вървене E46 330d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
вървене E46 330d
Значи имам следното питане, карам 330d 184 конски сили, и забелязах следното нещо (може и да си внушавам) като покарам колата леко няколко дни и после ако я сръчкам не е толкова пъргава и също пуши доста все едно нещо се е запушило. Трябва известно време да я сръчквам и пак си върви перфектно. Ако си я карам прилично това не се получава, но когато реша да съм примерен шофьор и я карам леко няколко дни после си мисля, че става по тромава и дори ми се струва, че и скоростите сменят по бавно, все едно помни как съм я карал. Дали има възможност при по леко каране нещо да се запушва или пък нещо друго да става, със сигурност пуши доста повече като е карана по леко и после реша да я сръчкам. Катализаторите мисля че са махнати понеже един мой приятел "майстор" ми ги избушва, ама какво точно е направил незнам. Колата е автомат.
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: вървене E46 330d
За скоростите съм чувал че има адаптивни модели, т.е. адаптират се към начина на шофирането ти.
А от тях може да идва целия вървеж на колата.
А от тях може да идва целия вървеж на колата.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: вървене E46 330d
Mдам...автомата при Е46 е "умен" (адаптивен е най-точната дума, както колегата над мен каза) и се настройва според шофьора в зависимост от стила му на каране.
Всъщност трудно мога да ти повярвам на думите, че 330д е мудна и тромава
Всъщност трудно мога да ти повярвам на думите, че 330д е мудна и тромава
- zoti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: вървене E46 330d
Ха,не знам дали и аз си внушавам ,ама и при мен го има същото чувство,като че ли мотора има нужда да се развърти малко и тогава се оправя.С ръчни скорости съм.Да не подценяваме и момента със самовнушението,тъй като в първите седмици ми се струваше ,че не ми дава да я бутна,но пък в последствие съм махал пеперуди,та може заради тях или заради лоша нафта....абе я да си караме колите
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: вървене E46 330d
Това, че изпушва повече, като понастъпя, след като съм карал примерно 3-4 дни само градско, така по-спокойно и аз съм го забелязал. И си го обяснявам, че се дължи на това, че се натрупват сажди по генерацията и като му дам малко жега, тръгва да ги издухва.
А пък и по принцип съм чувал, че е добре дизела да се вкарва в обороти от време на време, да се продухват дюзи и тн.
А пък и по принцип съм чувал, че е добре дизела да се вкарва в обороти от време на време, да се продухват дюзи и тн.
- gocho_
- младши ентусиаст
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: вървене E46 330d
Gh0s7 написа:Това, че изпушва повече, като понастъпя, след като съм карал примерно 3-4 дни само градско, така по-спокойно и аз съм го забелязал. И си го обяснявам, че се дължи на това, че се натрупват сажди по генерацията и като му дам малко жега, тръгва да ги издухва.
А пък и по принцип съм чувал, че е добре дизела да се вкарва в обороти от време на време, да се продухват дюзи и тн.
Съгласен със всичко
Ако са запушени катализаторите ,точно като се понапъне се изчиства и започва да лети.
Карайте малко извънграцко -дайте и жега малко с обороти за да се продуха комина и става самолет
А на теб дето са ти ги махнали катализаторите - нали знаеш ,че са 2 бр.
(поне на мойта бяха 2)
Re: вървене E46 330d
Абе не знам колко са, майстора каза че са ги махнали, ама и той е един измамник както всички "майстори" и затова мисля сега да мина да го видят някъде дали всичко е махнато. Иначе не мога да си го обясня, сега карам едно пежо 307 hdi и няма такива проблеми, но тъй като го купих за приятелката ще и го дам и ще си изкарам 330 ката, че я бях оставил за продаване ама в тази криза не мога да разбера на 11000 лв съм я пуснал и само 3 ма човека са проявили интерес и то само тук, никой не е и дошъл да я гледа.
Също като аномалия съм забелязал, че като я чипосам (сменя и софтуера) и върви като полудяла и после като я карам леко пак става леко тегава. Може и да си внушавам във първия момент, но имам чувство че като се кара леко нещо се запушва и ако не е от катализаторите, от какво ли може да е ?
Също като аномалия съм забелязал, че като я чипосам (сменя и софтуера) и върви като полудяла и после като я карам леко пак става леко тегава. Може и да си внушавам във първия момент, но имам чувство че като се кара леко нещо се запушва и ако не е от катализаторите, от какво ли може да е ?
Последна промяна gogosi на 21 Апр 2010, 19:03, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: вървене E46 330d
Е46 май не е с адаптивна кутия ,пък и да свикне да е по мудна това не е повод да пуши .. по принцип комън рейла ако е читав почти не пуши .. ЕГР изолирал ли си го ,ако не чистил ли си го някога ,може да има нужда ,колектора и той .
Re: вървене E46 330d
Като я карам по диагностики всичко е ОК, но и с чип и без чип пуши като и давам газ. А съм забелязал че има някои дето не пушат. Без чип пуши доста по малко но пак изпушва и затова се чудя, надявам се майстора да ме е излъгал за катализаторите, сега като я изкарам ще пробвам да изолирам и клапана да видя дали ще има разлика някаква.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: вървене E46 330d
Да се включа и аз за пушенето .. и аз се притеснявах да не почне да пуши като махна катализаторите , но както каза един колега колкото ти е пушела преди толквоа и след като ги махнеш и при мен така се получи. Не ми пуши изобщо и съм мн доволен
А иначе за вървенето е мн субективно , по-някога ми се струва че не върви както трябва ,по някога имам чувството че откача от вървене така че ... май си е до гориво
А иначе за вървенето е мн субективно , по-някога ми се струва че не върви както трябва ,по някога имам чувството че откача от вървене така че ... май си е до гориво
- optimist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: вървене E46 330d
xerial написа:Да се включа и аз за пушенето .. и аз се притеснявах да не почне да пуши като махна катализаторите , но както каза един колега колкото ти е пушела преди толквоа и след като ги махнеш и при мен така се получи. Не ми пуши изобщо и съм мн доволен
А иначе за вървенето е мн субективно , по-някога ми се струва че не върви както трябва ,по някога имам чувството че откача от вървене така че ... май си е до гориво
Автомата е адаптивен и тва на мен въобще не ми харесва защото като караш извънградско и влезеш в града се успива стабилно и не е като да се оправи с един кикдаун
С катализатор или без нема разлика моята е чипосана и припушва леко само ако съм я назлобил стабилно с педала до ламарината набере ли желаната скорост престава веднага.
тва с вървенето не знам да е от горивото щот зареждам от поне три вериги и пак го има понякога нямам обяснение
отдавам го на автомата. Всеки случай 330Д никога не разочарова много сърцат двигател като за дизел
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: вървене E46 330d
Хе незнам и аз си харесвам 330-ката и да уточня че съм с ръчни ... и все по-често ми минава през акъла да чипосам и аз ама се чудя... май дебитомера ми е за смяна... и малко се обезмисля преди да го сменя да чипосвам
Re: вървене E46 330d
Значи ако се чудиш за чипосването, разликата се усеща на секундата. После няма да ти се кара без чип. При моята все едно става друга кола. Но може и успиването да идва от автомата ако е адаптивен. Също съм забелязал, че като извадя буксата на дебитомера върви като обезумяла, но майстора каза че е нормално на извадена букса да вървяла така, защото пускала повече гориво. Иначе колата не ми харчи грам масло от което съдя че няма някакви фрапиращи износвания по мотора и това пушене и забавяне направо ми бърка в здравето. А ако си я карам стабилно такива работи не се получават.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: вървене E46 330d
gogosi написа:майстора каза че е нормално на извадена букса да вървяла така, защото пускала повече гориво.
Смени си майстора...и дебитомера.
Дебитомера отговаря за ИЗМЕРВАНЕТО на количеството въздух, което пък дава съотношение за подаването на гориво, за да се получи правилна горивна смес.
Щом колата върви по-добре с изключен дебитомер (и то осезаемо по-добре) - значи дебитомера си е заминал!
Когато изключиш буксата - дебитомера влиза в "авариен" режим с предварително зададени стойности!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: вървене E46 330d
1.Филтър картерни газове сменян ли е?
2. Тази причина описана от колегата освен др по-горе описани може да се дължи и на променливата геометрия на турбината, когато от оста й има теч на масло, запича, клеясва и бавно реагират лопатките, за това и припушва черно, а и след по дълго каране градско и сив пушек от време на време. Трябва да се направи тест на живи данни и ще си покаже забавяне на налягането.
2. Тази причина описана от колегата освен др по-горе описани може да се дължи и на променливата геометрия на турбината, когато от оста й има теч на масло, запича, клеясва и бавно реагират лопатките, за това и припушва черно, а и след по дълго каране градско и сив пушек от време на време. Трябва да се направи тест на живи данни и ще си покаже забавяне на налягането.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани