320д ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
Ми на един приятел му се пръсна един от маркучите към колектора (тоя преди ЕГР-а) - е честно ти казвам с дъртия голф му взимах стартовете... оттам съдя, че с пробив в турбопътищата колата е покойник.
След като го смени колата пак си стана пушка. Други проблеми не е имал.
След като го смени колата пак си стана пушка. Други проблеми не е имал.
Si non confectus, non reficiat.
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
pazokolarov написа:Е, познали са хората, все пак
Като сменя тръбата с друга ще ви кажа...но те ми казаха че бил проблема че излизала тръбата...но небеше така...дефакто не познаха не са видяли че е спукана...
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Ткаа,днеска опрайхме тръбата...и като гледам си върви както преди,дано се опрайло че ми побеля главата...засякох я отново от 80-120 на 4та и пак дава 6 и не6то секунди...
П.С Обаче с егр вклучен пак си пуши като преди и някво гадно върви в ниски мисля да си карам с изклучен,ще видиме колко ще върви така..и утре ше поръчам един филтър на подкартерните газове защото не съм го сменял още...а старият собственик съще можеби и не ми се мисли в какво състояние е!
П.С Обаче с егр вклучен пак си пуши като преди и някво гадно върви в ниски мисля да си карам с изклучен,ще видиме колко ще върви така..и утре ше поръчам един филтър на подкартерните газове защото не съм го сменял още...а старият собственик съще можеби и не ми се мисли в какво състояние е!
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320д ЕГР
Коя тръба оправихте? И като цяло не разбрах сега върви ли колата или само духовно си спокоен? А това с махането на вакума на ЕГР-то си е проблем с дебитомера.... това не значи че той не работи а не вади стойностите който трябва в определените диапазони
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
milennyc написа:Коя тръба оправихте? И като цяло не разбрах сега върви ли колата или само духовно си спокоен? А това с махането на вакума на ЕГР-то си е проблем с дебитомера.... това не значи че той не работи а не вади стойностите който трябва в определените диапазони
Тръбата от кулера към егр дебелата,на турбото...беше спукана...и излизаше от леглото,но върви както като я купих-тоест върви си!
П.С Казаха ми че да не ми вади грешка егр можело да се сложи няква жица да даде на късо седно си работи?това има ли смисал да го правя?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: 320д ЕГР
Колега я си намери сервиз със хора които разбират!!!, щом ти не разбираш и заеби такива изключвания, шунтирания на елементи по двигателя, които играят важна роля в смесообразуването.... иначе колата ти ще стаяне таралясник от такива глупави побългарявания...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Dimitroff написа:Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
Заги - не е така.
На старата ми Е46ца (с ремап и ново турбо) съм пукал общо 3 пъти маркуча...пуши доста, но върви...само на максимална и във доста високи обороти се усеща, че губи мощност. (под доста високи имам в предвид нагоре от 3500 оборота)
Тоя маркуч можели сам да се спука,че имам съмнения от един майстор дан еми е направил мръсно
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
Най-често сам се пука, но определено едно ръгване с отвертка може много да ускори процеса
Si non confectus, non reficiat.
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Сичко се оказа при мене от тръбата на турбото,сега вече си бачка и с егр нормално колата,грешката сама си изчезна от таблото след 1 ден каране,явно на компа му е трябвало малко време да разбере че сичко е закачено обратно
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320д ЕГР
Здр колеги днес установих че ми с спукана менбраната на ЕГР-а и отидох от един познат си купих втора ръка.Пробвах го работи.Свалям стария качвам новия, вакомчето.Паля колата от студен двигател за 3 минути мина синия сектор водата, но отделно колата върви много спънато (тромаво) и набира плавно. Гледах е отзад намясто непуши.Изпробвах стария метод със запушване на вакомчето с болче и колата се оправи .Значи със спукан ЕГР-клапан си вървеше мн добре преди да сложа новия.Направи ми впечетление че при загряла кола на 90 градоса като извадих вакума си засмука въздух,а на загряло нетрябва ли да няма вакум там и ЕГР да е затворен???Тъбата след топлообменика парешемного поне на 90 градоса.Кой трябва да подаде сигнал на ел.магнитния клапан че има неизгорели газове?Някакви идеи какво може да е?????????? .
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320д ЕГР
Стига бе колеги никой ли незнае кой подава команди на този ел.клапан кога да спре вакома към ЕГР клапана?Или във кой случаи ел. клапана със сигорност трябва да е затворил вакома към ЕГР и той да се е затворил?Защото моя немога да го хвана дали се гаси ЕГР или постоянно си пуска газове?
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
ЕГР-а постоянно пуска някакво количество изгорели газове в колектора докъм 2500-2700 оборота. По-нагоре се затваря плътно и не пуска. Това е при изправен клапан.
Si non confectus, non reficiat.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320д ЕГР
Етва ти е отговор сега, мерси Zagy утре сутринта ще пробвам дали на тези обороти ще затвори ама няма каде да ходи .Вече е го пробвах работи перфектно на 2700исключи много точен отговор е дал колегата Zagy.
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: 320д ЕГР
здравейте! преди няколко дни изолирах ЕГР (болче в маркучето и обратно на мястото си) и за моя радост нямя светещти лампи на таблото , но забелязах нещто др. до сега БК ми показваше среден разход не повече от 7 на сто градско , по колонка е 9 на сто градско, като изолирах ЕГР започна да ми показва БК 8,4 8,6 на сто, имали някаква връзка едното с другото. един вид сега започна да показва почти вярно в неделя имам едно пътуване и щте я засеча изванградско как щте бъде.
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: 320д ЕГР
закарах си колата да и сменят масло филтри и накладки профилактика пълна, изолираха ЕГР с метална пластина на тръбата и се получи нещто много страно, отначало първите няколко старта студен двигател, при даване на контакт се чуваше едно бучене под колектора някаде, гледахме с маистора но не се разбра какво е и от каде идва ? има само две грешки 1 и 3 свещт. днес не се чу нито веднаж но пък се чува от време на време силно метално скарцане отдпред в дясно при много ниска скорост, незнам дали са накладките че са нови ощте ли или има връска с проблема
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани