Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Софтуер
Аз имах проблем с техния к-дкан кабел, казаха, че проблема е в пц-то. Да, ама с друг кабел от олх на същия комп работи. Та ето колко са коректни от склад-а... Естествено пари не върнаха.PeReZ написа:Те ли ти казаха, че проблема е в кабела или ти сам стигаш до това заключение? И ако стигаш сам до това заключение, как точно стигаш до него?
Извинявай, че ще ти прозвучи подценяващо, но по-логично ми се струва ти да бъркаш някъде, отколкото те. Виждал съм доста технически грамотни хора, които не са успявали да подкарат Инпа, включително и от форума.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Софтуер
Да, и аз съм имал случай с един ИНПА кабел да ми работи програмата, а с друг (същия на външен вид) - не.
Драйвери и настройка на порта са ми оправяли нещата.
Разбира се, не мога да съм сигурен дали проблемът ти не е другаде или да твърдя категорично, че наистина не е в кабела, но във всички случаи досега, когато някой познат/приятел е имал проблем с кабел за диагностика, винаги проблемът е бил в неговия телевизор и след моята проверка/намеса, програмата е тръгвала.
Затова продължавам да предполагам, че и при вас може да е така, но всъщност е все тая какво предполагам. Ако искате ги давайте тези развалени кабели и ако мога да ги поправя, за мен ще е удоволствие. Пари не искам.
А и пак ще се повторя, че говорим за китайски кабели с наистина елементарно изпълнение и хич не е невъзможно да има проблем. Наистина ще се изненадам от склад66, ако са отказали гаранционно да проверят/подменят кабел, но в БГ всякакви такива цигании май са ежедневие.
Драйвери и настройка на порта са ми оправяли нещата.
Разбира се, не мога да съм сигурен дали проблемът ти не е другаде или да твърдя категорично, че наистина не е в кабела, но във всички случаи досега, когато някой познат/приятел е имал проблем с кабел за диагностика, винаги проблемът е бил в неговия телевизор и след моята проверка/намеса, програмата е тръгвала.
Затова продължавам да предполагам, че и при вас може да е така, но всъщност е все тая какво предполагам. Ако искате ги давайте тези развалени кабели и ако мога да ги поправя, за мен ще е удоволствие. Пари не искам.
А и пак ще се повторя, че говорим за китайски кабели с наистина елементарно изпълнение и хич не е невъзможно да има проблем. Наистина ще се изненадам от склад66, ако са отказали гаранционно да проверят/подменят кабел, но в БГ всякакви такива цигании май са ежедневие.
Re: Софтуер
Здравейте колеги! От почти седмица мъча един K+DCAN usb кабел от тези прозрачните от китай купен и не сработва в INPA влизането в airbag модула с цел изтриване на грешки. Дава IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. Работи само за четене на двигателя. 2те кръгчета battery+ignition светят черно /ON/. Когато го вкарам в обд щекера си свети червения диод. Интересното е, че когато цъкна в Inpa на Airbag модула - точно тогава червения диод изгася - нормално ли е това???
Колата е E46, 320, 2.2л бензин, от 2002ра, има само обд2 щекера под волана, няма кръглия.
Inpa инсталирах от диска към кабела, има 2 версии, едната кракната и едната без кракове, еднакво е с тях. Ползвам winXP 32bit sp3, върху виртуална машина Oracle VirtualBox, и към нея закачам кабела долу с usb иконката, драйвера му е инсталиран и на хост машината /win10/ и на виртуалното xp, версия "CDM 2.08.24 WHQL Certified". Чипа е FT232R.
По-горе в темата четох и запоих 7ми и 8ми пин, пробвах и с Mprog, дадох отметки на invert RI# и DSR# - флашнах успешно кабела. Резултата отново е греда с този кабел - сега вече и двигателя не се чете, като battery+ignition са бели, Inpa дава IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED.
Дайте някой друг акъл, че вече се побърках Някой ако иска да го пробваме при него също ще ми е интересно или аз да пробвам с друг кабел и моя софт /в София съм/.
Колата е E46, 320, 2.2л бензин, от 2002ра, има само обд2 щекера под волана, няма кръглия.
Inpa инсталирах от диска към кабела, има 2 версии, едната кракната и едната без кракове, еднакво е с тях. Ползвам winXP 32bit sp3, върху виртуална машина Oracle VirtualBox, и към нея закачам кабела долу с usb иконката, драйвера му е инсталиран и на хост машината /win10/ и на виртуалното xp, версия "CDM 2.08.24 WHQL Certified". Чипа е FT232R.
По-горе в темата четох и запоих 7ми и 8ми пин, пробвах и с Mprog, дадох отметки на invert RI# и DSR# - флашнах успешно кабела. Резултата отново е греда с този кабел - сега вече и двигателя не се чете, като battery+ignition са бели, Inpa дава IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED.
Дайте някой друг акъл, че вече се побърках Някой ако иска да го пробваме при него също ще ми е интересно или аз да пробвам с друг кабел и моя софт /в София съм/.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Софтуер
Купи си един OTG преходник и пробвай с carly. Иначе за е46 правилно си направил че си ги запоил двата Пина. Лично аз запоих един кабел към тях и пробих самия корпус на кабела и го искарах. Хем да ги окасявам хем и не по мой избор. При китайците гледах че има кабели направо с копче ( превключвател) между двата режима на работа. Принципно би трябвало да нямаш проблеми с изтриването на грешката освен ако не е повредено нещо, най вече кантара на пасажерската седалка. Кой точно айер бег ти дава като грешка?
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Re: Софтуер
Имам OTG адаптер, но нещо точно сега не мога да го намеря... Грешка нямам сега на еърбега, кантара е изключен софтуерно. Исках просто да вляза в INPA airbag менюто и да прочета статуса на airbag-a, за да видя дали ми работи кабела. За в бъдеще може да ми трябва да я трия, появява се през половин година - за обтегача на колана на пасажерската седалка беше последно грешката, когато пътника разбута нещо под/до седалката светна последния път, много е чувствително.
Сложих оригиналния драйвер от диска който е - FTDIChip CDM Drivers версия 2.04.06, четох че ако е фалшив FT232 чипа и се сложи оригинален драйвер, може да му презапише PID, при мен не беше станало това. https://zeptobars.com/en/read/FTDI-FT23 ... e-supereal
Сега пробвах пак - както си е със запоени 7ми и 8ми пин, без invert-вания с Mprog - чете си двигателя, ваноси, ламбди, чисти му грешки, но когато пробвам да вляза в airbag -> IFH-0009: NO RESPONSE... С invert-вания с Mprog - иконата за акумулатор и запалване са бели и не работи нищо.
Поръчал съм и чакам и другия кабел BMW Scanner 1.4 oт китай, но исках и този да оправя, отварях иначе диспути и ми върнаха парите за него.
Edit: оказа се, че съм некадърен с поялника. Не е било добре запоено, просто само с калай не става явно. Запоих и малко кабелче което свързва физически 2та пина и вече сработи, или така ми се струва поне - влиза си в airbag. По същия начин се оказа и за BMW scanner кабела - 7ми и 8ми пин ако не са запоени кадърно с кабелче - не е използваем кабела.
Сложих оригиналния драйвер от диска който е - FTDIChip CDM Drivers версия 2.04.06, четох че ако е фалшив FT232 чипа и се сложи оригинален драйвер, може да му презапише PID, при мен не беше станало това. https://zeptobars.com/en/read/FTDI-FT23 ... e-supereal
Сега пробвах пак - както си е със запоени 7ми и 8ми пин, без invert-вания с Mprog - чете си двигателя, ваноси, ламбди, чисти му грешки, но когато пробвам да вляза в airbag -> IFH-0009: NO RESPONSE... С invert-вания с Mprog - иконата за акумулатор и запалване са бели и не работи нищо.
Поръчал съм и чакам и другия кабел BMW Scanner 1.4 oт китай, но исках и този да оправя, отварях иначе диспути и ми върнаха парите за него.
Edit: оказа се, че съм некадърен с поялника. Не е било добре запоено, просто само с калай не става явно. Запоих и малко кабелче което свързва физически 2та пина и вече сработи, или така ми се струва поне - влиза си в airbag. По същия начин се оказа и за BMW scanner кабела - 7ми и 8ми пин ако не са запоени кадърно с кабелче - не е използваем кабела.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Софтуер
Колеги от BMW SCANNER може ли да се кодират екстри като например American Style ( да светят мигачите постоянно ). Защото ми се струва доста по-лесна за работа от NCS Expert?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Софтуер
Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Софтуер
ISTA-D 3.47, лично на мен ми харесва най-много и за себе си ползвам най-често нея, но в практиката и при диагностика на чужди коли ползвам в момента 4.07, което се явява и най-актуалната.
За какво ти е ISTA-P?
За какво ти е ISTA-P?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Софтуер
От чисто любопитство, за да я разгледам
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Софтуер
VladiE написа:Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Благодаря колега. Поръчах си и BMW Scanner. И аз така мисля за NCS Expert. Принципно четох доста, изгледах доста уроци как се кодира с NCS Expert, но реално погледнато за един American Style не си струва да объркам нещо по-колата. След като пристигне скенера ще си ги кодирам.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
iNfoster` написа:VladiE написа:Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Благодаря колега. Поръчах си и BMW Scanner. И аз така мисля за NCS Expert. Принципно четох доста, изгледах доста уроци как се кодира с NCS Expert, но реално погледнато за един American Style не си струва да объркам нещо по-колата. След като пристигне скенера ще си ги кодирам.
Нцс няма какво да объркаш обшо взето...
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Софтуер
Това не е изцяло вярно.Gqbriel написа:iNfoster` написа:VladiE написа:Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Благодаря колега. Поръчах си и BMW Scanner. И аз така мисля за NCS Expert. Принципно четох доста, изгледах доста уроци как се кодира с NCS Expert, но реално погледнато за един American Style не си струва да объркам нещо по-колата. След като пристигне скенера ще си ги кодирам.
Нцс няма какво да объркаш обшо взето...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
dextuar написа:Това не е изцяло вярно.Gqbriel написа:iNfoster` написа:VladiE написа:Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Благодаря колега. Поръчах си и BMW Scanner. И аз така мисля за NCS Expert. Принципно четох доста, изгледах доста уроци как се кодира с NCS Expert, но реално погледнато за един American Style не си струва да объркам нещо по-колата. След като пристигне скенера ще си ги кодирам.
Нцс няма какво да объркаш обшо взето...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
И какво ще объркаш като кодираш,като можеш да върнеш фабричните настройки..щото със скенера няма бъркане ли..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Софтуер
Искаш ли да си направим експеримент? Зареждаш стари/грешни Датени и кодираш модул. Ако не можеш да си го оправиш после, аз ще ти го оправя. Или без да искаш, прецакай нещо по VO. Нищо разбира се не е фатално, ама не е като да е idiot-proofGqbriel написа:dextuar написа:Това не е изцяло вярно.Gqbriel написа:iNfoster` написа:VladiE написа:Да, може да си пуснеш мигачите на процент със скенера. Експерта е само ако си наясно какво точно правиш.
Колеги препоръчайте версия на ista-d/ista-p
Благодаря колега. Поръчах си и BMW Scanner. И аз така мисля за NCS Expert. Принципно четох доста, изгледах доста уроци как се кодира с NCS Expert, но реално погледнато за един American Style не си струва да объркам нещо по-колата. След като пристигне скенера ще си ги кодирам.
Нцс няма какво да объркаш обшо взето...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
И какво ще объркаш като кодираш,като можеш да върнеш фабричните настройки..щото със скенера няма бъркане ли..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани