Система за миене на фаровете
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Wolfen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Система за миене на фаровете
Понеже иначе рискувам да наруша т.3 от Общитите правила правя нова тема. Тоест има развитие по моята стара тема за пръскалките на фаровете. Вчера със slitter закачихме колата на компютър и с ДИС-а направихме диагностика на модулите на колата. Грешката, която излезе на системата за миене на фаровете беше свързана с неработещо реле.
Въпроса е, какво е това реле и къде се намира (ако може справка с realoem.com)?
Да припомня, че вода има , помпичката работи (чува се), бушончето си е наред уж (не знам точно как изглежда изгорял бушон), но ... нищо не се случва отпред.
Помощ?
Въпроса е, какво е това реле и къде се намира (ако може справка с realoem.com)?
Да припомня, че вода има , помпичката работи (чува се), бушончето си е наред уж (не знам точно как изглежда изгорял бушон), но ... нищо не се случва отпред.
Помощ?
Виж в моята тема има го и номера на релето 15-16 левчета струва
Последна промяна BMDrago на 16 Юни 2009, 9:01, променена общо 1 път
- Wolfen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Мерси много Ама като гледам ... сам май няма да мога да си го сменя А какво може да му се повреди на това реле и каква му е ролята?
ролята му е да включва пръскалките
представи си един основен захранващ кабел за пръскалките/помпичката, който е прекъснат в това реле. До релето отива втори кабел от копче или по-скоро от "нещото" което казва кога да се задействат. При постъпване на сигнал от този втори кабел, релето активира основния захранващ кабел и по този начин задейства помпичката и пръскалките ... това е обяснено така както аз го разбирам, т.е. не е технически
всички релета са на този принцип, но самото изпълнение може да е по-различен начин
представи си един основен захранващ кабел за пръскалките/помпичката, който е прекъснат в това реле. До релето отива втори кабел от копче или по-скоро от "нещото" което казва кога да се задействат. При постъпване на сигнал от този втори кабел, релето активира основния захранващ кабел и по този начин задейства помпичката и пръскалките ... това е обяснено така както аз го разбирам, т.е. не е технически
всички релета са на този принцип, но самото изпълнение може да е по-различен начин
- Wolfen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
ето и малко развитие по темата ...
разглобих жабката, и стигнах до релетата .... по описаната схема по-горе видях 2 релета пред мен (в лявата страна) - едно оранжево и едно синьо. Синьото е уж релето дето трябва да сменя. Бях си купил чисто ново реленце от Дару и ето, че го смених.
Но... ефекта никакъв, моторчето на помпичката отпред пак си работи, но вода от пръскалките не излиза, респективно и самите пръскалки не се подават. Според грешката в компютъра, точно в релето е бил проблема... но явно има и нещо друго
разглобих жабката, и стигнах до релетата .... по описаната схема по-горе видях 2 релета пред мен (в лявата страна) - едно оранжево и едно синьо. Синьото е уж релето дето трябва да сменя. Бях си купил чисто ново реленце от Дару и ето, че го смених.
Но... ефекта никакъв, моторчето на помпичката отпред пак си работи, но вода от пръскалките не излиза, респективно и самите пръскалки не се подават. Според грешката в компютъра, точно в релето е бил проблема... но явно има и нещо друго
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
колега както спомена то се чува моторчето а щом се чува моторчето значи релето си работи-изобщо нее трябвало да купуваш.или имаш нещо запушено или спукан маркуч и затова недостига вода до фаровете
- Wolfen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
unikalen88 написа:колега както спомена то се чува моторчето а щом се чува моторчето значи релето си работи-изобщо нее трябвало да купуваш.или имаш нещо запушено или спукан маркуч и затова недостига вода до фаровете
Да, ама не съм забелязал да капе вода от никъде ... и защо компютъра е записал грешка за неработещо реле ебати тъмната индия
- vvaskoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Колега и мойте не работиха и но заради изгорял бушон . Послушай моя съвет и не си ги оправяй , по глупава екстра от миенето на фаровете няма ..... Ако ти е измита колата и като пръснеш целия ти преден капак става на ла*на а течноста свършва 2-пъти по бързо ......
- bozukov_a
- Малката Базука
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Абе за зимата си е удобна екстрата,още повече тези 2 зими които изкарахме.vvaskoo написа:Колега и мойте не работиха и но заради изгорял бушон . Послушай моя съвет и не си ги оправяй , по глупава екстра от миенето на фаровете няма ..... Ако ти е измита колата и като пръснеш целия ти преден капак става на ла*на а течноста свършва 2-пъти по бързо ......
- bacila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: х5 е53
- Мечтае да кара: е61 м-пакет
Re: Система за миене на фаровете
Мисля че ще съм полезен на някой с този линк http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... ronics.pdf
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани