Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
deank написа:В официалните BMW-гайдове и за Е65 пише за 50 амперови power-supply устройства, но това е нужно при флашване на цялата кола с ISTA-P (което може да отнеме няколко часа). За един модул и 2-3 минути не е необходимо.
Аз за да съм по-спокоен ползвам 165 амперово импулсно :mhihi
Аз лично съм много смел във всичко свързано с електрониката на бмв, но понеже и аз съм страдал не препоръчва ъбдейт дори и Winkfp без външно захранване на какъвто и да е модул, да не говорим, че пък с Д-Кан кабел си е чисто и просто руска ролетка, все един път ще ти се случи да ти мръдне индигото
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:deank написа:В официалните BMW-гайдове и за Е65 пише за 50 амперови power-supply устройства, но това е нужно при флашване на цялата кола с ISTA-P (което може да отнеме няколко часа). За един модул и 2-3 минути не е необходимо.
Аз за да съм по-спокоен ползвам 165 амперово импулсно :mhihi
Аз лично съм много смел във всичко свързано с електрониката на бмв, но понеже и аз съм страдал не препоръчва ъбдейт дори и Winkfp без външно захранване на какъвто и да е модул, да не говорим, че пък с Д-Кан кабел си е чисто и просто руска ролетка, все един път ще ти се случи да ти мръдне индигото
Добре, а къде ги продават тези външни power-supply, че не намирам нещо в нета
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Има най-различни видове и модели...
Ето ти примерен вариант:
CTEK-MXTS70-50:
http://www.akumulator.pro/shop/ctek-MXT ... 0%BE%D1%80
Цената разбира се няма да допадне на повечето хора. Има и по-евтини варианти, но всеки преценява.
Аз бих си взел това (около 880лв):
Schumacher INC-700A 4/20/70 Amp Automatic Charger
https://www.amazon.com/Schumacher-INC-7 ... nk20339-20
Ето ти примерен вариант:
CTEK-MXTS70-50:
http://www.akumulator.pro/shop/ctek-MXT ... 0%BE%D1%80
Цената разбира се няма да допадне на повечето хора. Има и по-евтини варианти, но всеки преценява.
Аз бих си взел това (около 880лв):
Schumacher INC-700A 4/20/70 Amp Automatic Charger
https://www.amazon.com/Schumacher-INC-7 ... nk20339-20
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
deank написа:Има най-различни видове и модели...
Ето ти примерен вариант:
CTEK-MXTS70-50:
http://www.akumulator.pro/shop/ctek-MXT ... 0%BE%D1%80
Цената разбира се няма да допадне на повечето хора. Има и по-евтини варианти, но всеки преценява.
Аз бих си взел това (около 880лв):
Schumacher INC-700A 4/20/70 Amp Automatic Charger
https://www.amazon.com/Schumacher-INC-7 ... nk20339-20
На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...
А не става ли друга кола да ми дава ток? Няма ли да е същото?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...
С новото DDE пък няма да запали- изобщо само разправии. Не случайно, някои програми за кодиране и програмиране на модули изобщо не тръгват, ако напрежението на колата е под 13V. Някой иска да се прави на хирург, купува си скалпел за 2лв. и иска да извърши операцията в къщи на кухненската маса, защото останалото необходимо е скъпо.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
zvetiko написа:На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...
С новото DDE пък няма да запали- изобщо само разправии. Не случайно, някои програми за кодиране и програмиране на модули изобщо не тръгват, ако напрежението на колата е под 13V. Някой иска да се прави на хирург, купува си скалпел за 2лв. и иска да извърши операцията в къщи на кухненската маса, защото останалото необходимо е скъпо.
Е аз съм кадърен хирург, трябва ми само хубав скалпел под наем Операционна имам, мед сестри също
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги,чета си колата с БМВ Скенер и ми записва грешка 4152 Buxom flaps.Някой ако знае какво точно е ще съм благодарен да сподели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW POWER
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте. И така дойде и моя ред да сложа Ксенонови фарове на моята кола и проблемите се започнаха. При загасен двигател само на контакт ксенона си пали и работи добре обаче при запалена кола ксенона не иска да стартира само премигва. До колкото можах да намеря информация трябва да се кодира лайт модула за ксенон ок но дали ще се реши проблема? Другият проблем че имам само кабел и ИНПА нямам NSC expert и немога да намеря откъде да го сваля явно на никого не му се споделя. И незнам какво да правя живея и работя в Англия а тук не е много евтино да посещавам сервизи.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Bat_sa84 написа:Здравейте. И така дойде и моя ред да сложа Ксенонови фарове на моята кола и проблемите се започнаха. При загасен двигател само на контакт ксенона си пали и работи добре обаче при запалена кола ксенона не иска да стартира само премигва. До колкото можах да намеря информация трябва да се кодира лайт модула за ксенон ок но дали ще се реши проблема? Другият проблем че имам само кабел и ИНПА нямам NSC expert и немога да намеря откъде да го сваля явно на никого не му се споделя. И незнам какво да правя живея и работя в Англия а тук не е много евтино да посещавам сервизи.
Трябва да се кодира LCM-a за ксенонови фарове
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ок но аз имам само ИНПА нямам NSC expert направих опит от няколко места да го сваля но без успех.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Заповядай http://dox.bg/files/dw?a=264fb28d63
Ако имаш въпроси как се работи с програмата - питай. Като за начало, на 64 битов windows не става. Аз ползвам XP на виртуална машина.
Ако имаш въпроси как се работи с програмата - питай. Като за начало, на 64 битов windows не става. Аз ползвам XP на виртуална машина.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Благодаря. Вече е копирана на windows xp 32 бита сега остава да се науча как да работя с нея. И как да си програмирам модула за светлините.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
И така след като си поиграх малко с Experta се научих как се кодира сега въпроса е кой точно функции трябва да променя за да премина от обикновенни фарове към ксенонови, че всичко е на немски и немога да разбера кое за какво е. Някои ако качи готов файл които само да използвам за кодиране ще е още по добре. Благодаря
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Bat_sa84 написа:И така след като си поиграх малко с Experta се научих как се кодира сега въпроса е кой точно функции трябва да променя за да премина от обикновенни фарове към ксенонови, че всичко е на немски и немога да разбера кое за какво е. Някои ако качи готов файл които само да използвам за кодиране ще е още по добре. Благодаря
Сваляш TRC файла на лайт модула (LMA) и го отваряш с NCS Dummy. Tърсиш опцията за ксенон и я активираш:). Правиш Еxport на вече смененият файл във .MAN файл и кодираш LMA модула с него. Нещо неясно?:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ами като цяло това питах коя е тази опция аз свалям файла ама го гледам като теле в зеле всичко е на немски и незнам точно коя опция е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани