Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DiGital написа:Изтрий грешките и пробвай пак да караш с пуснато парно, най-вероятно е било моментен проблем.
- Код: Избери целия код
4AB2, excess temperature in the auxiliary heater NB: If this fault is detected, fault 43F1 is also stored as secondary fault in every case. If both faults have occurred at the same time, this fault is to be ignored.
mitobg79 написа:mitobg79 написа:Колеги вчера след диагностика на колата бмв 320д 150 Кс ми даде следните грешки :
4AB2 е записана защото е имало превишаване на температурата в допълнителният нагревател на антифриза
43F1 означава, че нагревателят е бил даден накъсо.
Някой колега да е имал същия проблем. Това значи ли че трябва да се купува нов нагревател
Някой компетентен по този въпрос?
Колега и това пробвах ефекта беше същия . След изтриване на грешката пак излизаха. Замерена беше при техник има ток но не иска да грее
Ел. техник каза че електрическия нагревател е голям консуматор на ток и при работа би трябвало да има лек спад на оборотите
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да нагревателят е голям консуматор, но колата е проектирана за него и когато нагревателят работи оборотите даже се вдигат. Тече ток или има напрежение? По скоро сте видели, че има напрежение на дебелия червен проводник, но измерихте ли дали тече ток? При тебе нагревателя явно вече е заминал, ще трябва друг.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DiGital написа:Да нагревателят е голям консуматор, но колата е проектирана за него и когато нагревателят работи оборотите даже се вдигат. Тече ток или има напрежение? По скоро сте видели, че има напрежение на дебелия червен проводник, но измерихте ли дали тече ток? При тебе нагревателя явно вече е заминал, ще трябва друг.
Да колега нагревателя се оказа че е заминал . След смяна колата започна да загрява малко по бързо както и да изтива по бавно.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Може ли инфо за тази грешка. Само затапения ЕГР ли касае или има и нещо друго?
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
EGR-a не функционира правилно, затапен е или е прекъснат някой вакумен маркуч ( в този случай ще има и неравномерна мощност).
aivanov99 написа:Може ли инфо за тази грешка. Само затапения ЕГР ли касае или има и нещо друго?
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте след регулиране на настройките на газовата уредба майстора каза , че леко е свалил картите и всичко е точно, но когата озоря колята на ниски предавки до 6 хил.онпрпта започва да ми свети чека , същото и на 5 та предавка ако я напина повечко над 130-140 , при нормално каране след изтриване на грешката чека не светва, ето я и грешката и предполагам че е от бедна смес?
Колата е 318и м43
Колата е 318и м43
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги какво означава грешка номер 4B90,колата е 320д 150,2004г.
Последна промяна spallding на 27 Фев 2017, 18:10, променена общо 1 път
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
e46 330d 2000 последният собственик нещо я е чипосал но мн малко около 10-15 коня , така ми каза, колко е вярно нз
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
A-style написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
e46 330d 2000 последният собственик нещо я е чипосал но мн малко около 10-15 коня , така ми каза, има ли връзка нз
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:oci написа:A-style написа:в интернет не можах да открия з какво е тази грешка ?
Омазан е епрома на компютъра.
Това е 320 д - 136 кс нали?
Единствения вариант да се порови този компютър е на програматор.
Едц15 за какво ти е програматор,оригинален файл,записва го и би трябвало да изчезне грешката,явно при мапа са объркали нешо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря за отговорите колеги ! Не разбирам какво искаш да кажеш с това едц 15 , но ако не е нещо фрапатна тази грешка ще карам така и без това смятам да го "забързам " с 30-40 коня и тогава човек който разбира от работа ще го нагласи, все още се чудя кой да е мапера
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги.При диагностика на n42b20 компютъра показва " ламбда сонда 2 банка 2 не е готово".Може ли някой да ми даде информация коя точно е неработещата ламбда сонда или къде да търся проблема? Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
driftline написа:Здравейте колеги.При диагностика на n42b20 компютъра показва " ламбда сонда 2 банка 2 не е готово".Може ли някой да ми даде информация коя точно е неработещата ламбда сонда или къде да търся проблема? Благодаря предварително!
Колега, според показаното проблема е в ламбда сондата след катализатора на 2 и 3 цилиндър. Служи за оценка на работата на катализатора. За окончателна оценка е добре е да се види как работи на живи данни при добре загрят двигател.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани