Махане на катализатори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Махане на катализатори
Колега в интернет има доста обяви за изкупуване на катализатори.Намери обява и звънни да попиташ колко ще ти платят.Иначе един резонатор за теб струва около 60 лв
- русиабн
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Махане на катализатори
sheyretov написа:Здравейте, може ли някой да пише на ЛС, ако знае къде да си махна и продам катализаторите. Днес бях при един на Симеон, който искаше "безплатно" да ми ги махне, като естестве но остават за него. Четейки темата мисля, че трябва даже да взема някой лев. Мерси предварително.
Свържи се колегата от тази тема viewtopic.php?f=63&t=342127 Той ще ти каже къде да закараш колата да махнат катализаторите и след това ще ти каже за колко пари ще ти ги изкупи
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Re: Махане на катализатори
Здравейте, благодаря за отговорите. Това и направих веднага след като писах във форума ... Равносметката:
1. Разходи: Единия катализатор заменен с тръба, другия с резонаторно гърне (направиха го за около 3 часа след като я закарах ) - 130 лв
2. Приходи: Малкия катализатор 140лв, големия 90лв - общо 230
3. Поведение на колата след смяната: освен ако не се заблуждавам наистина в ниските стана малко по-отзивчива. Преди усещах едно "сяпане" при смяна на предавки, което сега всякаш изчезна...
4. Шум на двигателя: наистина турбината се чува повече и двигателя звучи малко по-агресивно, което лично на мен ми харесва доста. Все едно и аз карам истинско BMW вече
1. Разходи: Единия катализатор заменен с тръба, другия с резонаторно гърне (направиха го за около 3 часа след като я закарах ) - 130 лв
2. Приходи: Малкия катализатор 140лв, големия 90лв - общо 230
3. Поведение на колата след смяната: освен ако не се заблуждавам наистина в ниските стана малко по-отзивчива. Преди усещах едно "сяпане" при смяна на предавки, което сега всякаш изчезна...
4. Шум на двигателя: наистина турбината се чува повече и двигателя звучи малко по-агресивно, което лично на мен ми харесва доста. Все едно и аз карам истинско BMW вече
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Махане на катализатори
И аз се замислям за премахване на катализаторите на моята нова придобивка (330d, 204к.с.), че колата въпреки карането й основно по немските магистрали си е на немалко км.
До колкото разбрах са 3бр при мен, та кой е най-удачния вариант като конфигурация, аз си мисля за следния вариант:
1) Големия след меката връзка - изтърбушване.
2) Резонаторно гърне.
3) Резонаторно гърне.
На предишната ми кола (пак дизел, Seat Leon 1,9 TDI, 150к.с.) едни симпатяги ми бяха изтърбушили катализатора (и не си признаха) и турбото беше започнало да се чува доста неприятно отзад и след слагането на резонатор, звука се оправи и започна да се чува нормално както преди премахването, та затова мисля за варианта с резонатор и сега.
Интерено ми е за първия - някъде четох, че замяната му с права тръба не е удачен, поради мн високата температура на това място и можело лесно да се прецака меката връзка след турбото и разни подобни размисли... Та, кажете според вас кои са най-удачните конфигурации за 3-те кюмбета?
Иначе за самата работа по премахването съм се насочил към ЕМ Комплект, чувал съм, че работят добре по генерациите и гърнетата... поне там ми сложиха резонатора на предишната кола и се справиха доста добре.
До колкото разбрах са 3бр при мен, та кой е най-удачния вариант като конфигурация, аз си мисля за следния вариант:
1) Големия след меката връзка - изтърбушване.
2) Резонаторно гърне.
3) Резонаторно гърне.
На предишната ми кола (пак дизел, Seat Leon 1,9 TDI, 150к.с.) едни симпатяги ми бяха изтърбушили катализатора (и не си признаха) и турбото беше започнало да се чува доста неприятно отзад и след слагането на резонатор, звука се оправи и започна да се чува нормално както преди премахването, та затова мисля за варианта с резонатор и сега.
Интерено ми е за първия - някъде четох, че замяната му с права тръба не е удачен, поради мн високата температура на това място и можело лесно да се прецака меката връзка след турбото и разни подобни размисли... Та, кажете според вас кои са най-удачните конфигурации за 3-те кюмбета?
Иначе за самата работа по премахването съм се насочил към ЕМ Комплект, чувал съм, че работят добре по генерациите и гърнетата... поне там ми сложиха резонатора на предишната кола и се справиха доста добре.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
dir2cas написа:И аз се замислям за премахване на катализаторите на моята нова придобивка (330d, 204к.с.), че колата въпреки карането й основно по немските магистрали си е на немалко км.
До колкото разбрах са 3бр при мен, та кой е най-удачния вариант като конфигурация, аз си мисля за следния вариант:
1) Големия след меката връзка - изтърбушване.
2) Резонаторно гърне.
3) Резонаторно гърне.
На предишната ми кола (пак дизел, Seat Leon 1,9 TDI, 150к.с.) едни симпатяги ми бяха изтърбушили катализатора (и не си признаха) и турбото беше започнало да се чува доста неприятно отзад и след слагането на резонатор, звука се оправи и започна да се чува нормално както преди премахването, та затова мисля за варианта с резонатор и сега.
Интерено ми е за първия - някъде четох, че замяната му с права тръба не е удачен, поради мн високата температура на това място и можело лесно да се прецака меката връзка след турбото и разни подобни размисли... Та, кажете според вас кои са най-удачните конфигурации за 3-те кюмбета?
Иначе за самата работа по премахването съм се насочил към ЕМ Комплект, чувал съм, че работят добре по генерациите и гърнетата... поне там ми сложиха резонатора на предишната кола и се справиха доста добре.
Катализаторът е само 1, след колектора. Слагаш права тръба, но с подходящо оплътнение, за да не звънти от вибрациите. Става перфектно, няма драми, върви прекрасно, не става шумна, само турбината съска по-приятно като развърти повече.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- r.atanasov
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
Re: Махане на катализатори
Колеги, реших и аз да разкарам катализаторите от моята 330d 184к.с., та дайте съвет къде мога да отида да ми ги свалят и евентуално да ми ги изкупят ?
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Махане на катализатори
r.atanasov написа:Колеги, реших и аз да разкарам катализаторите от моята 330d 184к.с., та дайте съвет къде мога да отида да ми ги свалят и евентуално да ми ги изкупят ?
На Поповица на разклона точно срещу Кат има много добър майстор и дава добри цени на катализаторите и работи коректно,дано ти е близко.Поне пиши откъде си да те посъветваме.
- r.atanasov
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
Re: Махане на катализатори
dxd написа:r.atanasov написа:Колеги, реших и аз да разкарам катализаторите от моята 330d 184к.с., та дайте съвет къде мога да отида да ми ги свалят и евентуално да ми ги изкупят ?
На Поповица на разклона точно срещу Кат има много добър майстор и дава добри цени на катализаторите и работи коректно,дано ти е близко.Поне пиши откъде си да те посъветваме.
За София става на въпрос.
- stiliqnst922
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.03.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e46,03 m54b22
Re: Махане на катализатори
Колеги понеже съм нов колата ми е е46 facelift м54б22 170 коня намислил съм да махна катализаторите на колата , защото мирише доста неприятно при форсиране ! Въпроса ми е след изтърбушването на катализаторите ще светне ли check engine понеже има 4 сонди или трябва задължително софтуерна настройка след това и има ли вариант да се сложат спортни колектори с катализатори без да дава грешка в сондите и ако има от къде се купуват Поздрави , колеги !
- LoadBoy
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 2.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 330d
Re: Махане на катализатори
r.atanasov написа:Колеги, реших и аз да разкарам катализаторите от моята 330d 184к.с., та дайте съвет къде мога да отида да ми ги свалят и евентуално да ми ги изкупят ?
Росен, Първа Българска Армия ама не знам кой номер ако искаш телефона кажи. ще се върнеш със 100лв в джоба
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Махане на катализатори
Здравейте колеги! Отдавна съм мераклия на моето Е46 с М54 да премахна катализаторите, но цената която ми обявяват за манипулацията /160лв/, ми е прекалено солена. Затова съм намислил сам да се справя със задачата и моля ако някой го е правил да сподели опит. По мое мнение, за да се свалят колекторите е нужно да се откачи десния тампон на мотора и той да се повдигне малко нагоре. Така ще се улесни достъпа до винтовете които държат колекторите. Дали ще стане по този начин и има ли друго което пропускам? Помагайте!
- cyber4o1912
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 21.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 328i
- Мечтае да кара: М3 Е46
- Детайли за колата: Семейно седанче... :)
Re: Махане на катализатори
Вчера ми махнаха двата катализатора на седанчето и сложих изпускателни колектори от Е36 320i, като двата катализатора ми бяха изкупени за 70 лева общо. Сложих си резонаторно гърне и т.н и сега дори се чува един приятен звук при форсиране на колата,който преди го нямаше.
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Махане на катализатори
LoadBoy написа:r.atanasov написа:Колеги, реших и аз да разкарам катализаторите от моята 330d 184к.с., та дайте съвет къде мога да отида да ми ги свалят и евентуално да ми ги изкупят ?
Росен, Първа Българска Армия ама не знам кой номер ако искаш телефона кажи. ще се върнеш със 100лв в джоба
Колега,може ли телефона на Росен,че и аз искам да махам катализатори.
- cyber4o1912
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 21.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 328i
- Мечтае да кара: М3 Е46
- Детайли за колата: Семейно седанче... :)
Re: Махане на катализатори
Колеги някой има ли представа, дали има няква истина в следното твърдение, което ми каза мой познат. Тъй като си махнах катализаторите, тъй като бяха затлачени и сложих колектори от Е36, сега перманентно имам грешка на ламбда сондите, та този приятел ми каза,че имало вариант самите ламбда сонди да се сложат в част от катализатор, за да ги лъже по някакъв начин и да не ми излизат подобни грешки. Благодаря предварително.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
Така прочетох цялата тема и общо взето за БМВ 320д 150кс. е46(2003г.) разбрах , че било хубаво да се махнат катализаторите. Колата се отпушвала , спирала лютивата миризма , турбото се чувало повече и общо взето в ПЛЮС е да се махнат и ,че при дизелите нямало ланда сонда нямало някакви маниполации на компютъра , просто се режат или изкормят и се заместват с гърне или тръба или просто се чистят и пак се заварят.
Правилно ли съм разбрал ?
Другия въпрос ми е ако махна само катализатора на второто гърне , а оставя този след турбото какво ще стане ?
Понеже говорих с един майстор и каза ,че махането на този след турбото не било много хубаво за турбото , понеже газовете излизали направо и турбото въртяло повече едва ли не.
Като цяло мен могат да ме лъжат много лесно понеже нищо не разбирам спрямо това и може и да е така може и да не е ?
Та това са ми въпросите колеги
Правилно ли съм разбрал ?
Другия въпрос ми е ако махна само катализатора на второто гърне , а оставя този след турбото какво ще стане ?
Понеже говорих с един майстор и каза ,че махането на този след турбото не било много хубаво за турбото , понеже газовете излизали направо и турбото въртяло повече едва ли не.
Като цяло мен могат да ме лъжат много лесно понеже нищо не разбирам спрямо това и може и да е така може и да не е ?
Та това са ми въпросите колеги
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани