Гори много масло. Моля за съвет !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
това с литъра на 1000км си е застраховка на производителя,при евентуален проблем при нов двигател,да не се налага ремонт.минава гаранцията и хоп,двигателя е за отваряне!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Бях обещал да продължа по-късно поста си, понеже ми се налагаше да тръгна спешно по разни задачи.
Колегите, които се съмняват в истинноста на твърдението ми нека попрехвърлят малко техническа литература за автомобилите, преди да ме обявяват за глупосто-говорещ. Това е написано с шеговит тон, не ме нападайте за писаното, да не пълним темата на човека с препирни.
Та на въпроса. 1л масло на хиляда километра пробег - според всички производители на автомобили, е разход, който не индикира непременно проблем с двигателя и може да се сметне за нормален. Това се получава при екстремна експлоатация на двигателя. Както е описал колегата, 130 км/ч средна скорост се постига при каране с доста високи скорости. 30 часов пробег при висока скорост си е екстремно натоварване.
Отделно, ако има теч на масло, при това натоварване на двигателя, той би се засилил.
Като съвет към колегата - засечи разхода на масло отново и тогава започни да търсиш евентуален проблем, не мий двигателя без нужда.
Колегите, които се съмняват в истинноста на твърдението ми нека попрехвърлят малко техническа литература за автомобилите, преди да ме обявяват за глупосто-говорещ. Това е написано с шеговит тон, не ме нападайте за писаното, да не пълним темата на човека с препирни.
Та на въпроса. 1л масло на хиляда километра пробег - според всички производители на автомобили, е разход, който не индикира непременно проблем с двигателя и може да се сметне за нормален. Това се получава при екстремна експлоатация на двигателя. Както е описал колегата, 130 км/ч средна скорост се постига при каране с доста високи скорости. 30 часов пробег при висока скорост си е екстремно натоварване.
Отделно, ако има теч на масло, при това натоварване на двигателя, той би се засилил.
Като съвет към колегата - засечи разхода на масло отново и тогава започни да търсиш евентуален проблем, не мий двигателя без нужда.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
pazokolarov написа:Бях обещал да продължа по-късно поста си, понеже ми се налагаше да тръгна спешно по разни задачи.
Колегите, които се съмняват в истинноста на твърдението ми нека попрехвърлят малко техническа литература за автомобилите, преди да ме обявяват за глупосто-говорещ. Това е написано с шеговит тон, не ме нападайте за писаното, да не пълним темата на човека с препирни.
Та на въпроса. 1л масло на хиляда километра пробег - според всички производители на автомобили, е разход, който не индикира непременно проблем с двигателя и може да се сметне за нормален. Това се получава при екстремна експлоатация на двигателя. Както е описал колегата, 130 км/ч средна скорост се постига при каране с доста високи скорости. 30 часов пробег при висока скорост си е екстремно натоварване.
Отделно, ако има теч на масло, при това натоварване на двигателя, той би се засилил.
Като съвет към колегата - засечи разхода на масло отново и тогава започни да търсиш евентуален проблем, не мий двигателя без нужда.
колега проблема си е или в двигатела или турбото други варианти няма а за този 1 литър разход на 1000км е възможно само при двигатели насочени към състезателни цели иначе за сток мотор сериен автомобил ако ми гори литър на хиляда го правя целия двигател или продавам кочината която съм купил това е!
ще карам БМВ И ЩЕ МИ ГОРИ 1 литър на 1000км-ХАХАХА СМЕХ!
това никога няма да го допусна при никакви обстоятелства!
БМВ всяка година печелят награда за двигател на годината и са най-добрите в света тука ще излагаме марката......
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Нека да обобщя и уточня, че се получава някакво размиване в темата:
Колегата има двигател бензинов (не дизел) и му харчи 1л на близо 1000км. Карал 3000км 30 часа или средно 100км/ч (т.е. не средната му скорост е 130км/ч, а тази която е поддържал повечето време)
Ако от БМВ казват, че разход от 1л на 1000км е нормално, то вероятно става въпрос за печатна грешка, тъй като този двигател побира точно 4л масло или след 4000км двигателят би останал без масло!!! А как се ще се подменя маслото след 22000км(по комп) в такъв случай?
Или вероятно докато дойде време за подмяна на маслото(според БМВ) в двигателя трябва да са доляти около 20литра масло. Че какъв е смисълът да се подменя тогава, след като е долято 5 пъти повече, отколкото побира двигателя???
Не е нужно да се коментира кой говори глупости, а човекът пита дали е нормално и какво да прави, затова най-добре да му споделим как е при нас и къде може да са загубите.
Как е при мен - маслото го смених на 20 000км, почти не е намаляло, но не знам дали е доливано (отскоро съм собственик) След 10 000км ще ви кажа точно какво е положението, но за последните 6000км (откакто я имам) маслото не беше мръднало. Смених го точно преди 2 дни с 5/40 Кастрол, а преди това беше 5/30. Масленият филтър си беше почти като нов. Колата е на 150000км РЕАЛНИ.
Къде може да е проблемът - за други варианти освен вече посочените не се сещам.
С интерес очаквам колегата да сподели къде е бил проблемът, защото за мен е несъмнено - проблем има и той е сериозен.
Колегата има двигател бензинов (не дизел) и му харчи 1л на близо 1000км. Карал 3000км 30 часа или средно 100км/ч (т.е. не средната му скорост е 130км/ч, а тази която е поддържал повечето време)
Ако от БМВ казват, че разход от 1л на 1000км е нормално, то вероятно става въпрос за печатна грешка, тъй като този двигател побира точно 4л масло или след 4000км двигателят би останал без масло!!! А как се ще се подменя маслото след 22000км(по комп) в такъв случай?
Или вероятно докато дойде време за подмяна на маслото(според БМВ) в двигателя трябва да са доляти около 20литра масло. Че какъв е смисълът да се подменя тогава, след като е долято 5 пъти повече, отколкото побира двигателя???
Не е нужно да се коментира кой говори глупости, а човекът пита дали е нормално и какво да прави, затова най-добре да му споделим как е при нас и къде може да са загубите.
Как е при мен - маслото го смених на 20 000км, почти не е намаляло, но не знам дали е доливано (отскоро съм собственик) След 10 000км ще ви кажа точно какво е положението, но за последните 6000км (откакто я имам) маслото не беше мръднало. Смених го точно преди 2 дни с 5/40 Кастрол, а преди това беше 5/30. Масленият филтър си беше почти като нов. Колата е на 150000км РЕАЛНИ.
Къде може да е проблемът - за други варианти освен вече посочените не се сещам.
С интерес очаквам колегата да сподели къде е бил проблемът, защото за мен е несъмнено - проблем има и той е сериозен.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
За да не бъда голословен слухар и да не мислят колегите, че става дума само и единствено за дизеловите двигатели, ще подкрепя думите си със следния линк:
http://automn.ru/bmw-3-e46/bmw-2054-10. ... 2-180.html
Това е официално издание на БМВ на ръководство за ремонт на Е46, руската версия. За колегите, които изпитват затруднение с руския, ще преведа пасажа:
Разход на масло
При двигателя с вътрешно горене, под разход на масло се разбира количеството масло, което е потребено (от двигателя) в следствие на процеса на изгаряне. В никакъв случай под това не следва да се разбира разход на масло, свързан с изтичането му в следствие на нехерметичност в капака на картера, капака на цилиндровата глава и т.н.
Нормалния разход на масло се натрупва от изгарянето на неголеми количества масло в цилиндрите, заедно с изхвърлянето на отработените газове и износването. Освен това, масло се губи и в резултат на въздействието на високите температури и високото налягане, възникващи в двигателя. На загубата на масло оказават въздействие също така и условията на експлоатация, като на пример стила на каране, а така също и допуските при произвеждане на елементите на двигателя. Разходът на масло не трябва да бъде повече от 1,0 л./1000км.
В никакъв случай не трябва да се добавя масло над отметката Мах. Ако налятото масло е в повече, излишъка трябва да се изсмуче. В противен случай може да бъде повреден катализатора от попадналото в него неизгоряло масло.
Тази информация беше доскоро записана и в ръководствата за ползване на колите, но гледам, че от 2001 е премахната и я има само в ръководствата за ремонт. Какво да прави човек - ремонтьорите и те деца хранят .... За да ти кажа, тче всичко е наред с колата ти ще си платиш посещението в сервиза.
Сещам се и за още нещо. Не всички знаят как се измерва правилно нивото на маслото. При мерене щеката трябва да се напъха до край, докато "щрекне", след което се вади и се отчита нивото на мсалото. Разликата която би се получила от неправилно измерване на нивото може да възлезе на около 300 мл в повече масло, което ще води в най-добрия случай до течове от гарнитурите.
Надявам се да съм помогнал, макар и с малко, за изясняването на проблема "Разход на масло" при двигателите на БМВ.
http://automn.ru/bmw-3-e46/bmw-2054-10. ... 2-180.html
Това е официално издание на БМВ на ръководство за ремонт на Е46, руската версия. За колегите, които изпитват затруднение с руския, ще преведа пасажа:
Разход на масло
При двигателя с вътрешно горене, под разход на масло се разбира количеството масло, което е потребено (от двигателя) в следствие на процеса на изгаряне. В никакъв случай под това не следва да се разбира разход на масло, свързан с изтичането му в следствие на нехерметичност в капака на картера, капака на цилиндровата глава и т.н.
Нормалния разход на масло се натрупва от изгарянето на неголеми количества масло в цилиндрите, заедно с изхвърлянето на отработените газове и износването. Освен това, масло се губи и в резултат на въздействието на високите температури и високото налягане, възникващи в двигателя. На загубата на масло оказават въздействие също така и условията на експлоатация, като на пример стила на каране, а така също и допуските при произвеждане на елементите на двигателя. Разходът на масло не трябва да бъде повече от 1,0 л./1000км.
В никакъв случай не трябва да се добавя масло над отметката Мах. Ако налятото масло е в повече, излишъка трябва да се изсмуче. В противен случай може да бъде повреден катализатора от попадналото в него неизгоряло масло.
Тази информация беше доскоро записана и в ръководствата за ползване на колите, но гледам, че от 2001 е премахната и я има само в ръководствата за ремонт. Какво да прави човек - ремонтьорите и те деца хранят .... За да ти кажа, тче всичко е наред с колата ти ще си платиш посещението в сервиза.
Сещам се и за още нещо. Не всички знаят как се измерва правилно нивото на маслото. При мерене щеката трябва да се напъха до край, докато "щрекне", след което се вади и се отчита нивото на мсалото. Разликата която би се получила от неправилно измерване на нивото може да възлезе на около 300 мл в повече масло, което ще води в най-добрия случай до течове от гарнитурите.
Надявам се да съм помогнал, макар и с малко, за изясняването на проблема "Разход на масло" при двигателите на БМВ.
- minas_filibe
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.04.2005
- Местоположение: Пловдив
Още малко Инфо !
Добър вечер и благодаря за мненията. Искам да споделя още малко информация с Вас, за да допълня предишният си въпрос.
Изминах в БГ 580 км. предимно извънградско Пловдив - Свиленград, Пловдив - Сопот със скорост около 80-120 км./ч и малко градско и резултата е следния: Никаква загуба на масло ?!? Маслото е същото каквото и когото ходих до Испания на почивка, но километрите и скороста много по-малки. Маслото с което карам и доливах преди е Valvoline 15W40 MaxLife за двигатели, изминали над 100 000км. Колега от форума ми предложи да сваля корите отдолу и да видя, дали няма теч, но слава богу НЯМА. Двигателя си е доста мръсен и има омазняване но нямах капки по пода на канала си. Едно от предположенията, което беше коментирано по-напред във форума, е че съм за смяна на гумичките на клапаните. Скъпо удоволствие ли е ?
Изминах в БГ 580 км. предимно извънградско Пловдив - Свиленград, Пловдив - Сопот със скорост около 80-120 км./ч и малко градско и резултата е следния: Никаква загуба на масло ?!? Маслото е същото каквото и когото ходих до Испания на почивка, но километрите и скороста много по-малки. Маслото с което карам и доливах преди е Valvoline 15W40 MaxLife за двигатели, изминали над 100 000км. Колега от форума ми предложи да сваля корите отдолу и да видя, дали няма теч, но слава богу НЯМА. Двигателя си е доста мръсен и има омазняване но нямах капки по пода на канала си. Едно от предположенията, което беше коментирано по-напред във форума, е че съм за смяна на гумичките на клапаните. Скъпо удоволствие ли е ?
Живей под звуците на Deep Purple
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: Гори много масло. Моля за съвет !
Здравейте.
Е46, 330 бензин 2001, на реални 297 000км. от Германия, гори около 150-200 грама на 1500 км.
Много, или Нормално ли е за тези километри? И какво препоръчвате?
Сипвам 10w40, че с 5w40 ме е страх да не текне като лейка И Сутрин като е студена и паля за 2-3 сек, претракват повдигачи и на старата Е36 по същия начин.
Е46, 330 бензин 2001, на реални 297 000км. от Германия, гори около 150-200 грама на 1500 км.
Много, или Нормално ли е за тези километри? И какво препоръчвате?
Сипвам 10w40, че с 5w40 ме е страх да не текне като лейка И Сутрин като е студена и паля за 2-3 сек, претракват повдигачи и на старата Е36 по същия начин.
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Гори много масло. Моля за съвет !
Здравейте колеги моята е е90 318д 122-167кс. карам с мало кастрол 5w30 titanium за 2200км ми е изгоряла 500мл. масло чудя се дали може да е от маслото да е някакъв ментак или трябва да търся др.проблеми при положение ,че турбото ми е сменено преди около 50000км. в германия също така не виждаам някакви сериозни пушаци да вади колата нито на студено нито на загрял мотор, колата работи много добре и ми дава добър разход на гориво.
Дайте някакъв съвет дали гумички на клапани или др. И колко струва горе доло тази манипулация да не ме шибат в сервизите,да си имам на представа.
Дайте някакъв съвет дали гумички на клапани или др. И колко струва горе доло тази манипулация да не ме шибат в сервизите,да си имам на представа.
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани