Свирене на ТУРБОТО

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от gocho_ » 24 Фев 2010, 23:54

А! и щах да забравя.
Преди 2-часа се появи един звук между съскане и тракане на желазо -много странен.
Притесних се бая, казаха ми ,че може да е денферна шайба ,ама пък звука го има само на ниските обороти, променлив е ту по-силен , ту по-слаб !
някой имал ли е нещо подобно , нещо ремък , шайба и т.н. (не ми светят лампи като динамо или масло и не тече , температурата е на 12ч)
Имам съмнение за един гофриран метален маркуч (май е "броня" на климатика)
:duel:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.01.2010
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: амг 65

Re:

Мнение от kalaikata » 25 Фев 2010, 16:34

© написа:ако е така ще се сменя скоро
http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0

моито е доста по слабо добре ли е ? а за катализатора кфо треа да го махна или ?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Dimitroff » 26 Фев 2010, 19:57

Най-добре е като не свири :lol:
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Re:

Мнение от xerial » 26 Фев 2010, 19:59

kalaikata написа:
© написа:ако е така ще се сменя скоро
http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0



Тая 320-ка работи като 6-цата Маршрутка :mhihi: :mhihi: :lol:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от zoti » 26 Фев 2010, 20:14

Dimitroff написа:Най-добре е като не свири :lol:
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...


Катализаторите са 2 и именно след махането на малкия,който е до двигателя започна и на мен да ми свири турбината.Казаха ми,че дори ида сложа резонатор на мястото на големия,нищо няма да се промени.А дали няма начин да се сложи някакъв заглушител на мястото на малкия,който в момента ми е кух и се получава страшно ехо от турбината(поне така си го представям ,де :P )
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от xerial » 26 Фев 2010, 20:22

zoti написа:
Dimitroff написа:Най-добре е като не свири :lol:
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...


Катализаторите са 2 и именно след махането на малкия,който е до двигателя започна и на мен да ми свири турбината.Казаха ми,че дори ида сложа резонатор на мястото на големия,нищо няма да се промени.А дали няма начин да се сложи някакъв заглушител на мястото на малкия,който в момента ми е кух и се получава страшно ехо от турбината(поне така си го представям ,де :P )


Кво ти пречи приятното съскане :D и аз се притеснявах за шума ама си е екстра даже.
Изображение Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Dimitroff » 26 Фев 2010, 20:32

Да, колега-прав си, че са 2 катализаторите. ;) Препоръчително е махането ПОНЕ на първия, който е доста близо до турбината, та... като се позапуши връща налягане обратно и затруднява работата на турбината.

При премахването на 2та - турбото се чува повече на празен ход.
Ако съска - проверете си турбо пътищата за скъсани маркучи... (100% има скъсан/сцепен ако хем съска хем пуши повече колата!)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от xerial » 26 Фев 2010, 20:37

До колкото ми е известно нямам спукани турбо пътища .... турбината ми е на 15 000 км чисто нова и след махането на катализаторите се чува по-силно , по-ясно, и може би не съска, а по-скоро се чува типичния за турбина звук :) това имах в предвид ;)
Изображение Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Dimitroff » 26 Фев 2010, 20:39

Това е нормално, но ако веднъж спукаш маркуч от турбо пътищата ще знаеш безпогрешно какво имам в предвид под "съскане" .

Весел уйкенд от мен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от dimodi » 26 Фев 2010, 21:21

Аз сега зимата в студовете чух моето леко да присвирва между 1500 и 2000 оборота. Не нормалното свистене, което се чува отвън, а вътре в колата се чува съвсем доловимо свирукане. Като пусна музика даже не се чува. :D Като загрее добре колата спира да се чува. :D Скоро сменях меката връзка и го огледах, няма масло никъде и не е опушено, доста добре си изглежда. :dunno:

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от bozukov_a » 27 Фев 2010, 1:13

Dimitroff написа:Да, колега-прав си, че са 2 катализаторите. ;) Препоръчително е махането ПОНЕ на първия, който е доста близо до турбината, та... като се позапуши връща налягане обратно и затруднява работата на турбината.

При премахването на 2та - турбото се чува повече на празен ход.

:yes:
dimodi написа:Аз сега зимата в студовете чух моето леко да присвирва между 1500 и 2000 оборота.

Като засфирукаш като хората ми се обади,знам къде да те пратя :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от dimodi » 27 Фев 2010, 18:57

bozukov_a написа:Като засфирукаш като хората ми се обади,знам къде да те пратя :mhihi:


Дано не дава Господ, ама ако се стигне дотам със сигурност ще се допитам до тебе. :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 29.08.2010
Пол: Мъж

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Doggy » 20 Ное 2010, 19:33

При мен е беше следното. Пътувам си и изведнъж колата ми заби и изгуби всякъква мощност едвам варвеше спрях угасих я след малко я запалих потеглих и чух въпросното свирене от тогава постоянно свири. Преди това несъм го чувал никога. но колата си варви по същия начин. свири и при наи малкото подаване на газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от anakreon » 06 Юли 2011, 14:47

Dimitroff написа:Това е нормално, но ако веднъж спукаш маркуч от турбо пътищата ще знаеш безпогрешно какво имам в предвид под "съскане" .

Весел уйкенд от мен!



Супер точно го каза колегата, аз като смених маркуча заради спукване имам чувството, че карам нова кола... а да не казвам и след смяната на демферната шайба какво се случва :lol: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Kalinski » 07 Юли 2011, 17:44

Моята свиреше като на видеото по-горе. След известно време даде фира. Рециклирах я преди 10000км но си свири по-същия начин :) по принцип не ме дразни стига да не е проблем.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook