въпрос за къдене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
въпрос за къдене
колеги, някой има ли представа - като запаля колата на място след 1-2 мин. почва да пуши малко светъл дим...не е много ама ме дразни. По някое време минава. А при палене няма ниакакви пушеци. Сменен е дебитомера, само турбото си вие. Дали е от него? Иначе няма проблеми колата, върви, на диагностика също...Карам я с премиум дизела на ОМВ. При вас така ли е? Не съм забелязал да гори масло. Но си е така от година или поне от тогава съм го забелязал.
мерси.
мерси.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Ако нямаш катализатори е нормално така да пуши. Може и маслото да и идва прекалено тънко и да го хапва по малко. Този премиум дизел на омв е пълен т...к не стига че няма никаква разлика в динамиката, а те лъжат и с литрите, отдавна съм спрял да зареждам там. Слагам нафтичка само от еко и по някоя друга добавка от тези българските.
kronos написа:Ако нямаш катализатори е нормално така да пуши. Може и маслото да и идва прекалено тънко и да го хапва по малко. Този премиум дизел на омв е пълен т...к не стига че няма никаква разлика в динамиката, а те лъжат и с литрите, отдавна съм спрял да зареждам там. Слагам нафтичка само от еко и по някоя друга добавка от тези българските.
Ако искаш динамика вземи нафта от влаковете аз сам карал с такава само че трябва да и наливаш малко масалце защото е много тънка и може да прецака мотора
- BMW 2.5 24V
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 24.08.2006
- Местоположение: Sofia
......
аз имам същият проблем с 320d 2003 година 150 магаренца.Като я запаля мърка тръгвам и отзад за около 2-3 минути се вие страшния бял пушек след което всичко из4езва нищо не излиза и върви на боргия нищо не разбирам маслото не мърда от макса сложих универсален модификатор и като че ли нещата се пооправиха пробвай незнам
И аз имах такъв проблем с изпушването на бял дим и честно казано незнам как се оправи. Тогава смених филтъра на картерните газове, карах само с В-пауър нафта от Шел.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3%F8%E5%EA
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3%F8%E5%EA
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
белият пушек значи 2 неща - неизгоряла нафта или масло . Чета първия пост и нещо не вдявам :
кое твърдение е вярното не знам При комонрейлите проблема е свързан с дюзите и неравномерна работа на мотора на празен ход. При тях мирише на сурова нафта
При по старите с VP помпа по-скоро е от събрано масло в интеркулера , случва се често при вече охлабени турбини да събира по малко масло и на старт да го изгаря .
Друг вариант и при двата модела 320д е това да се случва от изгоряла подгревна свещ - при палене някой от цилиндрите не подгрява и там по-трудно се пали нафтата - тоест излиза си сурова през ауспуха
като запаля колата на място след 1-2 мин. почва да пуши малко светъл дим...не е много ама ме дразни. По някое време минава. А при палене няма ниакакви пушеци
кое твърдение е вярното не знам При комонрейлите проблема е свързан с дюзите и неравномерна работа на мотора на празен ход. При тях мирише на сурова нафта
При по старите с VP помпа по-скоро е от събрано масло в интеркулера , случва се често при вече охлабени турбини да събира по малко масло и на старт да го изгаря .
Друг вариант и при двата модела 320д е това да се случва от изгоряла подгревна свещ - при палене някой от цилиндрите не подгрява и там по-трудно се пали нафтата - тоест излиза си сурова през ауспуха
мерси много колега. Моторът е 136 коня. Мисля да отида да ми я закачат и да видят дали дюзите са с добри показатели, както и свещите. Иначе със сигурност не мирише на масло, а на сурова нафта. Освен маслото да пречи на нафтата да изгаря нормално . не знам , Ще пиша после след като мина диагностика.
Още нещо: възможно ли е с диагностика да се разбере напълно състоянието на дюзите?
Още нещо: възможно ли е с диагностика да се разбере напълно състоянието на дюзите?
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
insignia написа:на тия студове не е ли нормално като я запалиш да пуши малко
да бе и аз така мисля, веднага дюзи, незнам си кво значи и на Е46-цата ми и на предната ми кола А3 1,9-тди, когато е студено почва да работи, няма пушек, когато си изключи автоматичния смукач започва да се появява бял пушек/нещо като топлия въздух който илиза през устата зимата-ама точно такова/ след като позагрее още и си изчезва
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
колега, ти нещо ... пушек / пара / разлика ?
bad_bad_boy написа:insignia написа:на тия студове не е ли нормално като я запалиш да пуши малко
да бе и аз така мисля, веднага дюзи, незнам си кво значи и на Е46-цата ми и на предната ми кола А3 1,9-тди, когато е студено почва да работи, няма пушек, когато си изключи автоматичния смукач започва да се появява бял пушек/нещо като топлия въздух който илиза през устата зимата-ама точно такова/ след като позагрее още и си изчезва
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани