Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 27.03.2017
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bmw30d » 18 Юни 2018, 18:22

Колеги, може ли някой да удари едно рамо с една инпа да вдигнем малко оборотите на BMW 320d, че не знам защо стоят на 809 - 816 ?


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 6.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e90

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fantamaniaka » 19 Юни 2018, 16:39

Колеги може ли малко помощ с тези грешки ?
Появяват се най вече когато стои на обороти , Колата се кара на газ. Двигателя е 1.9 118к.с
Кабелите до двете сонди са наред. Отчитаните стойности на сондите са в норма както и на дебитомера (той е сменен с нов)
20180619_094518.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 22.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: на бензин
Мечтае да кара: всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mavrut » 25 Юни 2018, 18:57

Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук. Имам проблем с модулите на колата, в смисъл такъв ,че не мога да се свържа с нито един от тях, освен ECU. Пробвах доста начини от ELM327 до устройства за 1000лв. Не мога да се свържа с централата за AIRBAG нито с ABS, абе с абсолютно нищо освен ECU. Да не би да има някъде бушон, кабел, реле или нещо подобно което да пречи.Най вече искам да се свържа с AIRBAG защото след смяна на салона ми светна лампата, обаче от нито един сервиз не могат да се свържат към този модул.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 25 Юни 2018, 20:15

mavrut написа:Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук. Имам проблем с модулите на колата, в смисъл такъв ,че не мога да се свържа с нито един от тях, освен ECU. Пробвах доста начини от ELM327 до устройства за 1000лв. Не мога да се свържа с централата за AIRBAG нито с ABS, абе с абсолютно нищо освен ECU. Да не би да има някъде бушон, кабел, реле или нещо подобно което да пречи.Най вече искам да се свържа с AIRBAG защото след смяна на салона ми светна лампата, обаче от нито един сервиз не могат да се свържат към този модул.
Направи мост на 7/8 пин, после ще ми благодариш ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mu6a4 » 25 Юни 2018, 20:57

dextuar написа:
mavrut написа:Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук. Имам проблем с модулите на колата, в смисъл такъв ,че не мога да се свържа с нито един от тях, освен ECU. Пробвах доста начини от ELM327 до устройства за 1000лв. Не мога да се свържа с централата за AIRBAG нито с ABS, абе с абсолютно нищо освен ECU. Да не би да има някъде бушон, кабел, реле или нещо подобно което да пречи.Най вече искам да се свържа с AIRBAG защото след смяна на салона ми светна лампата, обаче от нито един сервиз не могат да се свържат към този модул.
Направи мост на 7/8 пин, после ще ми благодариш ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk



Само да добавя, че ако колата е преди 2001г може и да не стане през OBD2, въпреки моста между 7 и 8 пин. Поне аз съм имал такъв проблем с 323i 1999г, наложи се да използвам кръглата "букса" за диагностика под предния капак, тогава се четяха всички модули. :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 22.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: на бензин
Мечтае да кара: всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mavrut » 25 Юни 2018, 21:46

Благодаря ви момчета за бързите отговори,ще пробвам и 2-та варианта!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.06.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: e46 316i
Мечтае да кара: ///М

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milen_kisiov » 26 Юни 2018, 7:33

Тези, които са с двете "букси" и имат проблем с четенето през обд2, трябва да се направи мост на 17 и 20 пинове на кръглата
клине.PNG
. При мен беше така и имаше успех.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 22.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: на бензин
Мечтае да кара: всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mavrut » 27 Юни 2018, 7:05

Направих мост между 7 и 8 пин на OBD2 и без успех, взех преходник от кръгла букса към OBD2 и всички модули се четат.
milen_kisiov искаш да кажеш,че ако направя мост между 17 и 20 пин, ще мога да чета всички модули от OBD2 буксата в колата ?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.06.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: e46 316i
Мечтае да кара: ///М

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milen_kisiov » 27 Юни 2018, 9:07

Да при мен се получи, НО капачката на кръглата трябва да е затворена.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 12 Юли 2018, 12:17

mavrut написа:Направих мост между 7 и 8 пин на OBD2 и без успех, взех преходник от кръгла букса към OBD2 и всички модули се четат.
milen_kisiov искаш да кажеш,че ако направя мост между 17 и 20 пин, ще мога да чета всички модули от OBD2 буксата в колата ?


При колите с 2 букси, от OBD буксата вътре се чете само двигателя, всички модули от кръглата отпред с преходника ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 30.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 318i 118 hp
Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от rakita » 12 Юли 2018, 16:50

Изображение
Свързваш по този начин и вътре на OBD-то идват всички модули. Аз даже си карам колата така с жичките без да ги махам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.06.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: e46 316i
Мечтае да кара: ///М

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milen_kisiov » 13 Юли 2018, 6:40

Ето значи не само при мен работи. Колега mavrut ти пробва ли ? :) :lalala:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 13 Юли 2018, 12:58

Това само за BMW scanner ли става или и за INPA/DIS?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 22.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: на бензин
Мечтае да кара: всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mavrut » 13 Юли 2018, 14:39

Не съм пробвал с кръглата букса още, защото нямам време напоследък, но ще го пробвам със сигурност.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.07.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 318ci
Детайли за колата: N42B20
2002г

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от papi_sparco » 17 Юли 2018, 22:44

IMG_20180701_172153.jpg
Здравейте колеги,купих си този кабел от китайците
For BMW INPA K+CAN K CAN INPA With FT232RL Chip or FT232RQ Chip INPA K DCAN USB Interface OBD2 Adaptor Connector For BMW 20PIN
проблема е че няма опция за Е46 в менюто ,а точно тя ми трябва
IMG_20180701_172153.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook