M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от u`F`o » 17 Ное 2015, 0:22

Nickelback написа:Дизел на Калояново...

Изображение

Много торк, много лаг, много... - много грешки :dunno:


Има резон, да. Ако е стоков особено. Не знам дали, като се направи ще има по-малък лаг и как ще съвпадне скоростната кутия (разбирай оборотите) със завоите.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Bavarcho » 17 Ное 2015, 8:35

ти нали няма да правиш кола само за калояново?

ти дизела имаш ли го вече, че настояваш да е той? защото сметките дето правиш са различни дали вече имаш колата или мислиш да купуваш..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 10:01

Nickelback написа:Дизел на Калояново...

Много торк, много лаг, много... - много грешки :dunno:

И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2015, 12:20

u`F`o написа:
M-coupe написа:330ката също не много трудно става 260 коня :drink:
пп: М54Б30 имам предвид :mhihi:

Как ?
Какъвто и да е начинът, имам чувството, че турбото винаги ще има 20-30% предимство в мощността. Чисто и просто, защото КПД-то на дизеловия двигател е по-високо.


Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от philipz » 17 Ное 2015, 12:46

Добре , какъв е нормалния праг за ремап на този мотор , смисъл без никакви модове по колата , само ремап . Нормален ,смисъл да не съкратя живота на компонентите драстично , че те и без това са на 10 години .

Ако може на лично да ми кажете къде да ида ,където знаят този мотор до болка и правят качествен ремап .

С ръчна кутия съм , сменени маховик и съединител с ЛУК , предполагам дюзите ще им се дое*е мамата с ремап и на турбината също . Давайте съвети колеги :yes:

И нещо съществено важно - не ми го побира акъла да вдигаш мощността на колата и разхода да пада . Това е абсурдно , обяснете ми моля как се получава тази магия ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от virtualchild » 17 Ное 2015, 13:04

Съединителя ти го дават да издържа 600Nm, a турбината не мисля, че може повече от 1,5 бара освен ако не е хибрид и турбо пътищата трябва да смениш ако искаш повече налягане.
Слабото място е дифа, но за него да каже някой колко може да издържи.
Като цяло многото торк мори тази кола, но си има техники за лекуване на тази работа:
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/839/Building-the-Bulletproof-Transmission-Secrets-of-the-Pros.aspx
:wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от M-coupe » 17 Ное 2015, 14:39

philipz написа:И нещо съществено важно - не ми го побира акъла да вдигаш мощността на колата и разхода да пада . Това е абсурдно , обяснете ми моля как се получава тази магия ?

От това, че макс въртящ момент го имаш в по-ниски обороти :yes: най-общо казано според мен е така :roll:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 16:26

bum_bum написа:Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.

Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
Или демек както много бензинови фенове казват, че дизела където свършва, то бензина от там започва, това е точно мнението, което трябва да е във вреда на бензина, ама много хора не се усещат за това.
Това е така, че все едно да трябва да вдигнеш 200 кг, ти да донесеш една макара, да я монтираш, да започнеш да дърпаш и чак накрая ще ги вдигнеш тези 200 кг, а един силен човек ще дойде и направо ще ги вдигне. Накрая и двамата атлети сте вдигнали 200-те килограма, демек сте еднакво силни, но единия просто е свършил с упражнението. Кел файда, че другия тепърва започва да ги вдига. Да, той тепърва започва. :ok:
Отделно - на Калояново един турбиниран бензин като започне да върти, направи 2-3 силни обиколки и почне да започва да охлажда колата, защото работата става тегава. А при дизела това нещо почти отсъства. Пък после дизелите били печките. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от In_Memoriam » 17 Ное 2015, 16:37

JTD написа:
bum_bum написа:Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.

Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
Или демек както много бензинови фенове казват, че дизела където свършва, то бензина от там започва, това е точно мнението, което трябва да е във вреда на бензина, ама много хора не се усещат за това.
Това е така, че все едно да трябва да вдигнеш 200 кг, ти да донесеш една макара, да я монтираш, да започнеш да дърпаш и чак накрая ще ги вдигнеш тези 200 кг, а един силен човек ще дойде и направо ще ги вдигне. Накрая и двамата атлети сте вдигнали 200-те килограма, демек сте еднакво силни, но единия просто е свършил с упражнението. Кел файда, че другия тепърва започва да ги вдига. Да, той тепърва започва. :ok:
Отделно - на Калояново един турбиниран бензин като започне да върти, направи 2-3 силни обиколки и почне да започва да охлажда колата, защото работата става тегава. А при дизела това нещо почти отсъства. Пък после дизелите били печките. :mhihi:



Добре, че се абонирах. Отдадена енергия, измерена в киловати :mhihi: :mhihi: :mhihi: Такъв капацитет чаках, за да ми вървят пуканките.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2015, 16:49

Ти с тия киловати на асфалта направо зачеркна всички коли във WRC, Formula 1 и разните такива състезания :mhihi: Чудно как не са се сетили да сложат дизели за да слагат киловатите на пътя с по-малко работа, ами въртят до тия безполезни петцифрени числа.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 17:05

bum_bum написа:Ти с тия киловати на асфалта направо зачеркна всички коли във WRC, Formula 1 и разните такива състезания :mhihi: Чудно как не са се сетили да сложат дизели за да слагат киловатите на пътя с по-малко работа, ами въртят до тия безполезни петцифрени числа.

Това показва колко си зле и не искаш да погледнеш повече от носа си напред. Ако не забележиш съвсем случайно съм дал и времеви диапазон между покачване на оборотите.
Може ли да ми кажеш мерната единица за отделена мощност за единица време в си?
След това ще продължим натам ако видя поне познания по физика за 6-ти клас.
Последна промяна JTD на 17 Ное 2015, 17:08, променена общо 1 път
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от virtualchild » 17 Ное 2015, 17:06

Ето един пример за този мотор на пистата срещу М-ки и Поршета.
Доста забавен епизод.
Според мен глътна пеперудите по време на състезанието и значително изгуби капацитет.
https://www.youtube.com/watch?v=KNRPzMiFrOg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от dr.peshev » 17 Ное 2015, 17:09

JTD написа:Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
:mhihi:

И в кой точно момент колата на пистата е под 3000об,че да не може да се развърти един бензин?!
Пистата не е нива, че да я ореш с трактор!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от In_Memoriam » 17 Ное 2015, 17:13

JTD написа:
Nickelback написа:Дизел на Калояново...

Много торк, много лаг, много... - много грешки :dunno:

И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам. :mhihi:


То на Алфа и другите Талянки от феста първият им читав бензин е от тази година в купето на Giulia, така че това трябваше да мине за аргумент ли :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Nickelback » 17 Ное 2015, 17:16

JTD написа:
Nickelback написа:Дизел на Калояново...

Много торк, много лаг, много... - много грешки :dunno:

И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам. :mhihi:

Баце ЖъТъДъ, дали ми е грешно мнението няма как ти да кажеш на база, че няк'ва незнайно каква италианка е спечелила няк'ъв незнаен италфест. Баш ми е през... сещаш се. И дали е спечелила заради дизел пауъъъррр или от леко купе, добро окачване и гуми пак нЕма как да знаеме. Капиш!?
Щото е 1000-кратно доказано, че на Калояново доста често рулират високооборотни изрезки със смешни коне и още по-смешни нютонметри, разбирай 'онди и то преднячки. Просто дизела си 'апе каишката и предразполага към шофьорски грешки и 'а си се заиграл на някой завой, 'а си загулбил бая ценни секунди дето не можеш да наваксаш на правата. Било то и дизел пауъъъррр. На по-отворена писта може и да е по-друго, на Нюрбургринг може и да е друго, ама нЕма как да знаеме... щото нЕкакси не ги виждам много дизели да пъплят там :mhihi: И не ми вади пак учебниците по физика 8-ми клас, щото тая "мощностна" физика не вAжи, точно пък на Калояново :winky: Един рейсинг кар не е само мощност ;)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook