Омасляване при дюзите ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Омасляване при дюзите ?
Здравейте колеги. Днес реших да си сменя въздушния филтър понеже е на 8000км. И като свалих капаците ми направи впечатление че меджу първите две дюзите доло в ниското има леко омасляване. Досега не го бях забелязъл. Изчистих го сложих филтъра и след 10км. пак отворих капака и гледам пак е омазнило но съвсем лекички. Ще дам и снимка.
Да ви питам дали при вас е омазнено и дали това е нормално.
Ето и една примерна снимка доло в ниското има омазняване, немога да преценя дали е масло или нафта много е малко но се забелязва. При вас как е?
Да ви питам дали при вас е омазнено и дали това е нормално.
Ето и една примерна снимка доло в ниското има омазняване, немога да преценя дали е масло или нафта много е малко но се забелязва. При вас как е?
Последна промяна ludia на 02 Май 2009, 20:30, променена общо 1 път
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Около дюзата не е омаслено или мокро. Немога да разбера от къде може да идва проблема. Ако имате сервиз които може да ми каже дали това е проблем или не кадеже каде да ходя. Иначе колата няма никакви проблеми и симптоми за нещо развалено.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Миналата седмица го имах този проблем, около едната дюза беше омазано много, от нещо като асфалт .
Проблема беше в медния пръстен под дюзата - беше изгорял (номер 11 от схемата) купих си 6 нови на цена от ~1.4лв. и ще ги сменя всичките.
От официалния сервиз ми казаха, че се сменят на 60-80 000 км. но колко е вярно не знам.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Проблема беше в медния пръстен под дюзата - беше изгорял (номер 11 от схемата) купих си 6 нови на цена от ~1.4лв. и ще ги сменя всичките.
От официалния сервиз ми казаха, че се сменят на 60-80 000 км. но колко е вярно не знам.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Предималко се варнах от събора и отворих капака за да видя дали е омазнено все още си седи доста омазнено дори забелязах че има няколко капчици и на кората коята седи отгоре.
Сега ще сложа и снимки.
Сега ще сложа и снимки.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Сори за този правопис горе но го писах на бързо на друга клавиатъра.
Та споредмен това омасляване не е нормално, дори незнам дали е омасляване или е нафта. Другото което струва ми се че колата харчи малко повече можеби ако е по-сериозен теча от там идва разликата или просто така ми се струва. Изхарчи ми 7 дем на 100 извън градско. Като целия път беше на 130км. само за 4-5 мин. настъпих 200-220км. за да видя дали може да ги вдига пак но при вървежа проблеми няма.
Каде ме съветвате да закарам колата за да ми кажат точно каде е проблема?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
milennyc написа:Нали щтеше да се обждаш колега
А ми склерозата ме мъчи. Имаш лс, скоро ще ти звънна за да се видим.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Никои ли негледа какво става под пластмасите
А относно сервиза къде да утида за да ми погледнат колата?
Инякои знае ли колко пари взимат в дару на час да речем.
А относно сервиза къде да утида за да ми погледнат колата?
Инякои знае ли колко пари взимат в дару на час да речем.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Не за мен не е нормално ако 6месеца е нямало капчица нагар а сега изведнъж се събира нещо между нафта и масло до дюзите. Това не е нормално. Ако не намеря някои които да знае какво може да е я карам в дару.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ronnin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.05.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320D , 2002г.
проблем
Имах същия проблем , ако мога да го нарека така! Това което аз направих е : махнах корите , измих дюзите с паростуойка (само дюзите) , след това покарах малко и видях коя дюза мазни , свалик колектора и я притегнах .... Това беше при мен ! Ти трябва да остановиш дали е масло или нафта , не е трудно !
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани