Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:Gqbriel написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.
Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:oci написа:Gqbriel написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.
Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд
Гарания чудо няма да стане.
През обд-то няма как са изчетеш и презапишеш епрома нито на едц 15, нито на едц 16.
Просто говориш за съвсем различно нещо .
Пак ти казвам погледни грешката, която е снимал колегата.
До колкото ме познаваш за да го пиша първо съм си чукал главата с този проблем и това не се получава при римап защото тогава епрома не се пипа.
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:Gqbriel написа:oci написа:Gqbriel написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Габи, май не четеш каква е грешката.
Епром конфигурация, няма как да се оправи по начина по който си мислиш ти.
Да не съм го проблам аз да не знам Ако не ти се вярва мога да се хвана на бас на Ф-ката.
Нидей - не че не ми се кара Фка ама ,да не стане некое чудо после и ще ме е яд
Гарания чудо няма да стане.
През обд-то няма как са изчетеш и презапишеш епрома нито на едц 15, нито на едц 16.
Просто говориш за съвсем различно нещо .
Пак ти казвам погледни грешката, която е снимал колегата.
До колкото ме познаваш за да го пиша първо съм си чукал главата с този проблем и това не се получава при римап защото тогава епрома не се пипа.
В крайна сметка има ли проблем да си карам с тази грешка ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ако не те дразни карай си така.
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги светна ми еърбега и на диагностика показа "Натегател на колана - ляв" Чистя грешката и веднага се показва отново.Къде може да е причината?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
driftline написа:Колеги светна ми еърбега и на диагностика показа "Натегател на колана - ляв" Чистя грешката и веднага се показва отново.Къде може да е причината?
в буксата под седалката или тази на пиропатрона, ако не се е задействал вече.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте
Светнаха ми лампичките за еърбега и жълтата за двигателя. Взех си кабел и ми излязоха следните грешки:
https://mega.nz/#F!XoARxLZa!eOdRhs91YQJneh7PCekFUA
Не може да се свърже с еърбега- чудя се дали може да е изгорял бушон или нещо друго по- дребно;
и грешки и в двете ламбди сонди и подгряванията им- вярно, че понякога леко претриса на празен ход, но възможно ли е да са и двете;
и грешка 123 за термостата.
Освен лекото претрисане, разхода ми е добре.
Появи се проблем- като натисна газта и понякога оборотите прескачат нагоре все едно е на празен ход и колата набира доста по- бавно. Казаха ми, че е симптом на заминал съединител, но педала си е добре.
Възможно ли да е от ламбди-те този проблем?
Тъй като съм в Германия и нямам читав майстор, а не ми се ходи по немските сервизи да ме убият с диагностика, моля, за мнение
Доколко сериозно е положението и наложителна ли е замяната и на двете ламбди и на термостата? За еърбега как мога да го проверя по- обстойно какво му е след като с кабела дава грешка за инициализиране...
Предварително Ви благодаря
Светнаха ми лампичките за еърбега и жълтата за двигателя. Взех си кабел и ми излязоха следните грешки:
https://mega.nz/#F!XoARxLZa!eOdRhs91YQJneh7PCekFUA
Не може да се свърже с еърбега- чудя се дали може да е изгорял бушон или нещо друго по- дребно;
и грешки и в двете ламбди сонди и подгряванията им- вярно, че понякога леко претриса на празен ход, но възможно ли е да са и двете;
и грешка 123 за термостата.
Освен лекото претрисане, разхода ми е добре.
Появи се проблем- като натисна газта и понякога оборотите прескачат нагоре все едно е на празен ход и колата набира доста по- бавно. Казаха ми, че е симптом на заминал съединител, но педала си е добре.
Възможно ли да е от ламбди-те този проблем?
Тъй като съм в Германия и нямам читав майстор, а не ми се ходи по немските сервизи да ме убият с диагностика, моля, за мнение
Доколко сериозно е положението и наложителна ли е замяната и на двете ламбди и на термостата? За еърбега как мога да го проверя по- обстойно какво му е след като с кабела дава грешка за инициализиране...
Предварително Ви благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
По принцип може да караш някак си докато може. Не работещи сонди ще доведат до повишен разход и не оптимална работа на двигателя, което води до по-бързата му амортизация. Същото може да се каже и за термостата. По отношение на еърбега- пробвай да се свържеш с интерфейс за диагностика на вътрешно фирмено ниво.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
zvetiko написа:По принцип може да караш някак си докато може. Не работещи сонди ще доведат до повишен разход и не оптимална работа на двигателя, което води до по-бързата му амортизация. Същото може да се каже и за термостата. По отношение на еърбега- пробвай да се свържеш с интерфейс за диагностика на вътрешно фирмено ниво.
В предния пост забравих да спомена, че колата е Е39 520i седан от 2003.
За сега ги изчистих и ще изчакам да видя дали ще се появят отново, че четох, че заради слаб акумулатор може да генерира и случайни грешки. Иначе пак ако излезят ще ги сменя, но може ли да ми кажеш как да разбера кои от 4те (доколкото разбрах има) сонди са изгорели- само с мултицет ли?
Какво имаш предвид под диагностика за вътрешно фирмено ниво? Аз съм с тоя K+DCAN кабел и имидж тук от форума с инпа и т.н. програмки- но наистина не им разбирам на другите. И къде мога да прочета за програмирането- примерно да ми светват габаритите и при отключване- сега са само при заключване?
Благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега, за коректна диагностика се работи с GT1 с DIS или ICOM с ISTA P- с всичко останало може да не получиш информация, да получиш частична информация или да получиш неправилна информация, което е свързано с неправилна преценка и ненужни разходи. Ако можеше да се прави качествена диагностика с кабели от 40лв, гореописаните интерфейси нямаше да съществуват.
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Какво представлява тази грешка. E46 transfer box control system
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
acidburn-525tds написа:Какво представлява тази грешка. E46 transfer box control system
Проблем с раздатъчната кутия.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
zvetiko написа:Колега, за коректна диагностика се работи с GT1 с DIS или ICOM с ISTA P- с всичко останало може да не получиш информация, да получиш частична информация или да получиш неправилна информация, което е свързано с неправилна преценка и ненужни разходи. Ако можеше да се прави качествена диагностика с кабели от 40лв, гореописаните интерфейси нямаше да съществуват.
Ти сам не си вярваш и говориш глупости!
Ей тука вече си повярвахте много,имал icom имал всичко..а дано ама надали,ела прочети моята кола и ако изкараш повече грешки и информация ,ще ме убедиш,аз ще съм с кабелчето за 40лв - но да снимаме и да пуснем теста тук,да видим качествената диагностика за 2к колко по-добра е ..
Не коментирам ретрофити и програмиране на модули..там има смисъл..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Тя ISTA-P е за програмиране, та не знам колко качествена диагностика ще направиш с нея. Иначе аз си цъкам ISTA-D с кабелчето за 50лв и съм си доволен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]