Монтаж на система за миене на фарове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wolfen написа:Драго,
Ти помпичката, която вкарва вода в системата разгледа ли я, според теб капсулована ли е? Защото на мен се чува,че работи, демек включва, но вода от пръскалките не излиза. Мисля си дали не се е запушила някъде и вода да не влиза в нея, защото се чува все едно работи на сухо ... но до колкото я гледах, не можах да видя начин за разглабяне
Евала за DIY-я
Значи на мен ми прави подобен проблем на помпата за стъклата и се оказа ,че цедката (#7 от схемата с казанчето)ми се е запушила с някакви отлагания от препарата,провери си твоята-#5 от същата схема
Браво!
Радвам се че го монтира успешно
Радвам се че го монтира успешно
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
BMDrago написа:gido написа:браво, и аз вървя по твоите стъпки,може ли само малко по подробно да обясниш от каде взима ток праскалката ,принципа на пускане на праскалките.мерси
Принципа е следния:
пръскалките на фаровете сrаботват когато са включени светлините,на всяко 5 натискане на лостчето,не по-често от 3 минути.Един миещ цикъл включва две впръсквания.Повтарящия цикъл се рестартира с изключване от контакт
Пръскалките се регулират от централния "V" модул,а помпата се захранва от външно реле
и? успя ли да ги свържеш към това нещо?
п.с. някой ми е трил мнения от тук
- Енцо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 20.08.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d F10
Ето да се ориентираш в цените
2 бр. от тези:
1 бр.
маркучи, свързващи части, кабели, реле предполагам не са кой знае колко
според мен си заслужава само с втора употреба части
2 бр. от тези:
Номенклатурен номер : 61678362823
Описание : ПОМПА ПРЪСКАЧКИ ФАРОВЕ (ТЕЛЕСКОП)
Ед.цена (с ДДС) : 101.10 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 61674290867
Описание : ДЮЗА
Ед.цена (с ДДС) : 56.60 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
1 бр.
Номенклатурен номер : 67126973097
Описание : ПОМПА ИЗМИВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 110.96 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
маркучи, свързващи части, кабели, реле предполагам не са кой знае колко
според мен си заслужава само с втора употреба части
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
въпрос по темата! да разбирам ли че са две помпите до казанчето-една за прозореца и една за фаровете? трябва ли нов модул да управлява системата!? мерси!
Сега да се опитам да опиша и ел.свързването на системата:
Отивате до местния БМВ дилър и се снабдявате с това
Номенклатурен номер : 61366915327
Описание : РЕЛЕ
Ед.цена (с ДДС) : 15.35 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
След това отивате в някой сервиз или морга с БМВ-та
и си взимате следните 2 неща:
женска обувка,извадена от някоя от буксите с много пинове(например тези зад арматурното табло)
Клема изкубана от таблото с бушоните(гледайте да е с проводник на нея със сечение 2,5 кв.мм
Отивате до местния БМВ дилър и се снабдявате с това
Номенклатурен номер : 61366915327
Описание : РЕЛЕ
Ед.цена (с ДДС) : 15.35 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
След това отивате в някой сервиз или морга с БМВ-та
и си взимате следните 2 неща:
женска обувка,извадена от някоя от буксите с много пинове(например тези зад арматурното табло)
Клема изкубана от таблото с бушоните(гледайте да е с проводник на нея със сечение 2,5 кв.мм
Откачате акумулатора и демонтирате жабката,която се държи на 5 места
с винтчета
Спускате таблото с предпазителите перпендикулярно на земята и го повдигате за да се откачи
може да се наложи да кръцнете една,две свински опашки
След това отвивате с Торкс 3 болтчета,които държат шините с предпазителите
И изваждате горния ред предпазители
с винтчета
Спускате таблото с предпазителите перпендикулярно на земята и го повдигате за да се откачи
може да се наложи да кръцнете една,две свински опашки
След това отвивате с Торкс 3 болтчета,които държат шините с предпазителите
И изваждате горния ред предпазители
Най-горе в бялата кошница се намира генералния модул(между другото ако е hi-може да упавлява 4 ел стъкла ,ако е Low неможе)
изваждате му средната букса и я разглобявате:
Издърпвате бялата пластмаска
И изваждате буксата от кожуха
намирате номерираното място 12 ,което трябва да е празно и пъхате другата придобита понезнаен път женска обувка с проводник с дебелина 0,75 кв.мм докато щтракне
Сглобявате буксата по обратен ред,включвате я към модула и прокарвате проводника така,че да отиде при предходния
изваждате му средната букса и я разглобявате:
Издърпвате бялата пластмаска
И изваждате буксата от кожуха
намирате номерираното място 12 ,което трябва да е празно и пъхате другата придобита понезнаен път женска обувка с проводник с дебелина 0,75 кв.мм докато щтракне
Сглобявате буксата по обратен ред,включвате я към модула и прокарвате проводника така,че да отиде при предходния
Взимате друг проводник с дебелина 2,5 кв.мм и го прекарвате от казанчето за водата до мястото ,където са другите 2 проводника
след като имате вече 3 -те проводника ,взимате релето,на него има 4 извода номерирани 85,87,87,30
проводника от предпазителя го свързвате с извод#30
проводника от модула го свързвате с извод #85
и проводника който отива до казанчето го сързвате с някой от двата извода #87
тъй като ми писна да обикалям за части моля да ме извините за непрофесионалното свързване на релето,което беше запоено
след като имате вече 3 -те проводника ,взимате релето,на него има 4 извода номерирани 85,87,87,30
проводника от предпазителя го свързвате с извод#30
проводника от модула го свързвате с извод #85
и проводника който отива до казанчето го сързвате с някой от двата извода #87
тъй като ми писна да обикалям за части моля да ме извините за непрофесионалното свързване на релето,което беше запоено
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани