Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 14 Фев 2017, 15:40

Gqbriel написа:
oci написа:
A-style написа:
ecu.png
в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?

Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.

Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо


Sent from my iPhone using Tapatalk


Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам :mhihi: Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 14 Фев 2017, 16:34

oci написа:
Gqbriel написа:
oci написа:
A-style написа:
ecu.png
в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?

Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.

Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо


Sent from my iPhone using Tapatalk


Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам :mhihi: Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.

Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 14 Фев 2017, 20:00

Gqbriel написа:
oci написа:
Gqbriel написа:
oci написа:
A-style написа:
ecu.png
в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?

Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.

Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо


Sent from my iPhone using Tapatalk


Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам :mhihi: Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.

Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд :mhihi:



Гарания чудо няма да стане.
През обд-то няма как са изчетеш и презапишеш епрома нито на едц 15, нито на едц 16.
Просто говориш за съвсем различно нещо .
Пак ти казвам погледни грешката, която е снимал колегата.
До колкото ме познаваш за да го пиша първо съм си чукал главата с този проблем и това не се получава при римап защото тогава епрома не се пипа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от A-style » 16 Фев 2017, 23:03

oci написа:
Gqbriel написа:
oci написа:
Gqbriel написа:
oci написа:
A-style написа:
ecu.png
в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?

Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.

Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо


Sent from my iPhone using Tapatalk


Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам :mhihi: Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.

Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд :mhihi:



Гарания чудо няма да стане.
През обд-то няма как са изчетеш и презапишеш епрома нито на едц 15, нито на едц 16.
Просто говориш за съвсем различно нещо .
Пак ти казвам погледни грешката, която е снимал колегата.
До колкото ме познаваш за да го пиша първо съм си чукал главата с този проблем и това не се получава при римап защото тогава епрома не се пипа.

В крайна сметка има ли проблем да си карам с тази грешка ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 17 Фев 2017, 5:19

Ако не те дразни карай си така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от driftline » 18 Фев 2017, 12:53

Колеги светна ми еърбега и на диагностика показа "Натегател на колана - ляв" Чистя грешката и веднага се показва отново.Къде може да е причината?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 21 Фев 2017, 9:56

driftline написа:Колеги светна ми еърбега и на диагностика показа "Натегател на колана - ляв" Чистя грешката и веднага се показва отново.Къде може да е причината?


в буксата под седалката или тази на пиропатрона, ако не се е задействал вече.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.05.2016

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от GeorgiMG » 21 Фев 2017, 23:38

Здравейте :)
Светнаха ми лампичките за еърбега и жълтата за двигателя. Взех си кабел и ми излязоха следните грешки:
https://mega.nz/#F!XoARxLZa!eOdRhs91YQJneh7PCekFUA
Не може да се свърже с еърбега- чудя се дали може да е изгорял бушон или нещо друго по- дребно;
и грешки и в двете ламбди сонди и подгряванията им- вярно, че понякога леко претриса на празен ход, но възможно ли е да са и двете;
и грешка 123 за термостата.
Освен лекото претрисане, разхода ми е добре.
Появи се проблем- като натисна газта и понякога оборотите прескачат нагоре все едно е на празен ход и колата набира доста по- бавно. Казаха ми, че е симптом на заминал съединител, но педала си е добре.
Възможно ли да е от ламбди-те този проблем?
Тъй като съм в Германия и нямам читав майстор, а не ми се ходи по немските сервизи да ме убият с диагностика, моля, за мнение :)
Доколко сериозно е положението и наложителна ли е замяната и на двете ламбди и на термостата? За еърбега как мога да го проверя по- обстойно какво му е след като с кабела дава грешка за инициализиране...
Предварително Ви благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 23 Фев 2017, 8:24

По принцип може да караш някак си докато може. ;) Не работещи сонди ще доведат до повишен разход и не оптимална работа на двигателя, което води до по-бързата му амортизация. Същото може да се каже и за термостата. По отношение на еърбега- пробвай да се свържеш с интерфейс за диагностика на вътрешно фирмено ниво.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.05.2016

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от GeorgiMG » 23 Фев 2017, 21:22

zvetiko написа:По принцип може да караш някак си докато може. ;) Не работещи сонди ще доведат до повишен разход и не оптимална работа на двигателя, което води до по-бързата му амортизация. Същото може да се каже и за термостата. По отношение на еърбега- пробвай да се свържеш с интерфейс за диагностика на вътрешно фирмено ниво.


В предния пост забравих да спомена, че колата е Е39 520i седан от 2003.

За сега ги изчистих и ще изчакам да видя дали ще се появят отново, че четох, че заради слаб акумулатор може да генерира и случайни грешки. Иначе пак ако излезят ще ги сменя, но може ли да ми кажеш как да разбера кои от 4те (доколкото разбрах има) сонди са изгорели- само с мултицет ли?
Какво имаш предвид под диагностика за вътрешно фирмено ниво? Аз съм с тоя K+DCAN кабел и имидж тук от форума с инпа и т.н. програмки- но наистина не им разбирам на другите. И къде мога да прочета за програмирането- примерно да ми светват габаритите и при отключване- сега са само при заключване?
Благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 24 Фев 2017, 19:23

Колега, за коректна диагностика се работи с GT1 с DIS или ICOM с ISTA P- с всичко останало може да не получиш информация, да получиш частична информация или да получиш неправилна информация, което е свързано с неправилна преценка и ненужни разходи. Ако можеше да се прави качествена диагностика с кабели от 40лв, гореописаните интерфейси нямаше да съществуват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от acidburn-525tds » 26 Фев 2017, 15:29

Какво представлява тази грешка. E46 transfer box control system

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 26 Фев 2017, 15:54

acidburn-525tds написа:Какво представлява тази грешка. E46 transfer box control system


Проблем с раздатъчната кутия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 26 Фев 2017, 16:04

zvetiko написа:Колега, за коректна диагностика се работи с GT1 с DIS или ICOM с ISTA P- с всичко останало може да не получиш информация, да получиш частична информация или да получиш неправилна информация, което е свързано с неправилна преценка и ненужни разходи. Ако можеше да се прави качествена диагностика с кабели от 40лв, гореописаните интерфейси нямаше да съществуват.

Ти сам не си вярваш и говориш глупости!
Ей тука вече си повярвахте много,имал icom имал всичко..а дано ама надали,ела прочети моята кола и ако изкараш повече грешки и информация ,ще ме убедиш,аз ще съм с кабелчето за 40лв - но да снимаме и да пуснем теста тук,да видим качествената диагностика за 2к колко по-добра е ..
Не коментирам ретрофити и програмиране на модули..там има смисъл..



Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от (h)aman » 27 Фев 2017, 14:31

Тя ISTA-P е за програмиране, та не знам колко качествена диагностика ще направиш с нея. Иначе аз си цъкам ISTA-D с кабелчето за 50лв и съм си доволен.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook