Понякога мечтите се сбъдват
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Spawn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: USA, Los Angeles
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
- Мечтае да кара: ...вече го кара :)
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Абсолютен звяр.Прекрасен екземпляр!
С наслада да си я караш колега
С наслада да си я караш колега
- Harry Poter
- младши ентусиаст
- Мнения: 426
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M3 E46
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Няма ли да опишеш първите 10 години ?
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Ванка, закопа ме признавам
Както е казал поетът - любов ли бе да го опишеш? Обещавам довечера да седна и драсна това-онова.
- Harry Poter
- младши ентусиаст
- Мнения: 426
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M3 E46
Re: Понякога мечтите се сбъдват
rve написа::bchug:
Ванка, закопа ме признавам
Както е казал поетът - любов ли бе да го опишеш? Обещавам довечера да седна и драсна това-онова.
Благодаря ти Тишо
Ти си един от малкото , които познавам , с такава история .
Запознах се с един немец , който си е купил чисто ново ( тогава ) М3 Е46 Convertible ( бяло ) . Скоро мислил да го продава , но жена му го разубедила като му казала че ще съжалява .
Познавам единствената жена , собственик на M3 E46 CSL . Купува го чисто нов . Преди 8 месеца ми каза че мислила да го продава и когато го обявила на мъжа си и децата си , те се разплакали .
В България , на едната ръка се броите .
Радвам се , че те познавам .
Нямам търпение да прочета написаното от теб .
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Не виждам здрава логика, е ли пък ако си първи собственик, да продадеш кола, която си карал и обгрижвал толкова време. Но хора всякакви..
Взе да ми идва музата като се замислям над темата, та ще ми отнеме малко време този пост.
Взе да ми идва музата като се замислям над темата, та ще ми отнеме малко време този пост.
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Чудех се дали пак да напиша нещо отплеснато дето вероятно никой няма да прочете... Та спрях да се чудя и реших просто да изброя по години какво по-значимо съм правил по колата си.
Началото изглеждаше така - април 2010:
2010 - Инспекция 2 веднага след докарването в БГ
2011 - смяна водна помпа, виско, ремъци, ролки и перка
2012 - подсилване на купето в областта на захващане на задния мост, ревизия на заден мост и рециклиране на полуоски
2013 - смяна на крайното гърне със Supersprint Race, смяна на оригиналното окачване с KW v3, смяна на датчик за положението на предавките на SMG, превантивна смяна на биелни лагери
2014 - Инспекция 2, смяна на съединител и маховик, тампони двигател и скоростна кутия, смяна на секция 2 от генерацията със Supersprint Resonated X-pipe, монтаж на диодни angel eyes и LED предни мигачи Depo, ремонт алтернатор
2015 - смяна на задни KW амортисьори по гаранция, ремонт на SMG хидроюнит, смяна на SMG хидроюнит
2016 - смяна бензинова помпа, монтаж на cold air intake KN, ревизия на преден мост, рециклиране на кормилна рейка
2017 - смяна предни и задни дискове и накладки плюс на ръчната, смяна ролки и ремъци, смяна предни еърбегове по акция, смяна съединител, помпа на съединителя и долна разпънка
2018 - Инспекция 2, ревизия на VANOS с Beisan кит, смяна виско и ревизия на охладителна система, смяна на ОЕМ катализаторите със Supersprint cats, ремонт алтернатор, смяна дебитомер, смяна датчици разпределителни валове и колянов вал
2019 - пълна ревизия на двигателя поради изпуснала гарнитура на главата и загуба на компресия вкл. смяна на основни и биелни лагери, смяна хидравлични маркучи, DME ремап, почти пълно пребоядисване
2020 - смяна на KW окачването с чисто ново ОЕМ...
За цялото това време рутинното обслужване се е случвало съгласно:
- масло двигател - на всеки 10000км или при смяна на гуми зимни/летни
- масло диференциал - на Инспекция 2
- масло кутия - веднъж при ревизията на VANOS-ите
- свещи - на Инспекция 2
- спирачна течност - на всеки 2 години
- антифриз - на всеки 4 години
- горивен филтър - първо на 25к км, след две смени на Инпекция 2
- реглаж на клапани - на Инспекция 2
- филтър KN - на 10000км
- филтър купе - на 10000км
Всичко това доведе до изписване на цялата оригинална сервизна книжка и си поръчах нова, която се севтоса миналата сецмица с поредната смяна на масло.
В момента колата се носи с 4-тия си комплект летни гуми 19", зимните 17" са трети и последен комплект. На Серес заминаха и два комплекта сликове 18".
От миналия октомври имам и друга кола и съответно М-ката приключи срещите си със снега и дъжда през есента и зимата. Все пак гледам при сухо време да я изкарвам, защото дългият престой е не по-малко зло от карането в кишата. Това, което за момента й замислям в освежаване на интериора, който не е чак толкова зле, но предните седалки (особено шофьорската) имат нужда от претапициране. Другото е ясно - десен педал и ляв мигач
И 10 години по-късно как изглежда на 295000 км, снимка от онзи ден:
Дали смятам да се разделям с нея? Айде по-сериозно моля..
Началото изглеждаше така - април 2010:
2010 - Инспекция 2 веднага след докарването в БГ
2011 - смяна водна помпа, виско, ремъци, ролки и перка
2012 - подсилване на купето в областта на захващане на задния мост, ревизия на заден мост и рециклиране на полуоски
2013 - смяна на крайното гърне със Supersprint Race, смяна на оригиналното окачване с KW v3, смяна на датчик за положението на предавките на SMG, превантивна смяна на биелни лагери
2014 - Инспекция 2, смяна на съединител и маховик, тампони двигател и скоростна кутия, смяна на секция 2 от генерацията със Supersprint Resonated X-pipe, монтаж на диодни angel eyes и LED предни мигачи Depo, ремонт алтернатор
2015 - смяна на задни KW амортисьори по гаранция, ремонт на SMG хидроюнит, смяна на SMG хидроюнит
2016 - смяна бензинова помпа, монтаж на cold air intake KN, ревизия на преден мост, рециклиране на кормилна рейка
2017 - смяна предни и задни дискове и накладки плюс на ръчната, смяна ролки и ремъци, смяна предни еърбегове по акция, смяна съединител, помпа на съединителя и долна разпънка
2018 - Инспекция 2, ревизия на VANOS с Beisan кит, смяна виско и ревизия на охладителна система, смяна на ОЕМ катализаторите със Supersprint cats, ремонт алтернатор, смяна дебитомер, смяна датчици разпределителни валове и колянов вал
2019 - пълна ревизия на двигателя поради изпуснала гарнитура на главата и загуба на компресия вкл. смяна на основни и биелни лагери, смяна хидравлични маркучи, DME ремап, почти пълно пребоядисване
2020 - смяна на KW окачването с чисто ново ОЕМ...
За цялото това време рутинното обслужване се е случвало съгласно:
- масло двигател - на всеки 10000км или при смяна на гуми зимни/летни
- масло диференциал - на Инспекция 2
- масло кутия - веднъж при ревизията на VANOS-ите
- свещи - на Инспекция 2
- спирачна течност - на всеки 2 години
- антифриз - на всеки 4 години
- горивен филтър - първо на 25к км, след две смени на Инпекция 2
- реглаж на клапани - на Инспекция 2
- филтър KN - на 10000км
- филтър купе - на 10000км
Всичко това доведе до изписване на цялата оригинална сервизна книжка и си поръчах нова, която се севтоса миналата сецмица с поредната смяна на масло.
В момента колата се носи с 4-тия си комплект летни гуми 19", зимните 17" са трети и последен комплект. На Серес заминаха и два комплекта сликове 18".
От миналия октомври имам и друга кола и съответно М-ката приключи срещите си със снега и дъжда през есента и зимата. Все пак гледам при сухо време да я изкарвам, защото дългият престой е не по-малко зло от карането в кишата. Това, което за момента й замислям в освежаване на интериора, който не е чак толкова зле, но предните седалки (особено шофьорската) имат нужда от претапициране. Другото е ясно - десен педал и ляв мигач
И 10 години по-късно как изглежда на 295000 км, снимка от онзи ден:
Дали смятам да се разделям с нея? Айде по-сериозно моля..
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Пу, че е убава!
Пропусна ремонта на седалката.
Пожелавам още поне 10 и още толкова безпроблемни км!!!!
Пропусна ремонта на седалката.
Пожелавам още поне 10 и още толкова безпроблемни км!!!!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Понякога мечтите се сбъдват
Благодаря
И други по-дребни ремонти не съм споменал, че нямаше да стигне листа
Това в кръга на шегата, не е чак толкова трошлива. Но иначе й водя пълно досие до най-малкия детайл в един екселски файл и за десет години стана ебаси базата данни.
И други по-дребни ремонти не съм споменал, че нямаше да стигне листа
Това в кръга на шегата, не е чак толкова трошлива. Но иначе й водя пълно досие до най-малкия детайл в един екселски файл и за десет години стана ебаси базата данни.
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани