Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fitter » 21 Окт 2016, 23:32

Bat_sa84 написа:Ами като цяло това питах коя е тази опция аз свалям файла ама го гледам като теле в зеле всичко е на немски и незнам точно коя опция е?


Пробвай да кодираш с празен TRC файл LMA модула ти, като преди това трябва да си добавил $522 във VO и си го записал в CAS и LMA. Ако стане с празният файл, ще имаш по дефоулт би ксенон на дългите. Ако искаш да светят и халогенните крушки на дълги, тогава промени PWM_WERT2_FL_BIXENON" от "wert_02" to "wert_01". ( това е при условие че слагаш bixenon фарове). Ако нямаш биксенон тогава променяш параметъра BIXENON на "nicht_aktiv".


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 22 Окт 2016, 1:33

Благодаря много колега Fitter кодирането с празен PRC оправи нещата сега всичко си работи нормално. Остава да бодна двете нови крушки philips и всичко ще е на 6.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 23 Окт 2016, 11:07

Някой да е подкарвал BMW Scanner на Win 7 64 bit и да има драйвери ,че никъде от интернет немога да намеря драйвер за 64 бита. На 32 битов тръгна скенера,но 64 битовата неиска да ъпдейтне драйвера. Лаптопа е с USB 3.0 ,свалях драйвер от FTDI сайта за 3.0 USB но отново неиска да ъпдейтне?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от gavrone » 23 Окт 2016, 18:51

Zlatiyan_Genchev написа:Някой да е подкарвал BMW Scanner на Win 7 64 bit и да има драйвери ,че никъде от интернет немога да намеря драйвер за 64 бита. На 32 битов тръгна скенера,но 64 битовата неиска да ъпдейтне драйвера. Лаптопа е с USB 3.0 ,свалях драйвер от FTDI сайта за 3.0 USB но отново неиска да ъпдейтне?

На мен го подкараха на 10-ка,много трудно,от някакъв чужд форум свалиха драйвери.Става,няма проблем просто повече "ръчкане" му е майката!
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от luizov » 25 Окт 2016, 17:37

Днес ми дойде кабелчето (китайче) и закачих колата (323ci). На живите данни с инпа ми даде доста странни стойности в температурите - coolant temperature 190, air intake temperature 100 и oil temperature 157, като колата дори не беше загряла. Има ли някаква вероятност това да са градуси по фаренхайт, въпреки, че пише целзий. Нямам опит с тези работи и се извинявам ако въпросът е тъп :oops:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от RORO » 08 Ное 2016, 9:33

Моля за малко помощ !!!Датчика на нивото на маслото не ми работи е38 м52 б28 1998 !Беше спрян софтуерно , със сканер 1.4.0 го активирах . Но пак не работи ! Купих нов закачам го на буксата (знам , че няма нужда ) пускам му и маса и колата пак не сигнализира нищо "чек контрол ок". Източих маслото сложих датчика (новия) дадох контакт : "чек контрол ок" , сипах масло запалих , изгасих ,източих маслото :"чек контрол ок" сега? какво следва?.Къде да търся проблема ?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320i 1992г.
Мечтае да кара: 765 Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Chernogorov » 30 Яну 2017, 15:53

Здравейте, имам е46 2000г. активирах си заключването на вратите при определена скорост с NCS но искам да попитам имали опция да се отключват като отворя моята врата защото сега като спра и сляза от колата и искам да си взема нещо от другите врати трябва да ги отключа от копчето до аварийните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от kkrumov » 30 Яну 2017, 16:18

Chernogorov написа:Здравейте, имам е46 2000г. активирах си заключването на вратите при определена скорост с NCS но искам да попитам имали опция да се отключват като отворя моята врата защото сега като спра и сляза от колата и искам да си взема нещо от другите врати трябва да ги отключа от копчето до аварийните.


Колега,
би трябвало да може да се отключат с първото дръпване на ръчкат на вратата и при второ дръпване на дръжката ще се отвори вратата. Не съм сигурен, че тази опция се програмира.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320i 1992г.
Мечтае да кара: 765 Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Chernogorov » 30 Яну 2017, 16:21

kkrumov написа:
Chernogorov написа:Здравейте, имам е46 2000г. активирах си заключването на вратите при определена скорост с NCS но искам да попитам имали опция да се отключват като отворя моята врата защото сега като спра и сляза от колата и искам да си взема нещо от другите врати трябва да ги отключа от копчето до аварийните.


Колега,
би трябвало да може да се отключат с първото дръпване на ръчкат на вратата и при второ дръпване на дръжката ще се отвори вратата. Не съм сигурен, че тази опция се програмира.


Да така се отварят но мислих че може да се програмира и като се отвори моята врата всичко да се окл.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 30 Яну 2017, 17:52

Вероятно трябва да изключиш опцията при първо натискане на дистанционното да се отключи само шоф. врата, а при второ и другите врати. И това няма връзка със самозаключването при тръгване.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 30 Яну 2017, 20:32

Здравейте. Имам UWS3 с ключа от 316и 2001 година и компютър MS42 за м52б25ту въпроса ми е може ли да се синхронизират този UWS да подкарва този компютър и ако да как става?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bgpavlp » 03 Фев 2017, 8:30

Може, а как става - с пари при човек който знае как става.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 03 Фев 2017, 15:35

Здравейте колеги,

Дали може да се кодира на БМВ Е46 (2002г.) да се пускат аварийните при включване на задна?

Потърсих в нета, но не можах да намеря такава опция.

Поздрави,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Wierdo » 03 Фев 2017, 15:50

Колега, от това което съм чел и ръчкал из модулите, не съм виждал такава опция. Не мисля, че е възможно да се направи без добавяне на афтър маркет модули.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 03 Фев 2017, 19:16

bgpavlp благодаря за отговора.Ако беше до това да ги нося при човек които разбира нямаше да питам тук.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook