RPA в Е46 инсталация...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: RPA в Е46 инсталация...
mumford написа:днес пробвах с ИНПА (e46> chassis>ASC) но не видях парт номер, в това меню ли е ?
Отиди на chassis МК60
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mumford
- 320ci
- Мнения: 573
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: RPA в Е46 инсталация...
Gqbriel написа:mumford написа:днес пробвах с ИНПА (e46> chassis>ASC) но не видях парт номер, в това меню ли е ?
Отиди на chassis МК60
Не съм гледал където трябва, АSC ми е МК20 с парт номер 6751767, някой може ли да ми каже дали при мен ще работи ?
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: RPA в Е46 инсталация...
Според Вас налага ли се тази процедура при положение, че използваме ингормацията от ДСЦ.
В случай на спукана или силно спаднала гума няма ли да започне да мига ДСЦ поради различните ъглови скорости на въртене на дефектиралата гума и останалите?
Благодаря
В случай на спукана или силно спаднала гума няма ли да започне да мига ДСЦ поради различните ъглови скорости на въртене на дефектиралата гума и останалите?
Благодаря
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
mumford написа:Gqbriel написа:mumford написа:днес пробвах с ИНПА (e46> chassis>ASC) но не видях парт номер, в това меню ли е ?
Отиди на chassis МК60
Не съм гледал където трябва, АSC ми е МК20 с парт номер 6751767, някой може ли да ми каже дали при мен ще работи ?
Няма да работи.
Ако нема у глава, има у Google.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: RPA в Е46 инсталация...
jonybravo_bg написа:Според Вас налага ли се тази процедура при положение, че използваме ингормацията от ДСЦ.
В случай на спукана или силно спаднала гума няма ли да започне да мига ДСЦ поради различните ъглови скорости на въртене на дефектиралата гума и останалите?
Благодаря
Нищо подобно!
От личен опит го заявявам. Имах случай да карам със 140 по магистрала със спукана гума, не знам колко време. Никакви ДСЦ-та не са се обаждали. Добре, че нямаше по-сериозни завои.
Габи, и при мен не иска да запомня стойности. ДИС дава грешка за проблем с бутона за инициализация. Не можах да намеря от къде да направя инициализацията с ДИС. Дори и след инициализиране с ИНПА, грешката си остава. Предполагам, че и все още няма да може да се "учи". Вероятно може да е необходим и бутон задължително в някои случай. Обикновен бутон не вярвам да свърши работа, защото е свързан с някаква стойност на съпротивление (за чек контрола).
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
pazokolarov написа:jonybravo_bg написа:.... Обикновен бутон не вярвам да свърши работа, защото е свързан с някаква стойност на съпротивление (за чек контрола).
Би трябвало да стане и с обикновен бутон. Идеята е да се подаде "маса" към модула за определено време.
Щом не ти запомня стойности,значи че не работи RPA.
Ако нема у глава, има у Google.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:pazokolarov написа:jonybravo_bg написа:.... Обикновен бутон не вярвам да свърши работа, защото е свързан с някаква стойност на съпротивление (за чек контрола).
Би трябвало да стане и с обикновен бутон. Идеята е да се подаде "маса" към модула за определено време.
Щом не ти запомня стойности,значи че не работи RPA.
Работи бо на всеки старт май ги запаметява наново - пускаш съм инпа от работа и ги засича
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Gqbriel написа:bgpavlp написа:pazokolarov написа:jonybravo_bg написа:.... Обикновен бутон не вярвам да свърши работа, защото е свързан с някаква стойност на съпротивление (за чек контрола).
Би трябвало да стане и с обикновен бутон. Идеята е да се подаде "маса" към модула за определено време.
Щом не ти запомня стойности,значи че не работи RPA.
Работи бо на всеки старт май ги запаметява наново - пускаш съм инпа от работа и ги засича
Нещо не ти схванах мисълта. Какво имаш в предвид под всеки старт?
Ако нема у глава, има у Google.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: RPA в Е46 инсталация...
Че няколко пъти пускам инпа да видя стойностите дали са запаметени ,това което ми е странно е ,че като карам ги запаметява, но загася ли колата после всичко наново...
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Ъ?
Не съм обръщал внимание при мен дали е така, ще го проверя.Не виждам смисъл в тази работа. То тогава при евентуална смяна на гуми с по голям или малък цолаж няма да ти светне лампа на таблото и да иска да му дадеш ресет или пък ако искаш да ги по напомпиш или спаднеш, щом след като загасиш всичко се ресетва.
Не съм обръщал внимание при мен дали е така, ще го проверя.Не виждам смисъл в тази работа. То тогава при евентуална смяна на гуми с по голям или малък цолаж няма да ти светне лампа на таблото и да иска да му дадеш ресет или пък ако искаш да ги по напомпиш или спаднеш, щом след като загасиш всичко се ресетва.
Ако нема у глава, има у Google.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:Ъ?
Не съм обръщал внимание при мен дали е така, ще го проверя.Не виждам смисъл в тази работа. То тогава при евентуална смяна на гуми с по голям или малък цолаж няма да ти светне лампа на таблото и да иска да му дадеш ресет или пък ако искаш да ги по напомпиш или спаднеш, щом след като загасиш всичко се ресетва.
Павка - кво да ти кажа...това виждам и съм 100% сигурен че РПА работи и се активира по този начин...трпбва да сложа бутона който е на конзолата да знам дали ще промени нещо
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: RPA в Е46 инсталация...
Имам спомен, че при мен бяха запаметени, но може и да греша. Иначе за цолажа - не сигнализира от 16 на 17, това поне го проверих. Сигурно ще сигнализира ако минеш от 14 на 18 например
Аз за това и бутон няма да слагам, това ще сигнализира само ако наистина гумата е спукана т.е. караш с доста по-мека гума. Сега като се върна назад, такова нещо не ми се е случвало от поне 2-3 години /за щастие/
Аз за това и бутон няма да слагам, това ще сигнализира само ако наистина гумата е спукана т.е. караш с доста по-мека гума. Сега като се върна назад, такова нещо не ми се е случвало от поне 2-3 години /за щастие/
- tekabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:Ако сте с ASC и парт номер 34.51-6 759 073 ,функцията не работи. Проверено
И аз съм със същият номер на ASC-то и на мен ми дава абсолютно същата грешка при опит за активиране на опцията Reifendruckwarnsistem.Няколко пъти пробвах но уви не става .Ще си карам така и ще си гледам по-често в огледалата.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Та колеги при мен се оказа че съм с DSC МК60, което само ме радва, но намирането на бутон мисля е "мисията невъзможна" ( със отделни бутони съм, а не със цял суич-център).
Тук обаче нещо докато се рових ми прищрака да търся от други модели, но намерих подобен само от 5-ца и 7-ца, но картинката ще е настрани и малко грозничко. И така докато си ровех намерих бутон от Mini cooper който е същия по размери освен че самия буто (часта която се натиска) е със заоблени краища.
Та ако на някой не му пречи и това е вариант. Аз ще правя интервенцията другия месец и съответно ще покажа как седи бутона. А иначе ето снимка за какво говоря.
Тук обаче нещо докато се рових ми прищрака да търся от други модели, но намерих подобен само от 5-ца и 7-ца, но картинката ще е настрани и малко грозничко. И така докато си ровех намерих бутон от Mini cooper който е същия по размери освен че самия буто (часта която се натиска) е със заоблени краища.
Та ако на някой не му пречи и това е вариант. Аз ще правя интервенцията другия месец и съответно ще покажа как седи бутона. А иначе ето снимка за какво говоря.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Kris написа:Та колеги при мен се оказа че съм с DSC МК60, което само ме радва, но намирането на бутон мисля е "мисията невъзможна" ( със отделни бутони съм, а не със цял суич-център).
Тук обаче нещо докато се рових ми прищрака да търся от други модели, но намерих подобен само от 5-ца и 7-ца, но картинката ще е настрани и малко грозничко. И така докато си ровех намерих бутон от Mini cooper който е същия по размери освен че самия буто (часта която се натиска) е със заоблени краища.
Та ако на някой не му пречи и това е вариант. Аз ще правя интервенцията другия месец и съответно ще покажа как седи бутона. А иначе ето снимка за какво говоря.
И аз ги гледах тия бутони в ибей и ще ми е интересно да видя как стои. Другият вариант е бутон от АСЦ, с черна лепенка отгоре RPA или дори гумичка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]