Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
nikola59 написа:DoesNot написа:Колеги възможно ли е да се инсталира ISTA и DIS на едно PC ? Някой правил ли го е ? Четох че DIS тръгва само със стара версия на INPA, така ли е
Отговора е може, защото ги имам инсталирани INPA, ISTA+, ISTA-P без виртуалки и други простотии. В другата тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=825 на 56 стр. ще през май 2016г. съм написал относно Ediabas как се прави за да няма конфликт. То май този пост тогава беше за тази тема....
Как 56 като са 44страници,само че той пита и ДИС..аз съшо имам горната конфигурация
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Софтуер
Gqbriel написа:nikola59 написа:Как 56 като са 44страници,само че той пита и ДИС..аз съшо имам горната конфигурация
59 стр. е темата "грешки при диагностициране - Е46 и Е39" Да - питал е за ДИС, прав си, аз явно не съм обърнал внимание. За ДИС условието е да има EDIABAS 6.4.7, което е пък стара версия на INPA, не че и последната е нова де...а пък ISТA трябва да използва EDIABAS 7.3.0. Така че пак е възможно: стара версия на INPA с EDIABAS 6.4.7 и ДИС, ако качва ISTA тя ще си инсталира пък EDIABAS 7.3.0
Комбинацията INPA-ДИС е обяснена и тук: https://www.drive2.ru/l/3371935/
Друг е въпроса защо продължаваме да обсъждаме диагностични програми на които отдавна им е минало времето...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Софтуер
nikola59 написа:Gqbriel написа:nikola59 написа:Как 56 като са 44страници,само че той пита и ДИС..аз съшо имам горната конфигурация
59 стр. е темата "грешки при диагностициране - Е46 и Е39" Да - питал е за ДИС, прав си, аз явно не съм обърнал внимание. За ДИС условието е да има EDIABAS 6.4.7, което е пък стара версия на INPA, не че и последната е нова де...а пък ISТA трябва да използва EDIABAS 7.3.0. Така че пак е възможно: стара версия на INPA с EDIABAS 6.4.7 и ДИС, ако качва ISTA тя ще си инсталира пък EDIABAS 7.3.0
Комбинацията INPA-ДИС е обяснена и тук: https://www.drive2.ru/l/3371935/
Друг е въпроса защо продължаваме да обсъждаме диагностични програми на които отдавна им е минало времето...
Защото в иста можеш ли ,да ретрофитнеш борд на е46?
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Софтуер
jomby написа:Привет на всички,
бих искал да споделя едномесечното ми лутане из нета, след кето имам работещ ДИС-ТИС, ИНПА-ЕДИАБАС и работеща версия на ССС-Прогман. И всичко това работи на моята кола(предполагам, че ще работи на всяко бмв 2000-2004) с малко преправяне на супер евтин кабел за 40 евро, които имах от старата кола(АУДИ А4).
Не претендирам да съм специалист в областта на диагностиката, но със средно ниво на компютърна грамотност всеки би успял да подкара софта.
Проблема е , че не съм сигурен дали мога да поствам линкове към други форуми и дали админа на саита би желал да има тази информация на саита си(говорим за ****** софт).
Ако прецените, че го искате кажете и ще се постарая да опиша всичко подоробно, ако не по-добре да не си губя време, което не ми е в излишък, директно да заминава темата в кофата възможно наи-бързо. Не ми пишете на лс, просто нямам време на всеки поотделно да обяснявам.
Колега,
Качи някъде в свободно пространство :INPA, ISTA , EDIABAS и дай линк да си ги теглим. Виждам,че си положил усилия -ЕВАЛА, но го направи по-лесно да го намерим, без да ходим по разни чужди форуми и несъществущи линкове . На мен ми трябва EDIABAS 7*
Ако ги имаш някъде в пакетче, давай да теглим и да инсталираме. За по една бира все ще ти съберем пари
Re: Софтуер
Здравейте колеги.
Искам да си купя кабелче със софтуер за лично ползване и попаднах на тази обява: https://www.olx.bg/ad/kabel-avtodiagnos ... 7c0b99ddb9
Може ли някой по-компетентен да каже, дали ще мога да диагностицирам колата си с кабела от линка ? Колата е BMW e46 330xd, m57d30, 07.2002 година.
Искам да си купя кабелче със софтуер за лично ползване и попаднах на тази обява: https://www.olx.bg/ad/kabel-avtodiagnos ... 7c0b99ddb9
Може ли някой по-компетентен да каже, дали ще мога да диагностицирам колата си с кабела от линка ? Колата е BMW e46 330xd, m57d30, 07.2002 година.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Софтуер
Kurtov написа:Здравейте колеги.
Искам да си купя кабелче със софтуер за лично ползване и попаднах на тази обява: https://www.olx.bg/ad/kabel-avtodiagnos ... 7c0b99ddb9
Може ли някой по-компетентен да каже, дали ще мога да диагностицирам колата си с кабела от линка ? Колата е BMW e46 330xd, m57d30, 07.2002 година.
Купувай, не се колебай
Sent from my iPhone using Tapatalk
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Софтуер
Колеги някой може ли да каже дали с Delphi или Autocom може да се активират скрити екстри? Също така дали уреда и кабела от Delphi-то могат да работят и с други програми? И ако да с кои? Благодаря предварително!
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Софтуер
Купувам си обд кабел от склад66 , и в същият ден вечерта не ми се чака "име и ключ" и от приятел инсталирам по-стара версия 5.0 на инпата .Настройвам порт драйвер всичко е ок програмта тръгва и се свързва без проблем, дори и навкодера.Днес ме гложди мисълта ,че има по-нова версия на инпа на диск и я инсталирам с ключа от склад66( като преди това съм деинсталирал старата импа) Правя всичко стъпка по стъпка- драйвъри , вкл на интерфейса(изписва че е готов за употреба) , конфиг на порт инсталиране на инпа и накрая греда при опит за свързване IFH-0018 INITIALIZATION ERRO .Program will be stopped . Опитах навкодера да свържа и той не може да прочете LCM
windows xp sp2 ili sp3 На порт3 ми излиза в device menagera serial usb 3 . Latence 1.... Рестартирал съм и компа без ефект ....
0896098749 за по-бърза комуникация ако има някой идея как да го оправя , viber
windows xp sp2 ili sp3 На порт3 ми излиза в device menagera serial usb 3 . Latence 1.... Рестартирал съм и компа без ефект ....
0896098749 за по-бърза комуникация ако има някой идея как да го оправя , viber
Re: Софтуер
A-style написа:Купувам си обд кабел от склад66 , и в същият ден вечерта не ми се чака "име и ключ" и от приятел инсталирам по-стара версия 5.0 на инпата .Настройвам порт драйвер всичко е ок програмта тръгва и се свързва без проблем, дори и навкодера.Днес ме гложди мисълта ,че има по-нова версия на инпа на диск и я инсталирам с ключа от склад66( като преди това съм деинсталирал старата импа) Правя всичко стъпка по стъпка- драйвъри , вкл на интерфейса(изписва че е готов за употреба) , конфиг на порт инсталиране на инпа и накрая греда при опит за свързване IFH-0018 INITIALIZATION ERRO .Program will be stopped . Опитах навкодера да свържа и той не може да прочете LCM
windows xp sp2 ili sp3 На порт3 ми излиза в device menagera serial usb 3 . Latence 1.... Рестартирал съм и компа без ефект ....
0896098749 за по-бърза комуникация ако има някой идея как да го оправя , viber
колега тръна ли инпата щото то4но мисля да я поръюам от склада ама викам първо да прочета кои как ;-)аз искам да я взема за да си програмирам дюзите
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Софтуер
vankozzz написа:A-style написа:Купувам си обд кабел от склад66 , и в същият ден вечерта не ми се чака "име и ключ" и от приятел инсталирам по-стара версия 5.0 на инпата .Настройвам порт драйвер всичко е ок програмта тръгва и се свързва без проблем, дори и навкодера.Днес ме гложди мисълта ,че има по-нова версия на инпа на диск и я инсталирам с ключа от склад66( като преди това съм деинсталирал старата импа) Правя всичко стъпка по стъпка- драйвъри , вкл на интерфейса(изписва че е готов за употреба) , конфиг на порт инсталиране на инпа и накрая греда при опит за свързване IFH-0018 INITIALIZATION ERRO .Program will be stopped . Опитах навкодера да свържа и той не може да прочете LCM
windows xp sp2 ili sp3 На порт3 ми излиза в device menagera serial usb 3 . Latence 1.... Рестартирал съм и компа без ефект ....
0896098749 за по-бърза комуникация ако има някой идея как да го оправя , viber
колега тръна ли инпата щото то4но мисля да я поръюам от склада ама викам първо да прочета кои как ;-)аз искам да я взема за да си програмирам дюзите
Днес техен човек от съпорт-а си игра 1 час но не можа да свърже колата с компа и каза ,че има проблем и трябва да върна кабела при тях за да видят какво се е случило...Нали съм си карък, никой няма проблеми с този кабел само на мен дефектен
Re: Софтуер
Колега, сигурно има хора, които си купуват чисто ново Бентли и след 1000 километра се чупи мотора.
Спокойно, възможни са всякакви аномалии и проблеми, купуваш си китайската мега-евтина версия на нещо мислено преди 20 години.
Не се тревожи, от склад66 няма да те оставят прецакан, те са може би най-сериозната фирма в този бранш и всеки втори сервиз ползва техни продукти.
Имал съм какви ли не проблеми с всякакви кабели, така да се каже. Пиша го в случай, че това би те успокоило.
Спокойно, възможни са всякакви аномалии и проблеми, купуваш си китайската мега-евтина версия на нещо мислено преди 20 години.
Не се тревожи, от склад66 няма да те оставят прецакан, те са може би най-сериозната фирма в този бранш и всеки втори сервиз ползва техни продукти.
Имал съм какви ли не проблеми с всякакви кабели, така да се каже. Пиша го в случай, че това би те успокоило.
Re: Софтуер
bgpavlp написа:NGneer4eto написа:vankozzz написа:и аз искам да попитам с кой софт мога да си кодирам дюзите(моите са евро 3 а купих евро 4 и искат някво кодиране)
https://www.youtube.com/watch?v=Ew-3-boVDNA
Само че не знам това дали е ISTA-D или ISTA-P.
Ето и DIS:
https://www.youtube.com/watch?v=lnGjlV6jDTs
Мже и с ИНПА.
с инпата ако кажеш как става цена няма да имаш
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Софтуер
PeReZ написа:Колега, сигурно има хора, които си купуват чисто ново Бентли и след 1000 километра се чупи мотора.
Спокойно, възможни са всякакви аномалии и проблеми, купуваш си китайската мега-евтина версия на нещо мислено преди 20 години.
Не се тревожи, от склад66 няма да те оставят прецакан, те са може би най-сериозната фирма в този бранш и всеки втори сервиз ползва техни продукти.
Имал съм какви ли не проблеми с всякакви кабели, така да се каже. Пиша го в случай, че това би те успокоило.
Проблема е в кабела, изпратих им го за моя сметка по куриер в 2-те посоки и накрая , пак не работи .Повече няма да купя нищо от там...
Пълни мизерници... Накрая с 70 лв вътрешно и кабел за украса . По-добре да си поръчам 5 кабела от алиекспрес по 10 $ (и без това сигурно и те от там ги взимат)
Re: Софтуер
Те ли ти казаха, че проблема е в кабела или ти сам стигаш до това заключение? И ако стигаш сам до това заключение, как точно стигаш до него?
Извинявай, че ще ти прозвучи подценяващо, но по-логично ми се струва ти да бъркаш някъде, отколкото те. Виждал съм доста технически грамотни хора, които не са успявали да подкарат Инпа, включително и от форума.
Извинявай, че ще ти прозвучи подценяващо, но по-логично ми се струва ти да бъркаш някъде, отколкото те. Виждал съм доста технически грамотни хора, които не са успявали да подкарат Инпа, включително и от форума.
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Софтуер
PeReZ написа:Те ли ти казаха, че проблема е в кабела или ти сам стигаш до това заключение? И ако стигаш сам до това заключение, как точно стигаш до него?
Извинявай, че ще ти прозвучи подценяващо, но по-логично ми се струва ти да бъркаш някъде, отколкото те. Виждал съм доста технически грамотни хора, които не са успявали да подкарат Инпа, включително и от форума.
Техен човек влезна чрез програма в моя компютър и не можа да свърже интерфейса с колата и каза ,че проблема е в кабела и да им го изпратя да видят какво е станало.Върнаха ми го и като пробвах да си изтрия грешката за еърбега и хоп същата грешка както в началото като не работеше кабела...Реших да го отворя кабела(така и така няма да се разправям с Тея) да видя дали са запоени заедно двата Пина когато няма връзка , но гледам има мост между тях...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани