проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здрасти колега, мерси за отговора и аз го гледах официалния сервиз и мисля утре да им звънна. Модел на газовата точно не зная, къде мога да го видя някъде по самата уредба? В дружба дали чаткат тези Валвтроник двигатели?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Чаткат всичко,модела го пише на компютъра.Имай предвид ,че са скъпчии там затова отиди с повечко пари.
- ivomek
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:Още едно голямо от мен по въпроса за тоя двигател, но в същото време и няколко и ще се обоснова.Капризен си е,чуплив,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии .Никак не е нормално според мен да се твърди, че датчик например на разпределителен вал(а и какъвто и да е датчик), че е консуматив????Бобините са консуматив,дебитомер,филтър картерни газове.....не ми се изброява.Оказва се, че колата е консуматив.Та те крушките на мигачите са по-здрави.Занимавам се с електроника и смея да твърдя, че си разбирам от нещата-НИКОЍ ДАТЧИК не може да е консуматив!Датчика(дебитомера) се поставя и за него се забравя, че някога е поставен.През всеки един датчик протичат милиампери ток и не е натоварен-същото е и с дебитомера и други подобни.Да добавя ли че ВСЕКИ ЕДИН от тях струва СТОТИНКИ и е нереално да се купуват по 200-700лв.Просто политика за да се печели здраво.
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
Колега ти описа моята кола.Голямо дърво е тоя мотор
- milenvg
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Audi A3
- Мечтае да кара: Lexus
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivomek написа:ivoaudi написа:Още едно голямо от мен по въпроса за тоя двигател, но в същото време и няколко и ще се обоснова.Капризен си е,чуплив,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии .Никак не е нормално според мен да се твърди, че датчик например на разпределителен вал(а и какъвто и да е датчик), че е консуматив????Бобините са консуматив,дебитомер,филтър картерни газове.....не ми се изброява.Оказва се, че колата е консуматив.Та те крушките на мигачите са по-здрави.Занимавам се с електроника и смея да твърдя, че си разбирам от нещата-НИКОЍ ДАТЧИК не може да е консуматив!Датчика(дебитомера) се поставя и за него се забравя, че някога е поставен.През всеки един датчик протичат милиампери ток и не е натоварен-същото е и с дебитомера и други подобни.Да добавя ли че ВСЕКИ ЕДИН от тях струва СТОТИНКИ и е нереално да се купуват по 200-700лв.Просто политика за да се печели здраво.
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
Колега ти описа моята кола.Голямо дърво е тоя мотор
А и аз имам дежавю :-) за колегата с BRC-to в iX (4X4) темата има едно момче Slav4o той ще ти я оправи
- ivomek
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
milenvg написа:ivomek написа:ivoaudi написа:Още едно голямо от мен по въпроса за тоя двигател, но в същото време и няколко и ще се обоснова.Капризен си е,чуплив,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии .Никак не е нормално според мен да се твърди, че датчик например на разпределителен вал(а и какъвто и да е датчик), че е консуматив????Бобините са консуматив,дебитомер,филтър картерни газове.....не ми се изброява.Оказва се, че колата е консуматив.Та те крушките на мигачите са по-здрави.Занимавам се с електроника и смея да твърдя, че си разбирам от нещата-НИКОЍ ДАТЧИК не може да е консуматив!Датчика(дебитомера) се поставя и за него се забравя, че някога е поставен.През всеки един датчик протичат милиампери ток и не е натоварен-същото е и с дебитомера и други подобни.Да добавя ли че ВСЕКИ ЕДИН от тях струва СТОТИНКИ и е нереално да се купуват по 200-700лв.Просто политика за да се печели здраво.
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
Колега ти описа моята кола.Голямо дърво е тоя мотор
А и аз имам дежавю :-) за колегата с BRC-to в iX (4X4) темата има едно момче Slav4o той ще ти я оправи
кой го оправя тоя мотор,дайте го насам.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Момчета, аз да ви кажа май тоя мотор успях да го подкарам и да стане човек от него!След сменени датчици разпр. вал, соленоиди ванос, дебитомер, бобини, свещи, ламбда сонда, филтър картерни газове, спукани гофрета, чистене дюзи, диагностики и баена къде ли не от кои ли не светила по света, включая оторизирани представителства, три пъти сваляне глава и дословно разлобяване валвтроник, проблема при мен се оказа доволно прост.Буквално всяко едно от нещата изброени горе даваше своя дан и двигателя заработваше все по-добре, но все оставяше нещо още.Намерих си промлема съвсем сам без никаква диагностика, използвайки просто ума си и познанията ми по ДВГ.
Непременно ще пиша от какво е било, засега само искам да я тествам още няколко дни, за да се убедя, че не се заблуждавам.И не-проблема за който говоря, дори не е споменат никъде из форума.
Непременно ще пиша от какво е било, засега само искам да я тествам още няколко дни, за да се убедя, че не се заблуждавам.И не-проблема за който говоря, дори не е споменат никъде из форума.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivomek
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:Момчета, аз да ви кажа май тоя мотор успях да го подкарам и да стане човек от него!След сменени датчици разпр. вал, соленоиди ванос, дебитомер, бобини, свещи, ламбда сонда, филтър картерни газове, спукани гофрета, чистене дюзи, диагностики и баена къде ли не от кои ли не светила по света, включая оторизирани представителства, три пъти сваляне глава и дословно разлобяване валвтроник, проблема при мен се оказа доволно прост.Буквално всяко едно от нещата изброени горе даваше своя дан и двигателя заработваше все по-добре, но все оставяше нещо още.Намерих си промлема съвсем сам без никаква диагностика, използвайки просто ума си и познанията ми по ДВГ.
Непременно ще пиша от какво е било, засега само искам да я тествам още няколко дни, за да се убедя, че не се заблуждавам.И не-проблема за който говоря, дори не е споменат никъде из форума.
тества ли колата колега?как се държи?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Да, колега, сериозна промяна има в работата на мотора, обаче малко недоумявам защо.Ще обясня.Нещото, което изхвърлих е така наречения EGR, а за нашите мотори никъде нищо не пише за него като проблем и вече знам защо, но е факт-в моя случай промяната след затапване е осезаема.Така и не намерих логика защо се промени работата на мотора, защото първоначалната ми идея като го вадих е била съвсем грешна.Всъщност при нашия мотор въпросния клапан изобщо не е EGR, и изобщо никакви газове не рециркулират и нищо не се връща във всмукателните колектори.
Пълна мистерия.Имам си солидни знания по ДВГ, обаче недоумявам как така въпросния глупав клапан е бъркал работата на мотора ми досега.Безкрайно благодарен ще съм ако някой успее да хвърли някаква светлина.
Пълна мистерия.Имам си солидни знания по ДВГ, обаче недоумявам как така въпросния глупав клапан е бъркал работата на мотора ми досега.Безкрайно благодарен ще съм ако някой успее да хвърли някаква светлина.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колега доколкото знам този мотор няма ЕГР.
Има клапан за вторичен въздух и помпа (която наподобява прахосмукачка). Работи само на студено за да компенсира богатата смес на студен двигател. Отваря се от налягането.
Поздрави!
Има клапан за вторичен въздух и помпа (която наподобява прахосмукачка). Работи само на студено за да компенсира богатата смес на студен двигател. Отваря се от налягането.
Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Именно, съвсем прав си колега-въпросния двигател няма никакъв EGR!Заблудата е че навсякъде, ама навсякъде го пишат като EGR и това много ме подведе.Все пак благодаря за инфото.Аз само да потвърдя, че след като затапих въпросното нещо, двигателя определено работи сериозно по-добре!Никакво, ама никакво логично обяснение нямам защо, но определено не ми се струва, а е факт!Просто много ще съм радостен ако някой подхвърли логично обяснение.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Всъщност,какво точно представлява въпросното нещо? Какво прави? Къде стои? Някакви примерни снимки? Така е малко неясно!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На самия изпускателен колектор е набучено, отгоре.А за какво служи, отговора е за едно голямо нищо!Колегата отгоре го е пообяснил.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
,
Последна промяна inj.stoichev на 03 Сеп 2015, 19:29, променена общо 1 път
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Zagy написа:За 4000 км нищо няма да му стане на мотора от газта. Изчакай още 15-20К и пак ще говорим...
Аз с моята минах 50 000 и пак нямам никакви ядове ...
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:Още едно голямо от мен по въпроса за тоя двигател, но в същото време и няколко и ще се обоснова.Капризен си е,чуплив,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии .Никак не е нормално според мен да се твърди, че датчик например на разпределителен вал(а и какъвто и да е датчик), че е консуматив????Бобините са консуматив,дебитомер,филтър картерни газове.....не ми се изброява.Оказва се, че колата е консуматив.Та те крушките на мигачите са по-здрави.Занимавам се с електроника и смея да твърдя, че си разбирам от нещата-НИКОЍ ДАТЧИК не може да е консуматив!Датчика(дебитомера) се поставя и за него се забравя, че някога е поставен.През всеки един датчик протичат милиампери ток и не е натоварен-същото е и с дебитомера и други подобни.Да добавя ли че ВСЕКИ ЕДИН от тях струва СТОТИНКИ и е нереално да се купуват по 200-700лв.Просто политика за да се печели здраво.
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
Подкрепям изказването и гледните точки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани