скенер. Инсталирах всички драйвъри, сложих го на колата (e46 318ci 2000) и като натисна да се свърже излиза Error connecting IKE, също така и EWS. Вдинствено после се закача за DME и ми показва грешките на двигателя. Като дам да видя грешките излиза това:
Screenshot (35).png

Прочетох много инфо в Гугъл за този скенер, пише да се запоят пин 7 и 8, направих го - без ефект, после запоих пин 1 и 2 - същото. Закачих го на Е46 318i комби фейс, свързва се с всичко и работят всички функции.
Кажете според вас какво да направя за да се свърже?


Колега , вътре тази букса за която си закачил може само двигателя да четеш , вероято имаш кръгла букса отпред при двигателя, свържи скенера там и ще ти тръгне всичко което имаш налично като модули в колата и няма да ти дава този Eror програмата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:27

dan-dam написа:Здравейте. Колата е Е53, но системата е същата, като на Е39.
Някой може ли да даде информация какво означава следната грешка на въздушното окачване?
Изображение
Малко за историята на грешката.
Миналата седмица се спука дясната възглавница и я смених(с втора ръка, понеже бях на пътя в почивен ден и само нея намерих) След смяната на възглавницата започнаха аномалии с нивото в дясно. Лявата страна си е все на едно ниво. Колата седи доста висока в дясно, а 1-2 пъти слизаше малко по-ниско от нормалното и започна да изписва грешка на таблото. При изтриване на грешката в ИНПА-та повече не се появи, а на таблото надписа продължава да излиза.


Колега , калибрирайте възглавниците с Inpa например....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:32

A-style написа:
radenko.d.d написа:здравейте , колеги искам да попитам за две грешки какви са

- # ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ABS* -> 5E43/A0 - Steering angle sensor internal.

SRS -> Shadow-memory:
50/20 - Power supply, undervoltage
след изтриване пак излизат , диагностиката е с бмв скенер


ABS* -> 5E43/A0 - Steering angle sensor internal. - Превод от английски бе колега " сензор ъгъл на завиване на волана" Пробвай да изтриеш и дано не се появи пак ,че е скъпо удовоствие ,особено нов е цифра над 200 . Мисля ,че за да го видиш трябва да свалиш волана, нека се изкаже някой по-компетентен по въпроса справял се с проблема


1.за първата грешка пробвай да го калибрирате първо , ако продължи да свети и и излиза грешката е заминал датчика за ъгъл на завиване. Проверете с Inpa стойностите на датчика,дали отчита на равна позиция коректно или дава отрицателни стойности без положение на волана.
2. Втората грешка е за паднал волтаж на акумулатор, вероятно ,ако сега е ок акумулатора не е трита грешката от предишно падане на волтаж

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:34

radenko.d.d написа:благодаря за отговорите , имам само бмв скенера като програма , нямам другите видове диагностика , как се ресетва с него и ако не е софтуерен проблема някой знае ли какъв всъщност е проблема , по принцип волана ми седи леко на една страна , това има ли нещо общо


С Tool 32 или DIS най-добре, първо обаче си оправи положението на волана, мини един реглаж

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dan-dam » 20 Авг 2017, 15:10

Zlatiyan_Genchev написа:
dan-dam написа:Здравейте. Колата е Е53, но системата е същата, като на Е39.
Някой може ли да даде информация какво означава следната грешка на въздушното окачване?
Изображение
Малко за историята на грешката.
Миналата седмица се спука дясната възглавница и я смених(с втора ръка, понеже бях на пътя в почивен ден и само нея намерих) След смяната на възглавницата започнаха аномалии с нивото в дясно. Лявата страна си е все на едно ниво. Колата седи доста висока в дясно, а 1-2 пъти слизаше малко по-ниско от нормалното и започна да изписва грешка на таблото. При изтриване на грешката в ИНПА-та повече не се появи, а на таблото надписа продължава да излиза.


Колега , калибрирайте възглавниците с Inpa например....

Благодаря, колега. Този проблем го реших преди месеци със смяна на десния датчик за нивото :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.07.2017
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от legion2rei » 03 Сеп 2017, 13:46

Здравейте! Изписа ми грешка сензор с движение на игла. Някой знае ли какво ще да е, че на английски забравих да видя в оригинал какво изписва?

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dan-dam » 04 Сеп 2017, 12:12

legion2rei написа:Здравейте! Изписа ми грешка сензор с движение на игла. Някой знае ли какво ще да е, че на английски забравих да видя в оригинал какво изписва?

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

за да помогне някой, ще е хубаво да напишеш каква е колата, с кой мотор е, има ли някакви симптоми за проблем и т.н. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 04 Сеп 2017, 21:16

legion2rei написа:Здравейте! Изписа ми грешка сензор с движение на игла. Някой знае ли какво ще да е, че на английски забравих да видя в оригинал какво изписва?

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk


Това е т.нар. "умна дюза". Демек ти дава грешка на умната дюза.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.08.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 M43
Мечтае да кара: Подводница :)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от иван лефтеров » 11 Сеп 2017, 12:49

Здравейте, колеги, Е46 фейслифт, М43б19, при диагностика с INPA изписва грешка : 249 keine can id asc3 . Да подчертая, че ми свети лампата за износване на накладките, сменени и двата датчика, замерени с мултицет, тече импулс през тях. Някакви идеи? Мерси предварително
A занули ли индикацията за накладки?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от A-style » 24 Сеп 2017, 22:21

SRS not found Няма свързване с еърбега , еърбег модулс ли гейм оувър?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.07.2015
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Galo » 26 Сеп 2017, 9:00

Здравейте колеги, може ли малко помощ за разгадаването на следните грешки, опитах да ги тълкувам с помощта на google, но не съм сигурен дали правилно съм ги. Това са те:

Ако може малко повече инфо за тази?
46D3 46D3 Steuergeraet intern 4
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 0 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 72.21 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 12545.33 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 994.46 hPa
unplausibles Signal oder Wert
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 46 D3 68 02 00 00 01 28 00 00 00 7A 00 00 00 66
00 4D 00 65

Тази е за вихровите клапите, тъй като са махнати и е откачен и клапана дето ги управлява (поправете ме ако греша)?
4152 4152 (1427) Drallklappe
P1427 Drallklappe Schaltkreis - Leitungsunterbrechung
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 239060 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 73.21 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.66 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 12382.40 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 0.00 %
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 41 52 64 02 14 27 01 28 5D 62 00 7B 00 37 00 66
00 4C 00 00

Ако може и малко повече инфо за тази (доколкото се ориентирах е някакво главно реле на DDE, но какво значи точно)?
4121 4121 DDE-Hauptrelais
Error counter: 1
Logistic counter: 36
Mileage 0 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur -50.27 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 0.00 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 7820.46 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 797.53 hPa
Signal oder Wert unterhalb Schwelle
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 41 21 02 02 00 00 01 24 00 00 00 00 00 00 00 00
00 30 00 51

И тази е за EGR, тъй като съм му махнал вакуума (поправете ме отново ако греша)?
4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung
P0401 Abgasrückführung (Bank 1) - zu geringer Durchsatz erkannt
Error counter: 64
Logistic counter: 38
1. Umweltsatz
Mileage 239060 km
mittlere Motordrehzahl 1682.53 rpm
Kühlmitteltemperatur 62.17 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 598.66 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 12.21 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 579.75 mg/Hub
Ladedruckwert 1142.15 hPa
linearisierter APP1 17.32 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.25 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 77.20 %
Atmosphärendruck 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 239350 km
mittlere Motordrehzahl 1792.86 rpm
Kühlmitteltemperatur 91.28 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 598.66 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 11.42 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 573.45 mg/Hub
Ladedruckwert 1151.99 hPa
linearisierter APP1 18.90 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.25 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 74.04 %
Atmosphärendruck 925.53 hPa
Signal oder Wert unterhalb Schwelle
Testbedingungen noch nicht erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 01 B2 06 04 01 40 26 5D 62 3D 70 4C 1F 5C 74
16 7E 62 66 5D 7F 41 8D 4C 1D 5B 75 18 7E 5E 5E

Отправям това запитване към вас, тъй като преди няколко дни тръгнах към Гърция и ми светна check engine и малко се стресирах, тъй като бях малко след София все още, но колата не загуби мощност, вървеше си и продължих малко на страх. Както и да е стигнах там със светеща лампа. След няколко дни и няколко паления лампата изгасна и след това минах почти половината път на обратно без да свети, но при едно спиране за почивка при палене пак светна? ЕГР-а ми е затапен от поне половин година и чак сега да светне от него ме съмнява. До сега никога не ми е светила тази лампа и се чудя какво става. Най-вече се интересувам от първата и третата грешка, защото не мога да намеря нищо конкретно. Благодаря и се извинявам за протяжният пост. Поздрави. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.07.2015
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Galo » 02 Окт 2017, 12:08

Някой нещо за поста над този? Благодаря на всички отзовали се. Хубаво начало на седмицата на всички. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 29.01.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 318ci Coupe

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bicolini » 03 Окт 2017, 10:56

Колеги, моля за съдействие, качвам снимка с всички грешки които излизат на двигателя, колата пали трудно.
Сменени са свещи и кабели, според мен остава само бубина да сменя... знам ли и аз
Колкото за горивото, кажете според вас помпа ли да сменя, реле ли да е или клапан за вентилация на горивото?

Двигателя е М43Б19

Screenshot (59).png


Ако може, избройте нещата които според вас са за смяна, да знам от къде да почна...

Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от VladiE » 03 Окт 2017, 11:40

fault currently not present

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook