Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
IvaN66 написа:Уфф тънко... като се има предвид,че ремонтирах турбината и сменях ел.маг. клапан....
Това трябва да си го приел още в момента на купуването й. Рано или късно всички турбини стигат до тук.
- zoti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Кажи ако обичаш, какво и беше на турбината ,къде я ремонтира и колко ти излезе.Извинявам се за офтопика,ама и аз съм май за натам Макар,че аз съм с комън рейл и при мен май я няма опцията за рециклиране
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Колеги от къде другаде мога да си купя маркучи Ходих до Практикер но имаха само голям диаметър
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
DoesNot написа:Колеги от къде другаде мога да си купя маркучи Ходих до Практикер но имаха само голям диаметър
отиди в авточасти магазин.... тия маркучета трябва да са специални - температуро и масло устойчиви, като аз те съветвам силиконови с двойнослойни с вътрешна оплетка. търси на фирми производители- Гейтс, Год иар, Пирели, Семперит и т.н.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- IvaN66
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Турбината блокира.Ремонта се състоеше в подмяна на копресионното колело и аксиални лагери.Изпратих я в сервиз в Русе.Цена:680лв и 12м гаранция.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
същият ремонт-430лв
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
За тия пари се вземат други турбини и то по чок.
Иван дай да го го замерим тва твойто с едно TDI спряло
Иван дай да го го замерим тва твойто с едно TDI спряло
- IvaN66
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Давай да мерим
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Здравейте! Да поизтупам малко темата от прахта.. Колата е Е46 320д 150к.с., с вакуумно управление на турбото. Всички вакуумни маркучи са ми сменени освен този, който излиза от ЕГР и отива в PRESSURE CONVERTER от http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3332 . Тук не ми става ясно къде е този PRESSURE CONVERTER и на колко кофти място е за смяна на маркучето, тъй като се е понацепило и му е време за смяна.. Друго което забелязвам е, че няма как да е същия елемент от тази схема http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3331 (който е на мн достъпно място от ляво на въздучния филтър), тъй като там влиза маркуча от Турбото и маркуча от това хоризонталното (не го знам какво е, пак е като маркуч), а на първата схема в този елемент влизат маркуч от ЕГР и маркуч от хоризонталния елемент . Двете схеми като ги гледам и някак не мога да ги навържа едновременно кое накъде отива...
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Имаш 2 еднакви клапана.Единия е за турбото а другия е за егр.
Като свалиш колектора за почистване и ще видиш основната тръба за вакума със 4-5 извода за разклоненията.
Като свалиш колектора за почистване и ще видиш основната тръба за вакума със 4-5 извода за разклоненията.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Маркучи за вакуум контрол на турбото.
Да днес направих процедурата и е точно така..подведох се по това, че са абсолютно еднакви и си мислих, че просто е объркана схемата.. Иначе без сваляне на колектори пак станаха нещата
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани