дюзи 320Д проверяваите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 05 Апр 2009, 10:44

Здравейте колеги,за свалянето на дюзите няма нищо сложно,но има някой неща с който трябва да се съобрази човек,за да няма изненади след това.
1. Развиват се тръбите и се махат нацяло.Никакво извиване или каквото и да е усилие за отстраняване от дюзата.Много е вероятно след завиването да протечат,затова се препоръчва да се сменят с нови :idea:
2.Внимателно се развиват двата болта,които държат дюзата и се маха самия държач или как се казва на бг. незнам :uups: .Естествено се махат маркучите за обратното връщане на нафтата.
При зглобяването е МНОГО ВАЖНО - да се внимава дюзата да си легне точно на място и държача да легне правилно върху дюзата и двата болта да се затягат равномерно,като се следи за евентуално изкривяване..Впротевен случай държача се чупи и може да се изкравят шпилките,а след това си отваряте много повече работа.
3.С една голяма отверка или щанга внимателно се напъват дюзите нагоре за да излезнат,като се внимава да не счупите капака на клапаните/ все пак е пласмасов/Ако все пак не може, да се папръснат обилно с препарат за развиване и да се изчака малко или да пренощува и на следващия ден да се продължи.
Един съвет,преди да предприемете тази операция огледайте внимателно маркучите за обратно връщане на горивото.Голям процент от мокри дюзи идва от самите тях,а те се сменят за секунди.
Успех колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Май 2009, 21:40

Айде и аз да се похваля :D

Изображение

Дюзата изпускаше нафта, извадих я по гореописания начин - развиват се двете гайки, маха се тръбичката и маркуча за нафта и друго не я държи, напънах я от двете страни с отверки на леки тласъци и се предаде :D

Изображение

Изображение

Нямаше много нагар по нея, но беше до ушите в дизел, дифтунгата сякаш си беше ок, но я смених с нова. Монтирах обратно дюзата, покарах малко и за сега видимо не изпуска, но ще трябва да мине още време преди да се убедя. Някой знае ли дали има някакво друго уплътнение покрай дюзата осевн тази дифтунга, което също трябва да се смени :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.01.2008

Мнение от johny bravo » 25 Май 2009, 12:24

Колеги ако някой е сменял маркучите на дюзите за обратна нафта да каже откъде и колко пари, мисля да ги сменя за всеки случай?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 25 Май 2009, 13:23

Колеги моля сложете номерата на частите, които се сменят при обслужването на дюзите.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 25 Май 2009, 18:45

johny bravo написа:Колеги ако някой е сменял маркучите на дюзите за обратна нафта да каже откъде и колко пари, мисля да ги сменя за всеки случай?


Ф3мм са (вътрешен диаметър), около 6лв/метъра... аз си купих маркучета GoodYear.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.01.2008

Мнение от johny bravo » 26 Май 2009, 19:56

Мерси за инфото, колега. Що се отнася до дифтунгата и уплътнението в дару кар са обсщо 35 лв. за 4 цилиндров мотор и е хубаво че ги има налични, иначе може и от ауто плюс, там спестявате 12 лв. някъде тъй като уплътненията са по евтини, но идват за 7-10 работни дни, смятам ще е полезно. Мой приятел работи в оторизиран сервиз и според него затягането на дюзите става с определена сила, някой знае ли колко е тя по спецификация и дали е така, според него на ауди и фолксваген е така и би трябвало и при бмв да е така?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 325 ti, e63 3.0 i
Мечтае да кара: м5

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от popai » 05 Ное 2011, 18:08

а как извадихте, дифтунгата на дюзата, аз не мога да я извадя от леглото на дюзата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от stoimenov_1958 » 07 Ное 2011, 10:56

Изваждането на дюзата става най-лесно с "обратенчук". Основната трудност е почистването на леглото на дюзата преди монтажа в противен случай новата дифтунга се деформира от нагара и почва да изпуска повече от преди.Който няма нова дифтунга и не знае как да почисти леглото на дюзата по-добре да не я сваля.
Дифтунгите са много специфични иги има в аутохит и аутоплюс на цена от 1.70 до 2.10лв за един брой.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от bochogogogo » 11 Фев 2013, 19:42

Колеги къде се намира тази дифтунга за която говорите?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от Dimitroff » 12 Фев 2013, 11:31

На разпръсквача - в долният край на дюзата - към мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: С евтино гориво по хубави пътища

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от Bupyc » 09 Ное 2015, 12:05

Здравей те колеги....
да не пускам друга тема ще питам тук... чуваше се изпускане на въздух и ми се стори че са колекторите но след като смених гарнитурите проблема си остана...поогледахме и се оказа че съскането идва от дюзата....свалил съм дюзата и въпросите са ми два..1Как и с какво да почистя леглото на дюзата и 2Само дефтунка ли има или и някакъв о пръстен в горната част..Благодаря на отзовали те се

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: дюзи 320Д проверяваите

Мнение от don't be » 18 Мар 2018, 3:06

Bupyc написа:Здравей те колеги....
да не пускам друга тема ще питам тук... чуваше се изпускане на въздух и ми се стори че са колекторите но след като смених гарнитурите проблема си остана...поогледахме и се оказа че съскането идва от дюзата....свалил съм дюзата и въпросите са ми два..1Как и с какво да почистя леглото на дюзата и 2Само дефтунка ли има или и някакъв о пръстен в горната част..Благодаря на отзовали те се


Намери ли решение колега ?
За милиони-няма закони.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook