Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то. И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само. [/quote]
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
- petre1981
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то. И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.[/quote]
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат. Тъпо нали.Все пак се надявам да ми е заминала само перката колега.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
petre1981 написа:oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то. И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат. Тъпо нали.Все пак се надявам да ми е заминала само перката колега. [/quote]
Е да доста тъпо но така със 220 волта със сигурност си изгорил управлението дано само не си направил и други поразии по колата.
- petre1981
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
oci написа:petre1981 написа:oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то. И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат. Тъпо нали.Все пак се надявам да ми е заминала само перката колега.
Е да доста тъпо но така със 220 волта със сигурност си изгорил управлението дано само не си направил и други поразии по колата.[/quote]
Ходих на диагностика,преебал съм еку-то Казаха ми че е отишло едно смд съпротивление,сменили са го,навътре по бордкомпютъра имало още нещо.Пича не смее да го отваря щото никога не е правил такова ,а и то залято и въобще ...Въпроса ми е следния ,заслужава ли си да го правя и къде най важното.Щото по принцип колата си работи нормално само дето съм преебал охлаждането.Дали щетата във еку-то е малка,някой и друг резистор или ... Гледах някаква фирма във Варна лицензирана, но незнам,а и аз съм от Перник Какво си причиних само А проблема със постоянното въртене е бил от кабелите,били са убъркани между климатроника и датчика за температура на водата на радиатора
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Кво вика майстора - изпържил си компа, ама си карай така - нали пали, а?
Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място
Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място
- petre1981
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Dimitroff написа:Кво вика майстора - изпържил си компа, ама си карай така - нали пали, а?
Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място
Майстора ми каза че трябва да я правя.Аз имах впредвид,че другите неща по колата си работят,демек не е скапан целия компютер.Само това за охлаждането.А по принцип няма проблеми да мина до София да я видиш.Даже ще ти бъда много благодарен,щото търся и друго мнение и изход от тая ситуация Ако може да ми пратиш лично съобщение с телефона ти да се чуем,да ти обясня точно нещата и евентуално да мина с колата
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Доста стара тема ама да питам - изнамерихте ли някой майстор, който може да поправя блока на перката?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
bodrin написа:Доста стара тема ама да питам - изнамерихте ли някой майстор, който може да поправя блока на перката?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
Излиза на цената на здрава втора употреба и не си струва, иначе фейсовите се правят и то успешно
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Още веднъж да извадя темата от забвение - и моята ел. перка започна да полудява - пуска се когато си пожелае - дори след като колата цял ден не е работила на излизане от работа я чух да работи...и добре, че я хванах преди да падне акумулатора... Споделете моля ви методи за разрешаването на казуса - ремонтира ли някой модула, който явно е причината за този проблем?
- realprofesora
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 21.05.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Мечтае да кара: е47
- Детайли за колата: 150кс
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Хело колеги, не намерих тема в която някой да споменава, че успешно е ремонтирал тази платка за управлението на перката на радиатора на е46. Днес свалих модула и след обстоен преглед си мисля че сме на път да ремонтираме(заменим) успешно транзисторите силовите на платката. Утре ще докладвам за резултата. Ето и снимки на транзисторите и диода.
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
realprofesora написа:Хело колеги, не намерих тема в която някой да споменава, че успешно е ремонтирал тази платка за управлението на перката на радиатора на е46. Днес свалих модула и след обстоен преглед си мисля че сме на път да ремонтираме(заменим) успешно транзисторите силовите на платката. Утре ще докладвам за резултата. Ето и снимки на транзисторите и диода.
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
Аз съм ремонтирал фейсови перки с железния модул и там нещата ставан на 100 процента, но при този твоя модул ще имаш голям късмет ако изобщо тръгне перката след като смениш транзисторите.
А и не е лошо да ги земариш да не би да се окажат здрави, проблема понягока е в процесора и импулсната модулация я няма дори и да смениш транзисторите.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Има ли колеги, при които проблема с включващата се перка да се е решил от температурният датчик на антифриза, който стои на долния маркуч?
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Здравейте колеги, днес ми се случи подобно нещо с перката. Напълних климатика пуснах го да работии после като изгасих колата перката не спря в продължение на няколко часа, махнах клемата на акумулатора и още нещо прословутия "майстор" където ми пълни системата ми изми и радиатора и оттогава не спира само този управляващ блок ли е проблема или е възможно и някой датчик да е ? Колата е Е46 320д 136 коня
- hades40
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Здравей те колеги, прословутия проблем с перката на климатика. Перката варти на макс при запален двигател и спрян климатик, пуснали климатика перката забавя но не спира, спирам го пак на макс. Огасям колата спира. Що е то? :-( Колата е Е39 520 170нр.
Изпратено от моят D6603 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят D6603 с помощта на Tapatalk
Което не ме убива, ме прави по силен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани