Каре на волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
При някой колега, дали има развитие?
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Каре на волана
Вчера смених горното каре на волана и вече чукането изчезна.Не е трудно.Вече позицията на волана е както ми е удобно а не навън и нагоре.Давайте смело.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Каре на волана
долното се вижда до рейката ,а горното е към 25-30 см нагоре по пръта
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
danzel-jtd написа:долното се вижда до рейката ,а горното е към 25-30 см нагоре по пръта
Може ли да опишеш точно тракането?
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
При мен всичко е сменено от до по предницата: носачи и двата, кормилна рейка - донесена от Полша рециклаж (не правен в БГ). биалетки, амортесьори, долното каре на волана (гуменото)...... и тропането пак го има, глухо чува се около волана на легнали полицаи и на паваж.... Само горното каре не съм сменял още но се уморих от проби и евентуално ако има нещо по кормилната колона.
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Каре на волана
Има два лагера на кормилният прът, намират се до лоста за нагласяне на волана. тропането лесно се локализира, като се свали, кората под волана. Тези лагери по принцип са вечни, но разбиването им е следствие от криви дискове или разхлопана рейка. Понеже никъде не намерих инфо, какви са лагерите, съм принуден да си закупя, конзола и да я отворя. Конзолата принципно е несменяема, защото патрона за запалването е капсулован. Ако някой знае или е разглобявал конзола на съставни части да не се крие!
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
vavilon написа:Има два лагера на кормилният прът, намират се до лоста за нагласяне на волана. тропането лесно се локализира, като се свали, кората под волана. Тези лагери по принцип са вечни, но разбиването им е следствие от криви дискове или разхлопана рейка. Понеже никъде не намерих инфо, какви са лагерите, съм принуден да си закупя, конзола и да я отворя. Конзолата принципно е несменяема, защото патрона за запалването е капсулован. Ако някой знае или е разглобявал конзола на съставни части да не се крие!
Много време карах с криви дискове.....
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
Резултата след смяна на кормилната колона: Тропането пак го има.... колоната е сменена с чисто нова за да няма съмнения, вече се отказвам да търся проблема.....
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Каре на волана
salamaleikum написа:danzel-jtd написа:долното се вижда до рейката ,а горното е към 25-30 см нагоре по пръта
Може ли да опишеш точно тракането?
Като голям луфт в рейката.На място се улавя ясно като въртиш волана ляво дясно колкото да убираш луфта.Също при завой особедно по павета много чукаше.При висока скорост от 100-нагоре волана ставаше неудържим.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Каре на волана
salamaleikum написа:Резултата след смяна на кормилната колона: Тропането пак го има.... колоната е сменена с чисто нова за да няма съмнения, вече се отказвам да търся проблема.....
Какво направи със старата, колона? Имам интерес да я взема.
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Каре на волана
vavilon написа:salamaleikum написа:Резултата след смяна на кормилната колона: Тропането пак го има.... колоната е сменена с чисто нова за да няма съмнения, вече се отказвам да търся проблема.....
Какво направи със старата, колона? Имам интерес да я взема.
Не съм я продал още, ако имаш интерес пиши на лично
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Каре на волана
Бих искал да споделя и моя проблем с потропване около волана. При мен лично потропването е мн.специфично и се проявява на определени моменти, но наистина най-осезаемо е през павета и по-точно при неравности на павиран път. По някой път чувството е, че все едно кормилния прът се е откачил от рейката. Проблема, поне при мен, е в airbag-a на волана, който е от типа "сцепен лъч". По време на движение през неравности, леко подхванах бега от долната страна и го притисках нагоре и тропането изчезна. В момента който го пуснах, пак започна. Махнах бега и проверих 3-те винта, които държат металната стойка на бега към волана и не бяха разхлабени. Не знам как да реша проблема, но поне знам, че не са лагери по кормилния прът или нещо по окачването.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Каре на волана
Голям майтап. И аз имам подобно потропване, но си мислих че е от зарядното за газта в малката жабка. Като ти прочетох мнението обаче, преди малко пробвах да размърдам бега и се появи същото потропване. Не мисля че е нещо притеснително, моя даже не мисля да го свалям да гледам какво се случва. По спомен е на някакви пружинки вътре, предполагам като се разтресе по дупките и те поддават от масата на бега. Заключение : проблема е от родните ни пътища
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Каре на волана
Здравейте
Имах същия проблем. Лопане, което не е от носач и щанги. Установи се че е от каре на кормилния прът.
Пръта е скъп- мисля 180 лв с карето. Доло е гумено а по нагоре е кръстато каре, което смених с френско.
След 100 км се разчука. Сложих японско и сега е добре. Пръта с карето се сваля от отдолу. Мисля, че бяха три болчета.
Свалят се само корите.
Дано съм бил полезен.
Поздрави
Имах същия проблем. Лопане, което не е от носач и щанги. Установи се че е от каре на кормилния прът.
Пръта е скъп- мисля 180 лв с карето. Доло е гумено а по нагоре е кръстато каре, което смених с френско.
След 100 км се разчука. Сложих японско и сега е добре. Пръта с карето се сваля от отдолу. Мисля, че бяха три болчета.
Свалят се само корите.
Дано съм бил полезен.
Поздрави
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани