таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Преди да ги сменяте преглеждайте внимателно.Моя не работеше изтърках му пиновете (ако се казват така) и тръгна после се оказа че трябва да ги изкривя леко за да правят връзка и е пушка.
Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Колеги, реших да пиша след като отново вентилатора ми спря да духа.
Побългаряването ,което направихме с моя авер имаше давност месец и нещо. Преди 2 седмици отново почнах да мръзна в колата и този път реших да реша кардинално проблема.
С помощта на колегата metodi80, който рециклира таралежа и след като си закупих букса втора употреба от Е46, реших най-после да отрежа старата стопена букса и да запоя тази на нейно място. Преди това я пръснах с контактен спрей и лекичко приближих пиновете, за да могат да правят солиден контакт с тези на таралежа.
Монтирах всичко на мястото му и вентилатора си работи както трябва.
Побългаряването ,което направихме с моя авер имаше давност месец и нещо. Преди 2 седмици отново почнах да мръзна в колата и този път реших да реша кардинално проблема.
С помощта на колегата metodi80, който рециклира таралежа и след като си закупих букса втора употреба от Е46, реших най-после да отрежа старата стопена букса и да запоя тази на нейно място. Преди това я пръснах с контактен спрей и лекичко приближих пиновете, за да могат да правят солиден контакт с тези на таралежа.
Монтирах всичко на мястото му и вентилатора си работи както трябва.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
E.Alexandrov написа:Колеги, реших да пиша след като отново вентилатора ми спря да духа.
Побългаряването ,което направихме с моя авер имаше давност месец и нещо. Преди 2 седмици отново почнах да мръзна в колата и този път реших да реша кардинално проблема.
С помощта на колегата metodi80, който рециклира таралежа и след като си закупих букса втора употреба от Е46, реших най-после да отрежа старата стопена букса и да запоя тази на нейно място. Преди това я пръснах с контактен спрей и лекичко приближих пиновете, за да могат да правят солиден контакт с тези на таралежа.
Монтирах всичко на мястото му и вентилатора си работи както трябва.
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Колеги, преди време бях оставил колата на сервиз и след като я взех забелязах, че вентилатора не работи. Изключих и включих няколко пъти блока за управление на климатроника и всичко тръгна. След няколко дена пак се повтори тази ситуация и пак си включих, изключих и всичко тръгна....
Минаха над 20 дена без никакви проблеми до преди 2 дена - вентилатора отказа да включи отново и пак по позната схема включих, изключих и всичко тръгна.... снощи пак така..
Имате ли идея на какво може да се дължи?
Минаха над 20 дена без никакви проблеми до преди 2 дена - вентилатора отказа да включи отново и пак по позната схема включих, изключих и всичко тръгна.... снощи пак така..
Имате ли идея на какво може да се дължи?
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Провери си буксата на таралежа,да не би да има хлабава връзка,но то ако е имало вече съвсем е прегоряло защото там не са малки токовете.Може и самият таралеж да е сдал багажа вече тотално,те не всеки път умират от раз.Пробвай с друг таралеж мисля че ще се оправи проблема.
- Porney
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Камаз
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
При мен вентилатора си работеше нормално на степени самоче винаги когато загася колата и звадя ключа вентилатора се пуска само осилва намаля и така мисля че цяла вечер или до 16 минута не не го правеше винаги...
Един ден свалих таралежа буксата и тои ми се сториха нормални ядосах се и го ударих няколко пати в земята е на мокета в колата но бая го бласках с надеждата вътре в него да се намести някоя хлабава спойка ако има напръсках го с ВД-40 сложих му буксата и за сега нямам наблюдения вече да се включва сам но винаги когато изгася парното има някакво жужене прави го доста продалжително това на какво се дължи ?
Един ден свалих таралежа буксата и тои ми се сториха нормални ядосах се и го ударих няколко пати в земята е на мокета в колата но бая го бласках с надеждата вътре в него да се намести някоя хлабава спойка ако има напръсках го с ВД-40 сложих му буксата и за сега нямам наблюдения вече да се включва сам но винаги когато изгася парното има някакво жужене прави го доста продалжително това на какво се дължи ?
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Porney написа:При мен вентилатора си работеше нормално на степени самоче винаги когато загася колата и звадя ключа вентилатора се пуска само осилва намаля и така мисля че цяла вечер или до 16 минута не не го правеше винаги...
Един ден свалих таралежа буксата и тои ми се сториха нормални ядосах се и го ударих няколко пати в земята е на мокета в колата но бая го бласках с надеждата вътре в него да се намести някоя хлабава спойка ако има напръсках го с ВД-40 сложих му буксата и за сега нямам наблюдения вече да се включва сам но винаги когато изгася парното има някакво жужене прави го доста продалжително това на какво се дължи ?
Ми най-вероятно на боя колега Кофтито на метода е, че не решава а увеличава проблемите.. иначе е таралежа (преди да го биеш де... ) и моя така правеше и после направо отказа... и за да не се занимаваш с глупости го пращай на колегата oci да ти го рециклира.. Първо. че става по-добре от оригинален, второ от разликата в цената ще имаш и за бензинец и за почерпка..
- Porney
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Камаз
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Засега продължава да работи но се чува някакво браждикане от средните духалки не това което затваря клапите като загасиш това спира друго браждикане има но поне вентилатора не се включва сам начи новия мето бой по таралежа колкото мойе и пръскане с вд-40
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!
- monster318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 30.08.2015
- Пол: Мъж
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Колеги при мен проблема е че както си карам, независимо дали на парно или на климатик е намалено(н) до край и изведнъж се усилва и намаля пак после пак се повтаря а на екрана ми показва че е намалено до край. Какъв може да е проблема от таралежа или ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
monster318 написа:Колеги при мен проблема е че както си карам, независимо дали на парно или на климатик е намалено(н) до край и изведнъж се усилва и намаля пак после пак се повтаря а на екрана ми показва че е намалено до край. Какъв може да е проблема от таралежа или ?
100 процента
Този таралеж се ремонтира успешно.
- monster318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 30.08.2015
- Пол: Мъж
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Как по точно и колко струва ремонтът му ,или е по добре нов или втора ръка ?
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
oci е твоя човек! Ако си от София му закарай колата, ако не си свали го и пращай по еконт на oci за рециклиране. И не се занимай с глупости като нов, че не се знае колко ще те изкара а ако ти го рециклират става по-здрав и от нов!
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
monster318 написа:Как по точно и колко струва ремонтът му ,или е по добре нов или втора ръка ?
Препоръчително е да рециклираш твоя , както и по -горе бе споменато , става почти вечен след ремонт , по -евтино излиза и т.н .
- Porney
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Камаз
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Porney написа:При мен вентилатора си работеше нормално на степени самоче винаги когато загася колата и звадя ключа вентилатора се пуска само осилва намаля и така мисля че цяла вечер или до 16 минута не не го правеше винаги...
Един ден свалих таралежа буксата и тои ми се сториха нормални ядосах се и го ударих няколко пати в земята е на мокета в колата но бая го бласках с надеждата вътре в него да се намести някоя хлабава спойка ако има напръсках го с ВД-40 сложих му буксата и за сега нямам наблюдения вече да се включва сам но винаги когато изгася парното има някакво жужене прави го доста продалжително това на какво се дължи ?
Ъп още работи
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Вентилатора ту, работеше, ту спираше. и най-накрая спря.
1 свалих таралежа
2 презапоих спойките
Като го върнах, всичко си тръгна и работи добре, ама...
Като изключа от контакт, вентилатора и след 1 час не спира. Единствения начин да го спра - откачам буксата на тарльо.
Някой има ли идеи?
1 свалих таралежа
2 презапоих спойките
Като го върнах, всичко си тръгна и работи добре, ама...
Като изключа от контакт, вентилатора и след 1 час не спира. Единствения начин да го спра - откачам буксата на тарльо.
Някой има ли идеи?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани