Свирене на ТУРБОТО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- gocho_
- младши ентусиаст
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Свирене на ТУРБОТО
А! и щах да забравя.
Преди 2-часа се появи един звук между съскане и тракане на желазо -много странен.
Притесних се бая, казаха ми ,че може да е денферна шайба ,ама пък звука го има само на ниските обороти, променлив е ту по-силен , ту по-слаб !
някой имал ли е нещо подобно , нещо ремък , шайба и т.н. (не ми светят лампи като динамо или масло и не тече , температурата е на 12ч)
Имам съмнение за един гофриран метален маркуч (май е "броня" на климатика)
Преди 2-часа се появи един звук между съскане и тракане на желазо -много странен.
Притесних се бая, казаха ми ,че може да е денферна шайба ,ама пък звука го има само на ниските обороти, променлив е ту по-силен , ту по-слаб !
някой имал ли е нещо подобно , нещо ремък , шайба и т.н. (не ми светят лампи като динамо или масло и не тече , температурата е на 12ч)
Имам съмнение за един гофриран метален маркуч (май е "броня" на климатика)
- kalaikata
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.01.2010
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: амг 65
Re:
© написа:ако е така ще се сменя скоро
http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0
моито е доста по слабо добре ли е ? а за катализатора кфо треа да го махна или ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Свирене на ТУРБОТО
Най-добре е като не свири
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Re:
kalaikata написа:© написа:ако е така ще се сменя скоро
http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0
Тая 320-ка работи като 6-цата Маршрутка
- zoti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Свирене на ТУРБОТО
Dimitroff написа:Най-добре е като не свири
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...
Катализаторите са 2 и именно след махането на малкия,който е до двигателя започна и на мен да ми свири турбината.Казаха ми,че дори ида сложа резонатор на мястото на големия,нищо няма да се промени.А дали няма начин да се сложи някакъв заглушител на мястото на малкия,който в момента ми е кух и се получава страшно ехо от турбината(поне така си го представям ,де )
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Свирене на ТУРБОТО
zoti написа:Dimitroff написа:Най-добре е като не свири
Катализатора след 170к-180к по-добре да се маха...
Катализаторите са 2 и именно след махането на малкия,който е до двигателя започна и на мен да ми свири турбината.Казаха ми,че дори ида сложа резонатор на мястото на големия,нищо няма да се промени.А дали няма начин да се сложи някакъв заглушител на мястото на малкия,който в момента ми е кух и се получава страшно ехо от турбината(поне така си го представям ,де )
Кво ти пречи приятното съскане и аз се притеснявах за шума ама си е екстра даже.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Свирене на ТУРБОТО
Да, колега-прав си, че са 2 катализаторите. Препоръчително е махането ПОНЕ на първия, който е доста близо до турбината, та... като се позапуши връща налягане обратно и затруднява работата на турбината.
При премахването на 2та - турбото се чува повече на празен ход.
Ако съска - проверете си турбо пътищата за скъсани маркучи... (100% има скъсан/сцепен ако хем съска хем пуши повече колата!)
При премахването на 2та - турбото се чува повече на празен ход.
Ако съска - проверете си турбо пътищата за скъсани маркучи... (100% има скъсан/сцепен ако хем съска хем пуши повече колата!)
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Свирене на ТУРБОТО
До колкото ми е известно нямам спукани турбо пътища .... турбината ми е на 15 000 км чисто нова и след махането на катализаторите се чува по-силно , по-ясно, и може би не съска, а по-скоро се чува типичния за турбина звук това имах в предвид
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Свирене на ТУРБОТО
Това е нормално, но ако веднъж спукаш маркуч от турбо пътищата ще знаеш безпогрешно какво имам в предвид под "съскане" .
Весел уйкенд от мен!
Весел уйкенд от мен!
Re: Свирене на ТУРБОТО
Аз сега зимата в студовете чух моето леко да присвирва между 1500 и 2000 оборота. Не нормалното свистене, което се чува отвън, а вътре в колата се чува съвсем доловимо свирукане. Като пусна музика даже не се чува. Като загрее добре колата спира да се чува. Скоро сменях меката връзка и го огледах, няма масло никъде и не е опушено, доста добре си изглежда.
- bozukov_a
- Малката Базука
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: Свирене на ТУРБОТО
Dimitroff написа:Да, колега-прав си, че са 2 катализаторите. Препоръчително е махането ПОНЕ на първия, който е доста близо до турбината, та... като се позапуши връща налягане обратно и затруднява работата на турбината.
При премахването на 2та - турбото се чува повече на празен ход.
dimodi написа:Аз сега зимата в студовете чух моето леко да присвирва между 1500 и 2000 оборота.
Като засфирукаш като хората ми се обади,знам къде да те пратя
Re: Свирене на ТУРБОТО
bozukov_a написа:Като засфирукаш като хората ми се обади,знам къде да те пратя
Дано не дава Господ, ама ако се стигне дотам със сигурност ще се допитам до тебе.
Re: Свирене на ТУРБОТО
При мен е беше следното. Пътувам си и изведнъж колата ми заби и изгуби всякъква мощност едвам варвеше спрях угасих я след малко я запалих потеглих и чух въпросното свирене от тогава постоянно свири. Преди това несъм го чувал никога. но колата си варви по същия начин. свири и при наи малкото подаване на газ.
Re: Свирене на ТУРБОТО
Dimitroff написа:Това е нормално, но ако веднъж спукаш маркуч от турбо пътищата ще знаеш безпогрешно какво имам в предвид под "съскане" .
Весел уйкенд от мен!
Супер точно го каза колегата, аз като смених маркуча заради спукване имам чувството, че карам нова кола... а да не казвам и след смяната на демферната шайба какво се случва
- Kalinski
- младши ентусиаст
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Свирене на ТУРБОТО
Моята свиреше като на видеото по-горе. След известно време даде фира. Рециклирах я преди 10000км но си свири по-същия начин по принцип не ме дразни стига да не е проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани