Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от dr.peshev » 18 Юли 2018, 6:19

papi_sparco написа:
IMG_20180701_172153.jpg
Здравейте колеги,купих си този кабел от китайците
For BMW INPA K+CAN K CAN INPA With FT232RL Chip or FT232RQ Chip INPA K DCAN USB Interface OBD2 Adaptor Connector For BMW 20PIN
проблема е че няма опция за Е46 в менюто ,а точно тя ми трябва
IMG_20180701_172153.jpg

Shift+F9 = old models
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.07.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 318ci
Детайли за колата: N42B20
2002г

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от papi_sparco » 18 Юли 2018, 8:37

IMG_20180709_110248.jpg
IMG_20180709_110248.jpg
С Shift+F9 излизат тези модели ,но е46 го няма
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.07.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 318ci
Детайли за колата: N42B20
2002г

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от papi_sparco » 18 Юли 2018, 8:39

IMG_20180709_110304.jpg
и тези
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mu6a4 » 18 Юли 2018, 14:00

Влизаш в папката C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\ и намираш файла INPA.INI.
Отваряш го с Notepad и скролваш докато стигнеш до секцията където започва F3. Там и на 3-те реда където има F10(или каквото е), го заместваш с E46, save-ваш и затваряш файла.

Като стартираш пак INPA, трябва да имаш опция E46 на F3. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.07.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 318ci
Детайли за колата: N42B20
2002г

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от papi_sparco » 19 Юли 2018, 21:40

Колега "mu6a4",изпълних указанията и не се получи,след това махнах 3-те наклонени черти и пред 3-те реда и се получи сега имам опция е46,но пък сега програмата не може да се свърже с Еку-то на колата :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mu6a4 » 20 Юли 2018, 11:10

papi_sparco написа:Колега "mu6a4",изпълних указанията и не се получи,след това махнах 3-те наклонени черти и пред 3-те реда и се получи сега имам опция е46,но пък сега програмата не може да се свърже с Еку-то на колата :banghead:


Явно е била изключена цялата опция F3 щом си имал наклонени черти отпред, това не на всички версии INPA е така, но добре си се сетил да ги махнеш.

Сега по следващия проблем - сигурен ли си че избираш правилното ECU?

Освен това имаш ли мост между 7-ми и 8-ми pin на obd2 буксата на кабела за диагностика?

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.07.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 318ci
Детайли за колата: N42B20
2002г

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от papi_sparco » 20 Юли 2018, 22:58

На самата букса на кабела има ключ ,той не свързва ли 7 и 8 пин,кабела е K+D KAN,а свързването с мотора пробвах с всички видове мотори на е46 и ми изписва грешка 95

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 22 Юли 2018, 16:56

mu6a4 написа:Влизаш в папката C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\ и намираш файла INPA.INI.
Отваряш го с Notepad и скролваш докато стигнеш до секцията където започва F3. Там и на 3-те реда където има F10(или каквото е), го заместваш с E46, save-ваш и затваряш файла.

Като стартираш пак INPA, трябва да имаш опция E46 на F3. :bchug:


Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mu6a4 » 23 Юли 2018, 13:53

Zlatiyan_Genchev написа:
mu6a4 написа:...


Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?


Коя версия ти е INPA-та? При мен си излизат и 2-та...
m47.png

m51.png

v5.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Tsureto » 23 Юли 2018, 18:46

Някой в околието на Дружба София да ми изчисти грешката на еърбега на е46-ца купе 2004 с малката букса под жабката?
Опитах с по прости софтуери, примигва, но продължава да свети.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VladiE » 24 Юли 2018, 19:39

Cvetun написа:Някой в околието на Дружба София да ми изчисти грешката на еърбега на е46-ца купе 2004 с малката букса под жабката?
Опитах с по прости софтуери, примигва, но продължава да свети.


Щом примигва но продължава отново да свети значи има активна грешка.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от musito98 » 03 Авг 2018, 0:54

Здравейте колеги искам да питам някой ще може ли с NCS Expert да му пратя моя LCM файл и да ми кодира US Style ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 17 Авг 2018, 12:49

mu6a4 написа:
Zlatiyan_Genchev написа:
mu6a4 написа:...


Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?


Коя версия ти е INPA-та? При мен си излизат и 2-та...
m47.png

m51.png

v5.png


Версията на Inpa ми е 5.0, при Е46 320 136 коня нетрябва да е м47 new , това е 150 коня ;). При теб гледам ,че ти липсва М52 двигателя с единичния ванос. Някой знае ли как може без да се ъпдейтва цялата версията ,да се добави само двигателя който липсва в програмата да може да се разчита

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 18 Авг 2018, 13:10

Някой знае ли в Е91 320 D 2006 г, защо винаги стойностите в Inpa на Air mass ,Engine temperature и Coolanт temperature са винаги извън нормални стойности. Пробвано е и на кола със здрав дебитомер, температурния датчик който стои на двигателя е сменен с чисто нов.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Radeon » 24 Авг 2018, 23:17

Здравейте колеги, има ли начин да се кодират прозорците, като заключа колата да се вдигат без да задържам ключа натиснат, че постоянно ги забравям? :mhihi: :dunno: Колата е купе 2002г

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook