Почистване на интеркулер 320д...или подготовка за лятото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
тази тема просто ме накара да се срамувам, че още не съм сторил гореописаното с моята кола Та при първа възможност мисля да направя следното за БМВ-то: да почистя АГР-а, колекторите и кулера, въпроса ми е - да очаквам ли по добра реакция на колата при ускорение, има ли вероятност да повредя нещо /някой датчик или нещо такова/, благодаря предварителна за отговора
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Колега бадбой, ако знаеш как се държи отвертка половината работа си я свършил. Немеца като е проектирал колата я е мислил доста прилично и специално тези операции не са никак трудни. Успех. А, и ДА - определено ще усетиш разлика, то само от АГР-то при мен имаше осезаема разлика. Аз сега чакам да ми направят една тръба, която ще сложа вместо АГР-то, водят я bypass valve. Давай смело и не се плаши.
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
ZAGY твърдо съм за такъв тип превантивна дейност и при първа възможност ще ги почистя тия неща, още повече щом ще има ответна реакция от колата!
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
bad_bad_boy написа:ZAGY твърдо съм за такъв тип превантивна дейност и при първа възможност ще ги почистя тия неща, още повече щом ще има ответна реакция от колата!
Точно така, а най-готиното е като след като направиш всичко да усетиш как колата ти се отплаща с по-мазна и мека работа. Чувството е велико
Zagy написа:Колега бадбой, ако знаеш как се държи отвертка половината работа си я свършил. Немеца като е проектирал колата я е мислил доста прилично и специално тези операции не са никак трудни. Успех. А, и ДА - определено ще усетиш разлика, то само от АГР-то при мен имаше осезаема разлика. Аз сега чакам да ми направят една тръба, която ще сложа вместо АГР-то, водят я bypass valve. Давай смело и не се плаши.
Като ти направят пиши дали има ефект и дали се чува
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
plamen_hh написа:Zagy написа:Колега бадбой, ако знаеш как се държи отвертка половината работа си я свършил. Немеца като е проектирал колата я е мислил доста прилично и специално тези операции не са никак трудни. Успех. А, и ДА - определено ще усетиш разлика, то само от АГР-то при мен имаше осезаема разлика. Аз сега чакам да ми направят една тръба, която ще сложа вместо АГР-то, водят я bypass valve. Давай смело и не се плаши.
Като ти направят пиши дали има ефект и дали се чува
Хаха, стискай палци времето да е хубаво, D-day е тая събота.
- cfk
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Тези дни докопах канал и се захванах с моя кулер. Сваля се по описания в началото начин - кората, двете тръби и две винтчета. Ето какво видях като го махнах:
На този хербарий щеше да ми завиди и природонаучния музей, толкова се беше насъбрало че въздуха почти не е минавал през задния радиатор, т.е. и двата са не охлаждали качествено. От самия кулер доста масълце излезе, плакнах го с "Meglio", същото направих и със всмукателния колектор, само дето при него по-трудно се разтваря мизерията. Пробвах колата сякаш диша по-лесно, но по-осезаема разлика надявам се ще има на извънградско [/img]
На този хербарий щеше да ми завиди и природонаучния музей, толкова се беше насъбрало че въздуха почти не е минавал през задния радиатор, т.е. и двата са не охлаждали качествено. От самия кулер доста масълце излезе, плакнах го с "Meglio", същото направих и със всмукателния колектор, само дето при него по-трудно се разтваря мизерията. Пробвах колата сякаш диша по-лесно, но по-осезаема разлика надявам се ще има на извънградско [/img]
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
искаш да кажеш, че градско не се усеща! аз още н есъм я свъшил тази работа
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- cfk
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
С меглио и бензин некакси не става почистването на смукателния колектор,а и внимавайте за ограничителите под болтовете на колектора че лесно падат и после не ляга добре колектора,некаква друга химия требе за гнаста в колектора,сега като се постопли малко и спрът наводненията ,пак ще свалям колектора...2 ри опит
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Гнусотията се чисти със шомпол за шишета (по-твърд да е) и препарат за безконтактно миене (концентрат). Вече го пробвахме на 2 коли - бачка безотказно. Предстои интервенция по интеркулерите, но да се оправи времето.
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
И аз вчера изчистих кулера. Операцията е много лесна особено ако имаш канал.Сталяш кората след което развиваш два винта от двете страни на кулера и го разкачаш от маркутите и това е. 30мин. работа
След това мигло и бензин и накрая му боднах маркуча с вода за 5мин.
И за 2 часа на слунцето вчера безе исъхнал перфектно. След това обратно на местото му.
А да ви питам от десния маркучкоито отива към турбината беше омаслен.
Питах майсторчето ми и тои каза че при 8-от 10 коли е така. Дали това е нормално?
След това мигло и бензин и накрая му боднах маркуча с вода за 5мин.
И за 2 часа на слунцето вчера безе исъхнал перфектно. След това обратно на местото му.
А да ви питам от десния маркучкоито отива към турбината беше омаслен.
Питах майсторчето ми и тои каза че при 8-от 10 коли е така. Дали това е нормално?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Съвсем нормално е да има омасляване по този маркуч, но не трябва да е много. Това масло е от турбината. И майстора ти е прав, че много коли го имат, така че спокойно
ludia написа:А да ви питам от десния маркучкоито отива към турбината беше омаслен.
Карай само градско до 1800 оборота и няма да имаш масло по маркуча идващ от турбината ... затова майстора ти е казал 2 от 10 нямат
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
хех, последния сниман кулер си е направо чист Точно там в края се събира поради наличието на една свързваща пластмаска между климатичния и кулера, та там си става джобче за всички боклуци (в завода не са смятали БГ реалността)
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани