Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Принципно и аз си падам малко разрушител - ако изпадне повреден ел. блок ми го дайте - ще видя какво има вътре. После е лесно да се намерят точните елементи за смяна.
Ако колегата реши - нека пита неговия човек дали му се занимава - аз ще съм първият донор.
ПП: Утре ще видя дали след накъсяване на клемите ще има промяна. Ако нищо не стане най-вероятно ще помоля някой с лаптоп да мине и да прочете дали има записана грешка или въобще какво има (ще си платя).
Ако колегата реши - нека пита неговия човек дали му се занимава - аз ще съм първият донор.
ПП: Утре ще видя дали след накъсяване на клемите ще има промяна. Ако нищо не стане най-вероятно ще помоля някой с лаптоп да мине и да прочете дали има записана грешка или въобще какво има (ще си платя).
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Zagy...
Имам ел.блок (прецакан) - твой е!
Ти пък ми имаш номера - обади се да прочетем колата. (ако споменеш думата заплащане - търси си някой друг!)
Имам ел.блок (прецакан) - твой е!
Ти пък ми имаш номера - обади се да прочетем колата. (ако споменеш думата заплащане - търси си някой друг!)
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Dimitroff написа:Zagy...
Имам ел.блок (прецакан) - твой е!
Ти пък ми имаш номера - обади се да прочетем колата. (ако споменеш думата заплащане - търси си някой друг!)
За блока - ОК, ще го взема.
За четенето и плащането - ти си баси магарето !!! Имай си наум, че хич без нищо няма да се разминеш - най-малкото ще ти платя горивото
Мерси отново
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Колега, внимавай с тази перка, преди година и половина брах същите ядове, само че мен ме хвана в Банско.По същия начин не спираш до падане на акумулатора. В крайна сметка я бях оставил да върви на прибиране от банско до софия с идеята да не прегрее нещо и за моя изнената в София на Сливница колата се разпуши и се наложи пожарогасител - резултат -> блока се беше запалили и имаше дупка в него , естествено пълен брак. След търсене на нова (искаха 800 лв и забележи 60-70 лв за монтаж - един болт и един щифт , иначе без гаранция) и обикаляне на морги (цени за едно и също от 200 до 500 лв) съм с втора ръка за 250 лв.Ходих на място с колата, беше зима, закачихме новата-стара перка и я изчакахме да се включи. За сведение, включи се на 95-96 градуса.
Успех с търсенето.
Успех с търсенето.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Moмента (температурата) на включване не е задължително да е един и същ - за да включи перката се обработва инфо за температура на охладител, температура на въздуха (външна температура), обороти/натоварване на мотора, скорост на автомобила и т.н.
Най-сигурният тест, че перката ви работи - през скритото меню наблюдавате температрурата на мотора, докато колата работи на място - в момента в който направи 100 градуса трябва да връща на 96/98 градуса!
Ако задържи 100 или пък ги премине...перката е за смяна
Най-сигурният тест, че перката ви работи - през скритото меню наблюдавате температрурата на мотора, докато колата работи на място - в момента в който направи 100 градуса трябва да връща на 96/98 градуса!
Ако задържи 100 или пък ги премине...перката е за смяна
- Mitko195
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Предполагам тези 100 градуса са при дизелите само, щото бензинките си работим и на 105 живи и здрави?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
За дизел говоря аз - вашата работна температура (на бензинките) е по-висока
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Нов ъпдейт (тая сутрин след рестарт на компа чрез накъсяване на клемите) - перката продължава да си върти. Откачих буксата на вентилатора и спря
Явно проблема наистина ще се окаже в компа на перката...
Тая перка лесно ли се сваля? Някой пробвал ли е?
Явно проблема наистина ще се окаже в компа на перката...
Тая перка лесно ли се сваля? Някой пробвал ли е?
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Eлементарна е за смяна (3 до 5 минути, като половината от времето минава в напасване на дупката на едно зъбче )
Ти ще ми се обадиш ли вече или само ще си пишем тука
След час имам излизане от офиса и 2 срещи, а после съм фрий (12-13:00) - звънкай да се разберем къде, кога, какво
Ти ще ми се обадиш ли вече или само ще си пишем тука
След час имам излизане от офиса и 2 срещи, а после съм фрий (12-13:00) - звънкай да се разберем къде, кога, какво
- el lobo
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
ако са наред термостатите (говоря за дизел) , перката зимата дали изобщо ще се включва дори и в яки задръствания ?
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Ами да ти кажа честно нямам спомен да съм я чувал досега... ако е работела е било на някаква много ниска скорост, щото сега като тръгне и предницата почва да се оглежда из въздуха за прелитащи птици...
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Zagy написа:Ами да ти кажа честно нямам спомен да съм я чувал досега... ако е работела е било на някаква много ниска скорост, щото сега като тръгне и предницата почва да се оглежда из въздуха за прелитащи птици...
Перката има диапазон на натоварване от 0 до 100%.
Ако работи както трябва - включва се за няколко секунди на 10-20%, сваля температурата и спира веднага - до следващия път когато има нужда.
Затова не я чувате! (така и трябва да бъде!!)
Когато се преебе управлението - 3 варианта:
Никога не тръгва!
Тръгва само на максимална мощност - 100%.!
Никога не се изключва!
Ако някой ви заговори за степени на перката (бързи бавни) ПРИ Е46!!...значи грам не знае какво говори - няма степени!
Може да се пусне на 10%, може на 12%, може на 17% - ЕКУ-то, температурния датчик на мотора, датчика за външна температура и GM модула(не съм 100% сигурен за него само - макар да отговаря за перката и той) - те в комбинация от подадената информация, която се обработва и в резултат се пуска сигнал към управлението на перката на какво натоварване (в %) да стартира перката.
- el lobo
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
хм....моята щом е извадена с отделно копче , на какъв ли % е натъоварена като я пусна , явно на 100% защото фаровете почват една идея надолу да светят след като я пусна....
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Aко я чуваш на запален мотор, адаш - над 50-60%.
Ако я чуваш на запален мотор и то много отчетливо - нагоре! (ако бачка все на 100% - ще свали температурата - ще гори повече колата...другия вариант е да се предаде моторчето )
Ако я чуваш на запален мотор и то много отчетливо - нагоре! (ако бачка все на 100% - ще свали температурата - ще гори повече колата...другия вариант е да се предаде моторчето )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани