Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 04 Окт 2016, 22:57

deank написа:В официалните BMW-гайдове и за Е65 пише за 50 амперови power-supply устройства, но това е нужно при флашване на цялата кола с ISTA-P (което може да отнеме няколко часа). За един модул и 2-3 минути не е необходимо.


Аз за да съм по-спокоен ползвам 165 амперово импулсно :mhihi
Аз лично съм много смел във всичко свързано с електрониката на бмв, но понеже и аз съм страдал :mhihi: не препоръчва ъбдейт дори и Winkfp без външно захранване на какъвто и да е модул, да не говорим, че пък с Д-Кан кабел си е чисто и просто руска ролетка, все един път ще ти се случи да ти мръдне индигото :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 10 Окт 2016, 14:56

oci написа:
deank написа:В официалните BMW-гайдове и за Е65 пише за 50 амперови power-supply устройства, но това е нужно при флашване на цялата кола с ISTA-P (което може да отнеме няколко часа). За един модул и 2-3 минути не е необходимо.


Аз за да съм по-спокоен ползвам 165 амперово импулсно :mhihi
Аз лично съм много смел във всичко свързано с електрониката на бмв, но понеже и аз съм страдал :mhihi: не препоръчва ъбдейт дори и Winkfp без външно захранване на какъвто и да е модул, да не говорим, че пък с Д-Кан кабел си е чисто и просто руска ролетка, все един път ще ти се случи да ти мръдне индигото :mhihi: :mhihi:


Добре, а къде ги продават тези външни power-supply, че не намирам нещо в нета :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от deank » 10 Окт 2016, 15:04

Има най-различни видове и модели...

Ето ти примерен вариант:

CTEK-MXTS70-50:

Изображение

http://www.akumulator.pro/shop/ctek-MXT ... 0%BE%D1%80

Цената разбира се няма да допадне на повечето хора. Има и по-евтини варианти, но всеки преценява.

Аз бих си взел това (около 880лв):

Schumacher INC-700A 4/20/70 Amp Automatic Charger

https://www.amazon.com/Schumacher-INC-7 ... nk20339-20

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 11 Окт 2016, 14:15

deank написа:Има най-различни видове и модели...

Ето ти примерен вариант:

CTEK-MXTS70-50:

Изображение

http://www.akumulator.pro/shop/ctek-MXT ... 0%BE%D1%80

Цената разбира се няма да допадне на повечето хора. Има и по-евтини варианти, но всеки преценява.

Аз бих си взел това (около 880лв):

Schumacher INC-700A 4/20/70 Amp Automatic Charger

https://www.amazon.com/Schumacher-INC-7 ... nk20339-20

Изображение


На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...

А не става ли друга кола да ми дава ток? Няма ли да е същото?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от zvetiko » 11 Окт 2016, 14:49

На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...


С новото DDE пък няма да запали- изобщо само разправии. ;) Не случайно, някои програми за кодиране и програмиране на модули изобщо не тръгват, ако напрежението на колата е под 13V. Някой иска да се прави на хирург, купува си скалпел за 2лв. и иска да извърши операцията в къщи на кухненската маса, защото останалото необходимо е скъпо. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 11 Окт 2016, 14:53

zvetiko написа:
На мен ми е само за ДДЕ-то да ъпдейтна. По-добре да рискувам, то ново ДДЕ ще е в пъти по-евтино...


С новото DDE пък няма да запали- изобщо само разправии. ;) Не случайно, някои програми за кодиране и програмиране на модули изобщо не тръгват, ако напрежението на колата е под 13V. Някой иска да се прави на хирург, купува си скалпел за 2лв. и иска да извърши операцията в къщи на кухненската маса, защото останалото необходимо е скъпо. ;)


Е аз съм кадърен хирург, трябва ми само хубав скалпел под наем :smoke: Операционна имам, мед сестри също

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от gavrone » 15 Окт 2016, 14:31

Колеги,чета си колата с БМВ Скенер и ми записва грешка 4152 Buxom flaps.Някой ако знае какво точно е ще съм благодарен да сподели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW POWER

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 16 Окт 2016, 17:22

Здравейте. И така дойде и моя ред да сложа Ксенонови фарове на моята кола и проблемите се започнаха. При загасен двигател само на контакт ксенона си пали и работи добре обаче при запалена кола ксенона не иска да стартира само премигва. До колкото можах да намеря информация трябва да се кодира лайт модула за ксенон ок но дали ще се реши проблема? Другият проблем че имам само кабел и ИНПА нямам NSC expert и немога да намеря откъде да го сваля явно на никого не му се споделя. И незнам какво да правя живея и работя в Англия а тук не е много евтино да посещавам сервизи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 16 Окт 2016, 19:15

Bat_sa84 написа:Здравейте. И така дойде и моя ред да сложа Ксенонови фарове на моята кола и проблемите се започнаха. При загасен двигател само на контакт ксенона си пали и работи добре обаче при запалена кола ксенона не иска да стартира само премигва. До колкото можах да намеря информация трябва да се кодира лайт модула за ксенон ок но дали ще се реши проблема? Другият проблем че имам само кабел и ИНПА нямам NSC expert и немога да намеря откъде да го сваля явно на никого не му се споделя. И незнам какво да правя живея и работя в Англия а тук не е много евтино да посещавам сервизи.

Трябва да се кодира LCM-a за ксенонови фарове

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 16 Окт 2016, 19:30

Ок но аз имам само ИНПА нямам NSC expert направих опит от няколко места да го сваля но без успех. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от danielgenov » 16 Окт 2016, 20:32

Заповядай http://dox.bg/files/dw?a=264fb28d63
Ако имаш въпроси как се работи с програмата - питай. Като за начало, на 64 битов windows не става. Аз ползвам XP на виртуална машина.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 16 Окт 2016, 21:07

Благодаря. Вече е копирана на windows xp 32 бита сега остава да се науча как да работя с нея. И как да си програмирам модула за светлините.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 21 Окт 2016, 22:34

И така след като си поиграх малко с Experta се научих как се кодира сега въпроса е кой точно функции трябва да променя за да премина от обикновенни фарове към ксенонови, че всичко е на немски и немога да разбера кое за какво е. Някои ако качи готов файл които само да използвам за кодиране ще е още по добре. Благодаря :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fitter » 21 Окт 2016, 23:00

Bat_sa84 написа:И така след като си поиграх малко с Experta се научих как се кодира сега въпроса е кой точно функции трябва да променя за да премина от обикновенни фарове към ксенонови, че всичко е на немски и немога да разбера кое за какво е. Някои ако качи готов файл които само да използвам за кодиране ще е още по добре. Благодаря :roll:


Сваляш TRC файла на лайт модула (LMA) и го отваряш с NCS Dummy. Tърсиш опцията за ксенон и я активираш:). Правиш Еxport на вече смененият файл във .MAN файл и кодираш LMA модула с него. Нещо неясно?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 15.03.2013
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bat_sa84 » 21 Окт 2016, 23:12

Ами като цяло това питах коя е тази опция аз свалям файла ама го гледам като теле в зеле всичко е на немски и незнам точно коя опция е?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook