M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Nickelback написа:Дизел на Калояново...
Много торк, много лаг, много... - много грешки
Има резон, да. Ако е стоков особено. Не знам дали, като се направи ще има по-малък лаг и как ще съвпадне скоростната кутия (разбирай оборотите) със завоите.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
ти нали няма да правиш кола само за калояново?
ти дизела имаш ли го вече, че настояваш да е той? защото сметките дето правиш са различни дали вече имаш колата или мислиш да купуваш..
ти дизела имаш ли го вече, че настояваш да е той? защото сметките дето правиш са различни дали вече имаш колата или мислиш да купуваш..

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Nickelback написа:Дизел на Калояново...
Много торк, много лаг, много... - много грешки
И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:M-coupe написа:330ката също не много трудно става 260 коня![]()
пп: М54Б30 имам предвид
Как ?
Какъвто и да е начинът, имам чувството, че турбото винаги ще има 20-30% предимство в мощността. Чисто и просто, защото КПД-то на дизеловия двигател е по-високо.
Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Добре , какъв е нормалния праг за ремап на този мотор , смисъл без никакви модове по колата , само ремап . Нормален ,смисъл да не съкратя живота на компонентите драстично , че те и без това са на 10 години .
Ако може на лично да ми кажете къде да ида ,където знаят този мотор до болка и правят качествен ремап .
С ръчна кутия съм , сменени маховик и съединител с ЛУК , предполагам дюзите ще им се дое*е мамата с ремап и на турбината също . Давайте съвети колеги
И нещо съществено важно - не ми го побира акъла да вдигаш мощността на колата и разхода да пада . Това е абсурдно , обяснете ми моля как се получава тази магия ?
Ако може на лично да ми кажете къде да ида ,където знаят този мотор до болка и правят качествен ремап .
С ръчна кутия съм , сменени маховик и съединител с ЛУК , предполагам дюзите ще им се дое*е мамата с ремап и на турбината също . Давайте съвети колеги

И нещо съществено важно - не ми го побира акъла да вдигаш мощността на колата и разхода да пада . Това е абсурдно , обяснете ми моля как се получава тази магия ?
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Съединителя ти го дават да издържа 600Nm, a турбината не мисля, че може повече от 1,5 бара освен ако не е хибрид и турбо пътищата трябва да смениш ако искаш повече налягане.
Слабото място е дифа, но за него да каже някой колко може да издържи.
Като цяло многото торк мори тази кола, но си има техники за лекуване на тази работа:
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/839/Building-the-Bulletproof-Transmission-Secrets-of-the-Pros.aspx

Слабото място е дифа, но за него да каже някой колко може да издържи.
Като цяло многото торк мори тази кола, но си има техники за лекуване на тази работа:
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/839/Building-the-Bulletproof-Transmission-Secrets-of-the-Pros.aspx

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
philipz написа:И нещо съществено важно - не ми го побира акъла да вдигаш мощността на колата и разхода да пада . Това е абсурдно , обяснете ми моля как се получава тази магия ?
От това, че макс въртящ момент го имаш в по-ниски обороти


..Bayerische Motoren Werke..


Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bum_bum написа:Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.
Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
Или демек както много бензинови фенове казват, че дизела където свършва, то бензина от там започва, това е точно мнението, което трябва да е във вреда на бензина, ама много хора не се усещат за това.
Това е така, че все едно да трябва да вдигнеш 200 кг, ти да донесеш една макара, да я монтираш, да започнеш да дърпаш и чак накрая ще ги вдигнеш тези 200 кг, а един силен човек ще дойде и направо ще ги вдигне. Накрая и двамата атлети сте вдигнали 200-те килограма, демек сте еднакво силни, но единия просто е свършил с упражнението. Кел файда, че другия тепърва започва да ги вдига. Да, той тепърва започва.

Отделно - на Калояново един турбиниран бензин като започне да върти, направи 2-3 силни обиколки и почне да започва да охлажда колата, защото работата става тегава. А при дизела това нещо почти отсъства. Пък после дизелите били печките.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:bum_bum написа:Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.
Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
Или демек както много бензинови фенове казват, че дизела където свършва, то бензина от там започва, това е точно мнението, което трябва да е във вреда на бензина, ама много хора не се усещат за това.
Това е така, че все едно да трябва да вдигнеш 200 кг, ти да донесеш една макара, да я монтираш, да започнеш да дърпаш и чак накрая ще ги вдигнеш тези 200 кг, а един силен човек ще дойде и направо ще ги вдигне. Накрая и двамата атлети сте вдигнали 200-те килограма, демек сте еднакво силни, но единия просто е свършил с упражнението. Кел файда, че другия тепърва започва да ги вдига. Да, той тепърва започва.![]()
Отделно - на Калояново един турбиниран бензин като започне да върти, направи 2-3 силни обиколки и почне да започва да охлажда колата, защото работата става тегава. А при дизела това нещо почти отсъства. Пък после дизелите били печките.
Добре, че се абонирах. Отдадена енергия, измерена в киловати




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Ти с тия киловати на асфалта направо зачеркна всички коли във WRC, Formula 1 и разните такива състезания
Чудно как не са се сетили да сложат дизели за да слагат киловатите на пътя с по-малко работа, ами въртят до тия безполезни петцифрени числа.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bum_bum написа:Ти с тия киловати на асфалта направо зачеркна всички коли във WRC, Formula 1 и разните такива състезанияЧудно как не са се сетили да сложат дизели за да слагат киловатите на пътя с по-малко работа, ами въртят до тия безполезни петцифрени числа.
Това показва колко си зле и не искаш да погледнеш повече от носа си напред. Ако не забележиш съвсем случайно съм дал и времеви диапазон между покачване на оборотите.
Може ли да ми кажеш мерната единица за отделена мощност за единица време в си?
След това ще продължим натам ако видя поне познания по физика за 6-ти клас.
Последна промяна JTD на 17 Ное 2015, 17:08, променена общо 1 път
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Ето един пример за този мотор на пистата срещу М-ки и Поршета.
Доста забавен епизод.
Според мен глътна пеперудите по време на състезанието и значително изгуби капацитет.
https://www.youtube.com/watch?v=KNRPzMiFrOg
Доста забавен епизод.
Според мен глътна пеперудите по време на състезанието и значително изгуби капацитет.
https://www.youtube.com/watch?v=KNRPzMiFrOg
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
И в кой точно момент колата на пистата е под 3000об,че да не може да се развърти един бензин?!
Пистата не е нива, че да я ореш с трактор!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:Nickelback написа:Дизел на Калояново...
Много торк, много лаг, много... - много грешки
И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам.
То на Алфа и другите Талянки от феста първият им читав бензин е от тази година в купето на Giulia, така че това трябваше да мине за аргумент ли


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:Nickelback написа:Дизел на Калояново...
Много торк, много лаг, много... - много грешки
И много грешно мнение от твоя страна.
Пример - на тазгодишния Италфест, който се проведе на Калояново, първия автомобил в класирането беше...
Не ти требе жокер предполагам.
Баце ЖъТъДъ, дали ми е грешно мнението няма как ти да кажеш на база, че няк'ва незнайно каква италианка е спечелила няк'ъв незнаен италфест. Баш ми е през... сещаш се. И дали е спечелила заради дизел пауъъъррр или от леко купе, добро окачване и гуми пак нЕма как да знаеме. Капиш!?
Щото е 1000-кратно доказано, че на Калояново доста често рулират високооборотни изрезки със смешни коне и още по-смешни нютонметри, разбирай 'онди и то преднячки. Просто дизела си 'апе каишката и предразполага към шофьорски грешки и 'а си се заиграл на някой завой, 'а си загулбил бая ценни секунди дето не можеш да наваксаш на правата. Било то и дизел пауъъъррр. На по-отворена писта може и да е по-друго, на Нюрбургринг може и да е друго, ама нЕма как да знаеме... щото нЕкакси не ги виждам много дизели да пъплят там



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани