ел. захранване на парктроник
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- xenolith
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
Re: ел. захранване на парктроник
Първо - благодаря на vassil_bk за инструкциите, следвах тях. Снимките вече не са налични, но съм ги гледал преди години!
Първият слънчев уикенд за тази пролет и се захванах да сложа китайската машинка.
Какво ви е нужно:
- китайската машинка - $9-10-11 от Али
- лайсна с дупки за парктоник от колегата boris. Това всъщност беше най-трудното за намиране.
- силикон - черен на цвят. Но е по желание.
- черно тиксо, само веднъж беше ползвано реално за изолиране. Така че стига да е черно и да лепи - става.
Краен резултат:
Първо измих лайсната и докато съхнеше надписах кабелите на всеки датчик, за улеснение на по-късен етап.
Пасват идеално в дупките. Малко силикон отстрани и отзад, понеже не вярвам на китайската "водоустойчивост".
Малко тиско тук-там и изпратих всички кабели да се ориентират в дясно.
Стара лайсна искаше малко по-специално отношение, така че легнах под колата и с отвертка откопчах колкото копки успях да стигна.
Махнах тавата и се откриха двете гумени тапи, през които трябва да минат кабелите на датчиците.
Малко е тясно за работа и някои хора свалят цялата броня, но аз намерих удобна позиция и с два пръста успях да ги прекарам през тапите. Добре, че имаше кой да ги хване отвътре.
Фаза се взима от синята жичка с жълт кант. Изолиране за чудо и приказ. Маса взех от болта за стопа, но не съм снимал. Връзване на всички датчици и екрана за проба.
Свалих задната седалка и прекарах кабела за дисплея по пътя зад дяснята седалка. Ако прекарате повече кабел, ще може да се хване от дупката зад кората, без да трябва да я сваляте.
Последна проба и прибиране в "тайника" зад кората. Всички кабели ги набутах отзад и машинката за капак.
Като видях колко път ме чака, за да прекарам дисплея отпред... пък и до задния стоп като vassil_bk... намерих по-бързо и лесно решение...
Пък и така писка по-малко, понеже облегалката заглушава пищялката.
~50 лева и 2 часа = мяу-мяу
Първият слънчев уикенд за тази пролет и се захванах да сложа китайската машинка.
Какво ви е нужно:
- китайската машинка - $9-10-11 от Али
- лайсна с дупки за парктоник от колегата boris. Това всъщност беше най-трудното за намиране.
- силикон - черен на цвят. Но е по желание.
- черно тиксо, само веднъж беше ползвано реално за изолиране. Така че стига да е черно и да лепи - става.
Краен резултат:
Първо измих лайсната и докато съхнеше надписах кабелите на всеки датчик, за улеснение на по-късен етап.
Пасват идеално в дупките. Малко силикон отстрани и отзад, понеже не вярвам на китайската "водоустойчивост".
Малко тиско тук-там и изпратих всички кабели да се ориентират в дясно.
Стара лайсна искаше малко по-специално отношение, така че легнах под колата и с отвертка откопчах колкото копки успях да стигна.
Махнах тавата и се откриха двете гумени тапи, през които трябва да минат кабелите на датчиците.
Малко е тясно за работа и някои хора свалят цялата броня, но аз намерих удобна позиция и с два пръста успях да ги прекарам през тапите. Добре, че имаше кой да ги хване отвътре.
Фаза се взима от синята жичка с жълт кант. Изолиране за чудо и приказ. Маса взех от болта за стопа, но не съм снимал. Връзване на всички датчици и екрана за проба.
Свалих задната седалка и прекарах кабела за дисплея по пътя зад дяснята седалка. Ако прекарате повече кабел, ще може да се хване от дупката зад кората, без да трябва да я сваляте.
Последна проба и прибиране в "тайника" зад кората. Всички кабели ги набутах отзад и машинката за капак.
Като видях колко път ме чака, за да прекарам дисплея отпред... пък и до задния стоп като vassil_bk... намерих по-бързо и лесно решение...
Пък и така писка по-малко, понеже облегалката заглушава пищялката.
~50 лева и 2 часа = мяу-мяу
- levskifans
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: ел. захранване на парктроник
А за оригиналния парктроник, кой цвят за какво отговаря...и кой кабел, къде се свързва?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани