теч на ток изхабяване на акумолатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
теч на ток изхабяване на акумолатора
здравейте,изкам да попитам някой имал ли е проблем с изтичане на ток,хабене на акумолатор при положение ,че нама регистрирана отечка,грешка в компа или всякакав друг признак
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Re: теч на ток изхабяване на акумолатора
Провери с един мултицет дали няма отечка някаде.
Ако няма си провери плюсовата клейма на акомулатора където кабела флиза към клеймата.От там по някой път стават проблемите и динамото
не може да зарежда достатъчно акомулатора.
Ако няма си провери плюсовата клейма на акомулатора където кабела флиза към клеймата.От там по някой път стават проблемите и динамото
не може да зарежда достатъчно акомулатора.
- zlatina_zz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: ...в хармония
- Пол: Жена
А ЛА Р М А Т А
ако алармата се вклюва безразборно без да разбереш ,като нищо може да ти отива акумулатора...
лампи по купето или багажника,които не загасват са също възможнА причина..
ако алармата се вклюва безразборно без да разбереш ,като нищо може да ти отива акумулатора...
лампи по купето или багажника,които не загасват са също възможнА причина..
Re: bmw
ZARAZA написа:и ако е стартера ? каква е оправията?
Сваля се и се обслужва,ако неможеш сам-носиш на майстор
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Аиде и аз да се вклучав разговора понеже и моя акумолатор е свършил вече да да питам колегата дали е вийдал кола да варти на стартер и плафона да негасне 6тото сам имал 5 коли и на всички гасне плафона при палене стартера дърпа адския ток маи втория по големина консуматор след клаксона
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
значи моят проблем е че като меря на клемите на акомолатора при загасени фарове и дава 13 волта точно и да форсирам и да не все си е толкова а като загася пада на 12 волта каде според вас е проблема? мерси предварително
ЦД или CD
колега скоро си взех нов акомулатор,точно през януари,защото не си махах панела на цд-то...
ако не си със заводското на БМВ,и държиш панела на ЦД-то,е много възможно да е от това....
ако не си със заводското на БМВ,и държиш панела на ЦД-то,е много възможно да е от това....
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
хак-умулатор
При запален двигател, пуснати фарове и пуснато парно на макс и 2500 об. Замерваш и трябва да е в границите от 13.8,V до 14,V. Ако не си в тези граници... алтернаторчетооо...
- Vidinski87
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.09.2016
Re: теч на ток изхабяване на акумолатора
Здравейте имам бмв х5 е53 и от скоро акомулатора напълно пада ,няма никакъв ток даже и да отвори вратите,а акомулатора е на 3 месеца. Ходих в сервиз замерихаго снего няма проблем значи има някъде одтечка видно като заключа нищо не свети нз къде е проблема ако някойзнае нещо да сподели мерси
- Svetlio_1
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 2.03.2016
- Кара: BMW 318i E46 2002г.
- Детайли за колата: Газ/Бензин
143 коня
седан
Re: теч на ток изхабяване на акумолатора
Vidinski87 написа:Здравейте имам бмв х5 е53 и от скоро акомулатора напълно пада ,няма никакъв ток даже и да отвори вратите,а акомулатора е на 3 месеца. Ходих в сервиз замерихаго снего няма проблем значи има някъде одтечка видно като заключа нищо не свети нз къде е проблема ако някойзнае нещо да сподели мерси
Здравей колега, аз имам 3-ка е46. И на мен без причина няколко пъти ми пада напълно акумулатора. Ходих на сервизи , замерваха гледаха, и все всичко си беше наред. След доста ровене в нета и след като никой не разбираше къде е проблема стигнах до него. Оказа се реостата викат му още таралеж. След като заключиш колата, той продължава да си командва вентилацията и тя си работи докато не изтощи акумулатора. Сам го смених с много мъка. На много шибано място е. Има клипчета в нета. Успех, дано да е това!
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани