Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NikVanov » 09 Юни 2017, 8:13

Провери дали в двигателя няма кръгла букса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 09 Юни 2017, 20:31

mafix написа:колеги имам проблеми д колата днес закъчвах на инпа 2 грешки
https://ibb.co/ckLO5v
видях, че и с дюзите не съм в ред най вече 4 та
ето клипче https://youtu.be/cWBzMHFj6vY
но тия две грешки не разбирам
благодаря вии


Това което си снимал не са 2 грешки :D Снимал си 2 появи на една и съща грешка и данните са при какви условия точно е сработила грешката първия и втория път. Името на самата грешка е точно над текста "Error counter: 2".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 09 Юни 2017, 20:35

bicolini написа:Мисля че е една вътре?!

Наистина провери дали нямаш кръгла букса в двигателния отсек и също напиши с какъв двигател си. Ако си с М43 то имаш кръгла букса. Специално BMW скенер не съм ползвал, но ако си с кръглата букса би трябвало да е нормално, това което ти се случва. При моделите с 2 букси - кръгла в двигателния отсек и OBD под волана за пълна диагностика се използва само кръглата букса в двигателния отсек. OBD буксата под волана е единствено за грешки на двигателя свързани с емисиите.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.06.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 520xdrive
Мечтае да кара: Здраво старо BMW

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от i_t_o_v » 09 Юни 2017, 20:53

Здравейте колеги,

Не съм сигурен, дали въпросът ми е за тази тема, но... Ето и малко предистория... колата е е46, 320i, М52, 1999 с газов инжекцион.
След зареждане на газ, преди три дни в Габрово, от голяма верига безиностанции на цена от 0,85 лв/л. :shock: (навсякъде беше толкова) колата започна да тресе на място и да прекъсва в движение. Склонен съм да обвинявам газта, въпреки, че проблема не се появи веднага, а след около 100 км.
При изгасване и запалване се оправя за малко, но не всеки път. При рязко подаване на газ от покой се дави или гасне. При изключване на газовата (превключване на бензин) докато двигателят работи, загасна - опитах само веднъж. На бензин също не работи стабилно, макар че, ако трябва да бъда честен, не съм я тествал след като изтрих грешките.
След чистенето за около 10 км. отново записа burning fail Cylinder 1.

Въпросът ми е, какво мога да направя в момента и дали може проблема да се задълбочи? До момента съм изминал около 200 км и имам газ за още около 100. Да дозаредя с някаква друга газ (кавато намеря тук - Троян), която да се надяваме е по-добра или да изтърпя прекъсванията и да заредя, когато изпразня бутилката? Възможно ли е да се прецака още нещо?

Предварително благодаря!

Ето и списък с грешките (първите две винаги излизат, заради газовата, според газаджията :) ):

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 06/09/17 14:01:47
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 736.00 1/min
load 103.49 mg/Hub
temperature cooling water 62.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 1 9.37 %
appear before (rel.) 27.30 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 B1 17 27 17 13 93 98 D1 6C
-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
Error frequency : 23
Logistic counter: 39
Engine speed 1664.00 1/min
load 185.20 mg/Hub
temperature cooling water 92.25 Grad C
lambda contol tolerance Bank 2 9.76 %
appear before (rel.) 23.40 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 B1 17 27 34 22 BB 99 D1 93
-------------------------------------------------------------
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
temperature cooling water 95.25 Grad C
revolution upper limit 2816.00 1/min
Airmass upper limit 299.58 mg/Hub
Airmass under limit 266.90 mg/Hub
appear before (rel.) 11.90 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: EE B3 08 28 BF 58 37 31 D2 06
-------------------------------------------------------------
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
temperature cooling water 27.75 Grad C
revolution upper limit 1312.00 1/min
Airmass upper limit 228.77 mg/Hub
Airmass under limit 147.07 mg/Hub
appear before (rel.) 11.00 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F0 B2 01 17 65 29 2A 1B D2 0F
-------------------------------------------------------------
29 avtivate Ignition Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 23
Engine speed 992.00 1/min
load 283.25 mg/Hub
ignition burning duration 0.47 ms
ignition burning duration 0.47 ms
appear before (rel.) 10.80 h
Funkenbrenndauer zu klein
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: 1D A2 01 17 1F 34 00 76 D2 11
-------------------------------------------------------------
242 burning fail Cylinder 5
Error frequency : 2
Logistic counter: 36
temperature cooling water 94.50 Grad C
revolution upper limit 2656.00 1/min
Airmass upper limit 337.71 mg/Hub
Airmass under limit 283.24 mg/Hub
appear before (rel.) 2.20 h
Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F2 B3 02 24 BE 53 3E 34 D2 67
-------------------------------------------------------------
243 burning fail Cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 36
temperature cooling water 91.50 Grad C
revolution upper limit 3168.00 1/min
Airmass upper limit 310.48 mg/Hub
Airmass under limit 217.88 mg/Hub
appear before (rel.) 1.60 h
Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: F3 B2 01 24 BA 63 39 28 D2 6D
=============================================================

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 09 Юни 2017, 21:30

103 VANOS Error -Inlet Camshaft
104 VANOS Error -Exhaust Camshaft

:dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.09.2013
Пол: Мъж
Кара: e46 320d '03

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от petaruz » 11 Юни 2017, 0:12

Дойде и моят ред. Здравейте колеги! Колата е 320Д 150 грешката е 4671 Power Supply 1 – Short Circuit to B- до колкото разбрах губи се минус не разбирам кой минус. Колата мени обороти прехълцва и гасне при вдигане на оборотите изпушва черен дим. Моля за насоки къде да търся проблема.
Другата грешка е Р0642 sensor-referenzspannung 1 schaltkreis-niebrig.

Проблема решен оказа се протрити кабелчета към буксата на датчика за налягане.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.03.2016

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ochipalski » 15 Юни 2017, 13:31

Здравейте, колеги!
Става въпрос за кола е46 320d 150hp 2002
С какъв проблем е свързана грешката: 4507 [17671] Control of exhaust re-circulation.
Колата в последно време стана мудна при набиране и имам чувството, че дигна малко разхода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 16 Юни 2017, 9:04

Ochipalski написа:Здравейте, колеги!
Става въпрос за кола е46 320d 150hp 2002
С какъв проблем е свързана грешката: 4507 [17671] Control of exhaust re-circulation.
Колата в последно време стана мудна при набиране и имам чувството, че дигна малко разхода.


Колега, грешката е свързана с контрола на рециркулацията на изгорелите газове- EGR.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от kkrumov » 11 Юли 2017, 17:30

Здравейте, след смяна на гарнитура на клапаните ми се появи много странен проблем. При опит да запаля, стартера върти, но колата не пали. След изчистване на прикачените грешки нямам проблем. А имам чувството, че загуби и мощност. Моля за съвет, какви са грешките и свързани ли са с проблема ми?ИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от driftline » 01 Авг 2017, 9:12

Колеги на диагностиката ми излезе грешка - Активация карта на охлаждане.Какво трябва да значи това? Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 19 Авг 2017, 10:23

driftline написа:Колеги на диагностиката ми излезе грешка - Активация карта на охлаждане.Какво трябва да значи това? Благодаря!
Това е за термостата. Термостата има вграден нагревател и при определени условия от компютъра му се подава напрежение и той държи термостата отворен, дори и при температура по-ниска от темп. му на затваряне/отваряне. При тази грешка има няколко възможности: 1. Изгорял нагревател в термостата. 2. Лоша връзка в кабелите към термостата. 3. Изгоряла писта в компютъра. Най-често е причина 1, но при мен лично бяха изгорели писти в компютъра. Общо взето тази грешка не влияе осезаемо на работата на двигателя. Аз лично карах моята кола 3 години с този проблем, преди да сменя компютъра :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dan-dam » 19 Авг 2017, 11:31

Здравейте. Първо да подчертая, че тава дума за Е53.
От известно време имам проблем с трите прословути лампи на DSC-то. Излиза грешка за датчика за положение на волана.

11.jpg


След изтриване грешката се появява отново веднага.

Понеже съм в командировка нямам възможност да отида при някой, който да калибрира датчика. Имам Inpa, рових, но не намерих как да го калибирам с нея. В youtube има клип, но при мен не става. Навярно, защото съм с друга версия на Inpa.

Поразрових се в интернет и намерих тази тема за калибриране с Tool32. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=890659

Някой изпробвал ли го е? Има ли какво да се обърка и за какво да внимавам. Въпросният файл за Е53 дали също е DSC57.PRG? Мисля, че да, но да си питам :)
Колега тук от форума ме посъветва да гледам на Inpa да е на положение 0 датчика, след което да мина в Tool32 и ставало много лесно.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и напътствия. Благодаря предварително :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dan-dam » 19 Авг 2017, 15:17

Да си продължа с развитието до тук.
Направих въпросната процедура и веднага изгаснаха всички лампи.

След това нещата изглеждаха така

Изображение

След завъртане на волана на място лампите светнаха веднага и...

Изображение

Към смяна на датчика ли да се насоча?

В DSC имам една грешка, която колкото и да трия се появява веднага, като честотата на грешката стои непроменена. Винаги са си тези 254/255. Изчиствам грешката, чета на ново. Виждам, че няма грешки. След това, като светне лампата показва същите грешки :dunno:

Изображение

Та, ако може по запознатите да кажат-софтуерно или хардуерно ще го решаваме този въпрос :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:07

Насочвай се хардуерно към смяна на датчика на ъгъла на завиване , щом веднага светва и не отчита положението на волана е от него. Ако отчиташе в неточно положение тогава можеше да се търси причина в реглаж, разбито окачване и тн. Предполагам ,че отскоро свети DSC и датчика на ъгъла на завиване не е сменян?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 20 Авг 2017, 11:09

danielgenov написа:
bicolini написа:Мисля че е една вътре?!

Наистина провери дали нямаш кръгла букса в двигателния отсек и също напиши с какъв двигател си. Ако си с М43 то имаш кръгла букса. Специално BMW скенер не съм ползвал, но ако си с кръглата букса би трябвало да е нормално, това което ти се случва. При моделите с 2 букси - кръгла в двигателния отсек и OBD под волана за пълна диагностика се използва само кръглата букса в двигателния отсек. OBD буксата под волана е единствено за грешки на двигателя свързани с емисиите.


При моделите с 2 буски , буксата вътре в купето е за диагностика и следене на живи данни на двигателя единствето.Всички други модули се четат през кръглата букса отпред при двигателя.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook