Check Control свети незнайно защо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Check Control свети незнайно защо
Колеги, моля за помощ, защото от сутринта на таблото ми свети чек контрола за изгорели кружки отзад. Проверих всички кружки и всички до една си работеха и понеже знам, че има възможност да свети заради работещи кружки, но стари ги подмених всичките и пак си остана да свети. Има една подробност - свети и от двете страни, се едно и от двете страни на стопа има изгорели кружки. И това стана в купом. Все пак, ако имаше проблеми с някоя би следвало да свети само от едната срана, не от двете едновременно. От какво може да е това, да не е от някое електронно управление, реле, защото отзад като махнах корите видях, че има някакво реле, което не знам какво командва, бушон... Ще съм благодарен да ме насочите, че направо ми къса нервите!!!! Моля Ви и предварително благодаря1
- Glamav
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
И при мен така светнаха и двете след като ми измиха колата в една автомивка и се оказа че са ми изгорели двете крушки които осветяват номера.
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Аз пък имам следния проблем. Свети че е изгоряла задна дясна крушка но като я проверих всичко си беше наред.
След като покарам малко изгасва но след време пак се пуска и пак гасне. А бе за час каране може 2 3 пъти да изгасне и да светне.
Споредвас трябва ли да сменя всички крушки ? И кои по точно крушки се сменят само на дадения стоп или и на двата или и тези на фаровете ?
След като покарам малко изгасва но след време пак се пуска и пак гасне. А бе за час каране може 2 3 пъти да изгасне и да светне.
Споредвас трябва ли да сменя всички крушки ? И кои по точно крушки се сменят само на дадения стоп или и на двата или и тези на фаровете ?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Wolfen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
plamen_hh написа:Буксите им са проблемни на светлините и мене беше ме побъркала и се оказа че е от буксата нагоряло краче даже и дългите ми светлини премигваха леко и десния ми мигач цъкаше бъзо и всичко се оказа от тая букса едното краче и беше нагоряло и църкаше
И как го оправи?
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Айде бе, колеги, от толкова време сте тука по форума - тая търсачка за какво е - има проблем със масата на стоповете при ужасно много Е46ци. Имаше тема със солидно количество страници преди около 3-4 месеца, в която бях описал стъпка по стъпка как се оправя това.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
От масата е.
Мойта беше доста нагоряла и направо правеше дискотека на таблото
Проблема мисля че е повече при фейс-лифт стоповете
Мойта беше доста нагоряла и направо правеше дискотека на таблото
Проблема мисля че е повече при фейс-лифт стоповете
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Колеги, чак сега успявам да вляза във форума и да видя отговорите ви, за които благодаря разбира се. Оказаха се кружките на стопа, ама го открих след като разглобих цялата задница - релета, кабели, маси, чудесий................. и най накрая това! е поне го оправих, ако бях прочел, нямаше да се мъча толкова. Ама през деня може ли да забележиш, че не свети номера По-интересно е, че май беше изгорала само едната кружка, а не сетеха двете!!! Колегите модератори, ако искат могат да затворят темата.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани