Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mafix написа:колеги имам проблеми д колата днес закъчвах на инпа 2 грешки
https://ibb.co/ckLO5v
видях, че и с дюзите не съм в ред най вече 4 та
ето клипче https://youtu.be/cWBzMHFj6vY
но тия две грешки не разбирам
благодаря вии
Това което си снимал не са 2 грешки Снимал си 2 появи на една и съща грешка и данните са при какви условия точно е сработила грешката първия и втория път. Името на самата грешка е точно над текста "Error counter: 2".
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
bicolini написа:Мисля че е една вътре?!
Наистина провери дали нямаш кръгла букса в двигателния отсек и също напиши с какъв двигател си. Ако си с М43 то имаш кръгла букса. Специално BMW скенер не съм ползвал, но ако си с кръглата букса би трябвало да е нормално, това което ти се случва. При моделите с 2 букси - кръгла в двигателния отсек и OBD под волана за пълна диагностика се използва само кръглата букса в двигателния отсек. OBD буксата под волана е единствено за грешки на двигателя свързани с емисиите.
- i_t_o_v
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520xdrive
- Мечтае да кара: Здраво старо BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Не съм сигурен, дали въпросът ми е за тази тема, но... Ето и малко предистория... колата е е46, 320i, М52, 1999 с газов инжекцион.
След зареждане на газ, преди три дни в Габрово, от голяма верига безиностанции на цена от 0,85 лв/л. (навсякъде беше толкова) колата започна да тресе на място и да прекъсва в движение. Склонен съм да обвинявам газта, въпреки, че проблема не се появи веднага, а след около 100 км.
При изгасване и запалване се оправя за малко, но не всеки път. При рязко подаване на газ от покой се дави или гасне. При изключване на газовата (превключване на бензин) докато двигателят работи, загасна - опитах само веднъж. На бензин също не работи стабилно, макар че, ако трябва да бъда честен, не съм я тествал след като изтрих грешките.
След чистенето за около 10 км. отново записа burning fail Cylinder 1.
Въпросът ми е, какво мога да направя в момента и дали може проблема да се задълбочи? До момента съм изминал около 200 км и имам газ за още около 100. Да дозаредя с някаква друга газ (кавато намеря тук - Троян), която да се надяваме е по-добра или да изтърпя прекъсванията и да заредя, когато изпразня бутилката? Възможно ли е да се прецака още нещо?
Предварително благодаря!
Ето и списък с грешките (първите две винаги излизат, заради газовата, според газаджията ):
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 06/09/17 14:01:47
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 736.00 1/min
load 103.49 mg/Hub
temperature cooling water 62.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 1 9.37 %
appear before (rel.) 27.30 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 B1 17 27 17 13 93 98 D1 6C
-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 1664.00 1/min
load 185.20 mg/Hub
temperature cooling water 92.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 2 9.76 %
appear before (rel.) 23.40 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 B1 17 27 34 22 BB 99 D1 93
-------------------------------------------------------------
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
temperature cooling water 95.25 Grad C
revolution upper limit 2816.00 1/min
Airmass upper limit 299.58 mg/Hub
Airmass under limit 266.90 mg/Hub
appear before (rel.) 11.90 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: EE B3 08 28 BF 58 37 31 D2 06
-------------------------------------------------------------
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
temperature cooling water 27.75 Grad C
revolution upper limit 1312.00 1/min
Airmass upper limit 228.77 mg/Hub
Airmass under limit 147.07 mg/Hub
appear before (rel.) 11.00 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F0 B2 01 17 65 29 2A 1B D2 0F
-------------------------------------------------------------
29 avtivate Ignition Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
Engine speed 992.00 1/min
load 283.25 mg/Hub
ignition burning duration 0.47 ms
ignition burning duration 0.47 ms
appear before (rel.) 10.80 h
Funkenbrenndauer zu klein
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: 1D A2 01 17 1F 34 00 76 D2 11
-------------------------------------------------------------
242 burning fail Cylinder 5
Error frequency : 2
Logistic counter: 36
temperature cooling water 94.50 Grad C
revolution upper limit 2656.00 1/min
Airmass upper limit 337.71 mg/Hub
Airmass under limit 283.24 mg/Hub
appear before (rel.) 2.20 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F2 B3 02 24 BE 53 3E 34 D2 67
-------------------------------------------------------------
243 burning fail Cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 36
temperature cooling water 91.50 Grad C
revolution upper limit 3168.00 1/min
Airmass upper limit 310.48 mg/Hub
Airmass under limit 217.88 mg/Hub
appear before (rel.) 1.60 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F3 B2 01 24 BA 63 39 28 D2 6D
=============================================================
Не съм сигурен, дали въпросът ми е за тази тема, но... Ето и малко предистория... колата е е46, 320i, М52, 1999 с газов инжекцион.
След зареждане на газ, преди три дни в Габрово, от голяма верига безиностанции на цена от 0,85 лв/л. (навсякъде беше толкова) колата започна да тресе на място и да прекъсва в движение. Склонен съм да обвинявам газта, въпреки, че проблема не се появи веднага, а след около 100 км.
При изгасване и запалване се оправя за малко, но не всеки път. При рязко подаване на газ от покой се дави или гасне. При изключване на газовата (превключване на бензин) докато двигателят работи, загасна - опитах само веднъж. На бензин също не работи стабилно, макар че, ако трябва да бъда честен, не съм я тествал след като изтрих грешките.
След чистенето за около 10 км. отново записа burning fail Cylinder 1.
Въпросът ми е, какво мога да направя в момента и дали може проблема да се задълбочи? До момента съм изминал около 200 км и имам газ за още около 100. Да дозаредя с някаква друга газ (кавато намеря тук - Троян), която да се надяваме е по-добра или да изтърпя прекъсванията и да заредя, когато изпразня бутилката? Възможно ли е да се прецака още нещо?
Предварително благодаря!
Ето и списък с грешките (първите две винаги излизат, заради газовата, според газаджията ):
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 06/09/17 14:01:47
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 736.00 1/min
load 103.49 mg/Hub
temperature cooling water 62.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 1 9.37 %
appear before (rel.) 27.30 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 B1 17 27 17 13 93 98 D1 6C
-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 1664.00 1/min
load 185.20 mg/Hub
temperature cooling water 92.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 2 9.76 %
appear before (rel.) 23.40 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 B1 17 27 34 22 BB 99 D1 93
-------------------------------------------------------------
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
temperature cooling water 95.25 Grad C
revolution upper limit 2816.00 1/min
Airmass upper limit 299.58 mg/Hub
Airmass under limit 266.90 mg/Hub
appear before (rel.) 11.90 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: EE B3 08 28 BF 58 37 31 D2 06
-------------------------------------------------------------
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
temperature cooling water 27.75 Grad C
revolution upper limit 1312.00 1/min
Airmass upper limit 228.77 mg/Hub
Airmass under limit 147.07 mg/Hub
appear before (rel.) 11.00 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F0 B2 01 17 65 29 2A 1B D2 0F
-------------------------------------------------------------
29 avtivate Ignition Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
Engine speed 992.00 1/min
load 283.25 mg/Hub
ignition burning duration 0.47 ms
ignition burning duration 0.47 ms
appear before (rel.) 10.80 h
Funkenbrenndauer zu klein
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: 1D A2 01 17 1F 34 00 76 D2 11
-------------------------------------------------------------
242 burning fail Cylinder 5
Error frequency : 2
Logistic counter: 36
temperature cooling water 94.50 Grad C
revolution upper limit 2656.00 1/min
Airmass upper limit 337.71 mg/Hub
Airmass under limit 283.24 mg/Hub
appear before (rel.) 2.20 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F2 B3 02 24 BE 53 3E 34 D2 67
-------------------------------------------------------------
243 burning fail Cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 36
temperature cooling water 91.50 Grad C
revolution upper limit 3168.00 1/min
Airmass upper limit 310.48 mg/Hub
Airmass under limit 217.88 mg/Hub
appear before (rel.) 1.60 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F3 B2 01 24 BA 63 39 28 D2 6D
=============================================================
- mumford
- 320ci
- Мнения: 573
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
103 VANOS Error -Inlet Camshaft
104 VANOS Error -Exhaust Camshaft
104 VANOS Error -Exhaust Camshaft
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Дойде и моят ред. Здравейте колеги! Колата е 320Д 150 грешката е 4671 Power Supply 1 – Short Circuit to B- до колкото разбрах губи се минус не разбирам кой минус. Колата мени обороти прехълцва и гасне при вдигане на оборотите изпушва черен дим. Моля за насоки къде да търся проблема.
Другата грешка е Р0642 sensor-referenzspannung 1 schaltkreis-niebrig.
Проблема решен оказа се протрити кабелчета към буксата на датчика за налягане.
Другата грешка е Р0642 sensor-referenzspannung 1 schaltkreis-niebrig.
Проблема решен оказа се протрити кабелчета към буксата на датчика за налягане.
- Ochipalski
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.03.2016
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги!
Става въпрос за кола е46 320d 150hp 2002
С какъв проблем е свързана грешката: 4507 [17671] Control of exhaust re-circulation.
Колата в последно време стана мудна при набиране и имам чувството, че дигна малко разхода.
Става въпрос за кола е46 320d 150hp 2002
С какъв проблем е свързана грешката: 4507 [17671] Control of exhaust re-circulation.
Колата в последно време стана мудна при набиране и имам чувството, че дигна малко разхода.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ochipalski написа:Здравейте, колеги!
Става въпрос за кола е46 320d 150hp 2002
С какъв проблем е свързана грешката: 4507 [17671] Control of exhaust re-circulation.
Колата в последно време стана мудна при набиране и имам чувството, че дигна малко разхода.
Колега, грешката е свързана с контрола на рециркулацията на изгорелите газове- EGR.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, след смяна на гарнитура на клапаните ми се появи много странен проблем. При опит да запаля, стартера върти, но колата не пали. След изчистване на прикачените грешки нямам проблем. А имам чувството, че загуби и мощност. Моля за съвет, какви са грешките и свързани ли са с проблема ми?
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги на диагностиката ми излезе грешка - Активация карта на охлаждане.Какво трябва да значи това? Благодаря!
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Това е за термостата. Термостата има вграден нагревател и при определени условия от компютъра му се подава напрежение и той държи термостата отворен, дори и при температура по-ниска от темп. му на затваряне/отваряне. При тази грешка има няколко възможности: 1. Изгорял нагревател в термостата. 2. Лоша връзка в кабелите към термостата. 3. Изгоряла писта в компютъра. Най-често е причина 1, но при мен лично бяха изгорели писти в компютъра. Общо взето тази грешка не влияе осезаемо на работата на двигателя. Аз лично карах моята кола 3 години с този проблем, преди да сменя компютъраdriftline написа:Колеги на диагностиката ми излезе грешка - Активация карта на охлаждане.Какво трябва да значи това? Благодаря!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте. Първо да подчертая, че тава дума за Е53.
От известно време имам проблем с трите прословути лампи на DSC-то. Излиза грешка за датчика за положение на волана.
След изтриване грешката се появява отново веднага.
Понеже съм в командировка нямам възможност да отида при някой, който да калибрира датчика. Имам Inpa, рових, но не намерих как да го калибирам с нея. В youtube има клип, но при мен не става. Навярно, защото съм с друга версия на Inpa.
Поразрових се в интернет и намерих тази тема за калибриране с Tool32. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=890659
Някой изпробвал ли го е? Има ли какво да се обърка и за какво да внимавам. Въпросният файл за Е53 дали също е DSC57.PRG? Мисля, че да, но да си питам
Колега тук от форума ме посъветва да гледам на Inpa да е на положение 0 датчика, след което да мина в Tool32 и ставало много лесно.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и напътствия. Благодаря предварително
От известно време имам проблем с трите прословути лампи на DSC-то. Излиза грешка за датчика за положение на волана.
След изтриване грешката се появява отново веднага.
Понеже съм в командировка нямам възможност да отида при някой, който да калибрира датчика. Имам Inpa, рових, но не намерих как да го калибирам с нея. В youtube има клип, но при мен не става. Навярно, защото съм с друга версия на Inpa.
Поразрових се в интернет и намерих тази тема за калибриране с Tool32. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=890659
Някой изпробвал ли го е? Има ли какво да се обърка и за какво да внимавам. Въпросният файл за Е53 дали също е DSC57.PRG? Мисля, че да, но да си питам
Колега тук от форума ме посъветва да гледам на Inpa да е на положение 0 датчика, след което да мина в Tool32 и ставало много лесно.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и напътствия. Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да си продължа с развитието до тук.
Направих въпросната процедура и веднага изгаснаха всички лампи.
След това нещата изглеждаха така
След завъртане на волана на място лампите светнаха веднага и...
Към смяна на датчика ли да се насоча?
В DSC имам една грешка, която колкото и да трия се появява веднага, като честотата на грешката стои непроменена. Винаги са си тези 254/255. Изчиствам грешката, чета на ново. Виждам, че няма грешки. След това, като светне лампата показва същите грешки
Та, ако може по запознатите да кажат-софтуерно или хардуерно ще го решаваме този въпрос
Направих въпросната процедура и веднага изгаснаха всички лампи.
След това нещата изглеждаха така
След завъртане на волана на място лампите светнаха веднага и...
Към смяна на датчика ли да се насоча?
В DSC имам една грешка, която колкото и да трия се появява веднага, като честотата на грешката стои непроменена. Винаги са си тези 254/255. Изчиствам грешката, чета на ново. Виждам, че няма грешки. След това, като светне лампата показва същите грешки
Та, ако може по запознатите да кажат-софтуерно или хардуерно ще го решаваме този въпрос
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Насочвай се хардуерно към смяна на датчика на ъгъла на завиване , щом веднага светва и не отчита положението на волана е от него. Ако отчиташе в неточно положение тогава можеше да се търси причина в реглаж, разбито окачване и тн. Предполагам ,че отскоро свети DSC и датчика на ъгъла на завиване не е сменян?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
danielgenov написа:bicolini написа:Мисля че е една вътре?!
Наистина провери дали нямаш кръгла букса в двигателния отсек и също напиши с какъв двигател си. Ако си с М43 то имаш кръгла букса. Специално BMW скенер не съм ползвал, но ако си с кръглата букса би трябвало да е нормално, това което ти се случва. При моделите с 2 букси - кръгла в двигателния отсек и OBD под волана за пълна диагностика се използва само кръглата букса в двигателния отсек. OBD буксата под волана е единствено за грешки на двигателя свързани с емисиите.
При моделите с 2 буски , буксата вътре в купето е за диагностика и следене на живи данни на двигателя единствето.Всички други модули се четат през кръглата букса отпред при двигателя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани