Проблем с охладителната система на м43б19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с охладителната система на м43б19
Здравейте ще се радвам ако някой може да ми помогне. Значи проблема е следния: Паля колата и гледам, че ми светна лампата на антифриза, но след 1км. огасна и така си остана близо 200км. Някъде преди София пак ми светна Спрях изчаках я малко и пробвах да развъртя капачката на казанчето, но колата беше все още топла и нищо неможах да направя. Дадох на контакт и лампата беше загаснала. Тръгнах пак и 2-3 километра преди да се прибера пак светна. Продължих и я паркирх. Колата не е загрявала вобще постоянно си седеше температурата в средата. Колата е автоматик ако има значение. След като истина и долях около 500мл. антифриз. Толко събра. Гледах маслото чисто е, антифриза също. Невиждам течове и някъде да се е стичало по корите. Проблема, е че маркуча който влиза в казанчето ми се струва доста твърт и ме съмнява да не съм духнал гарнитурата. Преди около 2месеца сменях радиатор и тези не ми го обезвъздушиха казаха ми,че тези коли сами се обезвъздушавали. Снощи един познат ми каза точно обратното. Другото нещо, е че нещо ми попушва в бяло отзад, но това май е от горивото или от дюза защото сътрин като я запаля претриса сякаш работи на 3 цилиндера. Общо взето е това ако някой може да помогне.
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
не съм специалист за бмв, но имах същите симптоми на друга марка кола - крива глава на двигателя...
При мен се получи след като карах 5-6км без грам вода в радиатора ))
чак се чудя как не ме остави колата, но издържа...
а като налях вода... се чу "пфссшшшш"
дано не е това проблемът, но тогава при мен...
пушеше бял пушек, притрисаше, харчеше доста от охладителната течност и гореше повечко масълце... някак си и мощността май се беше позагубила, но може и да си въобразявам - Колата беше дзвер
При мен се получи след като карах 5-6км без грам вода в радиатора ))
чак се чудя как не ме остави колата, но издържа...
а като налях вода... се чу "пфссшшшш"
дано не е това проблемът, но тогава при мен...
пушеше бял пушек, притрисаше, харчеше доста от охладителната течност и гореше повечко масълце... някак си и мощността май се беше позагубила, но може и да си въобразявам - Колата беше дзвер
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега - първо М43 не се обезвъздушава сам.
Второ това, щом светва датчика за ниво на антифриза значи имаш нужда от доливане. Най-добре отиди да ти обезвъдушат системата , сложи си охл. течност колкото трябва и си карай.
Какви диагнози за крива глава, духнала гарнитура и т.н. започнахте да давате. Това че леко изчезва охл. течност си е в рамките на нормалното все пак. Ако са някакви фрапантни количества и няма теч ..... тогава мислете за по-сериозни неща. Най-добре отиди да ти обезвъдушат системата , сложи си охл. течност колкото трябва и си карай. Ако продължи да създава проблеми тогава пак пиши Но щом не си я прегрявал и не "вдига температура" мисля че проблема е във въздушната възглавница в охладителната система и затова може да са по-твърди маркучите от нормално
PP:
Ако гореше антифриз щеше да пуши бяло и при загряло положение
Второ това, щом светва датчика за ниво на антифриза значи имаш нужда от доливане. Най-добре отиди да ти обезвъдушат системата , сложи си охл. течност колкото трябва и си карай.
Какви диагнози за крива глава, духнала гарнитура и т.н. започнахте да давате. Това че леко изчезва охл. течност си е в рамките на нормалното все пак. Ако са някакви фрапантни количества и няма теч ..... тогава мислете за по-сериозни неща. Най-добре отиди да ти обезвъдушат системата , сложи си охл. течност колкото трябва и си карай. Ако продължи да създава проблеми тогава пак пиши Но щом не си я прегрявал и не "вдига температура" мисля че проблема е във въздушната възглавница в охладителната система и затова може да са по-твърди маркучите от нормално
PP:
Това си е често срещано с наШте горива и си е от дюзите Почисти ги и тяхДругото нещо, е че нещо ми попушва в бяло отзад, но това май е от горивото или от дюза защото сътрин като я запаля претриса сякаш работи на 3 цилиндера. Общо взето е това ако някой може да помогне. помощ!
Ако гореше антифриз щеше да пуши бяло и при загряло положение
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
колега ми тя и моита не съм я прегрявал пак се оказа гарнитура,нее гаранция че трябва да я прегрята колата.и щом пуши бяло и е влажен аспуха значи е гарнитура.по не при мен беше така,дано при колегата нее
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Всъщност може и да е гарнитура. Но нищо не пречи да се обезвъдуши системата, да се сложи нужното количество охл. течност и да види тогава дали ще харчи антифриз. Ако продължава тогава да премине към гарнитура, глава и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
има тема , в която съм описал обезвъздушаването, от пробката на радиатора до капачката при запален двигател и включено прано поетапно развиваш и завиаваш капачката докато спрат да излизат мехурчета и протече само антифриз ...това е процедурата а това за губенето на антифриз си е нормално при повишаване на налягането в охл.с-ма капачката на радиатора представлява клапан, който на определено налягане изпуска, ако не се лъжа на 2бара , другия вариянт да ти губи антифриз е тройника пластмасово съединение, което се намира зад двигателя към пасажерската седалка на него са маркучите и там обикновенно пластмасата остарява и пропуска и се изпарява и няма и теч даже сменяш го и си готов, а това за гарнитура на главата, като последен вариянт го остави ...
Успех!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
nomer 1 в схемата Connector
Успех!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
nomer 1 в схемата Connector
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
Така има някакво развитие снощи развих капачката на казанчето да видя дали излизат балончета или нещо кофти в антифриза. Нищо седи си като сълза чист и няма балончета. Развих пропката и започна да излиза въздух после някаква пяна и накрая текна само антифриз. Колата работи около 30-40мин. на място. Температурата си седеше на средата. А маркуча който влиза в казанчето беше мисля по-мек. Днес дойде един майстор който кара същото бмв и каза, че според него колата си е добре просто като са ми сменяли радиатора не са ми го обезвуздушили и съм купил менте антифриз и затова е излизала някаква пяна от пропката. И само да допълня колата пуши, но ауспуха е сух няма и капка вода.
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
карай си я така и не му мисли много тогава
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
Незнам вече какво да правя. Днес я гледаха пак и ми казват, че било гарнитура. Ушким неизлизат балончета от казанчето пук гарнитура сега. Не ми се иска да я отварят и да се окажа нещо по-елементарно. Никога не ми е качвала температура над средата, а от какво да е станало това незнам. Ще пробвам да източа антифриза и дапрочиста системата. После да си я обезвъздуша сам поне да знам,че не е от това. Вие какво мислите?
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
гарнитурата като последен вариант!!!
ако е гарнитура май трябва да гори и масълце..
за температурата - не искам да те притеснявам, но доколкото знам за Е46 температурата варира в определени граници, но стрелката си стои все в средата. Това е нормалното положение. Ако мръдне дори и малко нагоре - значи е много загряла и има проблем.
Ако не качва температура - едва ли е гарнитура, но аз не съм майстор все пак..
ако е гарнитура май трябва да гори и масълце..
за температурата - не искам да те притеснявам, но доколкото знам за Е46 температурата варира в определени граници, но стрелката си стои все в средата. Това е нормалното положение. Ако мръдне дори и малко нагоре - значи е много загряла и има проблем.
Ако не качва температура - едва ли е гарнитура, но аз не съм майстор все пак..
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Съмненията са кофти работа. Най- добре смени първо антифриза, направи нужната пропорция и обезвъздуши системата, после карай и следи температурата и нивото на антифриза, оглеждай и двигателя евентуално за теч, слушай как работи двигателя и дано не е гарнитура.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
а разлика в цвета на маслото има ли, ако е гарнитура би трябвало да се омешат маслото с антифриза и цвета да се промени...погледни и това
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
Re: Проблем с охладителната система на м43б19
Здравейте колеги имам следния проблем.Днес ми вдигна температурата отиде до чертичката.Изгасих колата и развих пропката за обезвъздушаване излизаше само въздух и много малко антифриз.Мъркучите не бяха много твърди и двата бяха еднакво твърди.След 10мин дадох на контакт и температурата беше нормална.По карах я и спрях и развих пропката и само въздух пак много малко течност.Според вас какъв е проблема?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани