Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 26 Авг 2019, 21:23

Ами нещо такова най-вероятно. Мисля, че на кола с десен волан е актив.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2011
Пол: Мъж
Кара: Fiat Coupe 16VT 380+hp
Мечтае да кара: със стикер от събора

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от injekciona » 21 Сеп 2019, 21:24

Здравейте, при е46 има ли опция да се кодират мигачите да светят двойно. Открих възможността само за аварийните светлини, но не мога да намеря с NCS Expert-a дали мога да направя и мигачите. Благодаря :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 01 Окт 2019, 16:32

Здравейте , колата е е46 преди фейса 318i , обръщана е от англичанка , но вратите не са обърнати . Та въпроса ми е може ли да се кодира лявата врата ( шофьорската) тя да стане "главната врата" , понеже сега е пасажерската ( дясната ) . Става ли през ncs expert-а или има други методи .

Също имам проблем с халогените ,когато пусна дългите те спират може ли да се кодира да си продължават да си светят .
FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ. -- трябва да е на актив ? За да светят и халогените при дългите светлини.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VladiE » 05 Окт 2019, 9:49

Здравейте,
ако сменя управлението на климатроника от старото към новото, трябва ли да се кодира или директно си работи. Страшно много ме дразни бучащото вентилаторче в модула и това е причината, а не заради повреда.

Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.04.2018
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Weiss48 » 05 Окт 2019, 11:12

Някъде бях прочел, че се отварят и възможно да се зачистят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VladiE » 05 Окт 2019, 21:58

Отварях го, чистих го, и опитах да го смажа, но явно лагера вътре в моторчето е това дето ручи.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 22.01.2017
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mafix » 06 Ное 2019, 20:40

Здравейте
Доста четох, но никъде не намерих как става програмирането/адаптиране на дебитомер с ИНПА колата е е46 320д 150к.с
Тази процедура може ли да стане с Делфи
Ако някой драсне 3дни инструкции как става с инпа ще съм мн благодарен

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.04.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320da
Детайли за колата: e46 320da 150hp touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slavi7575 » 01 Дек 2019, 20:02

Здравейте колеги.
Лайт модула ми е LSZ.C32, и в момента е кодиран на дневни светлини на късите, като се включват и габаритите при запалване на двигателя. След запалването и включането на светлините, ключът за фаровете става неизползваем и не мога да превключа само на габарити. Налага ми се от време на време да изчаквам колеги да паркират вечер и искам да превклюа на габарит за да не ги заслепявам /сега изгасям двигателя докато изчаквам/. Възможно ли е, и как да програмирам лайт модула при превключване на ключа за светлините към позиция за габарити, фаровете да изгасят? Ползвам NCSEXPERT.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 02 Дек 2019, 1:33

Има ли вариант да се направи Needle sweep(Тест на стрелките, но не този който е от скритото меню), както при audi/vw. Демонстрация: https://www.youtube.com/watch?v=zJMEuCG4oy0
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VladiE » 03 Дек 2019, 13:41

h0r4ex написа:Има ли вариант да се направи Needle sweep(Тест на стрелките, но не този който е от скритото меню), както при audi/vw. Демонстрация: https://www.youtube.com/watch?v=zJMEuCG4oy0

Доколкото знам, няма такъв вариант.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 05 Дек 2019, 12:06

Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от kkrumov » 05 Дек 2019, 19:18

h0r4ex написа:Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.

Ц :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 06 Дек 2019, 19:08

kkrumov написа:
h0r4ex написа:Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.

Ц :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ще помогнеш ли или ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 08 Дек 2019, 14:55

Здравейте , някой да му разбира на winkfp , имам проблем с папката sp - daten не мога да я открия . Искам да си ъпдейтна ecu-то , но когато отворя програмата и не ми излизат никакви файлове . И за това искам да си ъпдейтна папката която я няма , не знам дали трябва да се създаде от някъде или да си я изтегля .

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.08.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 M43
Мечтае да кара: Подводница :)

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от иван лефтеров » 30 Дек 2019, 22:30

oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!


това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс. [/quote]

Здравейте, колеги и при мен се появи същата грешка: 190 light module - EEPROM error. Само че, на мен ми дава изгоряла крушка отпред, от пасажерската страна.Сменях крушки на фаровете, баласти (понеже съм с допълнителен ксенон), но грешката си стои.Интересен момент е, че ако дам на контакт и фаровете са изключени - на 0 позиция, само тогава ми дава грешка. Ако копчето на фаровете е пуснато на габарити или на фарове, и така дам контакт или запаля - няма грешка. 3 години вече карам колата, нямал съм подобен проблем, но в един дъждовен ден нещо се случи и ламБата светна... Има ли вариант това да е от крушката на мигача от съответната страна, ако е почнала да си отива?? (Не ми се връзва, но все пак). Само да отбележа, че преди около месец смених всички крушки в купето с LED Canbus, които не би трябвало да дават грешка УЖ, ама може ли да е от тях, примерно? По принцип тази грешка не е болка за умиране, но ме дразни и ако някой знае в Пловдив и региона към кой мога да се обърна, за да я оправи, ще съм ви много благодарен. :bowdown: :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook