Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ами нещо такова най-вероятно. Мисля, че на кола с десен волан е актив.
- injekciona
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Coupe 16VT 380+hp
- Мечтае да кара: със стикер от събора
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, при е46 има ли опция да се кодират мигачите да светят двойно. Открих възможността само за аварийните светлини, но не мога да намеря с NCS Expert-a дали мога да направя и мигачите. Благодаря
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте , колата е е46 преди фейса 318i , обръщана е от англичанка , но вратите не са обърнати . Та въпроса ми е може ли да се кодира лявата врата ( шофьорската) тя да стане "главната врата" , понеже сега е пасажерската ( дясната ) . Става ли през ncs expert-а или има други методи .
Също имам проблем с халогените ,когато пусна дългите те спират може ли да се кодира да си продължават да си светят .
FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ. -- трябва да е на актив ? За да светят и халогените при дългите светлини.
Също имам проблем с халогените ,когато пусна дългите те спират може ли да се кодира да си продължават да си светят .
FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ. -- трябва да е на актив ? За да светят и халогените при дългите светлини.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
ако сменя управлението на климатроника от старото към новото, трябва ли да се кодира или директно си работи. Страшно много ме дразни бучащото вентилаторче в модула и това е причината, а не заради повреда.
ако сменя управлението на климатроника от старото към новото, трябва ли да се кодира или директно си работи. Страшно много ме дразни бучащото вентилаторче в модула и това е причината, а не заради повреда.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някъде бях прочел, че се отварят и възможно да се зачистят.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Отварях го, чистих го, и опитах да го смажа, но явно лагера вътре в моторчето е това дето ручи.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте
Доста четох, но никъде не намерих как става програмирането/адаптиране на дебитомер с ИНПА колата е е46 320д 150к.с
Тази процедура може ли да стане с Делфи
Ако някой драсне 3дни инструкции как става с инпа ще съм мн благодарен
Доста четох, но никъде не намерих как става програмирането/адаптиране на дебитомер с ИНПА колата е е46 320д 150к.с
Тази процедура може ли да стане с Делфи
Ако някой драсне 3дни инструкции как става с инпа ще съм мн благодарен
- slavi7575
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320da
- Детайли за колата: e46 320da 150hp touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги.
Лайт модула ми е LSZ.C32, и в момента е кодиран на дневни светлини на късите, като се включват и габаритите при запалване на двигателя. След запалването и включането на светлините, ключът за фаровете става неизползваем и не мога да превключа само на габарити. Налага ми се от време на време да изчаквам колеги да паркират вечер и искам да превклюа на габарит за да не ги заслепявам /сега изгасям двигателя докато изчаквам/. Възможно ли е, и как да програмирам лайт модула при превключване на ключа за светлините към позиция за габарити, фаровете да изгасят? Ползвам NCSEXPERT.
Лайт модула ми е LSZ.C32, и в момента е кодиран на дневни светлини на късите, като се включват и габаритите при запалване на двигателя. След запалването и включането на светлините, ключът за фаровете става неизползваем и не мога да превключа само на габарити. Налага ми се от време на време да изчаквам колеги да паркират вечер и искам да превклюа на габарит за да не ги заслепявам /сега изгасям двигателя докато изчаквам/. Възможно ли е, и как да програмирам лайт модула при превключване на ключа за светлините към позиция за габарити, фаровете да изгасят? Ползвам NCSEXPERT.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Има ли вариант да се направи Needle sweep(Тест на стрелките, но не този който е от скритото меню), както при audi/vw. Демонстрация: https://www.youtube.com/watch?v=zJMEuCG4oy0
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:Има ли вариант да се направи Needle sweep(Тест на стрелките, но не този който е от скритото меню), както при audi/vw. Демонстрация: https://www.youtube.com/watch?v=zJMEuCG4oy0
Доколкото знам, няма такъв вариант.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.
Ц
Sent from my iPhone using Tapatalk
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
kkrumov написа:h0r4ex написа:Друга питанка, има ли варянт да сиви гонга, докато не си сложа колана ? Просто да ми напомня.
Ц
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще помогнеш ли или ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте , някой да му разбира на winkfp , имам проблем с папката sp - daten не мога да я открия . Искам да си ъпдейтна ecu-то , но когато отворя програмата и не ми излизат никакви файлове . И за това искам да си ъпдейтна папката която я няма , не знам дали трябва да се създаде от някъде или да си я изтегля .
- иван лефтеров
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.08.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M43
- Мечтае да кара: Подводница :)
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс. [/quote]
Здравейте, колеги и при мен се появи същата грешка: 190 light module - EEPROM error. Само че, на мен ми дава изгоряла крушка отпред, от пасажерската страна.Сменях крушки на фаровете, баласти (понеже съм с допълнителен ксенон), но грешката си стои.Интересен момент е, че ако дам на контакт и фаровете са изключени - на 0 позиция, само тогава ми дава грешка. Ако копчето на фаровете е пуснато на габарити или на фарове, и така дам контакт или запаля - няма грешка. 3 години вече карам колата, нямал съм подобен проблем, но в един дъждовен ден нещо се случи и ламБата светна... Има ли вариант това да е от крушката на мигача от съответната страна, ако е почнала да си отива?? (Не ми се връзва, но все пак). Само да отбележа, че преди около месец смених всички крушки в купето с LED Canbus, които не би трябвало да дават грешка УЖ, ама може ли да е от тях, примерно? По принцип тази грешка не е болка за умиране, но ме дразни и ако някой знае в Пловдив и региона към кой мога да се обърна, за да я оправи, ще съм ви много благодарен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]