Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 08 Яну 2019, 23:16

luizov написа:
boichev95 написа:Здравейте, искам да попитам има ли начин да се спрат грешките за изгорели габарити след монтаж на енджъли? Е46 фейс 2002-ра. Ако препоръчате някого около Габрово ще съм още по благодарен. Благодаря ви! :yes:


Колата се кодира, все едно е с ксенон и не дава грешки на таблото. Мен лично ми го кодира Лъчо (Дето обръща дирекции) преди доста години с един BMW scanner.


Това не е вярно :) Изключват се тези настройки:

Код: Избери целия код
KALTUEBERWACHUNG_SL_RE
KALTUEBERWACHUNG_SL_LI
WARMUEBERWACHUNG_SL_RE
WARMEUEBERWACHUNG_SL_LI
CC_STANDLICHT_RECHTS
CC_STANDLICHT_LINKS

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 08 Яну 2019, 23:19

BIRICHKA написа:
Radeon написа:7ми и 8ми пин на кабела свързани ли са заедно колега?

Здравей колега, с кабел от склад66 съм и той е с превключвател, но да на 7+8 е.
Благодаря все пак!



Ръчно ли си правил промените или с нцс дъми? Щом излиза грешка за "verification" може би имаш синтактична грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от BIRICHKA » 11 Яну 2019, 18:22

SuSaMeCa написа:

Ръчно ли си правил промените или с нцс дъми? Щом излиза грешка за "verification" може би имаш синтактична грешка.


Здравей колега!
Използвах НЦС Дъми. Тези дни се опитах да ресетна LSZ модула и мисля, че открих къде ми е проблема.
Според мен е станало следното: грешката на която има снимка на предишната страница излиза когато се опитвам да извършвам SG_CODIEREN. когато използвам FA_WRITE нямам проблем.
Опитах се да ресетна модула, но с изненада открих, че FSW_PSW.MAN файла е празен. След това направих тест и открих, че дъми-то ме пита дали да го изпразни преди да затворя програмата. Предполагам, че първия път като се опитвах да подкарам дневни светлини съм цъкнал YES по инерция и оттам съм си ресетнал модула още тогава. Сега като го ресетнах отново няма промяна - още ми свети стопа за мъгла като габарит и на таблото още ми изписва, че имам изгорели крушки отзад. Днес дойде и най-неприятната изненада, открих, че колата ми е била с дясна дирекция и е обръщана. Според мен от там и проблемите със светлините, модула е бил кодиран да не дава грешки, а аз без да искам съм го ресетнал. Ще почета малко и пак ще се пробвам с експерта.
Благодаря за помоща!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2019, 18:57

BIRICHKA написа:
SuSaMeCa написа:

Ръчно ли си правил промените или с нцс дъми? Щом излиза грешка за "verification" може би имаш синтактична грешка.


Здравей колега!
Използвах НЦС Дъми. Тези дни се опитах да ресетна LSZ модула и мисля, че открих къде ми е проблема.
Според мен е станало следното: грешката на която има снимка на предишната страница излиза когато се опитвам да извършвам SG_CODIEREN. когато използвам FA_WRITE нямам проблем.
Опитах се да ресетна модула, но с изненада открих, че FSW_PSW.MAN файла е празен. След това направих тест и открих, че дъми-то ме пита дали да го изпразни преди да затворя програмата. Предполагам, че първия път като се опитвах да подкарам дневни светлини съм цъкнал YES по инерция и оттам съм си ресетнал модула още тогава. Сега като го ресетнах отново няма промяна - още ми свети стопа за мъгла като габарит и на таблото още ми изписва, че имам изгорели крушки отзад. Днес дойде и най-неприятната изненада, открих, че колата ми е била с дясна дирекция и е обръщана. Според мен от там и проблемите със светлините, модула е бил кодиран да не дава грешки, а аз без да искам съм го ресетнал. Ще почета малко и пак ще се пробвам с експерта.
Благодаря за помоща!
Колега, свали си Carly for BMW и кодирай с него. Имам чувството, че накрая ще я омажеш още повече.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 11 Яну 2019, 19:50

BIRICHKA написа:
SuSaMeCa написа:

Ръчно ли си правил промените или с нцс дъми? Щом излиза грешка за "verification" може би имаш синтактична грешка.


Здравей колега!
Използвах НЦС Дъми. Тези дни се опитах да ресетна LSZ модула и мисля, че открих къде ми е проблема.
Според мен е станало следното: грешката на която има снимка на предишната страница излиза когато се опитвам да извършвам SG_CODIEREN. когато използвам FA_WRITE нямам проблем.
Опитах се да ресетна модула, но с изненада открих, че FSW_PSW.MAN файла е празен. След това направих тест и открих, че дъми-то ме пита дали да го изпразни преди да затворя програмата. Предполагам, че първия път като се опитвах да подкарам дневни светлини съм цъкнал YES по инерция и оттам съм си ресетнал модула още тогава. Сега като го ресетнах отново няма промяна - още ми свети стопа за мъгла като габарит и на таблото още ми изписва, че имам изгорели крушки отзад. Днес дойде и най-неприятната изненада, открих, че колата ми е била с дясна дирекция и е обръщана. Според мен от там и проблемите със светлините, модула е бил кодиран да не дава грешки, а аз без да искам съм го ресетнал. Ще почета малко и пак ще се пробвам с експерта.
Благодаря за помоща!


По принцип на стопа имаш по 2 крушки, главната когато спре тръгва втората и съответно ти светва на таблото за да си смениш главната.

Все пак ако не е от това прегледай тези настройки:

Код: Избери целия код
KALTUEBERWACHUNG_BL
KALTUEBERWACHUNG_RL_LI
KALTUEBERWACHUNG_RL_RE

WARMUEBERWACHUNG_BL
WARMUEBERWACHUNG_RL_RE
WARMUEBERWACHUNG_RL_LI

CC_BREMSLICHT
CC_RUECKLICHT_LINKS
CC_RUECKLICHT_RECHTS

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е46 convertible
Мечтае да кара: М3

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от val_mcrae » 17 Яну 2019, 12:58

NikVanov написа:https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-lim/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/1ryR4xv

Здравейте, колеги! Информацията от линка е полезна, но аз след доста ровене из форума и мрежата не мога да открия настройка на дистанционното, с което да мога да свалям/вдигам стъклата и съответно при мен гюрука! Тази опция към момента ми е активна със задържане на ключа в ключалката за отваряне и съответно за затваряне.
Въпроса ми е има ли обучение на дистанционното или се настройва чрез някоя от диагностиките?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 20 Яну 2019, 13:52

Ето ви пдф със всички настройки по модулите с описания коя за какво е. Дано да е полезно за някой.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е46 convertible
Мечтае да кара: М3

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от val_mcrae » 26 Яну 2019, 0:00

Да ви кажа по моя въпрос всичко оправих чрез кодиране от Scener -а.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от enerdjy » 04 Фев 2019, 12:42

Здравейте, искам да попитам на фейслифтово купе може ли да се кодират задните стопове да мигат при агресивно спиране... виждал съм го на по новите бмв-та това.И ако има шанс как може да се направи.

Благодаря!
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 04 Фев 2019, 15:39

enerdjy написа:Здравейте, искам да попитам на фейслифтово купе може ли да се кодират задните стопове да мигат при агресивно спиране... виждал съм го на по новите бмв-та това.И ако има шанс как може да се направи.

Благодаря!


Ако имаш ЛЦМ модул от 2005/2006 да. Нарича се `brake force`. На лцм модул от 2005/2006 е до "type" 3 на малко по-старите до 2, но трябва да видиш какви опции имаш все пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от enerdjy » 04 Фев 2019, 19:05

Благодаря ти колега.Надявам се да имам късмет за stage 3 :bchug:

П.П - Да отбележа че стейдж 2 пуска стоповете за мъгла при агресивно спиране, а стейдж 3 кара стоповете да мигат + да светят за мъглата
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от rve » 04 Фев 2019, 21:49

Ще стане според мен. Но освен лайт модула и DSC-то се пипа, защото brake force индикацията (мигащи стопове) се задейства при следните условия (или комбинация от тях):
- задесйтване на ABS
- определено надлъжно ускорение (яко спиране).
При мен на М-ката стана без проблем. Моята е края на 2002-ра, но пък модулите й са от последните версии.

https://www.youtube.com/watch?v=86t__rPMt5Q

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SuSaMeCa » 05 Фев 2019, 14:05

Мда и в дсц-то трябва да се активира. А за лцм модула мисля че беше над .c35 за stage 3 и над .c32 за stage 2. За жалост аз съм с .c31 и си сложих модулче на 3тия стоп просто. Ebay

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от georgi_1986 » 05 Фев 2019, 15:26

На коли с асц има ли тази опция?

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от rve » 05 Фев 2019, 17:14

Силно ме съмнява.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook